poziom obsługi żenada !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! na infolinii potrafią przełączać tylko między kolejnymi osobami, brak rozwiązania problemu
Zaletybrak
Wadyburdel na kółkach
~Jacek / 2021-10-21 22:22
Ocena: 1.00 / 5
Mafia oszustów i złodzieji razem z Lisem z Kalisza
~Jan / 2023-07-08 07:26
Ocena: 1.00 / 5
Firma nie jest warta tego za co się płaci. Ja płacę najwyższe ubezpieczenie a oni za pobyt w szpitalu zadają 14 dni gdy należy się od 4 dni. Firma moim zdaaniem beznadziejna. Pieniądze brać od klienta a w drugą stronę nic. Odradzam.
ZaletyNie polecam.
WadyWszystkie.
~Jeremoasz1980 / 2023-02-19 16:06
Ocena: 1.67 / 5
Stanowczo odradzam. Wycena szkody miała miejsce w czasie pandemii, była nierzetelna, znacznie zaniżona, nie do zaakceptowania przez jakikolwiek zakład naprawczy. Wycena online to jedna, wielka ściema. Raport z kosztorysem otrzymałem na e- maila 1,5 min po rozłączeniu się z rzeczoznawcą. W raporcie brak kilku, widocznych gołym okiem elementów do wymiany. Najśmieszniejsze jest to, że sami sobie przyznali rabaty na części 17%, na materiały lakiernicze 45% i na łączny koszt naprawy 10%. Niezależny rzeczoznawca niekompetentny albo bez wiedzy potrzebnej do wyceny albo w zmowie z ubezpieczycielem. Każdy właściciel samochodu całe życie płaci OC, a jak przyjdzie co do czego, to wszyscy chcą go oszukać na kasę, która " po prostu mu się należy". Wartość z kalkulacji ledwo pokrywała koszt oryginalnych części. Ostatecznie zamiast 9k zapłacili 18k.
Wadyprzede wszystkim zaniżona wycena szkody
~JK / 2020-04-29 10:26
Ocena: 1.00 / 5
W zeszłym roku ubezpieczyłam nowo wybudowany dom. Agentka ubezieczeniowa zachwałała że Generali ma najlepsze warunki na rynku. Skusiłam sie nie przeczuwając nic złego. Miałam pecha i po wprowadzeniu sie do domu nastapiła awaria instalacji wodnej. Pod posadzkę wylały mi sie tysiące litrów wody, które spowodowały odspojenia listew, ościeżnić, zagrzybienie. Oględziny rzeczoznawczy, który w naszej obecności potwierdza szkodę a na drugi dzień decyzja z Generali ze powstałe szkody nie mają związku ze sprawę. Totalna kpina. Dzisiątki maili, telefonów, zdjęć i odwołań . Oni uparcie swoje. Totalny brak kompetencji. Osoby w Generalii w ogóle nie zorientowane w tematach budowlanych. Czekam tylko do końca i wypowiadam umowę. nie chcę mieć nic wspólnego z takimi złodziejami. Zerują na ludzkiej krzywdzie. zdecydowanie odradzam !!!
Zaletybrak jakichkolwiek zalet tego ubezpieczyciela
Wadytotalny brak kompetencji pracowników w sprawie rozpatrywania zgłoszeń
~Joachim / 2022-01-04 10:27
Ocena: 1.67 / 5
Szukaj gdzie indziej ubezpieczenia psa. Czytałam że odrzucają każdy wniosek o zwrot kosztów. Nie wierzyłam, ubezpieczyłem psa, pojechałem na konsultacje do weterynarza. Oczywiście odrzucili na dzień dobry zwrot jakichkolwiek kosztów ze względu na powiązanie z dawną chorobą psa. Żadnych leków czy operacji, chodziło tylko o zwrot wizyty i już odmowa. Szukajcie gdzie indziej i wierzcie tak niskim opiniom o Generali.
ZaletyŻadne
WadyOpisane wyżej
~JOANNA / 2021-03-01 21:58
Ocena: 1.00 / 5
UBEZPIECZENIE PRACOWNICZE Z DODATKOWĄ OCHRONĄ NA ZDROWIE. PROBLEMY ZACZĘŁY SIĘ JAK ZACHOROWAŁAM I CHCIAŁAM WYPŁATY UBEZPIECZENIA Z POLISY. DIAGNOZA: RAK PIERSI. A ONI ODMÓWILI WYPŁATY, BO WCZEŚNIEJ MIAŁAM ROBIONE USG I NA PEWNO JUŻ WIEDZIAŁAM, ŻE MAM RAKA I (UWAGA!) BRAŁAM ANTYBIOTYK! A TYM ANTYBIOTYKIEM BYŁY PIGUŁKI ANTYKONCEPCYJNE. ŻENUJĄCA OPINIA ICH LEKARZA. CAŁY CZAS ODMAWIALI, AŻ SPRAWA SKOŃCZYŁA SIĘ W SĄDZIE. PO WYGRANEJ ONI JESZCZE SKŁADALI APELACJĘ, KTÓRĄ SĄD ODRZUCIŁ W CAŁOŚCI. NIEUCZCIWA FIRMA. JAK MAJĄ WYPŁACIĆ WIĘKSZĄ SUMĘ Z ODSZKODOWANIA, TO CIĄGLE IM BRAKUJE JAKIŚ DOKUMENTÓW, CIĄGLE SIĘ CZEPIAJĄ I PRZEDŁUŻAJĄ SPRAWĘ, ŻEBY TYLKO NIE WYPŁACIĆ. NIE POLECAM!
ZaletyJAKO FUNDUSZ INWESTYCYJNY SĄ OK
WadyJAKO UBEZPIECZYCIEL NIE POLECAM. NIE CHCĄ WYPŁACIĆ WIĘKSZEGO ODSZKODOWANIA. BRONIĄ SIĘ PRZED WYPŁATĄ. DAJĄ OPINIĘ LEKARZA, KTÓRY NIE ZNA SIĘ NA PODSTAWOWYCH RZECZACH. CELOWO PRZEDŁUŻAJĄ WYPŁATĘ I NAWET Z WYROKIEM SĄDU DYSKUTUJĄ
~Johanka / 2023-10-27 15:13
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam Generali! Home assistance (ubezpieczenie mieszkania) w pakiecie diamond to jedna wielka sciema. Hyraulik nie kontaktuje sie i trzeba go scigac, przychodzi i rozwala kran, i tak mnie z tym zostawia. A usluga ma kosztowac do 2000 zl wiec oczekuje, ze tak jak w przypadku innej ubezpieczalni z ktora mialam do czynienia, hydraulik naprawi to co zepsul, czyli zaoferuje przywiezienie nowego kranu (nawet jesli ja pokrywam koszty) i zamontuje. Taka czynnosc jest do wykonania i koszt jest o wiele nizszy niz 2000 zl, a jej proba nie zostala nawet podjeta, zas Generali odrzucilo moja reklamacje zaslaniajac sie jakims tam przepisem ze nie gwarantuja skutecznosci uslugi. Bez dyskusji zmieniam ubezpieczyciela jak najszybciej.
~John the John / 2022-10-10 12:54
Ocena: 2.33 / 5
Nikt nie odbiera telefonów. Brak nr. telefonu do opiekuna szkody. Nie polecam. To na pewno ostatnie moje ubezpieczenie w tej firmie.
ZaletyBogata oferta.
WadyNikt nie odbiera telefonów w dziale Status szkody - dom/mieszkanie. Brak numeru do opiekuna sprawy.
~Jolka / 2021-08-01 16:33
Ocena: 1.00 / 5
Firma nierzetelna. Nie wypłacił odszkodowania choć powinni byli.
ZaletyNiska skladka
WadyWszystko
~JS / 2022-04-20 18:40
Ocena: 2.33 / 5
Miałem wypadek w Niemczech i ........czekam już prawie 3 miesiące. Szpitala nie zapłacili, NNW nie wypłacone, Assistance Premium też nie wypłacone. Napiszę tutaj jak to się skończyło. Na tą chwilę nie polecam, ale może się mylę?
Zaletytylko cena
Wadyna tą chwile wadą jest wszystko inne.
Na prawdę nie jestem hejterem i zazwyczaj tylko chwalę albo milczę. Tutaj tego nie przemilczę i pójdę do niemieckiego sądy z niemieckim adwokatem u boku. Wypadek i szpital ssą w Niemczech... zapłacą za wszystko po niemiecku. Ale uczciwie tutaj opiszę jeżeli wywiążą sie z zawartej polisy.
~Justyna S. / 2022-08-01 10:30
Ocena: 1.00 / 5
Partner zgłosił awarie, czeka czeka żeby laweta się podstawiła i kurrr nic! Godzinę zajęło dodzwonienie się, kolejna godzina i miał oddzwonić ktoś i nie oddzwania! Stracone pieniądze, dramat! Mieliśmy jutro z niemowlęciem jechać na wakacje, gdyby półoś uszkodziła się w trasie to co? Czekalibyśmy wieczność z dzieckiem bóg wie gdzie? Niepolecam!
ZaletyBrak
WadyCzas!!! Nie da się dodzwonić. Fajnie wyglada na kartce i reklama, że do 30min działają. Dramat!!!
~Kacper / 2019-01-22 02:43
Ocena: 1.00 / 5
Ubezpieczenie OC + AC
Zawarłem polise z Generali na oc ac assistance "Lux" czyli 500 km . za ubezpiecznie zaplacilem 3800 zł po uplywie roku przesłali mi ze dziękują za współpracę i jeżeli chcę kontynuować to mam opłacić za kolejny rok taką sama sume . Wiec tak zrobiłem . Wczoraj 20 km od domu popsuł sie samochód dzwonie na infolinie a tam zostalem poinformowany że mam 100km holowanie ale tylko w razie wypadku ... Porażka!!! Kwota ubezpieczenia taka sama a tu nagle już pakietu Lux nie ma ... sprawdziłem pierwsza umowe jest ze mam ten pakiet lux a notomiast list który przesłali po roku nie ma mowy o żadnych zmianach po za spadkiem wartości pojazdu ... oszuści
ZaletyBrak
WadyCena
~Kasia / 2021-12-27 22:57
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda z OC sprawcy ubezpieczonego w Generali.
Zgłaszanie szkody w tym towarzystwie to porażka. Numer szkody będzie nadany do 14 dni bo " towarzystwo ma za dużo szkód do przyjęcia "
ZaletyBrak
WadyJest ich dużo.
~kasia / 2022-01-28 19:59
Ocena: 1.00 / 5
złodzieje dobrze jest tylko wtedy jak się płaci to żyje się z świadomością że gdyby coś się stało będziemy mieć pomóc.niestety na tym koniec bo gdy coś się wydarzy to u nich nic nie znajdziesz zawsze czegoś brakuje i wszystko zrzucają na ogólne warunki ubezpieczenia np za pobyt w szpitalu pytają po co się tam było .jedna wielka tragedia żałuję każdej złotówki wydanej na tych złodzieja.
Zaletybrak
Wadyszkoda gadac
~kaśka76 / 2016-02-17 14:09
Ocena: 4.00 / 5
Jestem pozytywnie zaskoczona, konsultanci mili, rzetelni, we wszytskim pomagają, chętnie odzwaniaja i odpisują na maile prawie od razu. na wypłate czekałam stsosunkowo krótko. Może to kwestia podejścia cżłowieka do człowieka ?
Zaletyszybki kontakt, rzetelność, pomoc we wszytskim czego oczekiwałam
Wadysą gdzoiny w któych ciężko się skontaktować
~Kewin / 2019-05-08 11:02
Ocena: 1.00 / 5
Serdecznie nie polecam generalizować TU. S.A . Rozmowy na infolinii są przeprowadzane tak aby odszkodowania , kosztów leczenie czy czegokolwiek nie pokryć :) . Konsultant dosłownie "katuje" pytaniami czekając aż powiesz coś co da mu prawo odmówić pomocy :) potem informuje cię że rozmowa jest nagrywana i nawet jak zadzwonisz innym razem to wszystko jest już w bazie :) (powiedział to 3 razy przed zakończeniem rozmowy) . Jak najbardziej odradzam!
WadyDrogo, nie dbają o klienta, słaba dykcja niektorych konsultantów , robią wszystko żeby odmówić pomocy
~Klient / 2017-11-09 21:52
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu tej firmy! Kupiłem samochód z ubezpieczeniem w tej firmie. Półtorej miesiąca czekam na poprawione potwierdzenie ubezpieczenia. Rozmowa przez telefon z ludźmi niemającymi o niczym pojęcia - 20 minut Pani szuka informacji o polisie, informuje że wyśle potwierdzenie, po czym nadal brak reakcji. Odpowiedź na maile - wniosek przyjęty, proszę czekać. Unikać tej firmy!
Jestem klientem od wielu lat ubezpieczam mieszkanie i samochody wpłaciłem wiele kasy przez wiele lat przydarzyła się szkoda parkingowa ubezpieczenie wzrosło prawie 100' w innej firmie znalazłem dużo taniej rezygnuje z tej firmy zabrali mi 30 '+20 zniżki dla doświadczonych kierowców czyli razem 50 i o tyle wzrosła skladka
~klient80 / 2019-03-05 08:58
Ocena: 1.00 / 5
oszustwo w białych rękawiczkach
brak kompetencji
rozmowy telefoniczne beznadziejne i nie konstruktywne