Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 329 opinii

2.12 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.55
  • Dostawa
    2.14
  • Poziom cen
    2.30
  • Łatwość zamawiania
    2.72
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~BOŻENA / 2021-03-12 11:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Niekompetencja złożyłam zamówienie za pomocą karty podaronkowej nie dość że nie zostałam zawiadomiona że zamówienie nie może zostać zrealizowane to jeszcze moja karta została już wykorzystana taką dostałam informację.
  • ~Bożena / 2021-12-28 07:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiony towar nie dotarł. Ciężko się skontaktować z kimś w sprawie zamówienia. Na czacie Pani zapewniała że towar został wysłany i czekać na kuriera dopiero po tygodniu dostałam informację że z powodów logistycznych paczki nie wysłano i żebym dokonała ponownego zakupu. Skończyło się tak że rozmiaru już nie było. Jestem zawiedziona i rozczarowana.
    ZaletyBrak
    WadyNiski poziom obsługi
  • ~Grażyna / 2023-08-02 15:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Też korzystałam z ich usług wiele lat i byłam zachwycona! Od jakiegoś czasu wszystko zmieniło się diametralnie! Fatalna obsługa- kłamliwe daty dostarczenia paczki przy zamówieniu a następnego dnia różne , luźne daty w/ g widziimisię Zalando-1-3 dni itp. Kiedyś - zamówienie-odpowiedź -świetny wybór! Dziękujemy!-przesyłka na czas, płatność przy odbiorze! Co jest!!?? Czyżby następna DOBRA ZMIANA????
  • ~Januszebiznesu / 2022-05-09 09:33
    Ocena: 3.00 / 5
    zamówiłem 2 pary butów jednej firmy w jednym wymiarze. Jedne jest za małe drugie na rozmiar większe.
    Zaletynie ma.
    Wadywarto przeczytać opinie
  • ~Katarzyna / 2023-01-03 13:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam!!! O zwrot pieniędzy za odesłany towar dopominam się bez skutku. Ponoć przez wiadomość czat podałam nie swój numer konta i zwrot poszedł na nie znany mi rachunek bankowy. Jednak to nie wszystko! Prawdopodobnie wysłałam tą wiadomość dzień wcześniej niż dokonałam zwrotu. Masakra! W dniu poprzedzającym sama nie wiedziałam, że będę cokolwiek zwracać. Ponoć pisałam też, że w paczce nie było towaru. To skąd znalazł się u nich z powrotem? Jedno wielkie oszustwo! Przestrzegam przed zwrotami i transakcjami z tym sklepem internetowym! Obsługa telefoniczna również w niczym nie pomaga! Informują mnie, że sama powinnam to zgłosić na Policję. Oni wywiązali się z transakcji zwrotu nie analizując formularza zwrotu, jedynie weryfikują przez wiadomość czat, z której nie korzystałam. Porażająca sytuacja!
    WadyBrak profesjonalnego zaangażowania się w transakcje płatnicze
  • ~Kira / 2022-03-12 13:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Zalando w ogole nie ponosi konsekwencji za swoje pomyłki, „umywa ręce” , unika odpowiedzialności. Ostatnio mam pewne zastrzeżenia co do oryginalności produktów , otóż niektóre rzeczy nie posiadają oryginalnych opakowań i metek . Lekceważą klientów
    ZaletyBrak
    WadyNiekompletny i wybrakowany asortyment. Częste pomyłki
  • ~Kris / 2023-07-18 09:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem tą firmę. Opisze Wam swój przypadek. W Zalando zostały zamówione dwie paczki w odstępach czasowych, dostawa DHL. W regulaminie DHL jest jasna informacja, że po dwóch próbach dostarczenia przesyłki trafia ona do NAJBLIŻSZEGO punktu POP. W moim przypadku po pierwszej nieudanej próbie dostarczenia paczka poszła do punktu, w dodatku oddalonego o 20km, mimo, że ok 5km był inny punkt POP. Skontaktowałem się z kurierem, który usilnie twierdził, że to była druga próba dostarczenia. Zapierał się w żywe oczy w swoim kłamstwie. Dziwne, skoro przesyłka była wysłana dzień wcześniej. Napisałem reklamację do DHL, ci odpowiedzieli, że faktycznie kurier popełnił błąd i zostanie ukarany, ale paczki już nie dostarczą, bo z POP nie mogą jej podjąć i mogę sobie ją odebrać sam jadąc 20km w jedną stronę. DHL złamał w dwóch obszarach (odesłanie do POP po pierwszej nieudanej próbie dostarczenia i POP daleki, mimo, że gwarantują, że będzie najbliższy) swój regulamin, ale mimo to mają gdzieś problem. Odpowiedziałem, że nie zgadzam się z tym. Że skoro uznali, że kurier popełnił błąd i poniesie konsekwencje, to należy podjąć tą przesyłkę z POP i uczciwie, zgodnie z regulaminem ją dostarczyć pod adres. Niestety, DHL nie odpowiedział dalej, napisał, że "zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, twoje zgłoszenie zostało zamknięte". A ustalenia były takie, pracownika ukaramy, bo popełnił błąd, ale paczki ponownie nie dostarczymy. To było moje ostatnie zamówienie w Zalando i ostatnie w DHL. Nigdy więcej. Traktują ludzi jak śmieci, łamią warunki dostawy i jeszcze biorą za to pieniądze od Zalando. Ostrzegam!
  • ~makbak99 / 2022-06-24 08:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Po zaakceptowaniu reklamacji dostałam e-mail, że zwrot dotarł i w ciągu 5dni otrzymam pieniądze. Po 5dniach napisałam- Pani kazała poczekać do poniedziałku (był piątek) bo do poniedziałku będą. W poniedziałek nie otrzymałam pieniędzy i napisałam, okazało się, że zaginął im nr konta i meilowo mam im podać raz jeszcze. Dziś mija kolejne 5dni od ponownego podania konta- pieniędzy dalej nie ma, a konsultanci piszą ciągle to samo- poczeka Pani do poniedziałku. Kiedyś nie było takiego problemu, a teraz…żenada.
  • ~Oliwia / 2023-03-01 17:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam tej strony, kolejny raz ze rzedu mam problemy z przesyłka od nich. Bardzo się zawiodłam. A reklamacja nie przebiegła wcale tak błyskawicznie. Jesli nie chcecie się upominać o pieniądze to nie radzę tam kupować.
    ZaletySzybka dostawa do domu
    WadyReklamacje na poziomie zerowym
  • ~Sławomir / 2022-05-16 07:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie dotrzymywanie terminów dostawy!mieszksam sam i właśnie miałem wyjechać dzień po dostawie ale dostawy nie było i choć to był mały zakup ale nie zbędny dla mnie,więc nie polecę znajomym teraz bynajmniej zakupów u was!
  • ~Sylwia / 2023-01-06 16:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówione markowe botki za ponad 500 zł, towar wprawdzie dotarł bez uszkodzeń, nowy, ale bez oryginalnego, firmowego pudełka, zapakowany w szary, zastępczy. Przed wysyłką asortymentu Zalando powinno o tym poinformować klienta, ponieważ opakowanie fabryczne jest nierozłącznym elementem produktu. Jednak o tym nie informują, Pani z infolinii powiedziała, że nie mają obowiązku wysyłać towaru w oryginalnych opakowaniach, ale na pytanie, gdzie to jest napisane w regulaminie sklepu zaczęła się miotać, zapytała o nr zamówienia - podałam. Znalazła, coś powiedziała, natomiast ciężko było ją zrozumieć. Poprosiłam, żeby powtórzyła, rozłączyła rozmowę bez słowa. Po prostu odłożyła słuchawkę (!)

    Zadzwoniłam jeszcze raz, tym razem trafiłam na bardziej kompetentnego i miłego pracownika. Finał jest taki, że mogę oddać buty z adnotacją, że towar dotarł do mnie bez oryginalnego opakowania. Odpada, bo wyjeżdżam i potrzebuję cieplejszych butów na już. Cała sytuacja to nie jest wina pana z infolinii, ale polityki firmy. Zero informacji, firma traktuje klienta jak się im podoba. Słabo, Zalando.
    A może komuś chcę te buty podarować albo za jakiś czas zareklamować. Co mi powiecie, że nie ma pudełka firmowego?

    Sytuacja nr 2 - kurtka. Kupiłam w cenie niższej od zasadniczej, zamówienie zostało opłacone, otrzymałam powiadomienie na mail i potwierdzenie. Po dwóch dniach od zamówienia sprawdziłam status, ponieważ nie było żadnych informacji o wysyłce. I co się okazało? Zalando anulowało zakup. Bez informacji, bez podania przyczyny. Pan z infolinii powiedział, że to może być wina przeciążonego systemu i finalnie wycofało mi zamówienie. Pieniądze oddane, ale niesmak jak po starym bigosie.

    Daję sobie już spokój z tą firmą, coś się tam zmieniło. Na gorsze niestety. Raczej oszczędzę sobie stresu ruletki zamówień i zalandowych niedopatrzeń.
    ZaletyRÓŻNIE TO BYWA
    Wadyjak wyżej
  • ~Zibi / 2023-01-19 13:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie kupujcie w zalando, to oszuści, zamówiłem kurtkę ze skury a przyslali jakieś badziewie ze szmaty
  • ~Cbv / 2024-02-01 21:55
    Ocena: 2.80 / 5
    Dostałam wiadomość o blokadzie konta że względów bezpieczeństwa i brak możliwości odblokowania.mial ktoś tak?
  • ~Izabela / 2023-02-16 09:17
    Ocena: 2.80 / 5
    Nie otrzymałam przesyłki i powiadomień od kuriera. Asortyment wrócił do Zalando 3 lutego i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. NA MAILE NIE ODPOWIADAJĄ, ROZŁĄCZANE ROZMOWY TELEFONICZNE, NIE ZWRÓCONE PIENIĄDZE. jedyna rada złożę zawiadomienie do federacji Konsumentów oraz Izby Handlowej. Nieuczciwe podejście.
    Zaletyszeroki asortyment.
    WadyObsługa klienta - brak odpowiedzi na korespondencję mailową. Brak zwrotu pieniędzy.
  • ~Krzysztof / 2024-01-28 18:43
    Ocena: 2.80 / 5
    Zakupiłem PRÓCHNIK Spodnie treningowe. Postawiłem na polska dobra markę. niestety jakość bardzo słaba. rozumiem każdy ma prawo do popełniania błędów. Odpowiedź Zalando na reklamację to czysta kpina " niewłaściwy sposób użytkowania" pewnie w ich rozumieniu kupisz nie nosisz lata ponosisz. Podpisują się że pozdrawiają z Berlina jakby to miało jakieś znaczenie albo odstraszyć. Nie odpuszczę i nigdy więcej ZALANDO
  • ~Mężczyzna / 2022-02-10 18:40
    Ocena: 2.80 / 5
    Witam, przeglądam właśnie artykuły dziecięce i co widzę dwóch przytulających się Panów! Czy to jakiś ŻART???!
    Oglądam to z synem jak chcecie promować takie cuda to proszę w zakładkach dla starszych, Jaja normalnie nie mam nic do takich treści w odpowiednich stronach czy zakładkach ale na Boga nie w dziale dziecięcym!!! więcej nie odwiedzę tego badziewia bo nie umiem wytłumaczyć synowi co zobaczył
    Zaletybrak
    Wadyużyte zdjęcia treści
  • ~Olek / 2024-04-18 13:36
    Ocena: 2.80 / 5
    To jest totalny absurd, już któreś zamówienie i za każdym razem spóźnione z wysyłką. Obsługa na CHAT, dramat, rozmawiasz jak z bot-em, w kołko te same bzdury i żadnej pomocy w wyjaśnieniu problemu opóźnienia. Najgorszy sklep odzieżowy w Polsce, konkurencja dużo, dużo lepsza.
    Zaletybrak
    Wadyniemal wszystko, przede wszystkim fatalna obsługa oraz ciągłe opóźnienia z wysyłką, która wg ich czasów i tak jest słaba bo trwa kilka dni, ale i ...tak spóźnienie.
  • ~Piotr / 2022-05-31 23:24
    Ocena: 2.80 / 5
    Ceny astronomiczne zupełnie nieadekwatny do jakości produktu.... Umówmy się, w 90 procentach wszystkich eksponowanych niby oryginalnych produktów produkcja odbywa się w w Azji.... Totalne rozczarowanie...
    ZaletyBrak.
    WadyJ.w.
  • ~rozczarowana / 2024-01-15 21:14
    Ocena: 2.80 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona z obsługi klienta na Zalando gdyż część mojego zamówienia nigdy do mnie nie dotarła i została od razu zwrócona...

    Zamawiałam 2 swetry w jednym zamówieniu, jeden doszedł, ale nie spodobał się i dokonałam jego zwrotu, był on niestety częścią większego zamówienia i najprawdopodobniej automatycznie zwrócono drugi sweter z zamówienia, który nigdy do mnie nie dotarł (choć wyraźnie zaznaczyłam którego produktu dotyczy zwrot).

    Pisałam maile w tej sprawie do Zalando, ale wciskają mi kit że była podjęta próba dostarczenia drugiego swetra przez kuriera, która się nie powiodła, dlatego została zwrócona. Nie dostałam żadnej informacji o dostawie od kuriera (maila , sms'a). Oczywiście Zalando nie chciało mi dostarczyć informacji na temat tego kiedy kurier podjął próbę i z kim się kontaktował? (bo nie za mną).Pierwszy sweter był dostarczony do punktu i przyszedł sms jak należy.

    W dodatku na moje maile odpisuje za każdym razem ktoś inny i brzmi to jak bot....Problem w tym ze ten niedostarczony sweter(prezent gwiazdkowy) jest już niedostępny na stronie bo tak zamówiłabym go ponownie... Jak zapytałam gdzie mogę złożyć zażalenie/ reklamację w tej sprawie to dostałam odpowiedź żebym to zgłosiła 'odpowiednim organom'... to znaczy że Zalando nie bierze pod uwagę składania reklamacji i rozpatrywania ich?. Straciłam czas i produkt- prezent przez złą obsługę poczynając od braku dostawy a kończąc na lakonicznych i lekceważących mailach od service@zalando z 'pozdrowieniami z berlina'....

    To nie pojęte że taki znany sklep internetowy tak traktuje klientów... nie dostałam nic w zamian, żadnej propozycji załatwienia sprawy, jedynie odmowe ponownego wysłania swetra. Czyli coś w stylu spieprzyliśmy i przepraszamy, ale nic więcej nie możemy zrobić... żenada!!
  • ~wiolex / 2021-11-23 10:11
    Ocena: 2.80 / 5
    Na początku listopada dzwonie i pytam czy bez problemu wystawią mi Fv na firmę bo biała koszula potrzebna do tego aby Naszyć logo - Pani przez telefon bez problemu wystawimy FV na firmę.
    Po czym dzwonię wczoraj, i dostaje pdf zatytułowany Faktura FV, gdzie zgodnie z ustawą o rachunkowości i Vat, bubel ten nie jest dokumentem księgowym!!.
    I adnotacja na dole Ten rachunek nie może zostać wykorzystany do odliczenia naliczonego podatku VAT. Zakup został dokonany wyłącznie do użytku osobistego. Co w moim wypadku nie jest prawdą, koszula została oddana do Naszycia loga firmowego i nie będzie wykorzystywana do celów prywatnych lub osobistych.
    Nie ma danych sprzedawcy. Nie ma podanego nr Nip firmy.
    A więc pytam Panią pod jakim Nipem w Polsce się rozliczają a ona na to, że nie wie i nie może powiedzieć. Więc pytam gdzie mają biuro w Polsce też nie może powiedzieć. To ja do niej z menadżerem/kierownikiem a ona na to, że nie może przełączyć a wszystkie problemy rozwiązują pracownicy infolinii. Szkoda ze nie doinformowani i przeszkoleni z wiedzy dot. jak powinna wyglądać FV i czym jest FV.

    Gdyby przekazali takie informacje od razu, nie zakupiłabym koszuli na Zalando!! Zresztą już do nich nie wrócę a zakup ten był moim ostatnim!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1696
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1678
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1298
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 695
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971