Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat Internet opinie

Ocena na podstawie 2535 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.34
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    1.78
  • Parametry
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.43
  • Oferta
    1.38

Dodaj własną opinię »

Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2014-10-01 13:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Cyfrowy polsat i ich internet LTE bez limitu to jedna wielka sciema! W umowie przemycają zapis o możliwości nałożenia blokady na łącze po przekroczeniu limitu danych, bez względu na to czy się przebywa w zasięgu LTE. Nadziałem się osobiście na to złodziejstwo, po przekroczeniu 25gb przyblokowali mi łącze do 512mb. Normalnie złodziejstwo i bandytyzm możliwy tylko w Polsce!
    ZaletySzybkośc
    WadyWysoki Ping
    3-mce, umowa na 24mce.
  • ~Rafaell / 2014-11-26 21:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Właśnie miałem podpisać umowę z CP na LTE. Całe szczęście że czytam waszę opinie. Dodatkowo byłem świadkiem awantury w POK gdzie klient dochodził się o ten produkt, że nie ma prędkości gwarantowanej. Co na to pracownik CP: widziały gały co brały. Jak zapytałem laluni z POK o co biega z tą prędkością stwierdziła mi, że limit jest gwarantowany do 30Gb przy założeniu że jest mało użytkowników, jest noc, itp. Oni nie gwarantują prędkości minimalnej tylko prędkość "do".bo nie są łączem stałym. Na moje pytanie czy może być tak że będę płacił pakiet 30GB a prędkość będzie np 10Mb, stwierdziła że może tak być a nawet mniejsza, np 1MB i to jest ta ich gwarancja. Na moje stwierdzenie że to jest naciąganie klienta na 24 miesiące umowy bez żadnych gwarancji łącza, stwierdziła że mogę sobie składać skargi nawet do sądu a ostatecznie mogę zerwać umowę za "drobną" opłatą. Jawne walenie w kulki.Rozmowa odbyła się w POK w REAL w Piotrkowie Tryb. Chamstwo pracowniczki tego punktu niespotykane, zamiast wyjaśniać i doradzać, wytykała mi niewiedze treści umowy z CP i dokładnie wytłumaczyła mi jakie konsekwencje poniosę jak będę sie dochodził swoich praw.
    ZaletyŻadne
    Wadyoszustwo
    miałem mieć od grudnia ale chyba sobie odpuszcze
  • ~Slaw / 2012-12-13 21:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakość łącza zależy mocno od pogody. Czasem śmiga że aż miło, czasem jest dno totalne. Przeważnie YouTube przerywa.
    Zdarza się że modem gdy współpracuje z routerem przestaje łączyć się z siecią. Należy wtedy go odłączyć od routera i podłączyć do komputera. Wymagają tego nawet podczas kontaktu z BOA przez telefon. A propos kontaktu z biurem obsługi. Nie wiem kogo tam zatrudniają ale za każdym razem trafiam na nieuprzejmą obsługę. Nigdy nie byli w stanie mi pomóc, doradzić. Na zgłoszoną awarie mają 30dni!!!

    Jak tylko skończy się umowa zmieniam operatora.
    ZaletyDostępność
    WadyJakość zależy od pogody. Obsługa telefoniczna bardzo słabej jakości.
    12 miesięcy
  • ~tadeusz / 2016-02-21 16:31
    Od trzech tygodni prędkość 0,9-1,2mb.Nic nie wchodzi.Tylko miele.Dno !To jest mniej niż 0 !
    ZaletyBrak
    Wadyoczywiste
    15 miesięcy
  • ~voodoo251 / 2016-01-31 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    jedno wielkie gowno i masakra nowy modem na dach zasieg lte pelen a sciaganie plikow 200/kb /sec porazka moj tel choluje pliki 3x szybciej nie kupujcie tego gowna bo to strata kasy naciagaja ludzi i tyle .......odradzam to oszusci
    Zaletybrak
    Wadytotalna sciema
    2 miesiace
  • ~wkurzony / 2015-01-22 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam. po przekroczeniu 30G internetu bez limitu można powiedzieć że wyłączają internet. nie da się nawet otworzyć strony. Oszuści. Nie dajcie się oszukać polszitowi.
    Zaletynigdy więcej nie podpiszę z nimi umowy mam nauczkę
    Wadysame
  • ~XXX / 2014-10-01 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    internet lte "bez limitu" 25gb. transfer przez pierwsze 25gb około 25-28mb/s po tym zgodnie z tym co powiedział konsultant prędkość spadła do 20mb/s. po około 15 dniach prędkość spada do 1,5mb/s. po rozmowie z konsultantką na infolini poinformowano mnie że nałożono na moje konto limiter prędkości ponieważ pobrałem 70gb. na zapytanie gdzie jest to w umowie uregulowane lub regulaminie pani nie była mi wstanie odpowiedzieć tylko powiedziała że zadzwoni na drugi dzień konsultant do mnie i wyjaśni. dzisiaj mamy 4 dzień i cisza. pytanie czy ktoś był z tym u rzecznika praw konsumenta o rozwiązanie umowy poprzez wprowadzanie klienta w błąd lub zgłosił problem do UOKiK??
    Zaletynajpierw działa ładnie
    Wadykłamcy i naciągacze - net dla kogoś kto nie ma naprawdę innego wyboru...
    1 miesiąc
  • ~Zibi102 / 2015-12-21 21:26
    Ocena: 2.75 / 5
    Szału nie ma.Ściąganie różnie,raz 4mb/s ,innym razem nawet 12-14mb/s.Wysyłanie na poziomie 4-6 mb/s.Ping różnie,najczęściej 85do100.Kilka razy zdarzyły się zonki i nie można było zrobić nic.Trwało to na szczęście krótko około 20-30 minut.Między bajki trzeba włożyć uwagi konsultantów ,w stylu zrestartować router,skręcić antenę w kierunku nadajnika,przywrócić ustawienia fabryczne itp.Jak jest tłok w eterze,to nie pomogą wszelkie sztuczki.Generalnie 25Gb starcza do przeglądania stron,posłuchania muzyki,od czasu do czasu film na Hbo/go.Najlepszy wynik testu 21mb/s,7mb/s ping75.To tyle,czas pokaże co będzie dalej.Ocena za 5-mcy (3+).Odległość od nadajnika 900m i1200m.A i jeszcze jedna ciekawostka od pana konsultanta.Szybkość 150mb/s,to szybkość samego routera i do uzyskania wyłącznie w warunkach laboratoryjnych?Kuriozum.
    ZaletyChyba tylko cena 35zł
    WadySłaby ping przeszkadza w grach.
    5 miesięcy
  • ~zua / 2014-11-29 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM. Place najwyzszy abonament, bylo ok przez miesiac a teraz zmniejszyli mi do 0,5 MB, z powodu 'wysokiego zuzycia danych' przeze mnie. Od 2 tygodni strony mi sie nie chca nawet wczytywac. Jak inaczej to nazwac jak nie LIMIT?
  • ~Zygmunt / 2015-10-31 22:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Każda negatywna opinia o tej platformie jest prawdziwa! Po żadnym pozorem nie brać tego! Nie dość że ciągły problem z kanałami to notorycznie pojawiający się błąd karty na dekoderze który uniemożliwia oglądanie, kilkanaście razy dziennie przez kilka dni!!! No i ten komunikat na kilka dni przed upływem terminu płatności że za parę dni upływa termin, pojawia się kilka razy dziennie! Jeszcze bezczelnie jest napisane że jeśli chce się go wyłączyć trzeba zadzwonić pod podany oczywiście płatny numer! Pomijając PPV, to ja się pytam, za co ja #$%^& co miesiąc płace żeby jeszcze płacić PPV? Tragedia, czekam do końca umowy i jak mi zadzwonią z ofertą to wybuchnę śmiechem! Ile ja nerwów straciłem z tą platformą to nie da się opisać. Nie dajcie się naciągnąć, system taki jak wszędzie, obiecają wszystko żeby tylko podpisać umowę a później same problemy.
    ZaletyŻadnych!!!
    WadyMultum!!!
    2 lata.
  • ~-Grzes- / 2014-02-19 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    HURA!!!!!!!! Jeszcze 5 minut i będę wolny od tego g...a z Polsatu. Jeszcze 5 min i koniec umowy. Teraz ostatni rachunek rozłożę sobie na 12 rat po 10 zeta/ms. Jak oni dostarczali usługę tak ja teraz zapłacę ostatni kwit. Tyle chociaż mojego !!!!
    ZaletyBRAK!!!!!!
    WadyWSZYSTKO!!!!!!
    2 lata udręki ,mam coś czego nie ma
  • ~200m od nadajnika i badziew odu idu / 2016-02-18 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziwię się ,że powerlte ma aż 1,65 punkta na 5 możliwych , powinien mieć w minusie parę milionów punktów , tyle co oszukanych klientów .
    Na tą stronę trafiaja tylko oszukani klienci , zadowolony klient nie trafi tutaj ,bo i po co opiniować coś co normalnie działa , zgodnie z umową .
    Wszystkie pozytywne opinie o powerlte , pochodzą prawdopodobnie od polsatowskich przydupasów .
    Teraz reklamują się , że mają szybszy internet od pleya i można wypróbować go
    przez parę dni .
    W ten sposób nabrali chyba wszystkich , w okresie możliwym do wycofania się z umowy dają internet na maxa , a później zakręcają kurek i pocałujcie wszyscy Solorza w du*sko .

    Przed stoiskiem z wędlinami stoją próbki ze smaczną kiełbasą ,po spróbowaniu kupujesz np 2 kg ,a w domu okazuje się , że kupiłeś jakieś truchło .
    Odnosisz kiełbasę do sklepu i żądasz zwrotu kasy .

    U Solorza tak nie ma , akceptujesz regulamin , którego na oczy nie widziałem .
    Regulamin zmienia się dynamicznie i nie wiadomo kiedy zrobią w nim zapis o robieniu loda gościowi o wielu nazwiskach .

    Mnie też wydymał , na początku było Ok , a teraz mam internet jak kilkanaście lat temu , gdy modemem analogowym po linii telefonicznej wdzwaniałem się na nr 0202122 .
    Ogromna ilość reklamy tego dziadowskiego internetu , przeraża mnie .
    Kłamstwo pogania kłamstwo i ci wszyscy celebryci reklamujący ten badziew -
    budzą we mnie wstręt .
    Internet od cyfrowego polsatu jest do bani , muli i czasami nie da rady przeglądać nawet stron internetowych .

    Zostało mi jeszcze do końca 5 miesięcy , ale ICOK informuje mnie , że jeszcze
    7 mies. , celowe działanie , żebym się zagapił z wypowiedzeniem umowy .

    Ogólna niejasność i krętactwo .
    Zdecydowanie nie polecam
    Zaletybrak
    Wadymax
    jeszcze 150 dni
  • ~agnieszka sylwester / 2015-10-14 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    chyba najgorsza, najbardziej nieszanujaca swoich klientów firma w Polsce. nie maja usługi serwisowej, czyli w momencie, gdy nie działa internet trzeba wydzwaniać do nich naprawiac na wlasny koszt. oni mechanika nie przysla. ale spróbujcie mieć spóźnienie z zaplata kilka dni. wielki baner na Tv-druga usluga w ramach super pakietu i straszenie windykacja.
    Zaletynie ma
    Wadytylko wady
    prawie dwa lata
  • ~alice / 2015-01-28 14:28
    został mi rok , nie wiem jak to wytrzymam. Banda oszustów. Nie dajcie się nabrać. naliczają opłaty nie wiadomo za co
  • ~Bartek / 2014-11-17 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    OSZUSTWO!!! Wykorzystałem 25GB i miało być 10 mega, a jest 5!!!!!!!!!!!! WIELKA ŚCIEMA!!!!!!!!!!
    Zaletynie ma zadnych zalet
    Wadysame wady
    59,90 modem do oddania i mam go juz 4 miesiace
  • ~berbla87 / 2014-10-08 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!!!!!!!!!!
    3krotnie pytałam w ich oddziale, czy można zakończyć umowę przed terminem (związane ze zmianą miejsca zamieszkania),i za każdym razem otrzymywałam info że nie będzie problemu, żadnej kary, tylko trzeba zachować miesięczny okres wypowiedzenia. Po czym dzwoni do mnie Pan Porażka z infolinii że do zapłaty będzie kara 150zł. Na moje zdziwienie i szybkie zakończenie rozmowy z nim, oddzwonił za chwile z info, że kara już się zmniejszyła do 120zł. Co za firma, banda złodziei i tyle!!!!!!! NIE POLECAM nawet najgorszemu wrogowi - nie dość że musiałam zapłacić 2 kolejne rachunki gdzie miałam już neta z innej firmy, to jeszcze kara 120zł. PORAŻKA.
  • ~donalberto / 2014-12-03 00:30
    Ocena: 1.00 / 5
    W salonie dowiedziałem sie ze limit w Power lte nie istnieje bo po wykorzystaniu 25gb danych lacze będzie działać z prędkością 20mb najwolniej. Po dwóch tygodniach lacze zwolnili do 1mb. Poszedłem do salonu zapytać co sie dzieje- połączono mnie z bokiem gdzie dowiedziałem sie, ze powinienem byc zachycony tym, ze nie przyznali mi lejka na 32kb. bo korzystanie z aplikacji steam i oglądanie seriali online jest intensywnym korzystaniem z internetu i wg plusa jestem tzw heavy userem.
    Nigdzie ani w umowie, ani konsultant nie poinformował mnie o takich ograniczeniach internetu bez ograniczeń wiec czuje się oszukany. Bez lejka lte dziala bardzo dobrze. Natomiast dwa tygodnie w miesiącu nie da sie komfortowo nawet strony internetowej otworzyc czy wyslac maila z zalaczonym pdfem. Dramat. Plus nie wywiązuje się z warunków zawartych w umowie i standardowo nic nie mozna na to poradzić. Dwa lata będę tkwil w tym gownie na własne życzenie. Pozdrawiam
    Zaletypredkosc i jakosc polaczenia przed olejkowaniem
    Wadylejek uniemozliwiajacy korzystanie z internetu
    2 miesiace, 70 zl miesiecznie
  • ~Dooriel / 2016-02-19 22:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy internet z jakiego kiedykolwiek korzystałem. Bardzo rzadko zdarza się żeby ping był poniżej 100 nie mówiąc już o tym że prędkość przesyłu danych regularnie jest wielokrotnie niższa niż to co mamy napisane w ofercie. Totalne dno.
  • ~Flower / 2016-02-03 22:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Od września 2014 działał ok 15 - 18 Mb/s ostatnio spowolnili 2 - 6 Mb/s mimo, iż nie przekroczyłem limitu. Dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem, a po dodzwonieniu się informują, że w regulaminie świadczenia usług Cyfrowego Polsatu z 25 grudnia 2014 r. paragram 8 ustęp 6 jest zapis, iż LTE CP ma prędkość gwarantowaną 8 kb/s a w umowach podają prędkość maksymalną, która nigdy nie jest osiągana - totalna porażka
    17 miesięcy, 70 zł/miesiąc
  • ~Georg / 2015-10-06 22:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Przyłączam się do wszystkich krytycznych uwag dotyczących prędkości. Na początku miałem 24 Mbit, teraz o 20 mniej.Złożyłem reklamację. Mają 30 dni na jej ropatrzenie. Nie zgadzam się tylko z jednym. Tak na prawdę to nie Polsat dostarcza ten szajs a Plus, który psuje mu reputację.
    ZaletyBrak
    WadyMała prędkość
    7 miesięcy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2535
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4141
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3754
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2791
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2437
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1942
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179