Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3462 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aleksandra / 2023-10-23 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak profesjonalizmu .W czwartek dostałam smsa ze jest problem techniczny i wyłączają mi Upc i internet mam się skontaktować z działem technicznym gdzie nie była wina po mojej stronie ich awarii która po skontaktowaniu się pani przypisała mi gdzie telewizja i internet nie był w tym dniu używany ponieważ byłam w pracy po konsultacji z działem technicznym wyznaczono termin na usunięcie usterki nikt na umówiony termin się nie zjawił dzień wolny wzięłty w pracy poszedł na marne po konsultacji na infolini pani powiedziała ze niewie czemu nie przyszedł ich technik i nie potrafi się z bim skontaktować ani mi w żaden sposób pomoc śmiech na sali kazała czekać do wieczora dzwoniąc wieczorem na infolini kolejna pani mówi ze technik był ale mnie nie bylo kolejne kłamstwo i stwierdziła ze trzeba umówić kolejna wizytę kolejna wizyta wyznaczona na jutro ciekawe czy ktoś łaskawie sie zjawi jeśli jutro zrobią kolejny numer zgłaszam sprawę do wydziału konsumenta i nie omieszkam walczyć o odszkodowanie
    Zalety
    MiejscowośćOpole
  • ~Aleksander / 2023-10-22 15:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Odkąd Play przyjął UPC co chwilę awarie internetu lub telewizji. Wcześniej jakąś awaria zdarzała się raz na 2-3 miesiące teraz 2-3razy w tygodniu. Masakra jakaś
    ZaletyBrak
    WadyPlay
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Alex / 2023-10-20 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten dostawca usług internetowych jest pełen gówna!!!
    Prędkość - gówno!!!
    Cena - gówno!!!
    Serwis - gówno!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krsytain / 2023-10-20 10:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Masakryczny jakoś internetu
    Mam wykupione Szybkość 800mb/S
    A jest ledwo 100mb/s

    Nie polecam ‼️‼️
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko to wada
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Cyr4x / 2023-10-18 21:47
    Ocena: 4.50 / 5
    Stabilnie i szybko. Mam jeszcze stary modem Cisco i opcję 120/25 MBps. Nie mogę narzekać. Lokalne awarie czy prace planowe zdarzają się bardzo rzadko.
    ZaletyStabilność i ogólnie bezawaryjność.
    WadyWymuszanie zawarcia cyrografu na 24 miesiące przy chęci podwyższenia parametrów usług. Nie można umowy na 12 miesięcy, czy bezterminowej, nawet z wyższą ceną abonamentu. Cena sama w sobie też średnio konkurencyjna.
    MiejscowośćKraków
  • ~Paula / 2023-10-17 15:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet w upc to jakiś żart , router niby dobrze działa ale internet to koszmar …. Non stop brak zasięgu wi fi wolne…
    Obsługa klienta nic nie wie ….
  • ~Zakarocc / 2023-10-16 11:31
    Ocena: 1.75 / 5
    Fatalna obsługa online, gubią płatności i potem odłączają konta. Po czterech latach, nagle nie widzą wpłat. Profesjonalizm zero, szacunek dla klienta zero. infolinia robot. Na montera z nowym dekoderem czekałem 2 tygodnie i nie przyszedł. Po kolejnych dwóch pojawił się księciunio z fochem.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćGdańsk
  • ~ja / 2023-10-16 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    nie da sie obejsc bota, dramat ile czasu to trwa. nie polecam serdecznie
  • ~Myrxu / 2023-10-12 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Odkąd upc przeszło w ręce play ciągle jajies awarie i brak internetu nie polecam.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~TT / 2023-10-12 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest istny koszmar. Jedyne usługi kurierskie gdzie nie można nic załatwić. Nie można otrzymać numeru telefonu do kuriera. Wszystko automatyczne. Na czasie tylko boot, pod numerem +48 22 489 48 77.=, też boot. Chociaż po wielu powtórkach słowa doradca zostałam przełączona. Niestety doradca nic nie wiedział i nie pomógł w niczym. Mam podany czas dostawy pomiędzy 9:15-13:15, a i tak kurier może dotrzeć o 19:00, bo to tylko szacowane godziny. Także człowiek jest zdany na łaskę, jakiś koszmar.
    NIE POLECAM!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK TELEFONU DO KURIERA, BRAK KONKRETNYCH GODZIN DOSTAWY, WSZĘDZIE "ROZMAWIA SIĘ" Z BOOT'AMI. KOSZMAR
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Patrycja / 2023-10-11 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Więcej razy tego internetu nie ma, niż jest - obsługa klienta to żart. Wychodzi na to, że płacę za coś, czego nie mam. Jaki w tym sens?
    ZaletyBrak
    WadyPłacę za internet widmo.
    MiejscowośćKraków
  • ~Aleksandra / 2023-10-11 00:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam umowę z UPC od 6 lat i nigdy nawet do głowy mi nie przyszło, żeby się na coś skarżyć. Od czasu połączenia z Play więcej czasu spędzam na połączeniach z infolinią niz na korzystaniu z uslugi- w sumie nie wiem po co , bo oni tam nic nie wiedzą i nic nie mogą . Masakra. Umowa do rozwiązania. Dodam ,że przed UPC też byłam w Play wtedy też był dramat ale w porównaniu tym co teraz to był luxus... niestety. Ta fuzja z Play to był zły pomysł, ale to już jest chyba dla wszystkich jasne.
    ZaletyBrak
    WadyBrak mozliwosci korzystania z usługi
    MiejscowośćKatowice
  • ~Wkurzony użytkownik UPC/Play / 2023-10-10 20:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Płacisz za 1Gb dostajesz 100Mb... i to tylko, jak przez przypadek działa w miarę stabilnie.
    Jak lubisz hazard i życie na krawędzi, to łącze jest zdecydowanie dla Ciebie!
    ZaletyKabel jeszcze nie odpadł ze ściany.
    WadyBeznadziejna jakość łącza. I nawet jak chcesz tylko i wyłącznie łącze do internetu to i tak musisz płacić za pakiet jakichś beznadziejnych kanałów TV
    MiejscowośćKatowice
  • ~Kamil / 2023-10-10 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta Dramat sami oszuści i naciągacze jedno mówią drugie przychodzi na fakturze
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćBędzin
  • ~Kamil / 2023-10-10 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta Dramat sami oszuści i naciągacze jedno mówią drugie przychodzi na fakturze
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćBędzin
  • ~Dawid / 2023-10-09 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak tragicznego dostawcy Internetu jeszcze nie miałem, infolinia kolejki, godziny czekania, przełączania między konsultantami, weryfikują klienta po każdym przełączeniu, nie potrafią przekazać tak prostej wiedzy dla innego pracownika.
    Co do usług, znizyli się do tak niskiego poziomu usług, że odradzam wszystkim którym przyjdzie do głowy zawrzeć z nimi usługę. Internet na WiFi działa praktycznie jak by nie działał, filmy na Netflix czy muzyka na YouTube potrzebuje kilkanaście minut by załadowało się na tyle by płynie móc obejrzeć, telewizja w większości czasu się „buferuje” po czym jest błąd „ten program aktualnie nie dziala” . Zastanówcie się za nim się zwiążecie z tym dziadostwem. Odradzam każdemu kto chce mieć w domu stabilne łącze internetowe, takiego w UPC nie znajdziecie!!!
    ZaletyZaleta? Umowa kończy mi się za 2 miesiące.
    WadyWada to ten moment gdy doszło mi do głowy związanie się z firmą UPC.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tekaes / 2023-10-09 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM, KAŻDEJ OSOBIE ZASTANAWIAJĄCEJ SIĘ NAD WZIĘCIEM ICH USŁUG KATEGORYCZNIE ODRADZAM PRZYSIĘGAM KAŻDEJ OSOBIE KTÓRA MA TO W PLANACH ŻE LEPIEJ JEST SIEDZIEĆ W DOMU BEZ INTERNETU I TELEWIZJĘ NIŻ WZIĄĆ UPC PRAWDĘ MÓWIĄC NIE ODCZUJECIE RÓŻNICY PONIEWAŻ INTERNET I TELEWIZJA JEST TYLKO GDY MA OCHOTĘ A JAK JUŻ JEST TO W ŻAŁOSNEJ JAKOŚCI, OSZCZĘDŹCIE SOBIE NERWÓW I SIWYCH WŁOSÓW, NIGDY W ŻYCIU NIE KORZYSTAŁEM Z GORSZEGO INTERNETU NIŻ TEN „ŚWIATŁOWÓD” z prędkością neostrady


    INTERNET TO PORAŻKA PRĘDKOŚCI NA UMOWIE DO 600mb/S a w rzeczywistości nie przekraczające 150

    TELEWIZJA NIE DZIAŁA BO ROUTER GUBI ZASIĘG W DRUGIM POKOJU ODDALONYM O 5m

    2 razy w tygodniu awarie i brak internetu nawet po kilka dni

    Na porządku dziennym niestabilne połączenie internet znika i wraca co parę sekund

    PING POWYŻEJ 300 to norma

    zapomnijcie o oglądaniu czegoś w internecie czy graniu w gry online bo jest to niemożliwe

    Obsługa klienta jest na żałośnie niskim poziomie praktycznie przy każdym telefonie a było ich naprawdę wiele bo kilka w każdym tygodniu JAK JUŻ KTOŚ ODEBRAŁ TELEFON BO TO TEŻ JEST OSOBNA STRONA MEDALU to odbierała osoba która była w pracy na przymus i bardzo nie miała ochoty kontynuować rozmowy wzdychanie do słuchawki i krótkie chamskie odpowiedzi to norma nie wspomnę o mamrotaniu pod nosem

    moja opinia jest uzasadniona 3 najgorszymi latami w moim życiu i podbudowaną opinią moich znajomych rodziny i innych osób posiadających te żałosne usługi


    PODSUMOWANIE

    NIE POLECAM NIECH WAS RĘKĄ BOSKĄ BRONI PRZED PODPISANIEM Z NIMI UMOWY NIE RÓBCIE SOBIE KRZYWDY PSYCHICZNEJ NA WŁASNE ŻYCZENIE
    ZaletyBRAK
    WadyUPC to jedna wielka wada
    MiejscowośćGołdap
  • ~Marci / 2023-10-09 16:30
    Ocena: 3.25 / 5
    Obsługa klienta, to kpina. Przeprowadziłem się, w nowym miejscu nie ma usług UPC. 30.09 dzwonię, aby rozwiązać usługę z miesięcznym terminem wypowiedzenia. Czekam na połączenie blisko 30 min. Gdy mi się udaje, koleś mi mówi, że sprawdzi z jakimś innym działem, czy na pewno nie da się podłączyć usług w nowym miejscu (bo są po drugiej stronie ulicy) i że oddzwonią po kilku dniach. Mija dni 10 i ani słychu. 9.10 dzwonię więc ponownie, znów czekam ok 20 min. Tłumaczę jednej lasce całą sytuację. Mówi „chwileczkę”, po czym zostaję przełączony do nowej, która pyta „w czym może pomóc”. Tłumaczę ponownie. Ona mówi, że w ogóle nie mają takiego zapytania ode mnie, a w ogóle to takie składa się na piśmie. Mówię, żeby odsłuchali moją rozmowę sprzed 10 dni, ona, że muszę podać dzień i godzinę, kiedy dzwoniłem. Nie mam takich danych, bo telefon jest służbowy. Mówię, żeby w takim razie przyjęli wypowiedzenie umowy ode mnie. Ona, że to inny dział i przełącza. Czekam już kolejne 15 min. Może ktoś odbierze.
    ZaletyFajny interfejs TV
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćPabianice
  • ~PLAY to kpina / 2023-10-09 13:06
    Ocena: 2.50 / 5
    Zamieszczam opinie tutaj ponieważ UPC to aktualnie PLAY. Instalacja i zamawianie usługi internetu stacjonarnego przez internet to absolutna kpina. Zamówiłem instalację internetu w mieszkanu w jednym z kilkuletnich krakowskich bloków. Zamawiam usługę, termin instalacji następny dzień. Oczekuję technika, technik nie przyjeżdża, dzwonię do play i pani stwierdza że ojojoj nie wyrzuciło z systemu, kolejka jest zresetowana musi pan poczekać na technika 3 dni. Po odczekaniu swojego czasu w kolejce jak w PRL zajechał pan technik, i pan technik stwierdza, nie można zainstalować internetu ponieważ centrala zaznaczyła źle i obecna konfiguracja oraz brak sprzętu po stronie technika nie pozwala na instalację usługi, gdy w czasie bliżej nie określonym układ planetarny pozwoli to pan zajedzie z innym sprzętem i zainstaluje usługę. Po stronie play nikt się nie poczuwa to zainstalowania usługi. Także jak chcecie odchodzić od jakiegoś dostawcy a następnie zacząć umowę u nowego to róbcie to z wyprzedzeniem.
  • ~Stefan / 2023-10-08 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy chłam jaki istnieje na tym świecie. Brak stabilności, internetu itd itd. I tak codziennie po kilka razy w ciągu dnia. Totalna porażka. Dobrze że rezygnację z usług już wysłałem. Przestanę się męczyć z tym operatorem.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie jakie są możliwe.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4143
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2438
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1944
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179