Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 910 opinii

1.75 / 5

  • Prostota obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Józef / 2024-01-28 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Millenium nie otrzymałem google play i aplikacja inny chcę kupić nie mogę bank Millenium zablokowane google play to dupki
    WadyGoogle play i aplikacji
  • ~Małgorzata / 2024-01-23 22:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Serdecznie dziękuję pracownicom banku Millenium oddziału w Ostrołęce za pomoc przy transferze IKE.
    Zaletyprofesjonalizm, uprzejmość
  • ~Tomasz / 2024-01-23 19:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Po rozmowie z konsultantem na infolinii.
    Moja sprawa została szybko i sprawnie rozpatrzona.
    Dziękuję za kulturę i wsparcie w w sytuacji podbramkowej.
    Bardzo miłe pozytywnie jestem zaskoczony, tak szybką interwencji.
    Jednak dobro klienta jest najważniejsza.
    Polecam Tomasz
    ZaletySzybko, sprawnie
  • ~Ewa / 2024-01-22 13:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Kredyt ratalny w Millennium Bank to jakiś koszmar. W celu wcześniejszej całkowitej spłaty kredytu zalogowałam się do "konta technicznego", gdzie system wyświetlił kwotę do spłaty - zrobiłam przelew. Po zaksięgowaniu okazało się, że system wyświetlił kolejną kwotę do spłaty - zrobiłam przelew. Następnie okazało się, że to dalej nie całość - zrobiłam kolejny przelew już na 7 gr. Chcąc dowiedzieć się jak mogę w końcu zamknąć ten kredyt zadzwoniłam na infolinię. Pan poinformował mnie, że nie jest w stanie mi udzielić informacji skąd te kolejne kwoty do zapłaty oraz, że jak zapłacę te 7 gr to kredyt będzie spłacony. Jak będzie zwrot to pieniądze trafią na konto techniczne. By wypłacić te pieniądze należy udać się do placówki. Oczywiście nie ma żadnej opcji realizacji tego on-line jak się nie ma konta w tym banku. Osobiście odradzam współpracę z tym podmiotem.
    ZaletyBRAK
    WadyLogowanie, dostęp do danych kredytu, niepełne informacje, słaba obsługa infolinii.
  • ~Md / 2024-01-20 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam w żadnym bankomacie nie było pieniędzy, dodatkowo dostałem informację że mogę wypłacać ze wszystkich bankomatów bez prowizji a taka prowizja została mi naliczona
  • ~Tymek / 2024-01-18 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla mnie dramat. Dziewczyny chyba z lapanki nic nie wiedzą o produkcie który jest dawno, klient je musi poprawiać i sam myśleć. Czułem się jak bym to ja był ich przełożonym i mowil co maja robić. Mylą się, pytają jedna drugiej co i jak zrobić. Widać po nich brak szkoleń i wykształcenia. Też brak motywacji do pracy i zniechęcenie.Placowka w Brzesku.
    Natomist placówka Kraków ul Karmelicka to jest ewenement - wyskakujacy wielki zarośnięty facet i od progu krzyczący na klienta z pytaniem po co tu przyszedł. Zniechęca do wchodzenia do tego banku. Ma się za szeryfa stada, chodzi po tym banku jak bodziacy byk podczas corridy. Zostałem kiedyś przez niego poprostu napadniety w drzwiach z pytaniem przy kilku klientach po co wszedłem. To jest żenujące i nie profesjonalne jak tak można robić. Wydaje mu się że on dobrze zarządza gdzie ktoś ma iść do okienka ale można to zrobić inaczej kulturalnie i dyskretnie. Ten człowiek jest odrazajacy i napastliwy w głosie. Będę chciał złożyć skargę na niego do samej góry.
    ZaletyCzysto schludnie i małe kolejki. Poprostu chyba tam nikt nie chce chodzić.
    WadyOpisane powyżej.
  • ~Nice / 2024-01-17 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY BANK W POLSCE!
    PEŁNA NIEKOMPETENTNA OBSŁUGA!
    PODEJRZEWAM ŻE ZROBILI SPECJALNIE ŻEBY ODEBRAĆ MOJE STODKi DO ŻYCIA. Nie polecam!
  • ~Tomasz / 2024-01-15 18:01
    Ocena: 2.67 / 5
    Jako przedsiębiorca byłem klientem banku przez 11 lat. Problemy zaczęły się w chwili zamknięcia rachunku. Przez internet nie ma takiej możliwości. Zamknięcie tylko w oddziale, w którym otworzyłem rachunek, bądź listownie na podstawie formularza. Kosmiczne opłaty za zamknięcie jak i przelew reszty środków na konto. 100 zł za zamknięcie i 30 zł za przelew. Nie polecam. Niby wszystko jest w cennikach, ale wydaje mi się, że podczas rozmowy telefonicznej powinienem zostać poinformowany o wysokości opłat - w każdym razie, byłoby miło. Szukajcie alternatyw, bo pozostaniecie z niesmakiem jak ja.
    WadyWysokie opłaty za zamknięcie rachunku, problemy z zamknięciem rachunku w innych oddziałach.
  • ~Tomasz / 2024-01-12 07:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam bank Millennium ponieważ byłem stałym klientem a banku Millennium Nie ładnie zdnia na dzień się zmienia decyzję
    ZaletyNie polecam
    WadyNie polecam
  • ~Paweł / 2024-01-06 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ukryte opłaty. Oferta kredytów dla stałego klienta to jakaś kpina. Nowy klient dostaje lepszą ofertę od stałego. Wszystko po to by łapać nowych frajerów. Ciężko cokolwiek załatwić, pomoc infolinia żadna!
    ZaletyBrak
    WadyNie poważny bank. Uważajcie.
  • ~Joanna / 2024-01-04 13:54
    Ocena: 4.67 / 5
    Swietna obsluga. Bardzo uprzejma i sympatycna obsluga
  • ~Rafał / 2024-01-04 10:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Opryskliwa obsługa,brak pomocy przy zamykaniu konta,ukryte opłaty.
    ZaletyNie polecam
    WadyNie polecam
  • ~jjaro / 2023-12-29 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam nie polecam w razie kłopotów finansowy bank ci nie pomoże wszystkie zapewnienia przed kredytem to bzdura
    Zaletybrak
  • ~Joanna / 2023-12-21 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Na prosty dokument, możliwy do wystawienia od ręki, czeka się mega długo. Na ofertę namawiają a potem obsługa tragiczna
    ZaletyŁadna nazwa
    WadyFatalna pomoc dla klienta
  • ~Joanna / 2023-12-21 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Typowa psychologia. Nie da się nic trudniejszego załatwić na pierwszej linii. Pomimo, że osoby pracujące a przynajmniej ich kierownicy powinni mieć określoną wiedzę, to temat spychany. Udzielone odpowiedzi nie są na zadane pytanie, tylko seryjnie jakby " kopiuj- wklej". W innych bankach ten sam dokument wystawiają od ręki.
    ZaletyDo tej pory żadnej
    WadyUtrudnianie procesu obsługi i pomocy klientowi
  • ~Magdalena / 2023-12-19 18:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z obsługi Pań z Banku w Kaliszu przy Ul. Górnośląskiej. Bardzo szybko pomogły w załatwieniu sprawy. Rzeczowo i profesjonalnie, nawet zostały już po zamknięciu placówki. Daję najwyższą ocenę
    WadySzkoda że bankomat/wpłatomat jest tylko w środku
  • ~Sylwia / 2023-12-19 16:02
    Ocena: 5.00 / 5
    A ja jestem mega wdzięczna millenium - nie raz mi pomogli kiedy zostałam oszukana w internecie i zrobiłam zakupy na trefnej stronie, kontakt jest naprawdę dobry, najczęściej piszę do konsultantów w aplikacji i odzew jest szybki, nigdy nie zostałam na lodzie. W dodatku wszystko jest przejrzyste i nie miałam jeszcze żadnych problemów z bankiem. Jestem bardzo zadowolona.
  • ~Brena / 2023-12-19 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nastawiony na to zeby napchac sobie kieszenie a z klienta zedrzec ostatnie 5 groszy. Za wszystko trzeba zaplacic. Po kilku latach splacania kredytu nawet za zmiane terminu splaty kaza sobie zaplacic 800 zl totalny absurd wszystko zeby dalej zdzierac odsetki za nieterminowe oplaty
  • ~Wiktoria / 2023-12-19 00:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank Millennium ul. Górnegośląska 60, pani Angela bardzo profesjonalna!! Obsługa naprawdę na medal!! Fantastycznie. 10/10
  • ~Łukasz / 2023-12-19 00:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetna obsługa Bank Millennium w Kaliszu, Główny Rynek 3. Pani Joanna ogromnie profesjonalna! Polecam z całego serca!!! 10/10
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1441
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 910
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 793
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4160
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3771
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809