Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4147 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~tomek / 2024-03-27 11:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Na koniec września 2023 przedłużyliśmy umowę z PLAY (a jesteśmy abonentami PLAY od wielu lat) na kilka numerów telefonicznych oraz router bezprzewodowy TP-LINK MX-515V z bezprzewodowym dostępem do Internetu jako element umowy.
    Router od początku nie działał prawidłowo. Co jakiś czas, np. co dwie godziny tracił połączenie z BTS i przerywał połączenie do sieci internetowej. W tym momencie żeby korzystać dalej z Internetu trzeba było na chwilę odłączyć zasilanie i potem odczekać kilka minut aż urządzenie zaloguje się poprawnie do sieci. Zgłosiłem problem do działu technicznego. Otrzymałem informację, że być może problemem jest uszkodzenie karty SIM, co szybko wykluczyliśmy. Karta włożona np. do starego telefonu działała prawidłowo. Potem oceniono, że to pewnie nieprawidłowa konfiguracja usługi co podobno poprawiono. Niestety nic to nie zmieniło.
    Otrzymałem więc zalecenie żeby oddać router do naprawy gwarancyjnej za pośrednictwem salonu PLAY.
    Zawiozłem router do salonu PLAY - Poznań - Posnania. Po MIESIĄCU WYDZWANIANIA I WIZYT W SALONIE już w styczniu 2024 od pracownika salonu w Posnanii otrzymałem informację, że: ROUTER ZOSTAŁ SKRADZIONY A JA MAM SOBIE NA WŁASNĄ RĘKĘ KUPIĆ NOWY. Ponieważ router otrzymałem od PLAY i JEST ELEMENTEM UMOWY A ZOSTAŁ SKRADZIONY w PLAY PODCZAS NAPRAWY GWARANCYJNEJ oświadczyłem że oczekuję wymiany routera na sprawny a do czasu dostarczenia nowego proszę o zamrożenie opłat abonamentowych ponieważ nie mam jak korzystać z abonamentu bez sprzętu.
    Pracownik oświadczył, że muszę pogodzić się z tym że router został w PLAY skradziony, mam sobie zakupić jaki sobie chcę nowy a to że bez sprzętu nie mam jak korzystać z opłacanego abonamentu nic go w zasadzie nie interesuje.
    Poza tym "POSTRASZYŁ" MNIE WPISANIEM DO REJESTRU ZADŁUŻONYCH FIRM I WINDYKACJĄ KOMORNICZĄ O ILE ZACZNĘ OD OPŁAT ODLICZAĆ SOBIE KOSZTY ABONAMENTU ZA ROUTER KTÓRY MI UKRADZIONO.
    Ponieważ zdecydowanie nie podzielałem euforii z powodu że zostałem w PLAY okradziony zostałem nazwany "klientem trudnym".
    Do dziś dnia PLAY WYMUSZA NA MNIE OPŁATY ZA ABONAMENT ROUTER I SPRZĘT KTÓRY MI UKRADŁ podczas gdy karta SIM leży w pudełku. "Spychologia" konsultantów na info linii PLAY jest PORAŻAJĄCA. Otrzymałem też odpowiedź ZUPEŁNIE NIE NA TEMAT co jest w sumie z kolei jest żenujące ...
    Ponieważ czuję się okradziony, oszukany i wykpiony poinformowałem o tym handlowca z którym podpisywałem umowę. Handlowiec ze swojej strony napisał reklamację, która oczywiście prawdopodobnie też "zaginęła" .....
    Zamierzam więc dochodzić swoich praw, rozwiązać umowę z PLAY i odzyskać kwoty opłat za usługi z których nie mogę korzystać z powodu tolerowania złodziejstwa w PLAY.
    Żądanie opłat za usługi z których nie mogę korzystać bo usługodawca ukradł mi sprzęt na których usługa działa w mojej ocenie nosi znamiona wyłudzania pieniędzy.
    Wadyw moim przypadku PLAY wyłudza pieniądze za abonament i sprzęt z którego nie korzystam bo mi go w PLAY UKRADZIONO
  • ~Łukasz huk / 2024-03-27 08:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Ogólnie bandycka sieć okradająca klientów. Pakiety bez limitów tylko w nazwie. Sieć potrafi wyłudzić miesięcznie ponad 150 zł. Słaby zasięg internet nędzny.
    ZaletyBrak zalet chyba że ich zaletą jest biegłość w okradaniu klientow
    WadyTo ich domena. Brak zalet
  • ~Paweł / 2024-03-26 11:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Umowa zawarta w salonie, konsultant pierw mówi że telefon jest na stanie, po podpisaniu umowy jednak telefonu brak. Mogę zamówić kurierem. Obie wysyłki i kurier nie odbiera telefonu, zero kontaktu z firmą DPD. Paczka wraca do Play i tu zaczyna się zabawa. Telefonu nie mogę wybrać innego bo jest dopisany ten i jest mój na własność. Zostaje wysyłka kurierska w którą będę się bawił jak kot z myszą. Płacę za usługę z której nie korzystam i za telefon którego jeszcze nie otrzymałem. Naprawdę polecam tą firmą, fajniejsza zabawa niż na placu zabaw i droższa niż Energyladia.
    ZaletyKontakt z botami które odpowiadają zawsze tymi samymi tekstami, nie ważne co napiszemy.
    WadyZa mało czasu by się na ten temat rozpisywać
  • ~Weronika / 2024-03-25 18:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak internetu pomimo wyświetlania w aplikacji ponad 200 GB internet strasznie słabo chodzi ciągle się zawiesza strony się wolno otwierają.
    Dramat
    ZaletyBrak
    WadyZbyt duzo
  • ~Nina / 2024-03-25 15:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Za rutcher placi się chyba 50 zł,które doliczają do następnego abonamentu,więc jakie raty,nie rozumiem..a poza tym sprzęt powinien podłączyć ich technik,wtedy jeżeli okazałoby się,że coś nie działa,to technik zgłasza,do działu play,że jest uszkodzony i zabiera go,a później przyjezdza z dobrym,przynajmniej kiedyś tak było.. jestem była klientka UPC,które wykupiło play.
    ZaletyRutcher tv ten z upc generalnie działa
    WadyOd przejęcia przez play,modem od internetu mam podłączony z tv kablem,bo inaczej nie działa.. wcześniej wszystko działało beż kabla..a niby mam internet światłowodowy.
  • ~Qkuy / 2024-03-25 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zenada. Od 4 dni proba podlaczenia internetu. W 5 dzień wyszło ze nie ma jednak kabla do mieszkania. Niby światłowód a jednak zwykly koncentryczny. Nie polecam.
    ZaletyBdak
    WadySame
  • ~Krzysiek / 2024-03-25 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry , czy ktoś miał taki problem z Play. Kupiłem abonament z ratami na Router, niestety Router dostałem uszkodzony, 31 stycznia Router zdałem do reklamacji w sklepie Play, do tego momentu nie otrzymałem wiadomości, co się dzieje z Routerem. Play pisze , że nie odpowiada za dany produkt który reklamowałem. Czy może ktoś miał podobną sytuacje?
    WadyRouter
  • ~Dorota / 2024-03-25 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, złodziejstwo w biały dzień, nie dajcie się naciągnąć. Umowa na światłowód, 3 numery i telewizję podpisana w pażdzierniku 2023r, do tej pory nie zrealizowane, nie mam nic. Na reklamację odpowiedz jest żeby rozwiązać z nimi umowę, albo 250 zł zwrotu a naliczają ogromny abonament za 3 numery bo pakiet nie wszedł bez tv i światłowodu.Teraz chcą się mnie pozbyć i każą mi rozwiązać z nimi umowe.
  • ~NoName / 2024-03-23 20:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja jestem zadowolony i nie mam zastrzeżeń do sieci Play działa wszystko płynnie nic mi się nie ścina
    ZaletyNajlepsza sieć w jakiej byłem do tej pory
    WadyŻadne
  • ~Alex / 2024-03-22 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio przy zakładaniu światłowodu na który czekaliśmy od grudnia do marca i nie potrafili dostosować się do poprzednich terminów ich pracownik porysował nam auto przed domem i był arogancki, kiedy zaczęłam mieć z mamą abonament i to mama go opłaca SMS o płatności przychodziły do mnie a nie do niej i naliczono nam odsetki i nie szło się dogadać z ludźmi pracującymi stacjonarnie żeby coś w końcu z tym zrobili, ogółem to ile razy próbowali naciągnąć na jakieś „promocje” i inne rzeczy to już nawet nie wspomnę, nie polecam chyba że ktoś lubi marnować swój czas i się denerwować
    ZaletyXD?
    WadyWszystko
  • ~jaofezoj / 2024-03-21 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    kradną kase z konta PLAY24.
    NIBY ZA SUBSKRYPCJE kinodom lub kigdom. PRZYTULILI 14 ZŁOTYCH I DALI MEJLA BY ZREZYGNOWAĆ Z SUBA KTÓREGO NIE WYKONAŁEM kodem 195.
    ZŁODZIEJE.
  • ~klient robiony w trąbę / 2024-03-20 10:57
    Ocena: 2.33 / 5
    DNO DNO i jeszcze raz DNO, jeśli nie musicie nie wybierajcie play
    Biuro obsługi klienta zbędne, nic nie załatwią i nic nie wiedzą tylko termin potrafią umówić ale dotrzymać już nie, technik umawiany nie przychodzi na pytanie dlaczego BOK nie wie i nie ma takich informacji tylko proponuje nowy termin a jak nie przyjdzie znowu to dadzą nowy i tak w kółko
    Zaletyżadnych
    WadyBiuro obsługi klienta zbędne nic nie załatwią i nic nie wiedzą tylko termin potrafią umówić ale dotrzymać już nie, technik umawiany nie przychodzi na pytanie dlaczego BOK nie wie i nie ma takich informacji tylko proponuje nowy termin a jak nie przyjdzie znowu to dadzą nowy i tak w kółko, prowadzona sms-owa gra w kotka i myszkę
  • ~Anna / 2024-03-20 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to dno. Naciągają ludzi. Ustalona kwota za usługi 85zł dostaję fakturę na 195. Informacja że to dodatkowe koszty. A oferty na 85 zł to oni nie mają. Trzymajcie się od nich z daleka.
    ZaletyBrak
  • ~Jan Duda / 2024-03-19 07:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Rozmowa 4.01.2024 z Paweł Domagalski. Dramat !!! Człowiek arogancki, zero merytoryki. Ham, ehhhh.... Nic nie potrafił załatwić tylko powtarzać w koło jedno i to samo. Brak chęci załatwienia tematu. Rozmowa od początku była bez celu. Stracony czas i mnóstwo nerwów.
    ZaletyBrak
    WadyErogancja
  • ~Magda / 2024-03-18 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest porażka od trzech dni mam brak internet nikt z obsługi nie był w stanie pomóc każdy mówi co innego . W salonie play do którego się udałam usłyszałam ze jak kupię nowy router to wtedy się dowiem czy internet będzie działał bo oni nie mają matkach możliwości . Oczywiście kupiłam i cóż internet zadziałał przez pół godziny. Znowu infolinia znowu przyjęcie zgłoszenia . Nie polecam i odradzam nikt profesjonalny tam nie pracuje i nikt pomóc nie chce .
    ZaletyZero zalet
    WadyObsługa ., olanie klienta kliencie martw się sam
  • ~Mery / 2024-03-18 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Zawierajac umowę było czarno na białym za co i ile mam płacić, niestety na rakuchunku zawsze dodatkowe koszta, pani z obsługi klienta nie potrafiła powiedzieć dlaczego tak jest
    ZaletyBrak.
  • ~Nikoś / 2024-03-18 11:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Aplikacja Play 24 to porażka !!!! Ciągle zawiesza się zalogować się to człowieka szlag trafia !!!! Nie polecam
  • ~Wściekła / 2024-03-18 01:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam już sił,stale mam przerwy w połączeniach,wyłączają mnie też,mimo zgłoszenia nic nie daje.Czym krótszy okres do końca umowy ,kara umowy wyższa,tak mam jak pytałam na Play24 .Dzwoniąc do konsultanta słyszałam odpowiedź,że dopiero będę wiedziała,jak zerwie umowę i dostanę fakturę,bo oni nie obliczają,to dlaczego na Play24 dostałam odpowiedź jaka kara. Tak traktuje się klienta,żadnego szacunku,płać i cicho siedź. Uciekam,muszę poczekać do końca umowy.Parodia a nie operator,powinni się wstydzić. Nie wierzyć im
    ZaletyJAKIE ZALETY ,CHYBA TAKIE,ŻE MUSZĄ BYĆ TAB NA NERWY
    WadyWSZYSTKIE I JESZCZE WIĘCEJ
  • ~GXR Mallibuca / 2024-03-17 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Podejście do klienta znikome, sieć prawie nie funkcjonuje. Pobieranie na poziomie 0,2 MB/s.
    Granie na tym to istna katorga dla użytkownika,
    jak ktoś ma do wyboru nie mieć internetu, a internet z play to radzę żyć w spokoju duszy.
    Nie pozdrawiam.
    ZaletyNie ma
    WadyWiele
  • ~jaofezoj / 2024-03-15 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    kradną kase z konta PLAY24.
    NIBY ZA SUBSKRYPCJE kinodom lub kigdom. PRZYTULILI 14 ZŁOTYCH I DALI MEJLA BY ZREZYGNOWAĆ Z SUBA KTÓREGO NIE WYKONAŁEM kodem 195.
    Zaletyzłodzieje
    Wadyzłodzieje
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1167
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 942
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4269
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1952
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179