Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Emag.pl (Agito.pl) opinie

Ocena na podstawie 332 opinii

2.67 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.97
  • Dostawa
    2.53
  • Poziom cen
    2.97
  • Łatwość zamawiania
    3.10
  • Asortyment
    2.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Honorata / 2015-05-27 08:09
    Ostrzegam wszystkich przed zakupami za pośrednictwem Agito.pl
    Po wpłaceniu pieniędzy kontakt się urywa.
    11 maja zapłaciłam za aparat 669 złotych. Infolinia to jedna wielka fikcja, na mail-e też nikt nie raczy odpowiedzieć.
    Reakcja na moje zniecierpliwienie była dopiero po zrobieniu wpisu na FB. Okazało się, że sprzedają towar, którego nie posiadają. Uzgodniliśmy inny model aparatu. Na uzgodnieniach się skończyło. Towar nie dotarł.

    UWAŻAJCIE JEST TO FIRMA, KTÓREJ CELEM JEST OKRADANIE NAIWNYCH KLIENTÓW !!!!!!
  • ~leniwa / 2008-03-25 11:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Moim zdaniem ten sklep zasluguje na najwyzsze noty. Nie sadzilam, ze zakupy moga byc tak szybkie, latwe i przyjemne. Bez wychodzenia z domu, dzwigania etc. Polecam.
  • ~monia / 2007-09-26 19:41
    Ocena: 4.75 / 5
    Zamówiłam aparat cyfrowy w poniedziałek w środę miałam go już w ręku (z Warszawy do Szczecina). Szybka przesyłka, najniższa cena na rynku. Wszystko szybko i sprawnie. Na odpowiedzi e-mail nie musiałam długo czekać. Także ogólnie dobre wrażenie!!!!
    ZaletySzybko, tanio i sprawnie
    Wadybrak
  • ~rob / 2007-11-28 19:24
    Ocena: 5.00 / 5
    kupilem u nich router. na maile odpisują szybko. paczka wyslana następnego dnia po wpłacie. kurier był u mnie następnego dnia. ogólnie wszystko w jak najlepszym porządku
  • Anna79 / 2009-04-15 21:10
    Ocena: 2.20 / 5
    Zlozylam dwa osobne zamowienia jednego dnia i oplacilam podwojnie przesylke kurierska, w sumie 45 zl. Pierwsza paczka miala zostac wyslana w ciagu jednego dnia. Natomiast na druga paczke mialam czekac 5-6 dni. Tymczasem Sklep Agito zaczekal z pierwsza paczka i wyslano ja dopiero, kiedy drugi produkt byl dostepny. Obydwie paczki dostarczyl jeden kurier o tej samej porze tego samego dnia. 25 zl zostalo w kieszeni Agito. Na moja skarge dostalam w odpowiedzi jednozdaniowego maila. Nigdy wiecej nie kupie w Agito.
  • ~fazi / 2015-02-16 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy sklep agito.pl nigdy więcej tam nic nie kupię,reklamacja trwa już za długo,nie polecam!!!!!
    Zaletyżadne
    Wadyrobią w balona kupujących
    370zł
  • ~Gorbi / 2007-06-22 11:33
    Ja bym raczej nie winił sklepu tylko UPS ja w tej chwili mam podobny problem.Przesyłka została wysłana 18 i z uzyskanych informacji wynika że dotarła do Gdańska następnego dnia tylko że jest to usługa standardowa i dostarczenie może potrwać 3-4 dni>nie mogłem zię skontaktować z biurem lokalnym w Warszawie zgłosiłem interwencję i nic. Dopiero dzisiaj po 10 minutach dodzwoniłem sie do oddziału i powiedziałem że dzisiaj mają ostateczny termin dostarczenia przesyłki.Poczta Polska czasami szybciej doręcza paczki
  • ~Gregory / 2015-04-30 09:13
    Ocena: 3.33 / 5
    Zamówienie i płatność dokonane 19 kwietnia do 30 kwietnia brak informacji. Brak możliwości skontaktowania się na infolinię. Na wysłane e-maile brak odpowiedzi. DZIADOSTWO !!!!!! Omijać szerokim łukiem, NIE POLECAM.
    ZaletyBRAK
    Wadytylko wady
  • ~kr / 2015-05-04 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma możliwości anulowania zamówienia! Ja odrzuciłem możliwość zapłaty kartą, bo nie ma nigdzie pola wyboru rozszerzonej gwarancji dla danego produktu. Napisałem im 2 e-maile i 8 razy próbowałem się dodzwonić na próżno! stracone pieniądze na tel! formularz na stronie też porażka, bo tak jak i e-maila nie czytają w ogóle. Całe szczęście, że nie zapłaciłem za to! kiedyś zamawiałem w tym sklepie, ale teraz to go nie polecam, bo po tych aktualizacjach i zmianach to wyszła masakra...
    Zaletybrak
    Wadywszystko!
  • ~Kuba / 2015-04-29 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można anulować zamówienia, maila z prośbą nie czytają, 24h później wysyłają zamówienie.

    System rodem ze średniowiecza, brak podstawowych opcji, kto zna sklep w którym nie można samemu anulować zamówienia? Do tego ten brak jakiegokolwiek kontaktu....

    Nic dziwnego że spadli na psy, idzie poznać po debilnych reklamach w TV.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
    nie mam i nie bede
  • ~Leszek / 2014-12-04 11:58
    Ocena: 3.40 / 5
    Nie polecam zakupów w tym sklepie.
    Transakcja miała zostać zrealizowana w ciągu 24 godzin, a czekałem około tygodnia. Dopiero po ponaglaniu i zażądaniu zwrotu pieniędzy towar został wysłany. Beznadziejna obsługa klienta. Zerowy kontakt mailowy i beznadziejny telefoniczny. Chciałem z nimi ustalić ewentualny zwrot towaru to zaczęli mnie kierować po różnych działach. W efekcie mam dwa takie same urządzenia bo informacja, że kupiłem już urządzenie u konkurencji nie odniosła żadnego skutku. Kurier z towarem przyjechał bez żadnej zapowiedzi i zostawił przesyłkę portierowi co świadczy o totalnym braku profesjonalizmu ze strony kuriera. Generalnie serdecznie odradzam i z całą pewnością nie polecam zakupów w tym sklepie.
  • ~Adam1987 / 2015-01-23 19:13
    Ocena: 4.20 / 5
    Stanowczo odradzam zakupy z sklepie Agito.
    Sklep w sprawach reklamacyjnych prowadzi politykę kompletnego olewania swoich klientów, ponieważ tylko 1 klient na 10 pójdzie do sądu walczyć o swoje pieniądze - co ogólnie się nam i tak opłaci.

    Mimo, iż przez kilka lat byłem ich zadowolonym klientem i nigdy pod żadnym aspektem nie miałem z nimi nawet drobnego problemu, to ostatnia sytuacja pokazała ich prawdziwe oblicze.
    Kupiłem w sklepie płytę główną firmy Gigabyte. Odbiór odbył się za pośrednictwem paczkomatu. Przysłany sprzęt okazał się być uszkodzony mechanicznie (wygięte piny gniazda procesora) i oceniając go wzrokowo, na 99% był już wcześniej używany.
    Odesłałem płytę do firmy Agito korzystając z 10-dniowego prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

    Sklep przez 3 tygodnie poprzez e-mail, jak i telefonicznie chciał mnie spławić twierdząc, że nie mam prawa do odstąpienia od umowy, ponieważ odesłany produkt posiada uszkodzenie. Zgodnie z zapisami domniema się, iż wada istnieje w chwili wydania sprzętu - tak więc Agito jawnie łamie prawa konsumenta.
    Dopiero, gdy dałem im jasno do zrozumienia, że nie odpuszczę i na pewno wytoczę im proces, to uznali łaskawie, iż "polubownie" zwrócą mi pieniądze, ale i tak uważają, że racja leży po ich stronie! Zero przeprosin ze strony sklepu.

    W trakcie wyjaśniania sprawy, prowadziłem korespondencję z kilkoma osobami i każda z nich cechowała się kompletnym brakiem profesjonalizmu, celowo nie odpisując i nie odwołując się do przedstawionych przeze mnie argumentów. Nigdy jeszcze nie spotkałem się z tak niekompetentną obsługą.
    Sytuacja boli mnie tym bardziej, że przed tą sprawą był to mój ulubiony sklep internetowy, mieli na stanie praktycznie całą dostępną elektronikę na polskim rynku, atrakcyjne ceny, świetnie wykonaną, ergonomiczną stronę internetową i natychmiastowe wysyłki towaru. Miałem 100% zaufanie do Agito, a teraz jestem po prostu szalenie zawiedziony.

    Podsumowując sklep Agito - dopóki płacisz i dostajesz pełnoprawny produkt, to jest wszystko ok, ale jak będziesz miał pecha i otrzymasz bubel w paczce za kilkaset złotych, to pocałuj się "sam wiesz gdzie" Drogi Kliencie :)
  • ~alicja / 2013-12-31 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę uważać na sklep Wersa(http://www.wersa.pl)!! Właściciele nie wysłali zamówionego kilka miesięcy temu towaru, nie odpowiadają na maile ani telefony. Zasłużone pretensje okradzionych klientów się mnożą, a sklep nadal funkcjonuje. Radzę zgłaszać takie sprawy na policję!
  • ~bartnick / 2007-11-02 14:24
    Ocena: 3.60 / 5
    W tym sklepie kupilem kilka rzeczy (m.in aparat cyfrowy, monitor) i wszystko bylo OK, dopóki sprzęt był sprawny. Ostatnio zamowilem podzespoly do komputera i niestety po podłaczeniu HDD okazalo sie, ze nie dziala. Oczywiscie wyslalem od razu maila z zapytaniem o reklamacje. W odpowiedzi obsługa Agito poprosila mnie o numer zamowienia. Napisali tez ze reklamacje sa rozpatrywane na podstawie nr RMA. W nastepnym mailu napisalem im nr zamowienia i poprosilem o przydzielenie RMA. Od tej pory cisza. Wyslalem jeszcze kilka maili, ale bez skutku. Probowalem tez sie tam dodzwonic, ale to niemozliwe - automat trzyma mnie na linii, az koncu trace cierpliwosc i sie rozlaczam. W rezultacie kupilem taki sam dysk u konkurencji i ten dziala bez zarzutu. Zawiodlem sie na tym sklepie i juz wiecej tam nic nie kupie. Wydaje mi sie, ze licza na to, ze nikt nie bedzie składał na nich skarg do UOKiK w przypadku tak małych kwot i dlatego przy niewielkich zamowieniach w razie reklamacji wykrecaja sie sianem.
    Zaletyszybka dostawa
    ceny
    Wadyobsługa i reklamacje
    2 miesiace; 179 PLN
  • ~Beata / 2015-03-23 21:32
    Ocena: 3.25 / 5
    Jestem rozczarowana Agito.
    Wysłałam zapytanie , dostalam odpowiedź , że moje zapytanie zostało przyjętę pod nrxxxxx i w ciagu dwóch dni dostanę odpowiedź.
    Minął tydzień i nic.
    Zrobię zakupy u konkurencji
  • ~DarioG / 2015-06-24 18:22
    Ocena: 1.60 / 5
    Robiłem zakupy kilka razy w tym serwisie . Szybka dostawa . Problemy się zaczęły gdy zacząłem reklamować kartę graficzna. 2 razy się zepsuła - 2 razy wymiana na nową . Tutaj reklamacje przebiegły sprawnie - około 14 dni każda . Natomiast gdy trzeci raz karta padła serwis zadecydował o zwrocie pieniędzy i tu właśnie zaczęły się schody . Dowiedziałem się że będzie zwrot po 1 miesiącu . Musiałem wykonać kilkanaście telefonów - co jest trudne (mają chyba 1 lub 2 linie) . Fajnie ale faktury korygującej nie ma do dziś ani zwrotu pieniędzy . Minęło póltora miesiąca i dowiedziałem się że na ich nowym systemie komputerowym nie mogą wydrukować korekty-czekają na poprawkę systemu.A co mnie to i gdzie moja kasa ?
    ZaletySzybka dostawa
    WadySłaby kontakt z obsługą . Półtora miesiąca i nie widze zwrotu pieniędzy
    3 lata mam kilka produktów
  • ~Grzegorz / 2015-07-10 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Wlascicielem tego czegos jest Allegro i nic dziwnego ze takie opinie. DNO totalne! Zlozylem 2 zamowienia, zaplacilem za to drugie podjac numer zamowienia w tytule platnosci, dokladnie wg instrukcji. Zrealizowali mi pierwsze zamowienie (bo podobno placi sie do nich na klienta, nie na zamowienie, SZOK), na ich koncie powstala nadplata bo bylo na nizsza kwote. Na stronie brak mozliwosci wycofania zamowienia - PODOBNO TRZEBA DO NICH ZADZWONIC! Chec odeslania towaru pomimo wadliwego opisu na stronie to pietrzenie problemow i szukanie dziury w calym. Towar odeslany, musialem sie upominac o przeslanie korekty, sami z siebie, zadnej informacji. Chyba licza ze klient umrze albo zapomni. DNO TOTALNE! NIE POLECAM NIKOMU, TO ZWYKLI OSZUSCI I CWANIACY!
    Zaletybrak
    Wadyobsluga, wadliwy system www, kombinatorstwo
  • ~magda / 2015-08-22 01:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamowilam trampoline zla siatka zlizylam reklamacjie w odpowiedzi przeczytalam ze mozna ja matowac od zewnatrz jak i wewnatrz porobilam zdjecia by udowodnic ze bzdura no i co....i nic kolejna odpowiedzia byl bon na 50 zl na co odpisalam ze to nie zalatwia sprawy bo ja nie chce bonu tylko trampoline za ktora zaplacilam....uslyszalam jedynie ze na magazynie nie ma....kase wzieli teraz sie ja moge podetrzec !!! Gowniana firma!!!! Oszukuje do tego produkt nie zostal usuniety ze strony wiec ktos inny tez moze ucierpiec.
    Zaletyzero zalet
    dwa tyg kupiony za 369 zl
  • ~makksymka / 2008-02-12 16:38
    Ocena: 5.00 / 5
    chyba jeden z lepszych sklepow internetowych ze sprzetem, duzy wybor tanio szybko dostarczają ostatnio kupiłam aparat cyfrowy canona za niewielka kase, rewleacja
    Zaletysame plusy
    Wadybrak
    2 miesiace
  • ~Marek / 2015-03-31 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    24 marca 2015 zakupiłem w Agito.pl przez serwis Allegro Drona Parot Bebop z kontrolerem w cenie 3740 zł. Następnego dnia otrzymałem paczkę, w której znajdował się jednak sam dron, bez kontrollera. Zaznaczam, że ten model drona sprzedawany jest przez Agito w 2 wersjach - z kontrolerem oraz bez niego, przy czym te wersje zasadniczo różnią się cenowo (koszt bez kontrollera to ok 2000 zl). Zgłoszenie reklamacji do dziś nie przyniosło żadnych skutków. Obsługa klienta prowadzona jest na karygodnie nieudolnym poziomie, dodzwonienie się graniczy z cudem, a otrzymywane informacje są kompletnie bezużyteczne i w ogóle nie posuwają sprawy do przodu. Podobnie działa formularz na stronie Agito - odpowiedzi na wysyłane mejle otrzymywałem dopiero po dodatkowej interwencji telefonicznej. Najpierw Agito próbowało mnie przekonać, że w kartonie jednak powinien być kontroler i zapewne nie sprawdziłem go dokładnie. Zaznaczam, że kontroler jest przedmiotem znacznie większym od samego drona, a przeoczenie go jest zwyczajnie niemożliwe. Poza tym biorąc pod uwagę fizyczne rozmiary otrzymanego opakowania po prostu nie byłyby w stanie pomieścić kontrolera. Dodam jeszcze, że sam karton zawiera informację producenta odnośnie jego zawartości i wprost wynika z niego, czarno na białym, ze jest to opakowanie samego drona. Co na to Agito? Po tym jak dwukrotnie kazało mi sprawdzić karton, traktując mnie jak kompletnego debila i po przesłaniu im przeze mnie 5 szczegółowych zdjęć otrzymanego towaru, postanowiło "skonsultować się z dostawcą", co zajęło oczywiście kolejne dni. Dostawca odpowiedział, że faktycznie na nadesłanych zdjęciach jest model samego drona. Wydawało by się, że to powinno zakończyć sprawę, niestety, to by było zbyt piękne. Po kolejnych telefonach Agito obiecało, że odpowiedź otrzymam "w dniu dzisiejszym", jednak ich dzień pracy zakończył się 3 godziny temu, a odpowiedzi brak. Agito najwyraźniej gra na zwłokę, sprawa jest jasna i można było ją załatwić po jednym mejlu - sprawdzając aukcję allegro i nadesłaną przeze mnie dokumentację. Niestety przechodzę teraz przez koszmar i obawiam się, czy w ogóle odzyskam zapłacone pieniądze. Szczerze odradzam jakiekolwiek zakupy w tym sklepie, jeżeli będziecie musieli cokolwiek załatwić w dziale reklamacji, to czeka was istny koszmar, nerwy i stracony czas!
    ZaletyBRAK!
    WadyNierzetelność, wysyłka towaru innego niż zamawiany, nieudolna, nieprofesjonalna obsługa, opieszałość, trudności z dodzwonieniem się się do działu reklamacji, brak rozwiązania sprawy!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1649
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 916
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809