Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 910 opinii

1.75 / 5

  • Prostota obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AS / 2023-12-15 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Millenium leasing bardzo nie polecam ! Kończę umowę i chce zapomnieć. Poprosiłem o wcześniejsza możliwość zakończenia leasingu i efekt jest taki że jest drożej niż spłata rat ???? wg harmonogramu bardzo wysokie prowizje, za wszytsko !
    WadyWysokie prowizje , kosmiczne prowizje za wszytsko
  • ~AS / 2023-12-13 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM, PRZESTRZEGAM , bank żerujący na niewiedzy, manipulacja , dążenie do celu ( założenie konta) za wszelką cenę , obiecywanie. Posiadanie opiekuna konta- żart, nic nie robi , nie kontaktuje się z klientem , jest chyba opiekunem zasobów wpływających na konto , bo jak ich nie ma to opiekuna też nie ma. Oferta podszyta podstępem po upływie czasu promocyjnej oferty brak informacji o końcu tejże oferty i automatyczne przejście na kosmiczne opłaty za konto.Smutne i żenujące żerowanie na tych co nie muszą się znać , w końcu mam opiekuna konta:((((( Oceniam bank bardzo źle :((((((
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo
  • ~Pawcio / 2023-12-12 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY BANK W POLSCE!!! Omijajcie szerokim łukiem. Kupowałem bilety na koncert po 400zł x 6szt w momencie autoryzacji, wyskoczył błąd o dostępności serwisu Millenium. Za 1-2 min. ich servis wrócił do normy ale finał jest taki, że transakcja nie została zrealizowana ......... i tu jest "wiśienka na torcie" : moje środki na zakup tych biletów zostały zablokowane na 7 dni, ot tak! Ja nie mam w każdej kieszeni po 2500zł aby kupić ponownie bilety za nowe środki więc zadzwoniłem na infolinię o wyjaśnienie tej sytuacji. Uprzejma Pani konsultant po sprawdzeniu historii tej płatności poinformowała mnie, że moje środki płatnicze zostały przez PayPal zwrócone 20min później od tej awarii do Millenium, ale zostały one przez Millenium zablokowane na 7 dni!!!! Na moje pytanie, dlaczego? skoro do transakcji nie doszło? - bo takie są ZASADY W MILLENIUM !!!!! Zwrot otrzyma Pan za 7 dni. Obecnie i ostatecznie zostałem bez biletów i bez kasy. Bilety mogę sobie jeszcze kupić ale już nie po 400zł a po 730zł ponieważ zmieniła się cena u dystrybutora imprezy.
    PS:
    Uwaga! Lubią gubić też dostarczane im dokumenty po czym przysyłają monity i wezwania ze straszeniem o rozwiązaniu umowy kredytowej.
    Po przesłaniu informacji, że ja mam poświadczoną kopię dostarczenia im dokumentów po 1 miesiącu, cudownie odnaleźli otrzymane dokumenty u siebie z info, że warunki zostały spełnione! Jaka cudowna sytuacja - żenada goni żenadę!
    "REWELACYJNY BANK" :((((( Obsługa, zasady, jakość ! NIE POLECAM !!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyObsługa, zasady, jakość, oferta ...............
  • ~Bardzo niezadowolony / 2023-12-11 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam leasing w tym banku. Na pewno ostatni raz! Mnóstwo ukrytych kosztów o których nikt nie poinformował. Zdecydowanie nie polecam. Mili do momentu podpisania umowy potem spierd... Ani be Ani me Infolinia czas oczekiwania na połączenia liczony nie w minutach a w dobach. Mam jeszcze konto w Mbanku więc mam porównanie jak może wyglądać poprawna obsługa. Polecam masochistom.
    Wadysame wady
  • ~ZawiedzionY / 2023-12-11 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem oszukany na kwotę 810zł, zgłaszając do banku poprzez infolinie zaistniałą sytuację w zaledwie jednej doby dostałem pismo z banku na aplikację mobilną że nie mogą nic zrobić... Moje pytanie brzmi banki współpracują ze sobą maja na "BANK" dane między sobą gdzie i na jakie konto poszły pieniądze i dalej nic nie mogą zrobić?? kpina oszuści mogą robić co chcą bo banki i tak maja to w głębokim poważaniu i nic z tym nie robią. Sprawa zgłoszona na policję. Dzwonię po raz drugi i słyszę to samo raczej nic nie zrobimy to po co tam wgl jesteście? Kazano mi donieść zawiadomienie od Policji do placówki banku ale od razu dostałem info że nie gwarantują że coś zrobią... Czyli do widzenia i kasa poszła w pi.. a oszust może dalej robić co chce... Mam nadzieję że chociaż policja coś ogarnie chodź też już w to wątpię.
  • ~Edward / 2023-12-10 11:54
    Ocena: 4.00 / 5
    Bank jak kazdy inny chce zarabiac na potrzebujacych, ale tez da sie z nimi dogadac. Placisz za prowadzenie karty kredytowej to ja wypowiedz .. od razu bedziesz miec ja za darmo. Generalnie nic do nich nie mam. Dzialaja calkiem dobrze. Kredyt hipoteczny splacilem. Dokumenty dostalem w miare bezproblemowo i szybko ... wykreslenie z hipoteki .. i nigdy wiecej ...
  • ~Snopek / 2023-12-06 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem kredyt w ty banku .Obsługa tego kredytu to tragedia , na infolinii wypieli się na mnie nie potrafić wytłumaczyć skąd się wzięły inne kwoty niż na planie spłaty, w oddziale było podobnie , zebrało się konsylium 4 pracowników i orzekli , że oni nie wiedzą. W oddziale ludzie kompletnie niekompetentni , chyba z łapanki i 3 dni szkolenia. Bank dramat, kredyty strasznie drogie obarczone ukrytymi kosztami . Z całego serca odradzam , trzymajcie się daleko od tego banku jeśli nie chcecie stracić kasy i nerwów.
    ZaletyBrak Brak. Brak. Brak !!!!!!
    WadyTragiczna , niekompetentne obsługa, drogie kredyty z ukrytymi kosztami
  • ~Karys / 2023-12-06 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jeżeli chodzi o obsługę klienta. Do tego nie ma szans dodzwonić sie na infolinii, można godzinami czekać na połączenie... dodatkowo bank przysyła kartę do bankomatu z błędnymi danymi... co to ma być ? takie pomyłki, a chcą żeby na infolinii podawać swoje dane do logowania, absurd !!!! nie polecam.
    Wadysame wady
  • ~Agata / 2023-12-05 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez internet nie przyjmuje mDowodu jak chce zaktualizować, jak chciałam zaświadczenie do całkowitej splaty kredytu hipotecznego to wydali po dwóch tygodniach, kredyt został spłacony na numer konta z zaświadczenia i niktnie wiedział gdzie są pieniądze, na infolinii powiedzieli ze wystarczy że jeden wspolkredytobiorca zglosi zamknięcie kredytu, w placówce okazuje się że muszą być oboje, przychodzimy oboje a Pani mówi że ona nie wie jaki wniosek, nie wie gdzie są pieniądze, ani ile potrzeba do zamknięcia kredytu- czysta niekompetencja
    ZaletyBrak
    WadyOpisane wyżej
  • ~Niedamsietak / 2023-12-05 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie mija dziesiąta minuta jak czekam na połączenie na infolinii,żeby UWAGA złożyć reklamację bo naliczają mi pieniądze za prowadzenie konta i kartę kredytową, z których zrezygnowałam 17 października! Kpina...
  • ~Ozborn / 2023-12-02 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymajcie się od tego banku jak najdalej.Piętnascie lat temu wziąłem kredyt mieszkaniowy. Przez wszystkie te lata spłacałem kredyt, a teraz te @#@#$&#e żądają spłaty całej kwoty kredytu.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Julia / 2023-12-02 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch miesięcy moja aplikacja jest zablokowana, blokują mi aktywacje na jakiś czas, po tym czasie niby mogę się zalogowac ale wtedy wyskakuje ze jeszcze mi blokują na kolejne dni i tak cały czas, obsługa klienta nie pomaga, mówią ze trzeba czekac do wyznaczonego dnia i się zalogowac, czekam loguje się i znów zablokowane
    ZaletyNie ma zalet
    WadyZła obsługa klienta
  • ~Kubix / 2023-12-01 19:24
    Ocena: 3.67 / 5
    Jestem klientem banku już bardzo długo.Jeśli nie ma problemu to można wystawić opinie pozytywną gorzej jeśli coś trzeba załatwić co wymaga zachodu wtedy pojawiają się schody.Oczekuję na kartę z banku bp moja straciła ważność,byłem już dwa razy osobiście w oddziale banku w Jarocinie i nadal mam cierpliwie czekać.Problem w tym,że jednak potrzebuje z niej korzystać.
  • ~Marzena / 2023-12-01 17:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Rewelacyjna obsługa klienta w punkcie Białogard.Panie bardzo miłe.
  • ~Anonim / 2023-12-01 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość ze ciągłe zawieszenia mają to teraz nigdzie ani ma apke ani na millenet nie mozna sie zalogować masakra
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~Mirosław / 2023-11-23 14:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Małgosia z odzalu na Unruga z Gdyni bardzo dobrze i sprawnie załatwiła porzeczkę jesteśmy bardzo zadowoleni
  • ~Adam / 2023-11-22 09:27
    Ocena: 4.50 / 5
    Szybko i sprawnie załatwiłem swoją sprawę w Oddziale Banku Millenium ul. Gdańska 83 w Bydgoszczy. Pani która mnie obsługiwała była profesjonalna i uprzejma. Mam jednak jedną uwagę, wczoraj, w dniu 21 listopada, w tym oddziale banku, nadal nie wiedzą że od września b.r. mają obowiązek honorować mDowód!
    Zaletyprofesjonalizm, brak kolejki
    WadyW tym oddziale banku nie wiedzą że od września b.r. mają obowiązek honorować mDowód.
  • ~Sylwia / 2023-11-17 14:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Oddział banku Wrocław Magnolia - polecam panią Malwinę,jest osoba kompetentną,odpowiednią na stanowisku. Sprawa załatwiona z dużą empatią i zrozumieniem.
  • ~Jacek / 2023-11-17 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to tragedia, zawinom manatki szybciej niż sie spodziewają
  • ~Asia / 2023-11-14 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Blokują dostepny do konta nie można się nawet zalogować żeby sprawdzić przelewy blokują mile kod i hasło nr 1 nawet z aplikacji nie można korzystać
    ZaletyBrak
    WadySame wady żadnej dobrej opini dużo osób nie ma
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1441
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 910
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 793
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4159
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809