Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Emag.pl (Agito.pl) opinie

Ocena na podstawie 332 opinii

2.67 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.97
  • Dostawa
    2.53
  • Poziom cen
    2.97
  • Łatwość zamawiania
    3.10
  • Asortyment
    2.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2017-04-03 14:03
    Ocena: 1.20 / 5
    Blokuja pieniadze, Nie mozna sie doprosic zamowienia. 10 razy trzeba wysylac potwierdzenie zaplaty z banku a odsylaja Jak Maszyny : Prosze o potwierdzenie zaplaty. Zenujace! 3 tyg oczekiwania na towar I nic. Nie ma mozliwosci anulowane a zamowienia przez ich strobe. Co za zenada.
    WadySame minusy
  • ~jacekr / 2016-05-11 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed zakupami w Agito. Próbują sprzedawać towary których nie posiadają !! Zapłaciłem za towar i nigdy go nie otrzymałem . Dostałem informacje ,że dostawa opóźnia się ,a później ,że nie będzie nigdy zrealizowana . Obiecywanie gruszek na wierzbie, W innym sklepie ten sam towar kupiłem szybko i jeszce w lepszeej cenie. w Agito możesz dostać tylko obietnice towaru !!
  • ~jaga / 2011-04-20 22:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam,w razie reklamacji przerzucają winę na klienta
  • ~Joanna / 2017-05-10 05:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja!!! Odradzam kupno w tym sklepie, miałam kupić zawabkę na urodziny dziecka, po 6 dniach napisałam maila, że pieniądze są już zaksięgowane i dlaczego status zamówienia się jeszcze nie zmienił, po czym dostałam odpowiedź, żeby cierpliwie czekać ponieważ zabawka jest na magazynie dostawcy, ale dostawa może trwać od 3 - 7 dni. Natomiast po 14 dniach otrzymałam maila, że nie ma zabawki na magazynie i zamówienie będzie anulowane. Po prostu są oszuści , wystawiają do sprzedaży rzeczy których fizycznie nie ma, nie rozumiem po co robić takie zamieszanie. Nigdy dotąd nie zdarzyła mi się taka sytuacja, a często robię zakupy przez internet. To był pierwszy i ostatni raz kiedy próbowałam zakupić towar w tym sklepie. Obsługa klienta również jest do niczego odpowiedzi udzialene są nierzeczowe, a dodatkowo z mojej perspektywny bardzo nieprzyjemnym językiem, do tej pory nie otrzymała odpowowiedzi na zadane przeze mnie pytania, jedynie informację, że zwrócą mi pieniądzę, czego do końca nie jestem również pewna. Sprawa trwa. NIE POLECAM!
    Warszawa
  • ~Ladyshaa / 2008-05-16 14:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamówiłam telewizor LCD, sprzęt dotarł do mnie na czas, bez żadnych usterek, w związku z tym mogę polecić z czystym sumieniem zakupy w agito
  • ~Leszek / 2013-12-24 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem u nich na allegro wczoraj wpłaciłem pieniądze, pisałem e-maile zero odzewu dziś dzwoniłem parę razy linia ciągle zajęta, a odpowiedzi nie otrzymałem wcale stanowczo odradzam kupowania w tym sklepie :( dziś wigilia 2013 i święta mam przez to popsute myślałem że dostanę na święta to co kupiłem widać myliłem się już nic więcej nie kupię od tej firmy :( pisze na allegro że czas oczekiwania na dostawę 2 dni robocze
    Zaletynie warto kupować
    Wadyzero kontaktu
    kupiłem na allegro 22.12.2013 nie otrzymałem towaru jeszcze
  • ~luss / 2014-04-11 12:26
    Ocena: 2.80 / 5
    Czekałem 2 miesiąc na naprawę zepsutego towaru, mimo, że obiecywali max 30 dni. Niefachowa, niemiła obsługa - oczywiście gdy zaczną się problemy. Zero elastyczności - totalna olewka klienta. Nie polecam
    Zaletycena
    Wady2 miesiące oczekiwania na naprawę, niemiła, niefachowa, nic nie wiedząca obsługa
    2 miesiące, 1300 zł
  • ~mag / 2015-08-04 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    od dwóch tygodni brak kontaktu z nimi ani towaru który źle wysłali ani zwrotu pieniędzy nie odpisują na maile
    Wadybrak towaru
  • ~marcinx / 2015-09-23 19:09
    Ocena: 1.60 / 5
    Sprzedają towar, którego nie mają na stanie. W momencie składania zamówienia produkt był dostępny. Na drugi dzień produkt zmienił status na u dostawcy. Nie wiem po co ten status, bo sklep nawet nie podał terminu realizacji (może bym poczekał). Zaproponowano mi tylko inny towar lub zwrot pieniędzy. Nie polecam. Jak już kupować to tylko w opcji za pobraniem.
    Zaletybrak
    Wadybrak towaru
    produktu nie mam, cena 2340zł
  • ~Marek / 2015-01-07 14:36
    Dla mnie asortyment czy łatwość zamawiania nie znaczy nic , nie zamówię tu zamówię gdzie indziej. Natomiast proszę spróbować skontaktować się z Agito w jakiejkolwiek sprawie , w jakikolwiek sposób , nie ma szans. Może szybko otrzymasz przesyłkę , ale lepiej żeby było w porządku bo później czeka cię droga przez mękę. Nie polecam.
  • ~P.Gdynia / 2016-01-23 21:39
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie Polecam !!!

    Zakupiłem kartę wartości 350zł oczywiście od razu za nią płacąc. Po 2 dniach kurier przyjechał z paczką i było by wszystko ok gdyby nie fakt że w paczce była karta ale model o wartości 60 zł. Jakie było moje zdziwienie. Ale nic czasem zdarzają się pomyłki. Zadzwoniłem, bardzo uprzejmy pan przyjął informację i zapewnił mnie że jeśli ją odeśle to jeszcze tego samego dnia wyślą do mnie tą zamówioną. Po rozmowie otrzymałem email z całą listą jak zapakować paczkę co robić czego nie robić i jak wysłać. Za jakiś czas dostałem email ze musze porobić zdjęcia tej karty którą niby pomyłkowo wysłali. Co chwile musiałem wysyłać jakieś informacje np. o przesyłce nr. listu przewozowego itd.. Co chwile coś i cały czas musiałem poświęcać temu czas tak jakbym to ja zawinił. Po paru dniach przyszedł email że przesyłka dotarła do Agito ale nie dostałem informacji żeby cokolwiek zostało do mnie wysłane. Na drugi dzień napisałem email a odpowiedz była taka " mamy 3 dni na rozpatrzenie reklamacji " ? Teraz się poczułem jakbym to ja chciał ich oszukać. Następnego dnia zadzwoniłem i odebrała jakaś przestraszona kobieta która poinformowała mnie że tak naprawdę to karta jaką zamówiłem nie znajduje się na stanie i już tam się nie pojawi ? Stwierdziła że chyba zwrócą mi pieniądze. Kolejnego dnia otrzymałem email z opisem co mam napisać żeby zwrócono mi pieniądze. Po wysłaniu nr konta czekałem kolejne 4 dni na zwrot gotówki. Cała transakcja trwała 2 tygodnie a tak naprawdę nic w końcu nie kupiłem. Mam poczucie że ktoś miał nadzieje że się nie zorientuje że ten 6 krotnie tańszy model to nie to co zamawiałem niestety się nie udało. I szkoda moich 2 tygodni czekania na produkt widmo ale czytając inne opinie to stała praktyka tego sprzedawcy !
    NIGDY WIĘCEJ ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE !!!
    KOMPLETNIE NIE POLECAM !!!
    ZaletyChociaż robi konkurencje
    WadyKompletnie NIEPROFESJONALNY
  • ~polar482 / 2015-01-14 23:35
    Ocena: 3.80 / 5
    Sklep w sumie mogę polecić o ile przy wyborze produktu nie kierujecie się promocjami. Przykład mimo że grafiki oparte na chipach AMD z serii R9 biorą udział w promocje AMD Never Settle przy zakupie takowej kodu promocyjnego nie otrzymałem... Tak więc jeśli o jakieś bonusy w postaci promocji chodzi to nie polecam.
    Zaletyczas dostawy, asortyment,
    Wadynie przestrzeganie promocji
    1 msc
  • ~Remik / 2008-11-06 14:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Zakupiłem odkurzacz z 4 letnią gwarancją, oto co stało się potem:

    "Witam, Bardzo Pana przepraszamy za zaistaniałą sytuację. Wyjaśniliśmy ją bezpośrednio u producenta. W istocie, zakupiony przez Pana odkurzacz posiada 24-miesieczną gwarancję producenta. Firma Zelmer podzieliła bowiem modele wyprodukowanych przez siebie odkurzaczy na dwa rodzaje , te które posiadają 48 i te z 24 -miesięczna gwarancją. Zmieniła tym samym wcześniejsze warunki, z których wynikało, że wszystkie produkowane odkurzacze mają 4 lata gwarancji. Akurat model Galaxy jest objety 24 miesięczną gwarancją. Niestety, nie sprostowano nam wcześniejszych danych."

    kolejny mail:
    "Witam, dziękujemy za informację. Jednakże po ponownej weryfikacji Pańskiego zamówienia pragniemy wyjaśnić, że w przypadku Pańskiego zakupu odkurzacza gwarancja wynosi 12 miesięcy. 48 lub 24 miesięczna gwarancja dotyczy sprzedaży konsumenckiej. Jest to spowodowane faktem, iż zakupu dokonał Pan nie jako konsument - osoba fizyczna, ale jako podmiot gospodarczy- przedsiębiorca."

    sorry Vinetou - masz troche inny towar, jak zamówiłeś - kasę już od Ciebie wzięliśmy - pozdrawiamy!
    3ci tydzień, ok 300pln
  • ~safek / 2016-01-11 13:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam,

    przed końcem roku (29.12) zakupiłem dysk ssd.
    Dopiero 05.01 Agito.pl poinformowało o braku towaru.

    Pierwszy minus - sprzedaż towaru którego nie posiada się na stanie
    Drugi minus - długi czas oczekiwania na przyznanie się do problemów

    Jestem bardzo rozczarowany postawą Agito.pl, w tym okresie w innych sklepach również były promocje, niestety nie zdążyłem z nich skorzystać.
    Wadysprzedaż towaru którego nie posiada się na stanie, długi czas oczekiwania na przyznanie się do problemów
  • ~Seb / 2014-10-08 20:07
    Zamowilem sluchawki, okazalo sie ze nie maja na stanie i bardzo mnie przepraszaja.Opcja przedplaty zdecydowanie odpada w tytm sklepie bo tylko stracicie nerwy.Podejrzewam, ze specjalnie sa niektore produkty na stronie widoczne jako dostepne by pozniej wcisnac klientowi inny model lub to co akurat maja na stanie.
    Odradzam sklep.
  • ~Sylwia / 2015-04-16 13:23
    Ocena: 2.20 / 5
    tragiczne - brak możliwości dodzwonienia się, potrzebowałam fakturę pro-formę, spędziłam pół dnia na telefonie i oczywiście nie dodzwoniłam się - kompletna klapa!!! nauczcie się odbierać telefon
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu, bok nie odbiera telefonu, jedno wielkie nieporozumienie
  • ~Victoria / 2015-04-28 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom obsługi zerowy(próby od tygodnia, na podany telefon nie można się dodzwonić, na meile nie odpowiadają,na formularz ze strony nie odpowiadają. Zawróciłam kuriera, po innych opiniach widzę,że postąpiłam słusznie. Nie otrzymałam potwierdzeń odnośnie złożonego zamówienia, tylko sms od DHL. Wole zapłacić te 100zł więcej w rzetelnej firmie PORAŻKA
    ZaletyCEANA
    WadyWSZYSTKO INNE, OBSŁUGA KLIENAT WIDMO< NIEISTNIEJĄCA
  • ~aga / 2015-05-20 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    towar zamówiony 2 tygodnie temu ....zero kontaktu ...złodzieje
  • ~Aga / 2016-05-11 16:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam. Polecam sklep. Ja nie miałam żadnych problemów. Towar (fotelik samochodowy dla dziecka) zamówiłam we wtorek popołudniu, a w środę o 11.00 kurier mi go dostarczył. Błyskawiczna wysyłka, fotelik zgodny z opisem. Międzyczasie maile informujące o wysyłce. Kupowałam pierwszy raz w Agito i jestem bardzo zadowolona :-) Polecam !
    ZaletyZgodność towaru z opisem, szybka wysyłka, miły kontakt, cena lepsza niż u producenta
    WadyBrak
  • ~anna / 2017-06-13 14:00
    Ocena: 3.20 / 5
    Dostawa to jakaś kpina. Data dostawy przy zakupie nie zgadza się z termianem dostawy po wysłaniu środków na konto. Zamówiony pordukt był 5 czerwca, planowana dostawa 6 czerwca. Niestety po wysłaniu środków data uległa zmianie na 13 czerwca. Póki co, paczki nie ma (dziś jest 13 czerwca). Sprawdziłam datę dostawy ponownie - znów uległa zmianie na 14 czerwca. Jeśli komuś zależy na szybkiej przesyłce -Nie polecam tego sklepu z tego względu. Dwie pozostałe paczki dostawa trwała również po około 9/10 dni.
    ZaletyDobre ceny.
    WadyNiech firma zacznie obsługiwać wysylkę jak należy.
    Zamość 200 zł
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1649
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 916
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809