Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

AXA opinie

Ocena na podstawie 188 opinii

1.52 / 5

  • Oferta
    1.60
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena/Jakość
    1.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~LukaszWWWW / 2023-05-05 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    AXA ubezpieczenie turystyczne DNO I ŻENADA!!!!!!!! Mija 11 miesiąc od zgłoszenia szkody i nadal nie zwrócili pieniędzy. Setki maili, telefonów, reklamacje, zawsze obicują że wszystko jest załatwione w dokumentach i "już za tydzień oddadzą!" Nie potrafią nawet współpracować i uzgodnić wsppólnej wersji z własnym oddziałem Axa za granicą! Komornik zza granicy pisze teraz do mnie co kilka dni!!!!! Dno i żenada jakiej mało! Nie odpisują na maile, kłamią w rozmowach, bo jak nazwać to że od roku słyszę że za kilka dni oddadzą pieniądze??! Nie wiem czy dokumenty i rachunki i zgubili, po roku gdy komornik poprosił o kopie AXA na to że poprosiła szpital o kopie bo nie mogli znaleźć dokumentów!!!!!!!!! Katastrofa, jesteśmy załamani i zestresowani od roku!!!!!!
    ZaletyNIE MA
    WadyPRZEZ ROK NIE ODDALI PIENIĘDZY Z UBEZPIECZENIA
  • ~maciek / 2019-05-08 16:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Przez 10 lat opłacane składki w Warcie, teraz w AXA! i przy wypadku, gdzie koszty leczenia liczone są w tysiącach złotych, AXA zaoferował 70zł odszkodowania, bo ich lekarz tak orzekł. Bardziej niż przykro.
    Zaletybrak
    Wadycała firma to wada systemu
  • ~magda / 2020-09-24 09:57
    Ocena: 3.00 / 5
    potwierdzam wiekszosc opini na temat koniecznosci doplaty do przejetego ubezpieczenia od sprzedawcy.
    sa to kwoty ktore sprawiaja ze natychmiast musicie wypowiedziec stare ubezpieczenie i zawrzec nowe.
    Maxymalne znizki nie zdzialaj tutaj nic.
    chodzi o prowizje agentow i tyle, nowe ubezpieczenie nowa prowizja. Co do cen - maja jedne z najnizszych aczkolwiek nie najnizsze. Co do likwidacji szkody na szczescie nie musialam korzystac z ich uslug ale
    z tego co czytam naprawde cale szczescie.
    Co do obslugi klienta to wystarczy popatrzec na ich strony internetowe i kalkulatory - tak topornego i nieprzyjaznego oprogramowania to ja chyba w zyciu nie widzialam. Co do obslugi przez telefon to zalezy na jak bardzo obrotnego nawijacza makaronu na uszy traficie. Powiem tak, mozna taniej i lepiej kupic online bez polgodzinnej gadki przez telefon. AC nie polecam chyba ze mamy naprawde drogi samochod - udzial wlasny w szkodzie praktycznie sprawia ze AC zaczyna sie oplacac tylko w przypadku grubych napraw.
    Zaletyznosna cena
    Wadycala reszta
  • ~magda.d. / 2017-10-06 18:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Dwa tygodnie temu sąsiad zalał mi kuchnię i łazienkę. Sufit odpada na prawie 1/2 powierzchni. Mam zalaną instalację elektryczną, zmywarkę i pralkę, trzy wiszące szafki, jedną stojącą, szafkę pod zlew i całą ścianę. Woda lała się przez kilka godzin i zalała jeszcze lokatorów nade mną i pode mną. Lokatorzy z góry dostali od swojego ubezpieczyciela 18 tysięcy za szkody, na dole jest poczta, która otrzymała już decyzję na kwotę prawie 9 tys. Ja od firmy AXA dostałam 591 zł. Prosiłam dwóch fachowców żeby mi za te pieniądze chociaż sufit skuli, zabezpieczyli przed grzybem, położyli nowy tynk i pomalowali. Niestety wyśmiali mnie. Zatem, bardzo proszę przedstawicieli firmy AXA żeby znaleźli mi fachowca, który za te pieniądze naprawi szkody. Ja nie muszę mieć nawet tego, co miałam, tylko tyle żeby dało się żyć. Mam małe dzieci, od dwóch tygodni piorę ręcznie w brodziku, gotuję na turystycznej kuchence w łazience, w brodziku myję naczynia i dzieci też. Tak się z ludźmi nie postępuje. Jesteście zwykłymi naciągaczami.
  • ~MaJa / 2018-06-04 22:04
    Ocena: 1.33 / 5
    zdecydowanie NIE POLECAM usług firmy AXA:sprzedałam samochód , kupiec wypowiedział umowę OC a ja czekam na zwrot pieniędzy - nigdy więcej axa
    Zaletybrak
    Wadybardzo trudny kontakt, lekceważenie klienta
  • ~MaJa / 2018-06-06 18:58
    Ocena: 3.33 / 5
    Jednak AXA jest w porządku - trochę trwało ale pieniądze za OC sprzedanego samochodu zwrócili i to tyle ile się spodziewałam. AXA jest również tania - na ten sam samochód PZU wyliczyło składkę o 150PLN wyższą!!! Żaden ubezpieczyciel nie jest idealny - więc biorąc pod uwagę cenę OC AXA jest naprawdę ok
    Zaletycena
  • ~Maja / 2020-03-15 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli kupiłeś samochód z ubezpieczeniem AXA lub MTU powinieneś jak najszybciej wypowiedzieć umowę i zawrzeć nową aby nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki. Nawet jeśli masz maksymalne zniżki będziesz musiał dopłacić do kontynuacji mimo że twój poprzednik miał opłacony cały rok. Jeżeli zadzwonisz bo do końca ubezpieczenia w tejych ubezpieczalniach masz jakieś 3 miesiące to pinformuja cię że jak zawrzesz u nich umowę na kolejny rok to nic nie musisz dopłacać, a za miesiąc dostaniesz pismo ze jesteś im winien od dnia zakupu pojazdu bo ubezpieczenie wykupione przez poprzedniego użytkownika nie obowiązywał ciebie i tak firmy kasuja podwójne, osobiście sprawdzałam czy poprzednik dostał zwrot skoro ja musiałam dopłacić mając 60% zniżek, a mój poprzednik miał 40 %. Więc podsumowując jeżeli kupiłeś pojazd z ubezpieczeniem AXA lub MTU to jak szybko nie wypowiesz umowy narazisz się na dodatkowe i niespodziewane koszty i wyciskanie ciemnoty.
    ZaletyMożna zawrzeć umowę telefonicznie.
    WadyNaciągane klientów i wprowadzanie w błąd.
  • ~Maksymilian / 2019-07-10 03:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Odnoszę wrażenie że pracują tam tylko idioci. Wpisali mi szkodę pojazdu którego nie byłem właścicielem . Próbuję ubezpieczyć samochód a dowiaduję się że wpisaną mam szkodę ! Zgłoszona sprawa do tych cymbałów 1.07.2019 ( rozmowę nagrałem ) twierdzą że juz zaraportowane a w UFG na dzień 8.07.2019 szkoda dalej jest na moim koncie . poszedłem do adwokata i sprawa będzie miała finał w sądzie , ale bedzie ich to już sporo kosztowało.
    Sprawa również została zgłoszona do KNF oraz RPO.
    Zaletybrak
    Wadywiele
  • ~Mal / 2020-09-22 13:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja mam assistance wykupiony przez mBank i nie mogę narzekać. Przy awarii samochodu dzwonię i zawsze ktos przyjeżdża. Nigdy nie czekalam na połączenie z konsultantem długo, jak wszedzie piszą. Zaraz po zgłoszeniu dzwoni osoba z pomocy drogowej. Nie raz mialam holowany pojazd przez nich i nie mogę złego słowa powiedzieć.
    ZaletySzybki kontakt, szybkie rozwiązanie problemu
  • ~Malo / 2023-04-25 20:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferują bardzo dużo jednak przy zgłoszeniu jest wielki problem aby wyznaczyli adres lekarza do którego można się udać. Po kilku dniach i kilkunastu naglących telefonach nadal brak wskazania adresu, udałem się do lekarza zapłaciłem, zwrócili koszty wizyty u lekarza jednak po ok. 2 miesiącach od złożenia całej dokumentacji i oczywiście według kursu na dzień decyzji, wygląda to tak jakby czekali na najbardziej korzystny kurs dla Nich. Jeśli chodzi o uszkodzenie to zapomnij, pięknie tj. tylko podczas zawierania umowy gorzej później (mowa o war. ZDOBYWCA) zrzucają odpowiedzialność z siebie i odsyłają do przedstawiciela lotniska.
    Lepiej dobrze przeczytać OWU wraz ze wszystkimi załącznikami i uciekać jak najdalej.
    NIGDY WIĘCEJ.
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia - czas zgłoszenie zdarzenia szkodowego, brak decyzyjności. Cena wariantów.
  • ~Marcin / 2017-10-18 14:57
    Firma zapomniała że powstała dla klientów którzy w zdarzeniach losowych tracą tracą swoje dobra materialne. Klient zawiesza firmie i daje na przechowywanie SWOJE!!!!! pieniądze wpłacając na ich konta raty, lub całość. Firma ocenia ryzyko na podstawie to której generuje wysokość składki!
    Wszystko jest pięknie i cudownie kiedy klient płaci w terminie składki i nie ulega wypadkom i zdarzeniom losowym. Ale!!!
    W momencie wypłaty odszkodowania zaczyna się Batalia i ciężka Walka o SWOJE WŁASNE PIENIĄDZE!!!
    Panowie i Panie w callcenter wyszkoleni w zbywaniu klientów, wmawianiu im totalnych bzdur, podawaniu wycen szkody z d....y bądź z kosmosu.
    Im mniej wypłacą tym większa nagroda dla każdego jednego pajaca siedzącego za słuchawką telefonu. Firma Poniżej skali krytyki.
    ZaletyNie dotyczy
    WadyZbyt mało miejsca na wykazanie wszystkich
    Łódź
  • ~Marek / 2018-08-21 17:49
    Ocena: 5.00 / 5
    W lipcu wykupiłem polisa assistance na 15 dni jadąc nad polskie morze z Krakowa. W drodze powrotnej w Częstochowie samochód "zaniemógł". Mimo późnej godziny szybko podstawiona została laweta i osoby podróżujące razem z samochodem zostały przewiezione do Krakowa.
    Zaletysame zalety
    Wadybrack
  • ~Marek / 2019-06-09 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem ubezpieczony w innej firmie. Niestety zgłoszenie szkody trwa już kilka dni. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Przez telefon automat udziela błędnych informacji, lub takich, których zrealizowanie graniczy z cudem. Z agentem połączyć się nie da. Szybciej trafię w totka. Wszystko musisz załatwiać przez internet. Po wypełnieniu i wysłaniu zgłoszenia informują, że "Agent skontaktuje się w ciągu dwóch dni roboczych". Zrozumiałem, że wykona telefon, a nie prześle mailem link kierujący jak postępować dalej. W oczekiwaniu na kontakt Agenta straciłem dwa dni robocze (czwartek i piątek) zero kontaktu po godzinie 16, a przesłany link jest ważny 72 godziny. Co czyni, że po zajrzeniu na maila trzeciego dnia link stracił swoją aktywację. Maili do kontaktu nie znajdziesz. Jedyny dostępny kontakt, to telefon podany w mailu z linkiem. I w trym momencie życzę powodzenia aby połączyć się z konsultantem. Prawdopodobnie cała zabawa od nowa.
    WadyZero kontaktu z konsultantem. Może być to spowodowane małą ilością zatrudnionych osób, albo brakiem doświadczenia konsultantów, przez co wydłużają się rozmowy telefoniczne.
  • ~MAREK / 2019-09-15 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada , unikajcie firmy AXA , straciłem 12000 zł /słownie -dwanaście tysięcy złotych /
    Zaletybrak jakichkolwiek zalet
    Wadycałe mnóstwo
  • ~Mariusz / 2021-03-09 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Kolejni zlodzieje, ale taki mamy kraj. Ubezpieczenie OC dzialalnosci. Bledne podlaczenie maszyny w fabryce. Odpisali w pismie, ze.. "w sprawie uszkodzenia bramy", takze juz wiadomo kto tam pracuje i jak. Kopiuj/wklej, maja gdzies klienta, biora nieudacznikow nie umiajacych czytac, ledwo potrafiacych cos skopiowac z pisma do pisma. A na koncu, ze nie wyplaca, to znalezli lepszy kod PKD, ktory lepiej opisuje, to co ja robilem, niz ten, ktory mam w dokumentach firmy. Zwykli oszusci i zlodzeje. Chcialem sprobowac jak dziala takie ubezpieczenie firmowe. Nigdy wiecej niczego w axa.
    ZaletyOszusci, kopiuj/wklej, nie czytaja pism, odpowiadaja nie na temat, partacze.
    WadyOszusci, kopiuj/wklej, nie czytaja pism, odpowiadaja nie na temat, partacze.
  • ~Mariusz / 2023-06-02 10:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Uległem urazowi na nartach (złamanie guzka większego kości ramiennej z oderwaniem przyczepu mięśnia podłopatkowego). Mówiąc prościej poważne uszkodzenie prawego barku. Składałem wnioski o odszkodowanie u trzech ubezpieczycieli (dwóch z nich opłaca mój pracodawca, trzeci to właśnie AXA, gdzie wykupiłem ubezpieczenie komercyjne w opcji sportów ekstremalnych). 2,5 miesiąca chorobowego. Tyle samo rehabilitacji. Dwie firmy uznały moje roszczenie przyznając mi 5% i 4% trwałego uszczerbku na zdrowiu. W opinii orzecznika firmy AXA nie ma podstaw do wypłaty świadczenia!!! Fakt, że ręki nie straciłem, ale mam ograniczoną ruchomość barku i zmiany kostno-mięśniowe. Nie ma podstaw ... Dodam, ze jestem praworęczny. Oczywiście odwołałem się od decyzji i ...zobaczymy. Na wypłatę świadczeń czekałem w jednej firmie 3 dni, w drugiej tydzień, natomiast AXA na swoją odmowna decyzję kazała mi czekać prawie miesiąc!!! Podsumowując: zdecydowanie odradzam. Wybierajcie innych ubezpieczycieli, bo w AXA spotkacie się z długim oczekiwaniem, rozczarowaniem, nerwami, przerzucaniem się korespondencją itd.
    Zaletypo ostatnich doświadczeniach trudno mi wskazać zalety
    Wadynastawienie "antyklienckie"
  • ~MARKI / 2021-05-26 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    DZWONISZ I SŁYSZYSZ WSZYSCY DORADCY ZAJECI PROSZĘ O OCZEKIWANIE CZAS 45 MINUT.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKIE
  • ~Marta / 2019-11-04 13:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam!
    Ubezpieczenie wykupione MAX, obiecywali wszystko! Po czym nasz bagaż został zagubiony. Odnalazł się już w momencie kiedy byliśmy w Polsce. Nie zwrócili nam nawet za transport bagażu z Grecji do Polski, bo uwaga uwaga - byliśmy już w Polsce i w domu mieliśmy niezbędne produkty do życia więc bagaż był nam niepotrzebny... ŻENADA!!
    ZaletyBrak
  • ~Martyna / 2023-12-19 10:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam,
    Miałam wykupione ubezpieczenie, ta 2 klasa 140 zł za 7 dni, nie dostałam odszkodowania mimo tego że nie mogliśmy zostać wpuszczeni na lot nie z naszej winy. Byliśmy stratni kilka dni w zabookowanym na bookingu hotelu przez tą sytuację, gdzie hotel nam nie oddał pieniędzy za cały pobyt. Musieliśmy na czas kupienia nowego lotu wykupić dodatkowy hotel. Byłam stratna 800/1000 zł za 2 dni. Ubezpieczenie kupowało się bezproblemowo, tą markę kojarzy się od lat więc wolałam zapłacić więcej u nich niż kupować ubezpieczenie w jakiejś firmie, której nie kojarze. Niestety przepłaciłam a nic nie zyskałam...gdzie indziej ubezpieczenia były tańsze, a czy coś by dały, tego nie wiem, przynajmniej bym taniej zaplacila za złudne poczucie bezpieczenstwa od ubezpieczyciela.... nie warto ufać axa.. szkoda że zbyt się spieszyłam żeby przed zakupem przejrzeć opinie, gdzie ludzie mają takie same wrażenie jak ja, jak i również osoba która wykupiła to samo ubezpieczenie na ten sam wyjazd i na infolinii ją totalnie olali
    ZaletyJeden pan na infolinii był miły
    WadySame wady
  • ~Mateusz / 2022-12-13 19:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo ale to bardzo nie polecam! Żałuję, że wykupiłem ubezpieczenie turystyczne AXA, ponieważ zostałem okradziony na wycieczce w Hiszpanii. Kradzież została zgłoszona na policji w Barcelonie. Przesłałem AXA nawet raport z policji i nie dostałem ani złotówki odszkodowania...
    ZaletyTanie
    WadyNie dostałem ani złotówki odszkodowania!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 821
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 714
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 606
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 412
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809