Opiniuj.pl

Opiniami warto się dzielić!

Ocena
OGÓLNA 1.92
Cena/Jakość1.86
Obsługa klienta1.89
Oferta2.00

Generali

Kategoria: Ubezpieczenia komunikacyjne

Dodaj opinię

Generali
  • ana / 2014-10-23 14:51
    kretynizm totalny na odszkodowanie czekam juz dwa miesiace i nikt mi nie potrafi
    [...] pokaż całą opinię ↓ kretynizm totalny na odszkodowanie czekam juz dwa miesiace
    i nikt mi nie potrafi powiedziec kiedy sprawa bedzie zamknieta
    jestem pokrzywdzona w wypadku.
    doradzam tak jak mi znajomy doradził rzecznik ubezpieczeń i pismo po miesiącu nie ma na nich siły mimo że płacą kary.auto mam u mechanika juz miesiąc i nie mam jak odebrac nikt sie za to nie wezmie tragedia
    wypieprzyc z rynku ale niestety tu siłę przebicia maja kombinatorzy nic na gto nie poradzimy pisac gdzie sie tylko da ale polecam rzecznika ubezpieczeń w Warszawie
    Zaletyżadnych
    Wady100%
  • aldera / 2014-10-13 15:54
    Generali robi wszystko by tylko nie wypłacić odszkodowania. Miałam kolizję, na
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Cena/Jakość1
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Generali robi wszystko by tylko nie wypłacić odszkodowania. Miałam kolizję, na miejsce została wezwana policja, były zdjęcia z monitoringu. Na protokole policja jednozacznie wskazała że całą winę za wypadek ponosi kierujący drugim pojazdem (nie ja). Tamten kierowca miał OC w Generali, ubiegałam się o odszkodowanie. Po oględzinach samochodu, po 3 tygodniach dostałam wniosek o uznaniu całkowitej szkody i podaniem kwoty jaką mi dadzą (niższa niż koszt naprawy). Po 3 kolejnych tygodniach, gdy zaczęłam się upominać o pieniądze dostałam kolejny wniosek o odmowie wypłaty odszkodowania, gdyż ich zdaniem to JA spowodowałam wypadek, mimo iż policja twierdzi coś innego. Na infolinii nikt nic nie wie, zero wyjaśnień. Kłamią i podważają zdanie policji, tylko po to by nie wypłacić odszkodowania.
  • Nika / 2014-08-26 19:17
    Generali totalne dno . ANTYREKLAMĘ mają u mnie zapewnioną na najbliższe lata .
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Cena/Jakość1
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Generali totalne dno . ANTYREKLAMĘ mają u mnie zapewnioną na najbliższe lata . Pracownicy nie odpisują na emalie , przez 3 tygodnie nie mogłam się dowiedzieć na jak długo przysługuje mi samochód zastępczy , załącznik -protokół szkody urzędas firmy wysyłał dokładnie miesiąc /może przydałoby się jakieś szkolenie jak się obsługuje komputer / Po miesiącu czekania na wypłatę i dobijaniu się o jakaś informację dostałam wiadomość że trwa dochodzenie ,pomimo że sprawca przyznał się do winy i był protokół policyjny . Za kilka dni będzie 90 dni od wypadku a ja nadal zero wiadomości i pieniędzy .Wszystkich znajomych ostrzegam żeby dalekim łukiem omijali tą firmę z takim traktowaniem klienta spotkałam się pierwszy raz
    Zaletyżadnych
    Wadykpina z klienta
  • tom / 2014-07-04 22:06
    Sprzedawałem auto ubezpieczone w Generali. Kończyła mi się polisa OC, generali
    [...] pokaż całą opinię ↓ Sprzedawałem auto ubezpieczone w Generali. Kończyła mi się polisa OC, generali wydzwania aby przedłużyć umowę OC ( miałem na na celowniku OC na 1 mc czasu w Liberty) lecz agent generali poinformował mnie iż po sprzedaży dostanę nadwyżkę nadpłaconą OC za kontynuacje u nich - do daty sprzedaży auta. Rozmowa nagrana i szczere chęci agenta reprezentującego firmę G....
    a tu poszło się 300 zł w błoto, generali nagle znajduje punkt KC....nagle jest to niemożliwe:( nie dajcie się nabić w butelke AGENTOM!!!!!!
    Odradzam- OSZUKIWANIE KILIENTA w Generali
    Zaletygdzie pieprz rośnie!!!
    Wadyjak masz olej w głowie to wszystko tylko nie to!!!
    Okres użytkowania i cena300zł
  • szonja / 2014-05-13 10:46
    Widać że ludziom puszczają nerwy już po tygodniu od zgłoszenia szkody. A
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.33
    Cena/Jakość4
    Obsługa klienta5
    Oferta4
    Widać że ludziom puszczają nerwy już po tygodniu od zgłoszenia szkody. A ubezpieczyciel ma też określony czas na likwację. Miałam dwa zdarzenia, za które ubiegałam się o odszkodowanie, ale nikt mi nie utrudniał i żadnych komplikacji nie miałam. Suma odszkodowania była równa stracie i wszystko się zwróciło.
  • WojtekW / 2014-05-13 08:33
    Pracownicy niekompetentni, wprowadzają w błąd. Firma robi wszystko, żeby nie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Cena/Jakość1
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Pracownicy niekompetentni, wprowadzają w błąd. Firma robi wszystko, żeby nie wypłacić odszkodowania, nie są przestrzegane terminy.
    ZaletyRozmowa z konsulantem wkurza tak, że rano nie trzeba pić kawy.
    WadyNiekom[petencja, okłamywanie klienta, działa nie na jego szkodę.
    Okres użytkowania i cenarok, 2400
  • sylwia1004 / 2014-05-07 18:15
    nie polecam tej firmy jeśli nie chcecie walczyć z niekompetencją brakiem wiedzy i
    [...] pokaż całą opinię ↓ nie polecam tej firmy jeśli nie chcecie walczyć z niekompetencją brakiem wiedzy i narażać się na dodatkowe koszty. Komplikują wszystko szczególnie w OFE gdybym wiedziała ile nerwów i pieniędzy będzie mnie to kosztować nigdy nie wybrałabym tej firmy. całkowity brak profesjonalizmu o empatii nie wspomnę pozdrawiam
    Zaletybrak
  • bax1 / 2013-12-27 08:00
    Odwlekaja z wypłata odszkodowania juz 90 dni brak kontaktu z likwidatorem , nie odbiera
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Cena/Jakość1
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Odwlekaja z wypłata odszkodowania juz 90 dni brak kontaktu z likwidatorem , nie odbiera telefonow nie odpisuje na maile- zdecydowanie odradzam
  • jerzy zakrzowski / 2013-12-15 13:14
    zdecydowanie odradzam kontaktu z ta firma ,sprzedalem dwa samochody,nowi wlasciciele
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    zdecydowanie odradzam kontaktu z ta firma ,sprzedalem dwa samochody,nowi wlasciciele mieli wypadki a generali i tak mnie obciarzyla,I wciagneli mnie do krajowego rejestru i teraz widnieje ze mialem szkode i od 2009r nie moge tego wyprostowac.ps konsultantki to jest porarzka
  • janka / 2013-12-10 22:08
  • hanula / 2013-12-04 21:38
    Hmm, zdziwiona jestem opiniami, ja nie mogę nic złego na nich powiedzieć, zostałam
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.33
    Cena/Jakość4
    Obsługa klienta5
    Oferta4
    Hmm, zdziwiona jestem opiniami, ja nie mogę nic złego na nich powiedzieć, zostałam miło potraktowana przez agenta jak kupowałam polisę OC. Raz likwidowałam szkodę, szkoda co prawda była nie wielka, ale poszło szybko i sprawnie.
  • Marcin / 2013-09-05 18:22
    Osobiście odradzam firmę, oferowali się "od wszystkiego", śnieg zerwał mi
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Cena/Jakość1
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Osobiście odradzam firmę, oferowali się "od wszystkiego", śnieg zerwał mi rynny i wtedy okazało się że jednak nie było od wszystkiego. NIE POLECAM!!!
    WadyKłamią byle naciągnąć klienta
    Okres użytkowania i cenarok, 340zł
  • urszula dolata / 2013-07-23 14:39
    2 lipca 2013r KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO ukarała Generali kwotą 50.000zł !!!!!!!!!!!
    [...] pokaż całą opinię ↓
    2 lipca 2013r KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO ukarała Generali kwotą 50.000zł !!!!!!!!!!! ZA niewypłacenie w ustawowym terminie odszkodowań z obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych oraz niewywiązanie się w
    ustawowym terminie z obowiązku poinformowania osoby występującej z roszczeniem, że odszkodowanie jej nie przysługuje lub przysługuje w innej wysokości niż określona w
    zgłoszonym roszczeniu.
    Zaletybrak zalet
    Wadyjak wyżej w opinii
  • Doris / 2013-05-12 19:40
    Ja mam również bardzo złe zdanie na temat tej firmy, czekam na odszkodowanie już
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Cena/Jakość1
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Ja mam również bardzo złe zdanie na temat tej firmy, czekam na odszkodowanie już bardzo długo jak się do nich dzwoni to mówią, że już dziś będzie wykonany przelew i tak cały czas zwodzą człowieka, ale już się tym zajmuje mój prawnik a on to z nimi inaczej załatwi jak będzie trzeba to i do są du pójdę...bo gdyby im człowiek zaległa z jakąś spłatą to by nie odpuścili.
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyRobią sobie żarty z poważnych ludzi!!!
  • Bartłomiej Studnicki / 2013-01-25 15:36
    Beznadziejne podejście do klienta. Szkoda 25 listopada 2012r zgłoszona 3 dni później
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Cena/Jakość1
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Beznadziejne podejście do klienta. Szkoda 25 listopada 2012r zgłoszona 3 dni później a ja do tej chwili (25 stycznia) borykam się z ustaleniem faktów, kto zajmuje się moją sprawą, czemu mimo zamknięcia wyceny do tej pory nie otrzymałem kosztorysu. Dodzwonienie się do recepcji to 2h ślęczenia przy telefonie ....Generali ..... pierwszy i ostatni raz ...
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    Okres użytkowania i cenaod 6 lat płaciłem składki na to i inne auta. Definitywnie żegnam sie z generali.
  • Artus / 2012-07-06 07:46
    Miałem jedną szkodę, samochód na kredyt wycena trwała 2 dni, kontakt e-mail bez
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.00
    Cena/Jakość4
    Obsługa klienta4
    Oferta4
    Miałem jedną szkodę, samochód na kredyt wycena trwała 2 dni, kontakt e-mail bez zarzutu, sprzedałem samochód wysłałem skan umowy e-mailem i bez żadnych problemów dostałem zwrot składki OC, nie wiem skąd takie negatywne opinie, chyba ludzie nie potrafią załatwiać podstawowych spraw, a później narzekają na cały świat
  • Marek / 2012-01-05 15:31
    Tuż przed Sylwestrem tego roku wandale przebili w moim samochodzie 3 opony. Wezwana
    [...] pokaż całą opinię ↓ Tuż przed Sylwestrem tego roku wandale przebili w moim samochodzie 3 opony. Wezwana policja spisała protokół szkody zaznaczając dokładnie w protokole które opony i w jaki sposób były uszkodzone. Przybyły po paru dniach specjalista z GENERALI TU S.A. nie znalazł żadnych śladów przebicia opon i stwierdził że sam w swoim samochodzie za kilkadziesiąt tys. PLN spuściłem z nich powietrze żeby wyłudzić od GENERALI TU S.A. pieniądze za 3 nowe opony (przebite miały 7 mm bieżnika i były używane 1 sezon), nie korzystając z samochodu przez 7 dni. Na moją sugestię ,że w ciągu 15 min, wypożyczę kompresor i dopompuje opony żeby specjalista z GENERALI przekonał się że są przebite powiedział że nie ma czasu i oddalił się niezwłocznie (uciekł). Płacąc niemałe pieniądze za AC można oczekiwać z ich strony jedynie posądzenia o chęć wyłudzenia pieniędzy !!! Bardzo odradzam tą firmę, poziom obsługi jest fatalny - brak kompletnej informacji, tragiczne zachowanie pracowników wobec klientów.
    ZaletyBRAK
    WadyArogancja, niekompetencja, brak kompletnej i marodajnej informacji
    Okres użytkowania i cenaJuż nigdy go nie kupię i będę odradzał każdemu kto będzie zastanawiał się nad jego kupnem.
  • berserk / 2011-07-22 19:45
    Firma robi wszystko by opóź nic wypłate odszkodowania. 45 dni kompletowali dokumenty
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Cena/Jakość1
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Firma robi wszystko by opóź nic wypłate odszkodowania. 45 dni kompletowali dokumenty które dostałi odemnie 1-go dnia. 4-ro krotnie żadali tych samych dokumentów. Po 45 dniach dopiero oczywiscie teoretycznie maja 14 dni na wyliczenie odszkodowania (ciagle czekam. Pod numerem informacji w GENERALI konsultantka nic nie wie (to po co tam siedzi??) NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadyjak najbardziej
    Okres użytkowania i cena6 miesiecy
  • Fikster / 2011-06-17 00:03
    Hmmm. Powiem tak, problemy to ja miałem, ale wynikły one jak się okazało z
    [...] pokaż całą opinię ↓ Hmmm. Powiem tak, problemy to ja miałem, ale wynikły one jak się okazało z pazerności ASO, który policzył sobie jak się okazało kosmiczne pieniądze za nieoryginalne (!) części. Więc się i nie dziwię Generali, że nie chciało wypłacić. A w ogóle to natrafiłem w sieci na namiary do ich rzecznika, więc jakby ktoś potrzebował to można pisać w różnych sprawach:
    http://forumprawne.org/ubezpieczenia/1 69286-problem-z-wyplata-oc-generali-brak -kontaktu-2.html#post1100101
  • ramzez / 2011-02-21 17:53
    Ludzie!!zdzwońmy się albo skontaktujmy na gg i załóżmy pozew zbiorowy!!Będzie
    [...] pokaż całą opinię ↓ Ludzie!!zdzwońmy się albo skontaktujmy na gg i załóżmy pozew zbiorowy!!Będzie Łatwiej i taniej!!To co ta firma wyrabia,zwłaszcza oddział w Katowicach to jest jakaś paranoja!!Ja wiem że żyjemy w Polsce,ale oni to wybitnie potrafią zepsuć zdrowia.Moje gg285-09-66

Kategorie

Najlepsze w kategorii

Libertydirect
Ocena: 3.97, ilość opinii: 59
Cigna / InterRisk
Ocena: 2.68, ilość opinii: 35
HDI Asekuracja
Ocena: 2.64, ilość opinii: 38
Uniqua
Ocena: 2.51, ilość opinii: 42
PZU
Ocena: 2.49, ilość opinii: 51