Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Deutsche Bank opinie

Ocena na podstawie 196 opinii

1.92 / 5

  • Prostota obsługi
    1.76
  • Oferta
    2.25
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~PieknyRoman / 2012-04-04 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    zadzwoniłem poprosiłem o przedstawienie oferty, zaproponowali kontakt przedstawiciela, zostawiłem namiary i ...zostałem olany. Nie wiem czy to kwestia ignorancji, czy bałaganu, nie podoba mi się takie podejście do klienta, w końcu to bank.
  • ~Piotr / 2009-12-31 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałem z Konta Inwestor. Założenia obsługi KLienta rewelacyjne. Natomiast to co reprezentuje oddziałWałbrzyski to żenada. KLienta traktują jako śmiecia. NIe polecam i odradzam. Szkoda sil i energii.
    ZaletyPiękne zalożenia
    WadyBrak kontroli nad zachowaniem ludzi. Zero profesjonalizmu i dbałości o Klienta.
    Rok
  • ~Piotr / 2019-10-23 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem wieloletnim klientem DB. Ten bank był tylko dobry 11 lat temu gdy pozyskiwał kredytobiorców w CHF. Jak się wtedy starali... Obecnie niemiecki bank osiągnął dno. Ucieka z Polski zagrożony pozwami od klientów.
    Nie ma już nawet biura, które z marszu można odwiedzić, by zostawić dokument czy uzyskać informację. Strona internetowa nie działa prawidłowo, bezczelne zachowania to norma. Ogrodzili się murem cynizmu.

    Mam nadzieję, że ich wymiar sprawiedliwości w końcu dopadnie.
    Zaletybez żartów, nie ma żadnych zalet
    WadyPrzerażający przykład oszustwa "białych kołnierzyków"
  • ~Piotrek / 2017-03-18 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto w DB bo muszę ze względu na kredyt. Płacę 25 zł za rachunek, każda wypłata z bankomatu dodatkowe 3 złote (a miało być na całym świecie za darmo).
    Kredyt: brałem w Euro kilka lat temu. Nikt mnie nie poinformował przy zawieraniu umowy o fakcie ze to Euro muszę kupić po chorych cenach banku, i tak od zawarcia umowy do wypłaty kredytu na różnicy musiałem dopłacić 6000 zł (kredyt o wartości 50000 Euro). Chcąc przewalutowac trzeba zapłacić prowizje 5% oraz przewalutowanie następuje po chorych cenach banku. Euro na spłatę kredytu kupuje w kantorze i stoje w wiecznej kolejce żeby wpłacić na konto.
    ODRADZAM BANK!!!
    Nie jestem hejterem, opinia jest obiektywna.
    Mam też konta w innych bankach i jestem zadowolony, przelewam większość środków do innego banku zaraz po wypłacie.
    ZaletyBrak
    WadyDrogo
    Kolejki
    Oszukiwanie (brak wszystkich informacji)
    Kredyt od 5 lat
  • ~PM / 2016-04-05 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Związek z przymusu trwa już kilka lat. Na początku było zauroczenie i pełna obsługa konta. Teraz jest dokładne zerowanie po każdej wypłacie (bo zlikwidować nie mogę - sprytnie pomyślane współczesne niewolnictwo hipoteczne). Trzymać się z daleka, zwłaszcza z depozytami w świetle kłopotów spółki matki z prawem i bilansami.
    ZaletyBrak
    WadySpecjalista od prowadzania opłat za wszystko i wymagania ubezpieczeń od powodzi poza terenami zalewowymi - spodziewają się potopu czy jak?
  • ~PomagamyUkrainie / 2022-03-13 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Fremdes Blut und Leid - unser Wohlstand und Wohlergehen.

    Immer wieder derselbe Grundwert.
  • ~Proci / 2022-03-11 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Pro Rosyjski bank nie polecam zyski z ludzkiej krzywdy wspierają Putina
  • ~Przemek / 2014-12-04 23:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodam i ja swoje 3 grosze, przestrzegając potencjalnych klientów Deutsche Banku. Sam jestem nie-szczęśliwcem posiadającym kredyt hipoteczny w DB od ponad roku, to w jaki sposób traktuje się tam klienta po podpisaniu umowy to totalna porażka. Pracownicy są niekompetentni opiekunowie zmieniają się jak kalejdoskopie, dokumenty giną, złożone wnioski są przyjęte rozpatrzone pozytywnie ale co z tego jeśli bank nie wprowadza ich w życie. A teraz konkretnie, wprowadzając zmianę adresu korespondencyjnego wszystkie pisma przychodzą i tak na poprzednia adres. Zmiana obsługującego oddziału jest możliwa tylko teoretycznie bo musi się na nią zgodzić dyrektor placówki obecnej a klient nie ma tam w zasadzie nic do gadania. Pracownicy oddziałów nie znają procedur banku. Dostarczając polisę umowy ubezpieczenia nieruchomości do oddziału pracownik skanuje ją i nie umieszcza na niej stempla za "zgodność z oryginałem" co skutkuje odrzuceniem dokumentu. Wersje elektroniczne polis ubezpieczyciela, mimo iż mają informację że nie potrzebują dodatkowych podpisów, nie są respektowane przez bank. Próbując wyjaśnić cokolwiek człowiek odbija się od ściany. Podsumowując nie polecam, w ciągu roku straciłem przez nich dużo zdrowia. PS. Dla mieszkańcow Warszawy jeśli już zdecydujesz się na DB omijaj oddział na Zwycięzców 28.
    Zaletyeksperci w odchudzaniu konta,
    Wadyopłaty i prowizje za wszystko, brak kontaktu z opiekunem, nieznajomość własnych procedur
    1
  • ~regieowner / 2013-12-17 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa karty kredytowej
    Bardzo wolno aktualizujące się informacje o transakcjach kartą. Trzeba czekać ponad wyznaczony dzień rozliczenia karty aby dowiedzieć się ile trzeba banku spławić. Jednego dnia jest 1 tys zł potem nagle zostają aktualizowane wszystkie transakcje i trzeba już spłacić o 1500 zł więcej !! Tragedia!!
  • ~rr / 2015-02-22 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z poniższymi wpisami. Pracownicy banku (czy to w oddziałach czy na infoliniach) nie przygotowani i metodycznie popełniający błędy przy obsłudze klienta jak i przekazywaniu informacji. System bankowości internetowej toporny jak mało którym. Po godzinie 19.00 brak możliwości zrealizowani przelewu wewnętrznego. Na stronie internetowej banku dość często zdarzają się błędy (np. proponowali ubezpieczenie z nieistniejącą firmą, a konsultant przekazywał o tym produkcie informacje). Ostatnio kontrahent odrzucił mi transakcję płatniczą wykonywaną karta Deutsche Banku. Zespół Zarządzani Jakością (piękna nic nie znacząca i nazwa) odpowiedział mi, ze skoro pin się zdarzał i bank wyraził zgodę na transakcję (suma została zablokowana na koncie) to już nic nie mogą zrobić. Zasugerowali abym swoje roszczenia skierował nie do Deutsche banku jako wystawcy karty i banku obsługującego jej transakcje oraz prowadzące moje konto, lecz do kontrahenta. Zabawne!
    Zaletykonto bezkosztowe
    Wadymnóstwo: obsługa, jakość, system
    ponad 2 lata
  • ~s_m / 2009-05-20 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli daje 1, to tylko dlatego, że niżej nie można!
    Oferta? Tragiczna. Zero rozwoju sieci. Drogie konta w porównaniu z innymi bankami, a do tego jedynie bankomaty Euronetu bez prowizji. Szkoda tylko, że te są w wielu lokalizacjach wypierane przez inne sieci.

    Obsługa klienta? tia... damy ci teleserwis, ale g***o ci to da, bo i tak wszystko załatwiaj w oddziale, w którym obsługa jest zielona jak trawka na wiosnę i pracuje tylko w godzinach 9:30 - 16:30 (w zasadzie to bank jest czynny od 9 do 17, ale nigdy o tych porach nie było nikogo przy "okienku")... Do tego wieczne kolejki - ale co się dziwić, skoro te osoby nawet przepisać bezbłędnie paru wyrazów nie potrafią? Poza tym - obsługa reklamacji - mało tego ze się ciągnie miesiącami, to jeszcze bezczelnie potrafią twierdzić, ze 9 miesięcy na rejestracje polecenia zapłaty jest okresem zgodnym z regulaminem i reklamacja tegoż faktu jest bezzasadna(!).

    Prostota obsługi? Była. Ale jak był stary serwis transakcyjny. Czyli około rok temu. Obecny jest tylko przebajerzony i niefunkcjonalny.

    PS: i zapomniałam - w sobotnie popołudnia niezwykle często lubi przestawać działać autoryzacja kart płatniczych :)
    Zaletyjeżeli są jakieś, to nie odczułam
    Wady- brak możliwości zmiany jakichkolwiek paramterow przez serwis internetowy
    ~ 3 lata i ani dnia więcej
  • ~Tomasz / 2016-02-05 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Z przykrością wrażam jak najgorszą opinię o działaniach Deutsche Bank. 7 lat temu wydawał się profesjonalny. Teraz zachowują się jak organizacja przestępcza. Potrafią straszyć windykacją za niedopłatę 40 zł dając 3 dni na uregulowanie, przy regularnej spłacie kredytu 4-4500 zł /mc. Podwyższają ciągle opłaty, wysyłają regulaminy na kilkanaście stron pisane makiem. Nie wykazują żadnej elastyczności. Telefonów w oddziałach nie odbierają, nie oddzwaniają jak klient ma potrzebę kontaktu. Wszystko "w białych rękawiczkach" i z poczuciem bezkarności. Omijajcie z daleka Deutsche Bank.
    Zaletyparę lat temu pomagali wziąć kredyt, teraz wiemy dlaczego...
    Wadystraszą bez powodu, podwyższają notorycznie opłaty, nie szanują klientów
    7 lat, ponad 500 000 zł
  • ~Wdkonieczny / 2017-05-17 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Za duzo pisania . Nie polecam tego banku ! TO jakas masakra co mi sie tu przytrafiło i to nie raz . Miałem tu kredyt hipoteczny w Euro , zapomnieli wypłacić transze bo euro w czasie wypłatgy było na moją korzyść , debil deweloper dopiero po kilku miesiacach powiedział mi o tym ze nie dostał transzy , musiałem dopłacic 13 tys zł z własne kieszeni . Dalej Przy spłacie Hipoteki jak wszystko załatwiałem przez 6 lat zapłaciłem 70 tys zł a spłaciłem krredytu 20 tys . Inne problemy , przy spłaceniu całego kredytu przez inny bank nagle zgineło 8 tys zł ! po interwencji mojej nagle sie znalazło . Teraz Ubezpieczenie na zycie ktore miałem wykupione przy kredycie dzisiaj dostałem na konto o 4 tys mniej czyli 20% znikło a w aneksie mam ze przed czasem mogą zabrac 5% ! TEN BANK TO MASAKRA! UWAŻAJCIE !!! SYF!!!
    WadyGubią dokumenty
    Nie pamietają o Transzach
    Myslą tylko o swoim interesie
  • ~Wiesława / 2015-02-17 07:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wcześniejszym spłaceniu całości kredytu (spłacałam regularnie przez okres 6-ciu lat) zwrocilam się do Banku o wydanie dokumentu ze kredyt został w całości spłacony i prosiłam o zamkniecie linii kredytowej, a otrzymałam zaświadczenie w którym Bank potwierdza spłate kredytu, ale "Bank nie ponosi odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o powyższe dane"
    Zaletybrak
    Wadyobnizono stopy procentowe- jednak nie bylo odbicia w rozliczeniu kredytu
    od 2009r.
  • ~ww58dębniki / 2013-01-05 00:33
    Ocena: 1.00 / 5
    nawet nie pytajcie jakich mają analityków. przetestowałem przy hipotecznym i próbie uzyskania (proponowanego przez DB!) kredytu gotówkowego. tak durnych pytań nie słyszałem. zdecydowanie odradzam - równiez ze wzgledu na koszty - drogie i nieprzydatne ubezpieczenia, assistance i takie tam.
    pozdrawiam
    Zaletykorzystne oprocentowanie hipotecznego w euro
    Wadydodatkowe obowiązkowe produkty (crosselling)
    3 lata
  • ~Xsina / 2014-05-13 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! Założenie konta firmowego trwało ponad miesiąc!!! Po aktywacji przez telefon portal easy NET nie działa w ogóle!!! Masakra. Od miesiąca w filii banku leży notarialnie potwierdzone pełnomocnictwo, o którym jak się okazuje centrala nigdy nie słyszała. Tym samym pracownik nigdy nie może dogadać się z bankiem. TOTALNA PORAŻKA i żenada. Ciekawa jestem czy "deutsche Ordnung" o tym wie
    Wadyjakiś żart na całej linii
  • ~Zaskoczony totalnie / 2018-05-01 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam złe doświadczenie z db ostrowiec .po wstępnej decyzji kredytowej a pieniędzy to długa droga czeka się tydzień,a i tak nie odpowiedzą tak lub nie..obsługa niemiła.nawet nie odbierają tel,,,straciłem tydzień urlopu i kupe nerwów a efekt zerowy.radze omijać szerokim łukiem,zero szacunku dla klijentów...gdzie indziej dostałem z tymi papierami. 21tys w pół godziny.
    WadyZła obsługa oszukiwanie klijenta z terminami
  • ~Aleksander / 2015-02-04 08:37
    Dostałem kredyt negocjowalny w umowie było że jak stopy się zmienią o 0,5 procent to nastąpi zmiana oprocentowania w październiku 2014 była obniżka nie obniżyli więc do nich napisałem w grudniu odpisali że nie widzą podstaw bo i tak ich oprocentowanie jest konkurencyjne. Mają w poszanowaniu klienta odradzam z nimi interesy. Jeszcze raz dałem się oskubać
    Wadybrak dotrzymania warunków umowy
  • ~anakondya / 2015-01-29 21:28
    Nie polecam banku! Od września borykam sie z dokumentami. Pan doradca byl strasznie mily przed podpisaniem umowy kredytowe. Później zaczely sie klopoty. Bank nie przyjal wpisu do ksiegi wieczystej wykonanym w sądzie. BANK podwazal opinie sadu. Obecnie okazali sie ,ze wysulane przeze mnie 4-5x dokumenty nadal nie zostaly dostatczone do Centrali banku. Od kilku dni proba kontaktu z doradca graniczy z cudem. Jestem zalamana ,ze zdecydowalam sie na ten bank. Znajomy polecil mi swinie w worku. Nie polecam! Okropność.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencje personelu , brak kontaktu z doradca,
    5 mieciecy
  • ~anonim / 2012-07-30 19:31
    najgorszy bank jaki jest wszystko utrudniaja udaja milych i robia ludzi w balona biorac tam kredyt popadasz w dlugi do konca zycia nie dajcie sie nabrac ludzie a pozytywne opinie pisza oni z banku
    Zaletyzadnych
    Wadyten bank to wielka pomylka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1507
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1200
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 960
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 844
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 818
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4387
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4382
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3859
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3488
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2892