Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

AXA opinie

Ocena na podstawie 188 opinii

1.52 / 5

  • Oferta
    1.60
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena/Jakość
    1.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 10
  • ~BOGDAN OSZUKANY PRZEZ AXA WIĘCEJ JAK (S / 2016-02-22 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    ZGADZAM SIĘ Z PRZEDMÓWCZYNIĄ.

    TA FIRMA FRANCUSKO CZESKA AXA DIRECT TO JAWNE OSZUSTWO KTÓRE NACIĄGA I OKRADA POLAKÓW.
    BAZUJĄCA NA LUKACH PRAWNYCH W POLSCE ORAZ SŁABYM FUNDUSZU PRYWATNYM UBEZPIECZONYCH W TEJ NIBY UBEZPIECZALNI,KTÓRYCH NIE STAĆ NA WNIESIENIE POZWU DO SĄDU.

    DOBRA RADA - NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ BO AXA LUDZI OKRADA!!!


    OSZUKANI PISZCIE SKARGI DO KNF A NAJLEPIEJ DO:

    Kancelaria Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej

    ul. Wiejska 10

    00-902 Warszawa

    Telefon informacyjny o wewnętrznych numerach telefonów w Kancelarii: (22) 695-29-00


    ZaletyAXA MI RÓWNIEŻ NIE WYPŁĄCIŁA ODSZKODOWANIA Z AUTO CASCO SPRAWA TRAFIŁA NA DROGĘ SONDOWĄ !!!
    WadyFIRMA PRZEZ ILOŚĆ NEGATYWNYCH KOMENTARZY ZABLOKOWAŁA MOŻLIWOŚĆ DODAWANIA KOMENTARZY ORAZ USUNĘŁA SWOJE FORUM KTÓRE SIĘGNĘŁO DNA!!OD PRAWDZIWYCH NEGATYWNYCH OPINII DLATEGO ZOSTAŁO ZLIKWIDOWANE
  • ~Ela / 2016-02-24 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i złodzieje. Wyceniają szkody na bardzo niskie kwoty. Odradzam !!!!


    Zaletyniska składka
    Wadyza tąniską składkę nie dostaniesz odszkodowania w razie szkody
  • ~Jakubowski Mariusz / 2010-09-08 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudny kontakt, praktycznie tylko pocztą elektroniczną, też bez odzewu. To jest absurd !!! Po czterokrotnej próbie połączenia z infolinią konsultant ze znikomą wiedzą o szkodzie, gdzie dzisiaj mija 30 dni od zdarzenia mówi,że Pani Skolmowska w zastępstwie Pani Kacperskiej wyśle mi pismo jaka jest sytuacja, jakby nie mogła mi powiedzieć tego przez telefon. Kosztorys, dużo zaniżony dostałem dopiero gdy sam się o niego upomniałem. Przypuszczam,że grają na czas i dążą do odmowy odszkodowania, gdzie baran od nich wymusza pierwszeństwo! Nie będę więcej tracił czasu i nerwów, dzisiaj jadę do prawnika. KRĘTACZE PEŁNĄ GĘBĄ !!!
    Wady100
  • ~Marlena / 2016-02-22 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    KNF ostrzega przed tanimi polisami. Proama i AXA Direct na celowniku komisji !!!!

    GAZETA PRAWNA


    NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ.

    MNIE OSZUKALI WIĘC STARAM SIĘ OSTRZEC INNYCH

    JEŻELI WAS RÓWNIEŻ TA NIBY FIRMA OSZUKAŁA KORZYSTAJĄC Z LUK W POLSKIM PRAWIE
    TO PISZCIE O TYM IM WIĘCEJ LUDZI POWIE JAK JEST !!!

    TYM MNIEJ ZOSTANIE OSZUKANYCH!!!!!

    FIRMA KTÓRA BAZUJE NA NIE WYPŁACANIACH NALEŻNYCH ODSZKODOWAŃ WYKORZYSTUJĄC DZIURAWE PRAWO POLSKIE !!!!!!!!
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyNIE STARCZY LINIJJKI TA FIRMA POWINNA SIĘ NAZYWAĆ WADA DIRACT AXA WIĘCEJ JAK OSZUŚCI
  • ~Bartosz / 2016-02-23 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    AXA DIRECT WIĘCEJ NIŻ SKANDAL !!!!! AXA DIRECT WIĘCEJ NIŻ SKANDAL !!!!!

    Omijajcie tę firmę z daleka, jeśli nie chcecie mieć kłopotów z wypłatą odszkodowania ,A JAK MACIE SZKODE Z OC AXA TO OD RAZU DO PRAWNIKA BO PIENIĘDZY NIE ZOBACZYCIE,AC wybierzcie sprawdzone PZU może i są drodzy, ale z nimi nie ma problemów z wypłatą za szkodę. Z Axy np za szkodę całkowitą bez pomocy prawnika nie wyciągniecie ani grosza. Oni niczym się nie różnią od tych co mi ten samochód ukradli. Ostrzegam wszystkich dajcie sobie z nimi spokój to są złodzieje.
    ZaletyBRAK ZALET
    WadySAME WADY ZERO POZYTYWÓW JEDNA WIELKA POMYŁKA
  • ~Agent po wypadku / 2009-05-19 06:25
    Mój tato poszedł do firmy zapytać co z moim rachunkiem i wynagrodzeniem Manager powiedział ze to chwile potrwa, bo najpierw idzie do Warszawy, potem do Opola, a potem na moje konto. Słownie zobowiązał się jednak do wypłaty (oczywiście bez odsetek za te dni) Nie byłam zbyt zadowolona, że tato w to uwierzył, bo na głowie mam po pierwsze rachunki, po drugie okłamano mnie na czym niestety managera przyłapałam, wprawdzie nie osobiście. Powiedział mi wcześniej, jeszcze mając zamiar zrobienia mi produkcji, że nikt z moich potencjalnych klientów nie chciał podpisać polisy. Dowiedziałam się jednak, że wśród moich potencjalnych klientów są dwie pewne polisy do podpisania. Nie wiem czy do nich napisać, czy poczekać, aż ktoś polisę podpisze. To daje do myślenia. Myślę, że kłamstwa ciągną następne kłamstwa, a kto kłamie ten manipuluje ludźmi, jednak czy na oszustwie można cokolwiek zbudować i jak to świadczy o wykonywaniu pracy na swoim stanowisku. mam te kontakty, chcę mieć jednak żywy dowód, poza tym mściwość mi nie popłaci.
  • ~Agentpowypadku / 2009-05-18 13:59
    18. 05. 2009 r. - bez zmian. Brak wynagrodzenia.
  • ~kocurek23 / 2009-02-28 08:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Ubezpieczenie można było w miarę szybko wykupic i do tego momentu było bezproblemu, ale...

    po małej kolizji zgodnie z ubezp. przysługuje mi samoch. zastępczyale, ponieważ nie wzywałempomocy drogowej aby zaoszczędzić firmie AXA dodatkowych kosztów na własny koszt dowiozłem samochód do domu- samochód już mi nie przysługuje!
    na miejscu zdarzenia, na moją prośbę powinien być w ciągu 30min człowiek polecony przez AXA w celu sporządzenia protokołu itp. (pani prezez telefon powiedziała że pierszy raz o tym słysy i jedynie kierowca z pomocy drogowej może coś takiego wypicać : totalna bzdura bo nastepnego dnia inna osoba w Axa powiedziała że taka osoba mi przysługuje)

    co do wypłaty szkody z AC:
    Rzeczoznawca w celu oszacowania szkody pojawić się dopiero po 3 dniach
    osoba prowadząca sprawę nie wykazuje jakiegokolwiek zaangażowania, nie potrafi nic w sprawach technicznych powiedzieć, wszystko się dopytuje rzeczoznawcy (w swoim biurze) przez co tematy sa prowadzone 2 miesiące (a prawo nakazuje zakończyć sprawę w 30dni lub do 14 dni po otrzymaniu pisma wyjaśniającego)
    Jakiekolwiek działania w sprawie zgłoszonej szkodzy odbywają się wyłącznie po moich telefonach (nikomu się nie spieszy)

    Zaniżanie wartości części w przypadku oszacowania szkody to już chyba u nich standard.

    Ogólne moje wrażenie:
    nigdy więcej na pewno nie będę korzystał z tej ubezpieczalni.
    Jeżeli ktoś chce płacić tylko OC to można się jeszcze zastanowić co do ich wybory , w innym przypadku nie jest to partner do ubezpieczenia, oprócz atrakcyjnej ceny nie oferują nic.


    Zaletyw miarę konkurencyjna coferta,
    Wadybrak kompetentnych osób, różne decyzje w zależności od osoby za telefonem, szkoda AC jezt rozpatrywana już 2 miesiące i końca nie widać
    1 rok
  • ~Zelu / 2009-03-10 10:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Może i polisa tania, ale jak przychodzi do wypłaty odszkodowania to beznadzieja. Teraz konkrety: za rozbitego Fiata Punto 2000 r. (rozbity przód samochodu, uszkodzona chłodnica, błotniki itd.) zaoferowali 3000 zł. Mechanik powiedział że za tą kwotę to zrobi co najwyżej błotniki. Sprawa znajdzie się w sądzie. Nie dość że człowiek ucierpi w skutek wypadku to jeszcze taki stres związany z wypłatą odszkodowania i brakiem środka transportu. Jeśli uderzy was ktoś kto ma polisę w AXA to już zacznijcie się martwić.
    ZaletyTania polisa.
    WadyWszystko inne.
    rok
  • ~Alfa / 2013-08-08 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielka porażka. Żenada za to jak ludzi robią w ....
    2013-08-08 22:51 czwartek ~Alfa
    Witam Moje doświadczenie z AXA stanowią wielką nauczkę że nie należy w nic co twierdzą ich konsultanci wierzyć. Wręcz śmiem twierdzić że oszukują ludzi i naciągają jak pospolici oszuści. A dokładniej: Ubezpieczyłem u nich pojazd (samo OC) od 20 lat mam bezszkodowy przebieg ubezpieczenia. Cena spoko była więc ok. Nagle po kilku miesiącach stwierdzili że jestem szkodowym kierowcą...i zażądali dopłaty grożąc KRD itd... Okazało się że stwierdzili to na podstawie wypłaty z AC przez innego ubezpieczyciela w związku z gradobiciem... Konsultanci wiele razy zapewniali że jeśli dostarczę dokumenty od tamtego ubezpieczyciela że wypłata była wynikiem gradobicia anulują zwyżkę składki... Mimo że wiele razy przesyłałem im wszystko co miałem na ten temat od innego ubezpieczyciela, zawsze im było mało... i nic nie anulowali. Żenada jak się traktuje klienta i wymusza na nim kasę. Jak by tego było mało po sprzedaży auta o której ich powiadomiłem przez formularz na ich stronie (dołączyłem skan wypełnionego formularza jaki żądają oficjalnie) po prawie 2 tygodniach otrzymałem wznowioną polisę sprzedanego pojazdu. Oczywiście kolejny raz ich powiadomiłem o sprzedaży pojazdu (mam potwierdzenie), po pewnym czasie zażądali od mnie na piśmie opłacenia polisy listem zwykłym. Telefon do wyjątkowo nieuprzejmego konsultanta. I kolejny raz przesłałem im powiadomienie o sprzedaży pojazdu. (mam potwierdzenie)... Nie minęło kilka tygodni i kolejny raz zażądali prze mnie opłacenia polisy którą wystawili automatycznie mimo że wiedzieli że pojazd jest sprzedany.... Zastanawiam się czy ich działania nie można w tej konkretnej sytuacji podciągnąć pod oszustwo i próbę wyłudzenia...Biorąc do tego ich nękanie listami mimo że mam dowody że wiedzą że pojazd został sprzedany... ZANIM ZACZNIESZ KORZYSTAĆ Z ICH USŁUG DOBRZE SIĘ ZASTANÓW !!! Na potwierdzenie wszystkiego co napisałem posiadam dowody !!!
    ZaletyBrak
    WadyTraktowanie klienta jak idiota i dojna krowa.
    ROK. Za drogo.
  • ~AXA NAJGORSZY UBEZPIECZYCIEL / 2013-11-28 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, nikomu nie polecam AXA, ani w ubezpieczeniach majątkowych, ani życiowych, ani tu ani tu nie płacą odszkodowań, można do nich pisać, prosić, uzasadniać i nie, jak grochem o ścianę. mają jeden cel ściągnąć kasę za ubezpieczenie i dalej nie wywiązują się z obowiązku wypłaty należnych odszkodowań cz świadczeń. Najwięcej jest na nich skarg do Rzecznika Ubezpieczonych, do KNFu, nawet zapisy ich umów są uznawane jako klauzule niedozwolone, rażąco naruszające interesy konsumentów, więc szczerze radzę zastanówcie się, zanim zawrzecie z nimi jakąkolwiek umowę.
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje, oszuści, malwersanci
    3
  • ~Piotr Mliński / 2013-12-14 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Drodzy panstwo , doznałem szkody na parkingu , nie dosc ze kierowca probowal ,,zwiac" z miejsca zdarzenia , na szczescie po mojej szybkiej interwencji tzn. zastawieniu mu drogi moja osoba , to prawdziwe schody zaczely sie dopiero po zgloszeniu szkody , po 90 dniach od tej feralnej stluczki otrzymalem od towarzystwa axa odpowiedz odmowna , w uzasadnieniu o trssci iz te szkody nie mogly powstac podczas tego zdarzenia , drodzy panstwo zagiety blotnik, maska przy laczeniu z lampa i zderzak, nie wiem jakich axa ma rzeczoznawcow i co wedlug nich moze zostac uszkodzone podczas szkody parkingowej , ale przestrzegam przed ta firma wszystkich panstwa , byc moze ceny atrkcyjne ale jako kierowcy szanujacy sie nawzajem powinnismy wybierac bardziej solidne firmy , sprawy oczywiscie nie odpuszcze , mam juz radce prawnego i gotowa skarge do rzecznika . p.s. kierowca drugiego auta mial zabrany dowod za brak lusterek wstecznych !!! Kpina totalna ...
    Zaletynie ma
    Wadybrak rzetelności , pruby kontaktu tylko dla bardzo cierpliwych ludzi.
  • ~aga_salamon / 2009-05-03 07:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Może z innej beczki. Przyvchodząc do pracy do firmy myślałam o niej w superlatywach. Wydawało mi się, że atmosfera jest tam całkiem fajna, a Dyrekyor i Manager to ludzie poważni. Odbyłam szkolenie w pomieszczeniu górnym i zaczełam pracę. W Opolu byliśmy jeden dzień. Nie było tygodnia AXA. Pracuję (obecnie jestem na zwolnieniu) dla oddziału Opole, Filia Jelenia Góra. Na początku denerwowało mnie to, że kiedy gdzieś dzwoniłam, wiecznie przerywał telefony telefon od Dyrektora albo jego księgowej, brakowało np komputera u nas w filii, potem, że np manager nie chciał pojechać z przedstawicielem dalej w Polskę do klienta. Wytrzymywałam jednak. Pewnego dnia, a dokładnie 20. kwietnia 2009 r. odbyło się spóżnione szkolenie z Analizy Potrzeb Klienta, na drugim piętrze filii Jelenia Góra. W pewnym momencie chciałam zejść po portfel, sfikołkowałam ze schodów. Na dole pomógł mi pewien Pan, który szkoli się na przedstawiciela. Tego dnia miałam mieć spotkanie z klientem. Firma wymaga ubioru, ubrałam buty na obcasie. Przy schodach nie było poręczy, okazały się lakierowane i cyklinowane. Mojego managera w tym momencie interesowało czy odwołałam spotkania. Noga poważnie się złamała. Gdyby nie Pan Marcin nie była bym w stanie zadzw onić na pogotowie. w zeznaniu świadka mój manager pisze iż jako jeden z pierwszych mi pomagał. Zeznanie osoby, która mi pomogła temu zaprzecza. Firma olała sprawę po wypadku. Jest maj, jestem bez wózka, czy głupiego balkonika abymóc soboe pomóc. Przełożeni nie zrobili nic. Zeznaie odebrał mój tato. kiedy stwierdził, że nawet te na dole schody są niebezpieczne i ktoś może wcodzić i może mu się coś stać, manager powiedział tylko to nie musi tu wchodzić. Po dwóch tygodniach e-mailem wymusiłam na Dyrektorze Regionalnym aby do mnie zadzwonił. w pierwszym zdaniu zapytał kak widzę dalszą współpracę. Nie mowwię już, że akurat jechałam na kolejną zmianę gipsu. Na koncie 10 maja będę miała 1200 zł. Komisja ZUS za tygodni. Schodów do tej pory nie zabezpieczono. Dyrektor twierdzi, że dopomieszczenia, w którym odbywało się szkolenie nie mamy wstępu, a ja jak mogam spaść ze schodów, skoro nie wolno tam pracownikom wchodzić. Firma AXA AVANSSUR POLSKA S. A. manipuluje mną. Postanowiłam podać firmę do sądu. Przestrzegam wszystkich. Tak potraktowano pracownika. To jak można potraktować klienta? Podaję mój numer tel.: 0506780549 dla wszelkich osób chcących się ze mną skontaktować, a także dziennikarzy. PS.: Liczyłam na pomoc ze strony firmy, jak dotąd widzę, ze firmie zależy jedynie na produkcji, produkcji, jeszcze raz produkcji.
    Wady-----
  • ~agentpowypadku / 2009-05-13 12:00
    No i własnie co się okazuje jak to wygląda naprawdę. Jestem wściekła na to firmę.
  • ~mg / 2009-01-12 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    zaniżają wartość przy wypłacaniu, ma się on nijak do wartości przy zawieraniu umowy..spóźniają się z terminami wypłat..jednym słowem beznadzieja
    Zaletychyba tylko krotka nazwa
    Wadynieterminowi, niewyplacalni, niezorientowani i niekompetentni
    6 miesiecy, 2500
  • ~Ni / 2016-03-15 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    …AXA DIRECT wypłaca odszkodowanie lub spełnia świadczenie w terminie: 1) 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o zdarzeniu objętym ochroną ubezpieczeniową; 2) jeśli w terminie, o którym mowa w pkt 1, wyjaśnienie okoliczności koniecznych do ustalenia odpowiedzialności lub wysokości odszkodowania lub świadczenia jest niemożliwe, odszkodowanie lub świadczenie wypłaca się w terminie 14 dni od dnia, w którym – przy zachowaniu należytej staranności – wyjaśnienie tych okoliczności było możliwe, jednakże bezsporna część jest wypłacana w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o zdarzeniu objętym ochroną ubezpieczeniową. 2.Jeżeli w terminach określonych w ust.1 AXA DIRECT nie wypłaci świadczenia, zawiadamia pisemnie osobę zgłaszającą roszczenie o przyczynach niemożności zaspokojenia jej roszczeń w całości lub w części,a także wypłaca bezsporną część odszkodowania lub świadczenia…” CZEKAM JUŻ OD 18.01 I DO TERAZ NIE OTRZYMAŁAM ANI ZŁOTÓWKI,MAM ZNISZCZONY CAŁY PRZÓD W POJEŹDZIE NIE NAPRAWIAM GO BO NIE MAM ZA CO,A CZĘŚĆ PRYWATNYCH PIENIĘDZY KTÓRE POSIADAM,ZOSTAWIŁAM NA RZECZOZNAWCE NIEZRZESZONEGO ORAZ WNIESIENIE POZWU DO SĄDU,JEŻELI DO 90 DNI NIE OTRZYMAM PIENIĘDZY ZA ZAISTNIAŁĄ SZKODĘ, WSPOMNE ŻE JESTEM OSOBĄ POSZKODOWANĄ,W TEJ SYTUACJI POZOSTAJE SĄDOWNIE OBCIĄŻYĆ ICH UTRATĄ WARTOŚCI NA POJEŹDZIE DO DNIA WYGRANEJ ROZPRAWY PLUS PRAWIDŁOWY NIE ZANIŻONY KOSZTORYS. NIE DAJCIE SIĘ OSZUKIWAĆ AXA TO TOTALNA MASAKRA POCZĄWSZY OD ZGŁOSZENIA I CAŁEJ LIKWIDACJI SZKODY, ROBIĄ Z LUDZI IDIOTÓW. PISZCIE SWOJE PRZYPADKI JAKIE MACIE Z TĄ KOMBINATORNIĄ JAKĄ JEST AXA TO MOŻE KTOŚ SIĘ ZA NICH WEŹMIE.
    ZaletyAXA WIĘCEJ/ NIŻ SKANDAL BRAK ZALET
    Wadywady??? linijki by nie starczyło !!!!!
  • ~uchodzca / 2016-02-07 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    drogo i niewiarygodnie
  • ~Anna / 2015-03-18 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,

    Kupiłeś/aś samochód z polisą w TUiR axa? Masz problem, nie da się normalnie wypowiedzieć umowy. 45 minut byłam odsyłana przełączana i NIC nie udało się załatwić ani nawet dowiedzieć.

    Infolinia jest łączna dla AXA i AXADirect, które utrzymują ze są odrębnymi firmami które ze sobą nie współpracują mając wspólny adres i infolinię. Coś jak prawy Twix i lewy Twix.

    Napisałam skargę na działanie niekompetentnej infolinii, na której nie udało się uzyskać żadnej informacji w celu załatwienia sprawy.

    Podsumowując, chcesz jedną polisę na całe swoje zycie, wybierz TUiR AXA - nie da się tego wypowiedzieć!!!

    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji na infolinii, nie mozna znaleźć informacji o ubezpieczeniach komunikacyjnych w AXA Tuir (przekierowują na direct),
  • ~odstraszony przez Axe / 2010-10-11 17:38
    Ocena: 1.33 / 5
    calkowicie nie polecam!!!! pierwsze rozmowy ladnie ale jacys tam ludzie niekumaci, specjalnie manipuluja oferta aby uzysac stawke jakiej kilent oczekuje, usuwaja istotne rzeczy z polisy jak brak wklad wlasnego, czy zniesiona amortyzacja!
    w trakcie wyboru pakietu, dziwonili do mnie kilak razy jakby chcac na sile cos sprzedac, jednego dnia przedstawili mi oferte na 1900 zl a za dwa dni na 1400 zl, co za brak profesjonalizmu, i szacunku na czasu klienta.
    Zaletyniska cena
    Wadymasz to czego nie chciales
    nie kupelem na szcescie
  • ~rozumny / 2010-05-13 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszcie autentyczne opinie a nie usiłujecie ukręcic loda za akwizycję. sabina ty to idź do agencji towarzyskiej pracować ruro jedna.
strona 1 z 10
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 820
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 713
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 606
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 409
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3756
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2794