Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Generali opinie

Ocena na podstawie 282 opinii

1.61 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena/Jakość
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 15
  • ~Marek / 2012-01-05 15:31
    Tuż przed Sylwestrem tego roku wandale przebili w moim samochodzie 3 opony. Wezwana policja spisała protokół szkody zaznaczając dokładnie w protokole które opony i w jaki sposób były uszkodzone. Przybyły po paru dniach specjalista z GENERALI TU S.A. nie znalazł żadnych śladów przebicia opon i stwierdził że sam w swoim samochodzie za kilkadziesiąt tys. PLN spuściłem z nich powietrze żeby wyłudzić od GENERALI TU S.A. pieniądze za 3 nowe opony (przebite miały 7 mm bieżnika i były używane 1 sezon), nie korzystając z samochodu przez 7 dni. Na moją sugestię ,że w ciągu 15 min, wypożyczę kompresor i dopompuje opony żeby specjalista z GENERALI przekonał się że są przebite powiedział że nie ma czasu i oddalił się niezwłocznie (uciekł). Płacąc niemałe pieniądze za AC można oczekiwać z ich strony jedynie posądzenia o chęć wyłudzenia pieniędzy !!! Bardzo odradzam tą firmę, poziom obsługi jest fatalny - brak kompletnej informacji, tragiczne zachowanie pracowników wobec klientów.
    ZaletyBRAK
    WadyArogancja, niekompetencja, brak kompletnej i marodajnej informacji
    Już nigdy go nie kupię i będę odradzał każdemu kto będzie zastanawiał się nad jego kupnem.
  • ~berserk / 2011-07-22 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma robi wszystko by opóź nic wypłate odszkodowania. 45 dni kompletowali dokumenty które dostałi odemnie 1-go dnia. 4-ro krotnie żadali tych samych dokumentów. Po 45 dniach dopiero oczywiscie teoretycznie maja 14 dni na wyliczenie odszkodowania (ciagle czekam. Pod numerem informacji w GENERALI konsultantka nic nie wie (to po co tam siedzi??) NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadyjak najbardziej
    6 miesiecy
  • ~DoctorG / 2011-02-16 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, nie polecam tej firmy. Sprzedałem samochód 1,5 roku temu, zgłosiłem umowę kupna spredaży do ich oddziału.
    Dzisiaj dostałem wezwanie od jakiejś windykacji. Jest to 3 raz jak dostaję od nich ponaglenie, choć za każdym razem sprawa była wyjaśniana i pracownik znajdował tą umowę. Niby wszystko ok, a tu znowu to samo. W tym momencie straszą mnie sądem i niemiłymi panami co do mnie przyjadą z Wrocławia. Już nie będę dzwonił do nich, zresztą dodzwonienie się tam graniczy z cudem. Załatwimy tą sprawę inaczej.
    Zaletybrak
    WadyTa Firma to jeden wielki minus
  • ~Doris / 2013-05-12 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja mam również bardzo złe zdanie na temat tej firmy, czekam na odszkodowanie już bardzo długo jak się do nich dzwoni to mówią, że już dziś będzie wykonany przelew i tak cały czas zwodzą człowieka, ale już się tym zajmuje mój prawnik a on to z nimi inaczej załatwi jak będzie trzeba to i do są du pójdę...bo gdyby im człowiek zaległa z jakąś spłatą to by nie odpuścili.
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyRobią sobie żarty z poważnych ludzi!!!
  • ~daniel ro / 2011-01-31 17:39
    Ludzie do sądu z nimi ja tak zrobiłem i udało się uzyskać całe odszkodowanie za rozbite auto.
    ZaletyBRAK!!!
    Wadybrak odezwu z ich strony,nikt nic niewie czeski film,ponadto złodziejska firma!!!
  • ~Nika / 2014-08-26 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Generali totalne dno . ANTYREKLAMĘ mają u mnie zapewnioną na najbliższe lata . Pracownicy nie odpisują na emalie , przez 3 tygodnie nie mogłam się dowiedzieć na jak długo przysługuje mi samochód zastępczy , załącznik -protokół szkody urzędas firmy wysyłał dokładnie miesiąc /może przydałoby się jakieś szkolenie jak się obsługuje komputer / Po miesiącu czekania na wypłatę i dobijaniu się o jakaś informację dostałam wiadomość że trwa dochodzenie ,pomimo że sprawca przyznał się do winy i był protokół policyjny . Za kilka dni będzie 90 dni od wypadku a ja nadal zero wiadomości i pieniędzy .Wszystkich znajomych ostrzegam żeby dalekim łukiem omijali tą firmę z takim traktowaniem klienta spotkałam się pierwszy raz
    Zaletyżadnych
    Wadykpina z klienta
  • ~urszula dolata / 2013-07-23 14:39

    2 lipca 2013r KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO ukarała Generali kwotą 50.000zł !!!!!!!!!!! ZA niewypłacenie w ustawowym terminie odszkodowań z obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych oraz niewywiązanie się w
    ustawowym terminie z obowiązku poinformowania osoby występującej z roszczeniem, że odszkodowanie jej nie przysługuje lub przysługuje w innej wysokości niż określona w
    zgłoszonym roszczeniu.
    Zaletybrak zalet
    Wadyjak wyżej w opinii
  • ~WojtekW / 2014-05-13 08:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy niekompetentni, wprowadzają w błąd. Firma robi wszystko, żeby nie wypłacić odszkodowania, nie są przestrzegane terminy.
    ZaletyRozmowa z konsulantem wkurza tak, że rano nie trzeba pić kawy.
    WadyNiekom[petencja, okłamywanie klienta, działa nie na jego szkodę.
    rok, 2400
  • ~aldera / 2014-10-13 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Generali robi wszystko by tylko nie wypłacić odszkodowania. Miałam kolizję, na miejsce została wezwana policja, były zdjęcia z monitoringu. Na protokole policja jednozacznie wskazała że całą winę za wypadek ponosi kierujący drugim pojazdem (nie ja). Tamten kierowca miał OC w Generali, ubiegałam się o odszkodowanie. Po oględzinach samochodu, po 3 tygodniach dostałam wniosek o uznaniu całkowitej szkody i podaniem kwoty jaką mi dadzą (niższa niż koszt naprawy). Po 3 kolejnych tygodniach, gdy zaczęłam się upominać o pieniądze dostałam kolejny wniosek o odmowie wypłaty odszkodowania, gdyż ich zdaniem to JA spowodowałam wypadek, mimo iż policja twierdzi coś innego. Na infolinii nikt nic nie wie, zero wyjaśnień. Kłamią i podważają zdanie policji, tylko po to by nie wypłacić odszkodowania.
  • ~dariusz / 2010-03-14 16:23
    MIAŁEM WYPADEK SAMOCHODOWY NIE Z MOJEJ WINY.SPRAWCA WYPADKU POSIADAŁ UBEZPIECZENIE W FIRMIE GENERALI.PO ZGŁOSZONEJ SZKODZIE W FIRMIE GENERALI ZACZĘŁY SIE SAME KŁOPOTY. OGLĘDZINY SAMOCHODU ODBYŁY SIE PO DWÓCH TYGODNIACH OD WYPADKU PRZEZ MGR INŻ KRZYSZTOFA K....... JAK SIE PÓŹNIEJ OKAZAŁO TOTALNEGO KŁAMCE ,I NIEODPOWIEDZIALNEGO CZŁOWIEKA ,KTÓRY TOTALNIE OLAŁ SPRAWĘ.PO ZROBIENIU ZDJĘĆ WYCENIŁ SZKODĘ MOJEGO SAMOCHODU NA 6250 ZŁ .CENA BYŁA NAPRAWDE ŚMIESZNA WIĘC NIE ZGODZIŁEM SIĘ NA WYPŁATE ODSZKODOWANIA I ODDAŁEM SAMOCHÓD DO SERWISU .TAM ODBYŁY SIĘ PONOWNE OGLĘDZINY PRZEZ TEGO SAMEGO PRACOWNIKA I ZNOWU WYCENIŁ SAMOCHÓD TYM RAZEM NA 9250 ZŁ .ZDJĘCIA ZAS BYŁY NIEPEŁNE I ODBYŁY SIĘ PONOWNE OGLĘDZINY, PO KTÓRYCH OKAZAŁO SIĘ ŻE MAM SOBIE DOKUPIĆ WE WŁASNYM ZAKRESIE ZWROTNICE GAŁKI I AKUMULATOR................ TO JUŻ PRZEKROCZYŁO GRANICE MOJEJ CIERPLIWOŚĆI I POWIEDZIAŁEM ŻE WYTOCZE FIRMIE GENERALI SPRAWE SĄDOWĄ ZA ROBIENIE Z CZŁOWIEKA IDIOTY ...DŁUGO BY JESZCZE PISAĆ O BRAKU TOTALNEJ NIEKOMPETENCJI I BRAKU PROFESJONALIZMU TEJ FIRMIE ALE NA TYM JUŻ ZAKOŃCZE I DODAM TYLKO TYLE ŻE SAMOCHÓD ODEBRAŁEM PO 3 MIESIĄCACH A KOSZT NAPRAWY WYNIÓSŁÓ 27950 ZŁ ,KTÓRA WYPŁACIŁA FIRMA GENERALI MORAŁ Z TEGO TAKI NIE WIERZCIE FIRMIE GENERALI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Bartłomiej Studnicki / 2013-01-25 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejne podejście do klienta. Szkoda 25 listopada 2012r zgłoszona 3 dni później a ja do tej chwili (25 stycznia) borykam się z ustaleniem faktów, kto zajmuje się moją sprawą, czemu mimo zamknięcia wyceny do tej pory nie otrzymałem kosztorysu. Dodzwonienie się do recepcji to 2h ślęczenia przy telefonie ....Generali ..... pierwszy i ostatni raz ...
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    od 6 lat płaciłem składki na to i inne auta. Definitywnie żegnam sie z generali.
  • ~Marcin / 2013-09-05 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Osobiście odradzam firmę, oferowali się "od wszystkiego", śnieg zerwał mi rynny i wtedy okazało się że jednak nie było od wszystkiego. NIE POLECAM!!!
    WadyKłamią byle naciągnąć klienta
    rok, 340zł
  • ~steef / 2010-11-23 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    od 2,5 m-cy próbuję uzyskać odszkodowanie z OC. Z infolinii dostałem info gdzie mam sie zgłosić na espertyzę. Jadę. W warsztacie mechanicznym który reprezentuje Generali facet mówi otwartym tekstem: w Generali w Gdyni jest taki burdel, że jak tego pan przez nas nie zrobi bo będzie trwało miesiące.
    Nie kłamał.
    Wszytsko rozumiem, ale jak to jest profesjonalna reasekuracja to chyba lepiej rejestrować auto w Nigerii.
  • ~bax1 / 2013-12-27 08:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Odwlekaja z wypłata odszkodowania juz 90 dni brak kontaktu z likwidatorem , nie odbiera telefonow nie odpisuje na maile- zdecydowanie odradzam
  • ~Poszkodowany / 2015-02-21 22:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam
    Nie polecam wręcz odradzam korzystanie z usług generali. Towarzystwo po szkodzie komunikacyjnej zachowuje się jakby klient byłby "szkodnikiem" , infolinia całkowicie nie odpowiedzialna (aczkolwiek kontakt natychmiastowy nie trzeba czekać ). Wycena szkody zrobiona dokładnie 30 dnia po oględzinach ( czyli dokładnie tyle ile mają na to prawnie czasu w innych firmach zajmuje to max 10 dni ) oraz bardzo skutecznie zaniżona ( po konsultacji z rzeczoznawcą który zauważył mnóstwo nieprawidłowości wystąpiliśmy na drogę sądową ). Dodam że nie ma co liczyć na jakąkolwiek pomoc z strony tej firmy przekonałem się na swoim przykładzie, zależało mi na czasie ponieważ nie mogłem usunąć szkody przed wyceną i pomimo moich telefonów i ich zapewnień że wycena będzie dosłownie "za chwile" oraz po tak zwanych " monitach do przełożonego" pracownika który robi wycene nic całkowicie się nie przyśpieszyło tylko teksty typu " no rzeczywiście coś to długo trwa " Po moich doświadczeniach okazało ssię że nie jestem odosobnionym przypadkiem ! Więc jeżeli się u nich ubezpieczysz to nie licz na rzetelną wycenę oraz na to że odszkodowanie otrzymasz w szybkim czasie ODRADZAM PRZESTRZEGAM !!
    Zaletyłatwo dodzwonić się do konsultanta
    Wadyzaniżone wyceny , mega super długi czas oczekiwania na jakąkolwiek decyzję
  • ~leon / 2015-06-20 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    miałem kolizje drogową z winy kierowcy ubezpieczonego w generali ,po wypadku trafiłem do szpitala , leczenie trwało 2 miesiące. za rozbite auto dostałem grosze [sprzedałem dług],za zdrowotne odmowa wypłaty. ide teraz do sadu. dobra rada -omijajcie generali szerokim łukiem ,a jesli macie z nimi do czynienia to kierujcie sprawe do sądu.pozdr
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo
  • ~malamoskwa / 2009-04-07 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety dalam sie skusic na zmiane ubezpieczyciela z Allianza bo bylo kilkaset zlotych mniej za caly pakiet OC i AC. A teraz madry Polak po szkodzie.
    Niestety sa bardzo nieterminowi i nie dotrzymuja nawet terminow ktore podaja pisemnie a tak pozatym to firme widac stac na placenie odsetek karnych za nieterminowe wyplacanie odszkodowania.
    Termin 30 dniowy ( zgodnie z umowa i obowiazujacym prawem) juz dawno minal.
    Teraz do boju ruszam z prawnikiem bo to jest kpina. Samochod uzywam do celow zarobkowych nie jestem w stanie pracowac, zobaczymy jak sie to skonczy.
    Jezeli chodzi o Allianza to bylam tam ubezpieczona 8 lat i zawsze wszystko bylo OK. Teraz tylko niech wyplaca odszkodowanie i wracam do Allianza.
    Zaletyszybkie odpowiedzi e:mailem tylko niestety podawanie nieprawdziwych informacji tzn terminow na zasadzie jutro jutro prosze klienta
    WadyObsluga klienta jest ponizej krytyki
  • ~Michał2333 / 2015-05-26 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Takie firmy jak generali nie mają racji bytu w cywilizowanym świecie. Na wypłatę odszkodowania z OC sprawcy czekałem 88 dni! Zero odpowiedzi na maile, na infolinii brak konkretów. Osoba "prowadząca" sprawę nie raczyła nawet odczytać wysyłanych wiadomości! Po 30 dniach informacja o braku oświadczenia od sprawcy, pomimo fakty, że sprawca oświadczył na piśmie iż dostarczył im wszystkie wymagane dokumenty.
    Miarka się przebrała. Sprzedałem szkodę firmie która wyssa z nich 2x tyle ile mi zaproponowali. A ja dostałem dopłatę 930 zł do wyceny generali. Ludzie, omijajcie to bagno z daleka. A jak już w nie wpadniecie, nie dajcie się robić w konia.
    Zaletybrak
    Wadysamo istnienie
  • ~ana / 2014-10-23 14:51
    kretynizm totalny na odszkodowanie czekam juz dwa miesiace
    i nikt mi nie potrafi powiedziec kiedy sprawa bedzie zamknieta
    jestem pokrzywdzona w wypadku.
    doradzam tak jak mi znajomy doradził rzecznik ubezpieczeń i pismo po miesiącu nie ma na nich siły mimo że płacą kary.auto mam u mechanika juz miesiąc i nie mam jak odebrac nikt sie za to nie wezmie tragedia
    wypieprzyc z rynku ale niestety tu siłę przebicia maja kombinatorzy nic na gto nie poradzimy pisac gdzie sie tylko da ale polecam rzecznika ubezpieczeń w Warszawie
    Zaletyżadnych
    Wady100%
  • ~marian / 2010-08-26 16:08
    Ocena: 2.00 / 5
    najgorsza firma z jaką się spotkałem po pół roku ubezpieczenia w tej firmie skradziono mi samochód wartość ubezpieczenia tego samochodu wynosiła 38000tys.A odszkodowanie otrzymałem o 10400tys.mniejsze niż suma ubezpieczenia.Po odwołaniu od tej wyceny rzeczoznawcy upłeneło dwa miesiąc i żadnych odpowiedzi z tej firmy.
strona 1 z 15
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 819
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 709
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 604
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 408
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4084
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770