Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1174 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.82
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.85

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2023-10-17 12:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientką banku Santander od dłuższego czasu.
    Chciałam serdecznie podziękować dyrektorowi banku w Tarnowie Podgórnym przy ul.Poznańskiej 74 ,który od samego początku okazał duże zainteresowanie do mojej trudnej sytuacji i poprowadzenie sprawy do pozytywnego rozpatrzenia. Cudowny człowiek o wielkim sercu na którym można polegać.Oby więcej takich wspaniałych ludzi jak Pan Adam. Obsługa w oddziale bardzo miła . Polecam ten oddział do korzystanie z jego usług. Pozdrawiam serdecznie
    ZaletyMiła i fachowa obsługa
  • ~Aga / 2023-11-13 23:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam bilety w aplikacji Santander. Miałam bilety w formie elektronicznej.
    Udałam się do Filharmonii warszawskiej na długo wyczekiwany koncert Mrozka- King of swing.
    Obeszłam budynek kilkakrotnie.
    Wszędzie ciemno.
    Nerwy i stracony czas.
    Prosiłam o zwrot pieniędzy.
    Jeśli chcesz stracić pieniądze załóż konto w santanderze i korzystaj z aplikacji. Konsultanci owszem są bardzo mili ale co z tego jak nie potrafią pomoc klientowi. Jedyne co usłyszeć można - przykro mi ze znalazła się pani w takiej sytuacji. Nie pozdrawiam. Nie polecam.
    Każdy umywa ręce.
    Pieniądze przepadły.
    :(

    ZaletyBrak
    WadyNiestety same
  • ~Aga / 2024-02-20 09:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowa aplikacjia tragedia ciągle sie wiesza, jedna z najgorszych aplikacji, nic z tym nie robią. Porazka
  • ~Agata / 2021-12-09 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentna obsługa infolinii, powtarzanie informacji jak z kartki, brak zrozumienia prostego pytania lub przyznania się do niewiedzy. Do tego spam telefoniczny. Co ważne zamiast prowizji jest „opłata przygotowawcza”, która nie musi być zwrócona po wcześniejszej spłacie. Sami oceńcie takie praktyki
    ZaletyBrak
  • ~Agata / 2022-06-03 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamknięcie rachunku wspólnego po śmierci jednego ze współwłaścicieli - czy to takie trudne? Oddział w Warszawie przy placu Wilsona.

    Po śmierci jednego ze współwłaścicieli siostra poszła z mamą dowiedzieć się w sprawie rachunku zmarłego Taty. Dowiedziała się, ze Nie udzielą mamie żadnych informacji ponieważ nie jest pełnomocnikiem do rachunku.
    Za jakiś czas pojechałyśmy do Banku we trzy - Mama , siostra i ja. Dowiedziałyśmy się, że nie nie udzielą nam informacji bez aktu notarialnego podziału majątku ponieważ mama nie jest pełnomocnikiem do rachunku.
    Przyjechałyśmy trzeci raz z aktem notarialnym. Przyjęto nas. Dowiedziałyśmy się, że Mama jest współwłaścicielem tego rachunku. Poprosiłyśmy Panią że chcemy zamknąć ten rachunek. Było sporo formalności. Kilka razy mówiłyśmy Pani, że Mama chce zamknąć ten rachunek.
    Minął miesiąc, dwa i nie otrzymałyśmy zleconego przelewu środków. Pani powiedziała, że rachunek zamyka się w przeciągu 3 miesięcy. Poczekałam więc do końca maja i dziś pojechałam do banku. 7 marca środki należne mnie i mojej siostrze bank przeksięgował na rachunek techniczny banku. Dowiedziałam się, że rachunek, który chcemy zamknąć powinien być przekształcony na indywidualny i że muszę z Mamą jechać do Oddziału. Niestety nie dostałam ksera składanych dokumentów. Dla Mamy taka wyprawa to duży problem i stres.

    Odradzam korzystanie z usług tego Oddziału - poziom niekompetencji przerasta wyobrażenie normalnego człowieka.
  • ~Agata / 2023-09-29 15:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank w ostatnim czasie zmienił aplikację do bankowości elektronicznej, która nie spełnia naszych oczekiwań. Zamiast ułatwić, utrudniła nam korzystanie z banku online. Aplikacja nie pozwala na logowanie się drugim loginem, jesteś uwiązany do swojego telefonu. Nie mam możliwości skorzystania z aplikacji mojego męża. Zlikwidowali autoryzację sms kodem. Totalna porażka, zbieramy ofert i testujemy aplikacje innych banków.
    ZaletyBrak
    WadyAplikacja mobilna
  • ~Agaww / 2023-11-07 14:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłam ich klientką wiele lat jeszcze w BZW BK. Nawet jak mało korzystałam z konta starałam się robić te kilka operacji. Ale po ostatnich zmianach taryfy zaczęłam się zastanawiać nad zamknięciem rachunku. Poszłam więc do oddziału w Krakowie, bo doradca z odległego oddziału polecił mi skorzystanie z retencji na trzy miesiące, żeby przemyśleć zamknięcie konta. Doradca w Krakowie nie wiedział co to retencja i czego ja oczekuję. W końcu z bólem podpisaliśmy aneks o braku opłat przez następne trzy miesiące.....a po miesiącu jakby nigdy nic zeszła mi opłata za konto. Poszłam wiec do oddziału w Gdańsku. Tam dowiedziałam się ze pewnie Doradca nie przesłał Aneksu. Doradca w Gdańsku nie mógł tego zrobić co było jeszcze ciekawsze. Zamknęłam więc to konto. Na koncie były jakieś drobne pieniądze kilka złotych myślę odeślą mi, a oni policzyli sobie opłaty znowu dokładnie tyle ile było na rachunku. Pierwszy raz się z tym spotykam. Oddziały ogóle niespełniające oczekiwań, sama sytuacja zamknięcia zadziwiająco zastanawiająca. NIE POLECAM.
    ZaletyBrak
    WadyNiedouczeni pracownicy, nieprofesjonalni, znikające pieniądze.
  • ~Agnieszka / 2020-02-06 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Na BZWBK nie mogłam złego słowa powiedzieć. Na Santander mogę pisać całe eseje. Pozwoliłam sobie wypunktować wszystko co najbardziej boli mnie z korzystaniu z ich usług.

    - Po wykonaniu przelewu NIE MA go nigdzie w historii tak długo, jak go nie zaksięgują. Od sumy pieniędzy na koncie również nie jest odciągana kwota wykonanego przelewu. Także często mam obawy czy przelew został wykonany pomyślnie, oraz muszę pamiętać faktyczną sumę posiadanych pieniędzy. Księgowanie zajmuje kilka dni, co jest żartem, skoro BZWBK potrafił zrobić to w ciągu kilku minut

    - Cała historia to jakiś żart, bo często daty wykonania przelewu mijają się z prawdą

    - SMSKody lubią się zawiesić, albo nawet wcale nie przyjść

    - Bardzo częste telefony, po odebraniu słychać muzyczkę i rozłączanie się. Super. Świetne. Fantastyczne.

    - Załatwienie czegokolwiek poprzez infolinię lub adres e-mail to porażka. Człowiek jest przerzucany od jednego konsultanta do drugiego, każdemu trzeba z osobna tłumaczyć problem.

    - Praktycznie żadnych ciekawych ofert. Jedyne co Santander potrafi oferować to kredyty.

    - Średnio raz na tydzień nie ma dostępu do płatności internetowych. Wymówki są różne, wszystkie żenujące.

    Czekam aż skończy mi się ważność konta i uciekam stąd. Wszystko co było najlepsze w BZWBK (szybkość transakcji, automatyczne księgowanie, OFERTY, DOSTĘPNOŚĆ!) zostało zniszczone. Nie polecam!
  • ~Agnieszka / 2020-03-05 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropności to co mi zrobili !!! Zawarli bez mojej zgody, bez informacji, 4 x onkopolisę na kolejny rok, na jedną osobę 4 te same polisy przeciw rakowi, nie wiem,po prostu nie wiem, jak można być tak wrednym człowiekiem, przecież ten kto klepnął to w systemie był świadom tego co mi robi. Oczywiście natychmiast ściągnęli kasę, niezwłocznie, w dniu zawarcia polis, nie bagatelne 579 PLN za 1 polisę x 4 = 2 tyś PLN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co za bezczelna kradzież. Oczywiście, że nie oddadzą mi kasy od razu, muszę czekać, bo do tego są procedury. No pewnie okradać można w moment, a naprawiać szkodę trzeba czekać, bo nagle są procedury. Czy procedury nie powinny nie dopuścić do takiej sytuacji. Jak dorwę tego gnojka z banku to mnie naprawdę popamięta. Mam nadzieję, że się udławi tymi cholernymi premiami, które uzyskał od zawartych ubezpieczeń. Zapewne nie jestem jedyna, na milion procent zrobił też tak innym osobom, bo 4 x taka sama polisa, to nie błąd systemu. Teraz muszę 30 dni czekać na kasę i na odpowiedź reklamacyjną. Nadal nie mogę w to uwierzyć, ja smarkaczowi nie zrobiłam nic złego, to po prostu okrutnie niesprawiedliwe. Nie znoszę tego banku.
  • ~Agnieszka / 2020-05-28 19:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Pani z punktu obsługi klienta w Przemyślu w Castoramie -arogancka,bezczelna,wprowadza w bład,nie słucha klienta wciskając swój sposób kredytowania (ilość ratr.Osoba pracująca w takiej instytucji powinna być przyjazna i otwarta na klienta a nie robiąca łaskę.Nie zaproponowała karty kredytowej.
  • ~Agnieszka / 2022-04-29 14:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Wzięłam numerek Pani powiedziała że jestem 18 w kolejce i żebym za godzinę przyszła... Przyszłam po 35 minutach a moja kolejka przepadła. Kazano mi wziąść nowy numerek i czekać od nowa!!!
    Dziękuję już się więcej nie zobaczymy!!!
  • ~Agnieszka / 2022-05-05 21:33
    Ocena: 1.67 / 5
    obsługa klienta to jest jakaś porażka, czat online w aplikacji przeważnie jest niedostępny, dodzwonić się na infolinię to ponad 20 minut i i tak niewiele pomogą. Bierzesz kredyt to musisz założyć konto do "obsługi kredytu", płacisz za nie 6 zeta miesięcznie przez kilka lat chociaż go nie używasz i nie potrzebujesz, po czym jak spłacasz kredyt wcześniej, masz do odbioru część prowizji, to musisz gibać do oddziału żeby to odebrać, bo się okazuje, że Twoje konto jednak nie było do obsługi kredytu i oni nic nie mogą zrobić, trzeba przyjechać, oddziały czynne od 10-17 tylko od poniedziałku do piątku przez co musisz wziąć urlop w pracy żeby zdążyć, bierzesz go 2 mają, a się okazuje, że wszystkie oddziały, 2 maja mieli zamknięte, jednak nie raczyli poinformować o tym w zakładce "oddziały", tylko gdzieś tam w odmętach komunikatów na stronie - w zakładce oddziały, wszystko widniało jako normalnie czynne, więc teraz będę musiała jeszcze raz brać urlop, żeby jechać do ich zjebanego oddziału po odbiór pieniędzy, bo w XXI wieku nie mogą mi tego przelać na konto nawet konto w ich banku. Paranoja jakaś
    WadyObsługa klienta, godziny pracy oddziałów, niedziałający czat w aplikacji
  • ~Agnieszka / 2022-05-21 01:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank robi co chce. Jeśli mam potrzebę opłacić coś po godz 24 to nie można. Bank obraca kasą na twoim koncie a ty nie masz do niego dostępu. Porażka!!!!!!!
  • ~Agnieszka / 2023-01-03 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś zostałam przez telefon potraktowana jak zło konieczne -nie udzielono mi do końca pomocy wręcz rozłączono mnie .udałam się do banku a tam taż pokazano mi jak się obsługuje klijenta .majgorszy bank.
  • ~Agnieszka / 2023-06-21 17:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z obsługi w odziale w Swiebodzicach.Polecam wszystkim miła obsługa klienta i dobre doradztwo.
    ZaletyProfesjonalizm
  • ~Agnieszka / 2023-11-13 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    chaos, niespójność wypowiedzi pracowników obsługujących Klientów, brak merytorycznego przygotowania pracowników obsługujacych , brak wnikliwości, brak znajomości oferty przez pracowników co w końcowym efekcie przekłada się na straty finansowe Klientów banku, nieprzejrzystość komunikacji.
    Zaletykiedyś to był dobry bank. Jestem klientem od czasów bzwbk .
    Wadywymieniłam powyżej.
  • ~Akaba / 2019-07-05 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jedna wielka KATASTROFA! Od momentu przejęcia DB w każdym miesiącu walczę z systemem. Infolinia nie rozwiązuje żadnego problemu, reklamacje olewają odpisując byle co - nie ogarniają tego bajzlu w ogóle. Ciągle nie mogę się zalogować, od 2 tygodni mi blik nie działa, już 2 razy mieli awarie, że im system padł i kartą nie dało się płacić. Raz widzę, raz nie widzę jakiegoś konta. Nie mogę od 5 dni zalogować się do systemu składania wniosków 500+ To tylko wybrane przykłady z plagi nieszczęść Santandera. Niestety przez kredyty jestem na to wszystko skazana :(
    Zaletybrak
    WadySystem ma ciągle awarie. Od przejęcia DB koszty wzrosły - bankomaty Santandera są nieliczne, a w innych wysoka prowizja od wypłat. Blik co chwile nie działa. Karty co jakiś czas nie działają, bo mają awarie. Przelewy płatne, a w DB miałam darmowe. Personel niekompetentny zwł. na infolinii
  • ~Akbota / 2023-05-15 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    I called to service center and consultant couldn't speak english. And I asked him to transfer me to english spaeker, but But instead of helping me solve the problem, he just stupidly repeated "NO english, sorry". I'v tried to make a contact but he just constantly repeated what made me so limited. He even gave me any options. He repeated this if I was trying to tell something blocking me all the time, like 10 minutes. I can share the screenshot.
    Why than you make agreements with foreigners???
    Luckily other consultant spoke ukrainian and we closed the topic.
    The "No english" gentleman's name is Kamil Wójcik if I'm not mistaken.
    Talking time : 15.05.2023, 13:16
  • ~Akowal / 2023-09-25 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zmianie aplikacji nie pozostaje nic innego jak przestać korzystać z tego banku. Aplikacja jest nie czytelna, zagmatwana, nie posiada części wcześniejszych możliwości jak np. nie można zablokowac karty czasowo tylko zastrzec na zawsze. Nie można potwierdzać transakcji inaczej jak tylko mobilnie. Dzwonienie na infolinię trwa od 1h do 3h. Tragedia, masakra szkoda czasu.
  • ~Ala / 2020-05-24 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowicie zgadzam się z opiniami o tym banku, mam wrażenie, że jego pracownicy są dobrze wyszkoleni w temacie oszukiwania klientów.
    Tzw.klient VIP jest szczególnie narażony na naciąganie, namawia się celowo w produkty o których sami pracownicy mają znikomą wiedzę, ale jak naciągnąć wiedzą doskonale.
    Informacje przekazywane są celowo niedostateczne zrozumiałe,a późnej "wypinają"się na swoją"zdobycz"
    Ten bank to tragedia, nigdy więcej....
    ZaletyŻadnych
    WadyOszustwo u brak kompetencji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1959
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1441
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 910
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 793
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4276
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4156
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3766
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808