Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Emag.pl (Agito.pl) opinie

Ocena na podstawie 332 opinii

2.67 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.97
  • Dostawa
    2.53
  • Poziom cen
    2.97
  • Łatwość zamawiania
    3.10
  • Asortyment
    2.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marfel / 2015-04-28 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten sklep nie powinien istnieć, 3 tygodnie realizują zamówienie, przysyłają towar wadliwy, 2 tygodnie trwa proces reklamacji i dwa tygodnie przelew zwrotny pieniędzy.
    Czas trwania transakcji - 7 tygodni
    Efekt - brak towaru, stracone 10 zl na telefony (sic!) i sporo nerwów na wyegzekwowanie swoich pieniędzy.
    NIE POLECAM!!!
  • ~nec / 2007-11-27 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam!
    Chociaż kupowałem już wcześniej w Agito to teraz był to chyba mój ostatni raz.Kupiłem
    ostatnio płytę,procesor i pamięci 4x1GB
    Kiedy paczka przyszła zaniosłem do znajomego informatyka aby zmodernizował komputer syna.
    Na drugi dzień zadzwonił i powiedział że jedna para pamięci jest uszkodzona i muszę odesłać.
    13-go listopada wysłałem,a po tygodniu otrzymałem wiadomość że pamięci wysłano do serwisu producenta aby stwierdził czy są uszkodzone.
    Dobre prawda??
    Ciekawe co wogóle potrafi stwierdzić "serwis"Agito?
    Jedno wiem z całą pewnością,Agito potrafi wysłać do klienta uszkodzony towar i kazać mu czekać na wymianę do ...nie wiadomo kiedy.
    Nie mogę zrozumieć takiego traktowania klienta.
    Gdybym odesłał te pamięci po miesiącu to pewnie sam bym się zastanawiał czy syn sam czegoś nie zmajstrował przez ten czas,ale on nawet nie dostał komputera do
    ręki.Dziś mija dwa tygodnie a syn wciąż marudzi że ma mało pamięci i pyta kiedy przyjdą.
    Chyba pójdziemy do wróżki?
    Postanowiłem opisać tą historię bo sam nigdy nie myślałem że coś takiego może się zdarzyć,zwłaszcza w firmie która na opineo.pl ma tyle pozytywnych
    opini.No cóż ja z pewnością tak wysokiej oceny nie wystawię i NIE POLECAM !!!
    244zł
  • ~Pilatus / 2014-01-15 09:00
    Ocena: 1.00 / 5


    Chciałem kupić w tym sklepie dwa zestawy komputerów na kwotę 10 000 zł. Po próbie bezskutecznego kontaktu przez infolinie a następnie przez formularz kontaktowy, zdecydowałem się odwiedzić ich profil na Facebooku, gdzie udało mi się nawiązać kontakt z kimś kto pisze na ich profilu. Niestety, kompetencja osoby jest na takim samym poziomie jak obsługa całego sklepu czyli prawie zerowa.
    Po przeczytaniu postów innych użytkowników, niestety 100% tych postów to negatywy świadczące o dużych problemach tego sklepu. Z obawy przed strata gotówki, zmniejszyłem zamówienie do jednego zestawu za 4880 zł i zmianą formy dostawy na odbiór osobisty w punkcie w Warszawie.
    Zgłoszenie wysłałem 11.01.2014r. i tak jak w powyższym przykładzie, zero kontaktu z firmą. Widać klienci ich nie interesują, tylko jak oni chcą istnieć bez klientów. Przecież gdyby nie klienci to już dawno by zwinęli interes.
    Chciałem zmienić sklep, niestety nie mam czasu na pojechanie do normalnego sklepu. Mam nadzieje, że w sobotę uda mi się kupić ten zestaw gdzie indziej.

    Uważajcie na ten sklep, nie róbcie przelewów (albo gotówka albo za pobraniem) bo kasę biorą a o wysyłce towaru zapominają, sprawdzajcie towar przed odjazdem kuriera bo wysyłają wadliwy i uszkodzony sprzęt.
    Zanim skorzystacie z tego sklepu, zapoznajcie się z postami na ich profilu na Facebooku.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu, lekceważenie klienta, opóźnienia w dostawie, wysyłają wadliwy towar
    produktu nie mam bo nie wysłali.
  • ~Rafał / 2015-06-25 13:11
    Ocena: 1.60 / 5
    Odradzam zakupy w agito!!! Reklamowanie polega na wielokrotnym odsyłaniu produktu, który wraca i zaraz potem psuje sie ponownie. Brak kompetentnych ludzi w obsłudze infolinii.
    2 lata, 850 zł
  • ~reev / 2015-05-04 20:54
    Ocena: 1.80 / 5
    Oszukują na stanach magazynowych. Brak kontaktu, pieniądze biorą chętni i na tym się kończy. Tydzień czasu człowiek czeka i ZERO kontaktu. Dodzwonić się graniczy z cudem.

    Ostrzegam - są lepsze sklepy.
    Zaletybrak
    Wadycałość
    nie otrzymałem produktu
  • ~sd / 2015-05-20 00:13
    Ocena: 1.00 / 5
    towar zamówiony 28 kwietnia aktualnie jest 20 maja i zero kontaktu, nie odpowiadają na maile wiadomości na facebooku, a o połączeniu się z infolinią można pomarzyć
    Zaletybrak
    Wadyoszuści
    nie mam, bo nie chcą mi wysłać
  • ~stanisław / 2015-07-31 07:33
    W Agito pracują ludzie ,którzy nie potrafią czytać.Zam owiłem skaner i podałem adres dostawy i okazało się, że mimo kilkakrotnych interwencji w sprawie miejsca dostawy dostarczono go gdzie indziej.Zamiast we wtorek dostałem go w piątek i musiałem ponieść koszty za wykonane dla mnie prace skanowania dokumentów.Na pytanie o formę rekompensaty usłyszałem,że rekompensatą jest opłacenie przesyłki na inny adres przez AGITO. Zakrawa to na kpinę ,że 6 osób nie potrafi załatwić prostej sprawy. Nie szanują klientów i dlatego wszystkim odradzam z korzystania z ich usług.Ocena za działania to ZERO
    ZaletyAgito nie ma zalet
    WadyMa niekompetentnych pracowników
  • ~dags / 2015-05-27 12:22
    Ocena: 1.40 / 5
    niestety nie otrzymałam zamówionego towaru... ciekawe jak będzie ze zwrotem pieniędzy...
    Zaletybrak
    Wadyzłe informacje na stronie, brak towaru w magazynie, słaby kontakt z firmą, brak szacunku do klienta,
  • ~dariuszpod / 2009-06-05 21:11
    Ocena: 4.40 / 5
    W lutym kupiłem w agito.pl płytę główną. Po wpłacie pieniędzy towar miałem w ciągu 48 godzin. Czyli wszystko O.K
    W maju kupiłem procesor. Po wpłacie pieniędzy towar też miałem w ciągu 48 godzin. Jedyny minus przy tym zakupie to to że na gwarancji niem ma podpisu ani pieczątki firmy. Może zapomnieli a może celowe działanie? Nie wiem tego na 100 %. Wysłałem meila z zapytaniem ale pozostał bez odpowiedzi.
    ZaletySzybka wysyłka
    WadyNie podpisana gwarancja na procesor.
  • ~Elvis / 2007-08-23 17:06
    Ocena: 3.20 / 5
    W nd zamowilismy komputer A za namowa Mojego szwagra, w pn zadzwonili umowili sie na pt, fajnie w sr bylo swieto szwagier znowu wpadl a co tam zamowilem tez drugi komputer B, umowili sie na nastepny tydzien pn lub wt. w pt okazalo sie ze komputer A nie zostal dostarczony tak samo w pn i wtorek w srode dowiedzialem sie ze komputer A jest.. ale czemu nie wyslany? hm..za to komputer B bedzie wyslany tydzien pozniej bo czekaja na pamieci OK patrze na strone agito a moje pamieci maja czas okreslony jako 48 godzin co zaznaczam bylo przy zamowieni nic sie nie zmienilo przez caly czas wiec skad 7 kolejnych dni zwloki? w sumie czas dostawy komputer A 10 dni komputer B 14 dni (wersja optymistyczna) dla mnie lipa nadodatek nie mozna odebrac komputera osobiscie
    Zalety- cena
    Wady- wszystko
    komputer A - 1800 zl komputer B - 1900 zl jeszcze bo nie mam i nie wiem czy dożyje dostawy
  • ~Igor / 2008-05-08 12:28
    Ocena: 4.60 / 5
    Bardzo korzystny zakup pralko-szuszarki bez konieczności łażenia po wielkim sklepie, przeciskania się między półkami i szukania sprzedawcy, który by coś doradził. Korzystne ceny, błyskawiczna dostawa, przyjazna obsługa sklepu.
  • ~jacek / 2008-02-13 09:08
    Ocena: 4.80 / 5
    1.tego szukałem
    2.bez problemów
    3.prawie najniższa (kilka złotych drożej niż u najtanszego)
    4.spróbujcie wysłać maila na ich adresy podane na stronie-za to minus i byłby wiekszy ale kurier szybciej dotarł,a przed dostawą jeszcze dzwoni -o to mi chodziło , za kuriera duży plus , łącznie 4+
    5.reklamacji jeszcze nie robiłem,obsługa jak tytule szok , zamówiłem towar o około 10:15 a fizycznie go miałem 0 10:00 zeszli poniżej 24 godzin
    Zaletyszybkość , informacja w sklepie
    Wadyco do sklepu -brak
    2 dzień za 935 zł nr zamówienia 6091008 (skaner epson V 500 całą noc pracował jest ok.)
  • ~Jacek / 2015-01-09 18:30
    Brak kontaktu wysłałem 3 maile bez odzewu .Nigdy już się nie dam nabrać na agito. Ten sklep to tragedia!!!
  • ~Jerzy / 2012-05-24 12:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Zamówiłem towar 22.05.12 a termin otrzymania 26.05.12 i nie jestem pewien dotrzymania tego w terminie-brak informacji,że towar został wysłany lub będzie.
    WadyCzas oczekiwania 120 godz. ?
  • ~Łukasz / 2014-12-11 23:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Pierwszy i raczej ostatni raz coś u nich zamówiłem. Zrobiłem zakup 2 grudnia po 15-stej odrazu z przelewem pieniędzy a paczka zostala wysłana dopiero 4-tego wieczorem i dotarła do mnie 8-mego po 17 -stej. Paczka wyslana kurierem ( czas dostawy to przeważnie 2 dni ) a dotarła po takim terminie jak by została nadana na poczcie zwykłym listem. Zrobione zakupy miały być prezentem na mikołajki 6 grudnia.
    Zaletyprzesyłka zgodna z opisem
    Wadyczas dostawy
  • ~marian / 2015-04-19 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    uwaga na agito towar odesłano na drugi dzien po zakupie ponieważ mi nie odpowiadał mija 3 tygodnie i brak reakcji ze strony sklepu na meile nie odpowiadają telefoniczna rozmowa konczy sie tym iż sa tam niekompetentne osoby które nic nie wiedzą pieniadze odzyskac z powrotem graniczy z cudem prosze sie zastanowic 100 razy zanim zrobicie panstwo zakupy w AGITO
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~maz_on / 2015-06-20 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Szybko w tym sklepie, to ja wpłaciłem pieniądze. Cała reszta odbywa się baaardzooo wooolnooo.
    Miesiąc temu kupiłem tablet (a raczej zapłaciłem za niego), po kilku tygodniach okazało się, że sklep nie ma towaru, którym handluje. To jestem w stanie zrozumieć, ale dlaczego dwa tygodnie muszę na tą radosną nowinę czekać.
    Kiedy dowiedziałem się że towaru nie mają, teraz czekam kolejne tygodnie na zwrot kasy.
  • ~meiki30 / 2014-01-08 22:53
    Ocena: 2.40 / 5
    NIE POLECAM!!!. Kontakt z tą firma to fikcja. Telefonicznie BRAK. Mailowo BRAK ODPOWIEDZI. Ze strony allegro BRAK ODPOWIEDZI. FV otrzymałem po ponad miesiącu!!!!!!!!!!!!!!! NIGDY WIĘCEJ ZAKUPU W TEJ FIRMIE. UCIEKAJCIE OD NIEJ DALEJ NIŻ GDZIE PIEPRZ ROŚNIE:)
    Zaletyhm....dla mnie brak zalet
    Wadyoj mnóstwo. BRAK KONTAKTU PO 1000 KROĆ!!!!!
  • ~miki / 2015-04-24 10:44
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie realizują zamówień. Panna na infolinii z działu "serwis i reklamacje", bo tylko jakoś ona odbiera połączenie, nic nie wie i łączy z działem "sprzedaż", a tu czarna dziura i muzyka w tle.
  • ~pablo / 2007-11-09 14:46
    ciężko ocenić jak się dostało niepełnowartościowy sprzet, świecacy na biało piksel na laptopie, którego nie obejmuje gwarancja bo jest tylko jeden, może zapalą sie inne ? także radził bym uważać, trzeba miec chyba szczeście
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1649
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 916
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809