Kontakt z upc utrudniony. strona obsługi klienta bardzo słaba brak info o awariach jedyna porada konsultanta to zresetować modem nierzadko kilka razy w ciągu dnia niestabilny internet często zrywane połączenie a co się z tym wiąże nie działa również kablówka posiadam giga connect box dzisiaj prędkość ślimaka a gdy sprawdzam status moich usług to komunikat brzmi że wszystkie usługi działają normalnie
Zaletyjest bo jest
Wadysporo
MiejscowośćSzczecin
~Keynes / 2023-11-03 12:11
Ocena: 1.00 / 5
Odcinają od internetu Zmieniają modem nie informując o tym klienta. Brak internetu o 4 godzin. Infolinia to jakaś porażka, brak osób odpowiedzialnych. Pilna naprawa błędów zrobionych przez UCC trwa już 2 godziny
ZaletyBrak
WadyDuzo
MiejscowośćWarszawa
~Patryk / 2023-11-03 09:12
Ocena: 1.25 / 5
Żadne plusy a infolinia to kaDy mówi coś innego na niczym się nie znaja
~Julia / 2023-10-31 19:42
Ocena: 1.00 / 5
Byłam 3 lata u UPC. Nie miałam zastrzeżeń. I zadzwonił pan bo łączenie z Play i będzie super. Przyszedł pan na instalację. Sprzęt zepsuty nie działa. To poprosiłam o podłączenie starego sprzętu. Sygnału brak bo nie jestem już klientem UPC. Nie jestem też klientem Play bo nie poszedł sygnał. Jestem bez internetu bez tv. Cały dzień dzwonię na infolinię. Przełączają z działu do działu. Ludzie bez kompetencji. Każdy mówi co innego. Mam dość.
~Obserwator / 2023-10-31 18:01
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle problemy z internetem ,przerwy jak dziś 2 godz. Słowa przepraszamy ale jak zalegasz 1zl to już komornik wpada i resztę znacie..
ZaletyZero
WadyTotalne
MiejscowośćGdynia
~Upc i T-mobile ten sam syf / 2023-10-31 00:14
Ocena: 1.00 / 5
Przez dwa miesiącie śmigało bez zarzutów, w 3 miesiącu co 2 dni wypierdialają neta na dobre 2h, dobrze że umowa na czas nieokreślony, w przyszłym miesiącu smigam rozwiącać ;)
Nie polecam
ZaletyBrak
WadyCiągłe zrywanie łącza
~Aneta / 2023-10-30 20:46
Ocena: 1.00 / 5
Porażka. Zamowiłam telewizję i miała mi zostać wysłana karta do telewizora. Miała być u mnie 6 dni temu, ale nigdy nie została wysłana bo coś tam przeoczyli.
Dzwonię już od tygodnia na infolinie - "pomoc" przeważnie polega na wielokrotnym przekierowaniu mnie do "innego działu", albo zapewnianiu że wszystko jest w porządku. Dziś nareście coś tam odchaczyli, ale teraz będę musiała poczekać jeszcze 2 tygodni, bo wyjeżdżam. Razem zatem otrzymam kartę 3 tygodnie później. Extra.
Obsługa na infolinii arogancka - "to co ja mam zrobić" itd? Faktycznie co? Na pewno nie przeprosić i naprawić błąd swojej firmy.
WadyBrak dostawy; brak pomocy; arogacka obsługa na infolinii
MiejscowośćWarszawa
~Michał / 2023-10-29 16:06
Ocena: 2.50 / 5
Jeden wielki dramat, myślałem że winna jest moja karta sieciowa, ale po zmianie komputera nic się nie zmieniło. KATASTROFA!!!!!!
~robert / 2023-10-29 00:36
Ocena: 1.00 / 5
to jest skandal, prosze Was, nigdy nie podpisujcie z nimi umowy. nie da sie zerwac umowy. nie działa formularz kontaktowy z zerwaniem, na stronie jest napisane, ze mozna zerwac telefonicznie, po czym konsultant zaprzecza, w salonie twierdza ze sa niepodlaczeni do systemu, listownie sie wypieraja. sprawa skeirowana do sadu, to skandal ktory zostanie opisany w gazetach. przestrzegam przed tymi oszustami!!!!!!!!!!!!!
Zaletybrak
Wadyoszustwo
MiejscowośćWarszawa
~Niezadowolona / 2023-10-28 10:34
Ocena: 1.00 / 5
UPC to jedna z najgorszych firm. Mam z nią podpisana umowę od 3 lat i wymienia mi 5 urządzenie. Infolinia zero profesjonalizmu. Siedzą i dostają pieniądze za kompletny brak pomocy. Niekompetentny pracownik powiedział mi że jak nie ma internetu w domu z ich urządzenia to mam sobie hotspot w telefonie załączyć. Nie płacę ponad 160 złotych za ich usługi żeby korzystać z internetu w telefonie aby na wykładzie zdalnym uczestniczyć. Nie polecam nikomu tej firmy. TOTALNIE NIE RADZĄ SOBIE Z AWARIAMI.
WadyCzęste awarie. Zero porozumienia z konsultantem. Mia na infolinii.
MiejscowośćKatowice
~odpad / 2023-10-28 03:50
Ocena: 1.00 / 5
Zlodzieje oszukuja klientow jak moga. Niepodpisuj umowy z tymi zlodziejami
MiejscowośćWarszawa
~Inia / 2023-10-27 22:13
Ocena: 3.75 / 5
Od kiedy Play przejęło UPC z netem są problemy. Zaczyna mnie to irytować. Czas i pora zmienić dostawcę usług.
ZaletyTv działa puki co
WadyInternet już od dwóch godzin nie działa mimo resetu twardego.
MiejscowośćOtwock
~Pawel / 2023-10-27 20:34
Ocena: 3.00 / 5
Do czasu przejecia przez plyay bylo ok, teraz wkurzajaca infolinia z botem i arogancka obsluga
MiejscowośćWarszawa
~Anna / 2023-10-27 18:50
Ocena: 1.00 / 5
Brak internetu ,nie ma komu zgłosić awarii ,konsultanc i nie mają żadnych kompetencji .Porazka !Technicy kłamią że sa w budynku !Nie widzą problemu ,mam pakiet 12-godzinny w razie problemu ,awarii za który oczywiście płacę!96 godzin tyle każą czekać na naprawę .Żart!
Brak profesjonalizmu ,w dzisiejszych czasach tak traktować klientów.Odbiorca UPC jest tylko po to żeby płacić rachunki!!!
UPC to porażka ,brak internetu ,usługa zgłoszona 24 godziny temu brak rekcji.Technik nie pojawił się w obiekcie ,wysłał wiadomośc iz sie spóżni ,następny juz jedzie ,po czym wizyta odwołana. Na infolini usłyszałem iż nie zastał domowników .SKANDAL.Przez cały dzień nie są w stanie przysłać technika.Na infolini kłamią iż za chwilę będzie ,po czym przychodzi odwołanie wizyty.Firma nie dorosła żeby pracować z klientami.
ZaletyBrak
WadyKlamstwo i oszustwo
MiejscowośćWarszawa
~Kochamorange / 2023-10-26 14:44
Ocena: 3.00 / 5
Odkąd upc to play mój internet praktycznie nie działa, jakość usług jest dramatyczna. Jedyny plus to rozmowa z przemiłym konsultantem Marcinem Kulej który za wszelka cenę chciał mi pomóc, był profesjonalny i wykfalifikowyany
ZaletyKonsultant Marcin Kulej
WadyPrzejście do play
MiejscowośćRadom
~Mochal / 2023-10-26 00:49
Ocena: 1.50 / 5
Codziennie od 23 do 1 nie da się nic zrobić pograć lagi w grach tak jest codziennie nie to ze 1-2 dni z rzędu masakra
~Jestembogiem / 2023-10-25 21:18
Ocena: 3.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta, chodzi o zamówienie sprzedażowe składane dzisiaj. Szybka i konkretna rozmowa z panem Albertem Piechaczkiem którego serdecznie polecam, jest uprzejmy, konkretny i profesjonalny
ZaletyObsługa Klienta
WadyPrzejście do play
MiejscowośćWadowice
~atrej51 / 2023-10-25 20:09
Ocena: 2.50 / 5
UPC to teraz PLAY i zaczęło się. Brak internetu i telewizji przez z dekodera APOLLO. Awaria wywołana zakłóceniami, ale z jakiej przyczyny??? Umówiona wizyta technika. Internet i TV działają, ale tylko 40 Mb/s i buforuje, a płacę za 750 Mb/s. W panelu konfiguracyjnym COMPAL informacja na czerwono: DEGRADACJA USŁUGI TYLKO DS. Infolinia, dzwonię, oczywiście najpierw gaduła...Jest połączenie z konsultantem, reset routera i...to samo. Jeszcze raz z konsultantem i informacja: mamy zakłócenia w Pana rejonie, potrwają jeszcze 6 dni, teraz "twardy" reset. Proszę poczekać 20 minut. Czekam. Sprawdzam do 20 minutach, to samo. Szkoda, ale to chyba ostatnia umowa. Może UPC wykupi PLAY, to wtedy się zastanowię. Klient upadły...Pozdrawiam.
MiejscowośćRadom
~Kasia / 2023-10-24 08:15
Ocena: 1.00 / 5
UPC i PLAY to jakaś porażka!!! Odkąd się połączyli CODZIENNIE mamy problem z Internetem. Mieszamy w centrum dużego miasta, a internet chodzi gorzej niż na wsi. Obraz nie nadąża za obrazem. Nikt z tym nie jest w stanie nic zrobić, bo gwarantują internet tylko po kablu!! Zanim przeszli do PLAY nie było żadnego problemu, teraz to jakaś tragedia. Na infolini przerzucają mnie jak kotleta, technicy nie przychodzą, odbijam się od ściany. Jedyne rozwiązanie to rozwiązanie umowy. PORAŻKA, nie polecam.