Telewizja jeszcze w miarę sprawnie chociaż przekladanie 2x w tygodniu karty z dekodera głownego do drugiego i zawieszanie się coraz częstsze.Internet działal w miarę sprawnie niespelna 6-mcy.Pózniej brak całkowity dostepu.Składane reklamacje,telefony bez skutku,brak jakiejkolwiek rzetelnej informacji z BOK kontaktu,wyjaśnien,ew.doszukiwanie się przyczyn użytkownika.Wreszcie na odczepne prawdopodobnie(oficjalnie do czasu wyjaśnienia)włączono sieć 2G-beznadzieja - otwieranie sie stron internetowych co minuta itp.Bedziemy próbowac rozwiązać umowę z przyczyn po stronie Polsatu.Zaletyw miare dobry pakiet kanałów tv.
Wadylekceważenie klienta,brak jakiegokolwiek kontaktu z ich strony, prawdziwych wyjasnien w rozwiązaniu problemu.u
7-mcy.Cena łączna tv+internet+opłata miesięczna za dekoder 75 zł.