Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Emag.pl (Agito.pl) opinie

Ocena na podstawie 332 opinii

2.67 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.97
  • Dostawa
    2.53
  • Poziom cen
    2.97
  • Łatwość zamawiania
    3.10
  • Asortyment
    2.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 17
  • Amrod / 2007-05-07 15:47
    Ocena: 4.60 / 5
    Kupiłem w Agito aparat fotograficzny. Zgodnie z porównywarkami cen oraz szybkim researchem na allegro okazało się, że nigdzie nie ma taniej wybranego przeze mnie sprzętu. Dodatkowo przy płatności na konto przesyłka kurierska kosztowała mnie tylko 10zł.

    Towar solidnie zapakowany i zabezpieczony dotarł do mnie po 2 dniach od zamówienia. W pudełku znalazłem nienaruszone opakowanie z zamówionym sprzętem, z polską, obszerną instrukcją obsługi i karta gwarancyjną.

    Od momentu złożenia zamówienia byłem informowany drogą mailową co dzieje się z moim zamówieniem, dostałem również numer przesyłki kurierskiej dzięki czemu dokładnie wiedziałem kiedy otrzymam przesyłkę.
    Zalety- bezkonkurencyjna cena
    - szybkość dostawy
    - znana, pewna marka
    - solidne zabezpieczenie towaru do wysyłki
    Wady- na razie brak, mam nadzieję że nie będę musiał sprawdzać jak sklep radzi sobie z obsługą gwarancyjną
  • ~Hania / 2007-03-27 16:33
    Ocena: 4.75 / 5
    Zakupiony aparat jest poręczny,ma wiele funkcji i robi dobre jakościowo zdjęcia.Mieści się z łatwością
    w damskiej niewielkiej torebce.Problem z jego obsługą mają osoby nie znające obcych języków. Co prawda menu jest w języku polskim ale gdy przychodzi do obróbki zdjęć nie moż na sobie poradzić bo płyta z oprogramowaniem jest w języku angielskim.W warunkach technicznych sklep nie podaje tej informacji.
    Zakupu dokonałam bardzo sprawnie /w piątek zamówienie a w poniedziałek o 11.00 dostawa/ ale
    gdy już zapłaciłam zapadła żelazna kurtyna. Nie ma żadnego kontaktu ze.sklepem, o reklamacji nie może być mowy bo do telefonu podłączony jest automat a maile wracają.Jakby na ironię sklep na swojej stronie informuje,że z problemami należy się zwracać do działu reklamacji lub działu obsługi klienta/jakby to nie było oczywiste/ ale nie podaje żadnych realnych sposobów żeby to zrealizować.


    ZaletySzybka dostawa
    WadyBrak kontaktu z żywym sprzedawcą, wszędzie automaty.
    tydzień, kosztował 1094zł
  • ~monia / 2008-04-01 10:46
    Ocena: 4.75 / 5
    zamowienie zlożone 25.03.2008 termin dostarczenia przez kuriera 28.03.2008 płatnosc przy odbiorze co jest dużym plusem towarem zamawianym byla Toshiba SAT200 1N9 , Creative zone stone plus moje pierwsze zakupy przez internet i bardzo zadowolona jestem polecam ten sklep
    Zaletyszybko sprawnie bezproblemu
  • ~jarek / 2008-02-01 07:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Kupiłem Odkurzacz - oczywiscie zamowienie realizowane w miare szybko, ale niestety towar zle zabezpieczony i slabo zapakowany . - Wynik - uszkodzona obudowa.
    Reklamacje trwaja wiecznosc i po 2 tygodniach dopiero dostalem nr reklamacji RMA i po kolejnym tygodniu ponownie wyslany.
    Reklamacje dzialaja od 10.00 i nie mozna sie dodzwonic ani doczekac maili.Parodia .
    Zeby bylo kompletnie smiesznie towar przyszedl w tym samym kartonie , i lekko uszkodzona obudowa towaru.
    Generalnie chodzi tylko o sprzedaz - reszta - klient jest traktowany jak insekt.
    Zaletyżadnych
    WadySAme minusy
    2 dni po 3 tyg.oczekiwania
  • ~Dżasta / 2014-10-08 18:52
    Ocena: 2.40 / 5
    Pierwszy raz zakupiłam coś (tablet 600 zł) w Agito i ostatni. Wysyłka miała być 2-3 dni, natomiast ja czekałam ponad 2 tygodnie. Telefonicznie poinformowano mnie, że na dniach zostanie wysłana (na dniach czyt. 2 tygodnie). Po prostu nie mieli tableta na magazynie i musieli zamawiać, dlatego to tak długo trwało. Tablet w końcu doszedł i już chciałam im to wybaczyć, ale wtedy zaczęły się schody. W zestawie nie otrzymałam dwóch części, które były niezbędne. Co się z nimi stało nie wiem do dziś, czy ktoś je wyjął z pudełka, czy co. Złożyłam reklamacje, ale poinformowano mnie, że te części mi się nie należą, ponieważ nie znajdują się w każdym zestawie i są akcesoriami dodatkowymi, które muszę domówić poza ofertą podstawową. To tak jakbym kupiła nowy telefon bez ładowarki i baterii. Zrobiłam kolejną reklamację, kupiłam najdroższą wersję tabletów, aby mieć wszystkie akcesoria, które są w zestawie. Na stronie Agito i na stronie producenta są wypisane akcesoria, które powinnam dostać, a oni próbują mi wmówić, że to, że są wypisane nie znaczy, że wszystkie są w zestawie. Konsultant robił ze mnie idiotkę i twierdził, że źle interpretuję ich stronę. Mało tego na odwrocie pudełka tableta również są pokazane akcesoria znajdujące się w zestawie. Konsultanci byli nie uprzejmi, zbywali mnie, każdy każdego bronił, nie chciano mnie połączyć z osobą, która się zajmuje moją reklamacją, wyłączano się. Z kimś wyższym, np. kierownikiem również nie chcieli mnie połączyć. Mówili, że oddzwonią w tej sprawie, ale potem twierdzili „My nie kontaktujemy się z klientami telefonicznie, kontakt mailowy jest lepszy, nagrywane rozmowy ciężko odtworzyć”. Nigdzie na stronie nie jest napisane, że to zestaw podstawowy tak jak mi Agito próbowało wmówić, że takowy zakupiłam, nie jest wyszczególnione też które części są podstawowe, a które dodatkowe. Zadzwoniłam więc do producenta, który potwierdził, że wszystkie wypisane części powinny być w zestawie i był w szoku, że czegoś mi brakuje. Agito wysłało wiadomość do producenta, który rzekomo powiedział, że zestaw jest ok i nic nie brakuje. Zmyślone. Dzwoniłam i powiedziałam, że chyba mają błędne informacje, bo mnie powiedziano zupełnie co innego. Sprawa była już prawie u Rzecznika Praw Konsumenta, bo nie zamierzałam im darować. W końcu nie kupiłam tableta za 200 zł, tylko 600. Przypadkowo dzwoniąc na infolinie połączyło mnie akurat z osobą zajmująca się moją sprawa, okazała się być kompetentna (chyba jako jedyna z całej firmy) w przeciwieństwie do reszty osób tam pracujących i w końcu okazało się, że części zostaną dosłane. Zostały dosłane, ale po jakim czasie i ile człowiek musiał nerwów stracić.
    Powiem szczerze, nigdy więcej, osoby tam pracujące są nie kompetentne, nie mają pojęcia o sprzedawanych towarach, wciskają ludziom ciemnote, robią z nich idiotów i ludzi którzy się na niczym nie znają, są bardzo nie uprzejmi, myślą sobie co mi tam jakaś baba będzie gadać, czyste cwaniactwo. Bardzo żałuję zakupu w tym sklepie i nie polecam nikomu !!
    Zaletyprzejrzysta strona, dobrze zapakowany towar,
    Wadynie uprzejma obsługa konsultantów, błędne informacje na stronie, opóźniona mocno wysyłka, niekompletność towaru, problemu przy reklamacji
    2 miesiące, cena 600 zł
  • ~ddd / 2014-06-13 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak mawiają mędrcy, wszystko jest dobrze, dopóki jest dobrze. Kilka razy dokonałem zakupów w Agito i byłem zadowolonym klientem. Ostatni zakup okazał się jednak totalną klapą organizacyjną i pokazem ignorancji ze strony firmy. Czy nierzetelny opis zawierający rzeczy, z których Agito nie ma ochoty się wywiązać i przeciąganie procedur reklamacyjnych to element strategii firmy? Prosta sprawa z ewidentnym błędem pracownika Agito pozostaje nierozwiązana od 4 marca do 13 czerwca. Ciekawe jak długo jeszcze? ZASTANÓWCIE SIĘ DWA RAZY PRZED DOKONANIEM ZAKUPU W AGITO.
  • ~Jan / 2014-05-30 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Agito to niepoważna firma!!! Robią ludzi w balona!!! A mianowicie... w dniu 23.05 złożyłem w tym sklepie zamówienie na kosę spalinową, która zgodnie z informacją na ich stronie (również teraz) wysłana ma być w ciągu 2-3 dni. Wobec niezmieniającego się statusu "w realizacji", dzwoniłem do nich 27.05 i 28.05 uprzedzając, że kluczowe jest dla mnie otrzymanie produktu przed weekendem, tj najpóźniej 30.05. Zapewnili, że zostanie to dotrzymane... Dzwonie 30.05, a tu Pani beztrosko mnie informuje, że wyjaśni dopiero sprawę z dostawcą i mnie poinformuje co dalej... TOTALNA KPINA I BRAK ELEMENTARNEGO PROFESJONALIZMU!!! Nigdy już z nich na pewno nie skorzystam i odradzam wszystkim. A już na pewno płatność przed dostawą.
    Zaletybrak
    Wadyzawodzą, robią ludzi w balona
  • ~czarek / 2007-07-24 22:04
    Ocena: 3.50 / 5
    dotychczas wszystkie zamowienia (na pokazne sumy) dostarczane byly o czasie. wszystko zgodnie z opisem, w pelni wyspecjalizowana opinia o sprzecie etc.....
    20 lipca zamowilem towar. dowiedzialem sie ze zostanie przygotowany od razu, ale wyslany bedzie dopiero w poniedzialek rano. coz to troche malo profesionalne podejscie do sprawy ale ok, znam juz ta firme i wole poczekac te 2 dni, majac jednoczesnie 2 kolejne dni w zapasie. jednak towar ku mojemu zdziwieniu zostal wyslany dopiero po 4 dniach od momentu zamowienia!!! teoretycznie sprzet juz powinien sie znajdowac u mnie od rana. teraz musze liczyc na to iz stolica postara sie i dowiezie towar jutro :/. oczywiscie musze sie z tego spoznienia tlumaczyc komus innemu, ale agito to juz nie interesuje, zadnych przeprosin, rekompensaty.... nic nawet brak odp na maila ode mnie....

    to troszeczke malo profesjonalne, i nipowazne

    kolejnych zakupow juz tu raczej nie zrobie, no chyba ze te na sume z czterema zerami i wiecej, bo tansze sa delikatnie mowiac olewane
    Zaletydotychczasowe zamowienia realizowane byly na wzorowym pozniomie
    Wadyaktualne zamowienie nadal nie zrealizowane
    jeszcze go nie mam
  • ~Elvis / 2007-08-27 11:42
    Ocena: 2.60 / 5
    otoż 2 dni po moim poście poniżej okazalo sie ze zadzwonil gosc z agito i stwierdzil ze dostawa jeszcze sie opozni... oczywiscie zrezygnowalem bo ile mam czekac miesiac czy do czasu az wartosc czesci spadnie do poziomu zasilku dla bezrobotnych?

    poszedlem do konkurencji i tu sie mile zaskoczylem bo zamowilem komputer w sb a drugi w nd a w pn dowiedzialem sie ze powinny zostac wyslane jeszcze dzis (pierwszy dzien roboczy) wiec coz moge dodac? albo sie zaras obudze ze snu albo fajny tudziez poprostu normalny sklep cenowo w brew pozorom bardzo podobnie dla portfela wrecz nie odczuwalna roznica wiec po co sie meczyc? do tego wysylka towaru powyzej 1000zl kurierem gratis
    Zalety- duzy wybór
    - łatwo zamówić
    Wady- wszystko pozostałe
    - nie dostarczyli w rozsadnym terminie, ciagle odkladali termin WYSŁANIA
  • ~Jerzy Z / 2014-05-06 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga Oszust i Złodziej!!!! Towar zamówiony i opłacony miesiąc temu. Zero kontaktu mailowego i telefonicznego. Zgłosiłem sprawę na Policję i do Urzędu Skarbowego. Jak ktoś potrzebuje dane są w ceidg.gov.pl pod numerem NIP 6443121898
  • ~Rafał / 2015-05-22 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyjęli wpłatę za towar. Minął tydzień i zero kontaktu, zero odzewu.
    Żadnych informacji co z pieniędzmi, co z towarem.
    Pomimo, że kupowałem u nich od lat, to już więcej nie zrobię tego błędu.
    Muszę zgłosić powiadomienie do prokuratury o wyłudzenie pieniędzy !!!

    NIE KUPUJCIE TUTAJ !!!
    WadyZŁODZIEJE
  • ~renata26 / 2007-11-02 13:40
    Ocena: 5.00 / 5
    bardzo mila obsługa,szybka realizacja zamówienia,jestem bardzo zadwolna w 100%,super sklep,niskie ceny,towar bez zarzutu,a realizacja natychmiastowa,zamówiłam telefon najtaniej w necie jestem bardzo zadwolona
    Zaletysą same plusy
    Wadynie ma
    1dzień ale jest wszystko ok
  • ~alianora / 2007-07-13 18:54
    Ocena: 4.40 / 5
    Kupiłam w nim telefon komórkowy. Cena była bardzo atrakcyjna, kilku innych sprawdzanych przeze mnie rzeczy też, chociaż były też produkty droższe niż u konkurencji. Czas realizacji był zgodny z podanym na stronie, wszelkie formalności załatwione szybko i bezproblemowo. Przesyłkę dostarczono zgodnie z zapowiedzią w ciągu jednego dnia, była dobrze zabezpieczona. Wygodny sposób zamawiania i śledzenia stanu zamówienia.
    Reklamacji nie musiałam składać, więc nie mogę ocenić sposobu ich załatwiania...
  • ~Arsen / 2015-05-05 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem u nich Lenovo. Teraz się popsuł i serwisy Agito i Lenovo odsyłają mnie pomiędzy sobą, grają w pingponga. Na fakturze jest 24 m-ce gwarancji i nie chcą tego uznać.
    Wadybrak kontaktu z firmą
  • ~bronte / 2014-06-23 22:17
    Ocena: 3.25 / 5
    Przyłączę się do głosów niezadowolonych klientów Agito.Firma ta sprzedała mi grę Disney Infinity do Xboxa. Kosztowała 260 zł. Miała być jedną z części prezentu komunijnego dla mojej chrześnicy. Niestety, płyta nie działała, ale reklamacja nie została uznana, stwierdzili, ze jest porysowana. Jak teraz udowodnić temu molochowi, że wysłali mi po prostu zepsuty produkt? Nikt z nas tej płyty nie porysował, po prostu pierwszy raz włożona już nie działała. Już nawet nie chodzi o pieniądze, ale najbardziej przykre było to rozczarowanie w oczach mojej chrześnicy..... Także uważajcie, bo kiedy nie ma problemów sklep ten jakiś poziom trzyma, niestety, w wypadku pojawienia się kłopotów dotychczas stałego klienta traktują jak śmiecia.
    Zaletybrak
    Wadyprodukt nie nadaje się do użytku
    za długo
  • ~jacek / 2014-05-28 12:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Towar dostarczony szybko, niestety niedziałający. Przy zakupie wykupiłem opcję 'ekstra gwarancja zakupu', pozwalającą na wymianę wadliwej rzeczy. Po oddaniu wadliwego towaru w punkcie odbioru osobistego, dowiedziałem się, że muszę czekać 28 dni roboczych.

    Praktycznie zero kontaktu ze strony firmy Agito.pl, długi czas oczekiwania na odpowiedź, możliwość kontaktu tylko w dni robocze od 9 do 17 (jeżeli jesteś bezrobotnym lub na emeryturze, to fajnie bo masz możliwość normalnego kontaktu). Zero punktów gdzie można sprawdzić dany towar, można jedynie odebrać / odesłać.

    Ocena firmy Agito.pl bardzo negatywna, właściwie czuję się jakbym był niechcianym klientem. Odesłałem towar i zażądałem zwrotu gotówki, praktycznie tak jakbym pisał do nieistniejącej formy, zero odpowiedzi, a jak już dobiłem się do serwisu to odpowiedź cytuję: 'takie są u nas procedury, czy mogę w czymś jeszcze pomóc?'
    Zaletyżadnych
    Wadybrak obsługi klienta, brak miejsca gdzi emożna sprawdzić sprzęt, trudny kontakt
    2 dni, 2700 zł
  • ~jk / 2014-11-04 09:57
    Ocena: 3.60 / 5
    Sklep internetowy jest bezwzględny.
    Sprawdzaj 3x co chcesz kupić i 3x jak już kupisz.
    Popełniłem błąd przyznaję. Kupiłem (osoba prywatna) opony w rozmiarze 16 zamiast 17. Kupiłem z wyprzedzeniem 1 miesiąca. I zorientowałem się dopiero u wulkanizatora. Czyli minął termin 10 dni na zwrot. Prosiłem o wymianę za dopłata na większe i 800 zł droższe. Niestety sklep Agito nie wyraził zgody i ponad 1000 zł poszło w kanał. W każdym normalnym sklepie pewnie nie było by z tym większego problemu.
    Wszystkie sprawy załatwiane są przez telemarketerów, którzy nie mają ani kompetencji ani interesu by ci pomóc, a z nikim kompetentnym nie porozmawiasz, bo wszystko jest wirtualne. To są koszty zakupów w sieci i proszę sobie je wkalkulować i być bardziej ostrożnym niż ja.
    Pozdrawiam
    jk
    ZaletySzybki zakup i dostawa czasami i cena
    WadyBrak możliwości kontaktu z kompetentną osoba w razieproblemów
    1m
  • ~Katarzynka11 / 2008-02-22 15:27
    Maja u mnie plusa za to, ze jak pojawil sie problem (nie otrzymalam gwarancji wraz z pralka) to nie zbagatelizowali go, ale bardzo mile i szybko zalatwili sprawe i gwarancje doslali poczta. Takie podejscie do klienta bardzo sie chwali :))
  • ~olafl / 2010-12-23 10:58
    Ocena: 2.00 / 5
    JEDNO WIELKIE OSZUSTWO. Termin realizacji 1-2dni (robocze). Tylko CO realizują? Na pewno nie dostawę. Po 3 dniach walki telefonicznej dowiaduję się, że przesyłka dotrze do mnie po 6-ciu dniach roboczych najwcześniej (10dni od zamówienia). A może nie dotrze? Mydlą oczy klientowi, działają na zasadzie "złap klienta" a potem "jakoś to będzie". Ze zdziwieniem patrzę na pozytywne komentarze, bo powinni dostawać same negatywne. Może po prostu klienci, których agito oszukało nie mają już sił pisać. ODRADZAM. UNIKAJCIE JAK OGNIA!
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, nie informują klientów o problemie z zamówieniem (wysyłką).
  • ~Anka / 2015-05-21 22:47
    Uwaga!!! Oszuści , kasę zgarnęli, towaru brak. Zero kontaktu, zero odpowiedzi na maile, zero odebrania telefonu.
    Ludzie zgłaszajcie takie rzeczy na Policję!!!
strona 1 z 17
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1670
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1643
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 906
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 676
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4261
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4137
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3750
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789