Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4147 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Token / 2024-04-15 13:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Play to obsługowy SYF.Usługi komórkowe jeszcze jako tako ale usługi stacjonarne (internet, tv) to już totalna porażka wręcz podwórkowa AMATORKA. Omijać.
  • ~xxx / 2024-04-12 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    mam play od ledwo 5 miesiecy i juz załuje.Chce przenies telewizje i internet na nowy adres jedni na infolini twierdza ze musze wziac instalatora prywatnie a drudzy ze przeniesc sie nie da.i tak rozmawiam od kilku godzin,kazdy co innego jak bym co chwile rozmawial z inna firma.obsluga besczelna i mega nie mila zreszta w punktach obsługi w Bydgoszczy twierdza to samo .
    ZaletyBRAK
    WadyINFOLINIA BEZ WIEDZY.
  • ~Pinzo / 2024-04-12 11:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Play unimozliwa kontakt z działem technicznym klientom UPC
    Oceniam tak ponieważ taka sytuacja jest w moim przypadku
    Niby przełączają rozmowę ale połączenie zostaje rozłączane i tak wielokronie
  • ~Jacek / 2024-04-11 00:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Naprawdę fajne oferty,najlepi fachowcy miła atmosfera oraz obsługa klienta.
  • ~Tomek / 2024-04-10 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przejściu z UPC do Play cena miała być taka sama po ustaleniu z konsultantem, co się okazało cena jest dużo większa pierwsza faktura ścięła mnie z nóg ok niepełny okres + instalator ok za 1,5 miesiąca w PLAY zapłaciłem za 2.5 miesiąca co bym miał w UPC, ale żeby było jeszcze miło podczas zawierania umowy musisz zaakceptować wszystkie zgody marketingowe bo nie dostaniesz rabatu! Gdzie w UPC nie trzeba było żadnych zgód po za efakturą. Żeby mieć rabaty na usługi łączone musisz mieć opłacone wszystkie faktury na bieżąco inaczej rabat nie przysługuje..., co robi PLAY ? Nie wysyła drugiej faktury do opłacenia na @ ani na tel. i po rabatach... ok temat wyjaśniony (się okaże) duplikat faktury faktury dociera po 4 dniach, sprawdzając fakture - bo wyższa o 20 zł, dodali po 10zł na TV i 10zł na internet niż podczas podpisania umowy nie wiedząc dlaczego. Po próbie kontaktu czat się urywa co chwile zostajesz przekierowany do innej osoby by na końcu zobaczyć komunikat PRZEAPRASZAMY MAMY OBECNIE PROBLEM PRZYJDZ JUTRO .... NIE POLECAM PLAY ! Zamierzam złościć sprawę do UOKIK
    Zaletyżadnych
    Wadyproblemy z fakturami nie docierają są zawyżone trzeba podpisać wszystkie zgody żeby dostać rabat
  • ~Kamil M / 2024-04-10 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Wziąłem pół roku temu telewizję i bezprzewodowy internet. Usługę wziąłem na rok. Ze względu na zmianę sytuacji życiowio-rodzinnej musiałem sprzedać mieszkanie. Na nowym bloku postanowiłem uruchomić urządzenia. Mimo że były w obrębie szybkiego internetu i telewizji kablowej oferowanej przez Play nie działały. Zadzwoniłem na infolinię, czym to jest spowodowane? Okazało się, że usługi podpisałem na konkretny adres, z którego się wyprowadziłem... Oczywiście przy zakupie usług nikt klienta o tym nie informuje... Tłumaczenia salonu Play w Piasecznie: trzeba było czytać umowę, tam jest napisane, że telewizja kablowa i bezprzewodowy internet działa pod jednym adresem... Dogadałem się z nowym właścicielem, że on weźmie telewizję i internet, w końcu tam Ra usługa działa. I znowu problem... Cesji się nie da zrobić, bo stracę zniżki na telewizję... Nowy właściciel mieszkania chciał wziąć nową telewizje i bezprzewodowym internet i tu także się nie da, bo będą dwie usługi w jednym lokalu mieszkalnym... Ale, ale Play ma rozwiązanie tej sytuacji. Weź zapłać 600 zł kary umownej do końca usługi i mi ci anulujemy umowę. Wtedy weźmiesz sobie nową umowę... Genialne? Ja mam płacić karę, bo się przeprowadziłem, bo na nowym adresie nie działa mi kablówka i bezprzewodowy internet. Chociaż niespodzianką jest światłowód i to lepszy, niż na starym adresie i jest zabieg siebie 5 G. Ale kto by się tam przejmował? Dlatego was przestrzegam przed braniem tych dwóch usług, to dno totalne. Nikt mnie nie poinformował o tym , że usługa jest przypisana do jednego adresu. I to jest sprawa dla UOKiKu. Ja z Play się wyleczyłem. Po ponad 10 latach odchodzę z sieci do konkurencji, nawet z abonamentem komórkowym. Bo to jest parodia! Wstyd i żenada! Żadnych rozwiązań dla klienta!
    ZaletyBrak
    WadyWiele, jak wyżej...
  • ~Wojciech / 2024-04-10 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, tyle moge powiedziec o tej firmie.
    Naliczyli mi juz drugi raz opłate w Szwajcarii, gdzie ja powiadam drugi, lokalny numer telefonu, żeby móc korzystać z internetu właśnie w Szwajcarii.
    Oczyiscie rozumiem, że czasem telefon i karta sim może się przełączyć na drugą, ale co jest jeszcze bardziej irytujące to fakt, że Play chwali się tym, że ma blokadę środków, żby chronić swojego klienta przed dużymi kosztami po za granicami EU.
    Super, tylko zapomnieli wspomnieć, że ta kwota jest z góry narzucona na 266zl i nie można sobie jej zmienić, można ją tylko wyłączyć lub włączyć.
    A jest to takie proste, wystarczy 5 linijek kodu i robi robotę, może Play potrzebuje programistów, może nie potrafia sami tego ogarnąć
    Ale oczywiście, lepiej chwalić się, że dbamy o klienta, a tak naprawdę, ich to nie obchodzi!!!
    Jak mogą to Ci naliczą ile tylko mogą
    Wracając do kosztów internetu w Szwajarii, ja posiadam druga francuską kartę, gdzie płace pakiet internetu na Szwajcarię w kwocie 5€ miesiecznie (około 24zl/miesiecznie) za 25GB, a co Play mi zaproponował to 166zl za pakiet 5GB, to jest chyba jakiś żart.

    Pozdrawiam serdecznie wszystkich pracujących w PLAY, mi byłoby wstyd tam pracować!!!!
  • ~Plaj / 2024-04-08 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to istny wał i porażka naliczanie dodatkowych opłat względem umowy oczekiwania na konsultanta po 2 h gdzie gość się rozłącza i czekam dalej.... porażka nigdy więcej
    ZaletyBrak
    Wadynie trzymanie się umowy oczekiwanie na konsultanta brak rozwiązania problemów, oszukiwanie klienta.
  • ~Niezadowolony klient / 2024-04-07 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, olali klientów sikiem prostym. Zero zasięgu, nawet poza budynkiem. Internet to jakaś kpina. Umowa się skończyła, 90 złotych za 2 telefony, przy przedłużeniu abonament zaproponowali 200 złotych, niedorobieni są jacyś.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko, zasięg, internet muł i ta cena!!!!
  • ~Niezadowolony klient / 2024-04-07 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, olali klientów sikiem prostym. Zero zasięgu, nawet poza budynkiem. Internet to jakaś kpina. Umowa się skończyła, 90 złotych za 2 telefony, przy przedłużeniu abonament zaproponowali 200 złotych, niedorobieni są jacyś.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko, zasięg, internet muł i ta cena!!!!
  • ~Sssssswwww / 2024-04-07 18:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra wyjeżdżając za granicę roaming się nie załącza, dzwoniłam 3 razy do operatora do biura obsługi klienta 3 razy próbowali włączyć i 3 razy nic z tego , zostałam bez zasięgu telefonu nie mogąc wykonywać połączenia wysyłać wiadomości ,wifi hotelowe więc ciekawe jaki rachunek przyjdzie. Jestem mega niezadowolona z takiej kolei rzeczy
    WadyNie załącza się roaming poza granicami kraju i osoby w biurze albo też niekompetentne albo już nie wiem
  • ~Marcin / 2024-04-06 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Wzięłam sprzęt na raty który niema standardowych funkcji podłączenia kina domowego,telewizor na raty jest dziad,kino muszę wywalić bo na żadnych złączach nie dzala ,reklamować nie mogę,rekompensaty zato nie dostałem,raty ,za sprzęty i abonamenty są kosmiczne!!!nie polecam ,nie bierzcie nic tam
    ZaletyNiema
    WadySame waday
  • ~Adrian8738 / 2024-04-05 23:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Abonament cena kosmos ale to bajka. Internet to porażka wraca człowieka do domu chce pooglądać coś to nie da rady bo internet lipa, to może aktualizacja i gry program sobie gdzie to sam internet do 300mb/s a ledwo do 80KB/s dochodzi. Porażka ostatni rok z tym operatorem bo to jest już porażka
    ZaletyRozmowy SMS do wszystkich
    WadyPowolny internet, miało być do 300 mb/s a ledwo 80KB/s jest. Cena za telefon, internet telewizja 160 zł a telewizja nie działo bo internet ledwo chodzi ????
  • ~Ewa / 2024-04-05 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak można oceniać ofertę do jakości? Naciagacze oszukance bez zahamowań
    ZaletyBrak
    WadyTylko chcą pieniędzy. Pazerność i klamstwo
  • ~Damian / 2024-04-05 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez nadzieja internet światłowodowy jeśli działa to wolniejszy niż radiowy. Teraz wogole mi nie działa a w inffolini mówią że za dwa tygodnie ktoś się tym zajmie. Porażka nie dajcie się nabrać, to zwykli złodzieje.
  • ~Mistrz Polikarp / 2024-04-04 22:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Gówniana firma, chciałem zrobić cesję umowu po UPC na mamę bo się wyprowadzam, to nikt nie wie, jak to zrobić, z terenowego biura obsługi odsyłają na infolinię, a po godzinie sluchania glypiej muzyczki infolinia nie wie o co chodzi i odsyła do biura terenowego. Chyba wypowiem umowę i zadzwonię po normalną firmę
    WadyBrok kompetencji w salonach, na infolinii, trudno się dodzwonić na infolinię
  • ~Katarzyna / 2024-04-04 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przejęciu upc przez Play, operator nie jest gotowy na instalację sprzętu, brak komunikacji między technikami a sprzedawcami usługi, sprzęt niedostosowany do mieszkania. Dział pomocy klienta nie jest w stanie rozwiązać problemu
    ZaletyBrak
    WadyBrak komunikacji między pracownikami, przestarzały sprzęt
  • ~Jarek / 2024-04-03 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    To zwykli złodzieje canal plus w promocji włączyli mi na 6 miesięcy po terminie promocyjnym kazałem usługę wyłączyć ale jakimś cudem 45 zł naliczali mi przez pół roku mimo mych interwencji
  • ~anonim / 2024-04-02 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    scierwo pociagnelo mi 33zl za 28mb internetu w polsce
    Zaletyzadnych
    Wadyzlodzieje
  • ~Anna / 2024-04-02 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO. Od miesiąca internet przerywał. Zgłaszałam setki razy! Tv nie ma jak oglądać z oferty neta nie ma jak korzystać! Za to rachunki jak za złoto! Najdroższy i najbardziej beznadzieja oferta ze wszystkich. Od 6 dni nic nie działa. Zero. Nul. A technik jak będzie to będzie… DNO! Zgłaszam sprawcę do Urzędu Komunikacji Elektronicznej!
    ZaletyBrak
    WadyOgólnie nic nie dziala
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1167
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 942
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4269
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1952
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179