Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 346 opinii

2.11 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.54
  • Dostawa
    2.13
  • Poziom cen
    2.28
  • Łatwość zamawiania
    2.72
  • Asortyment
    2.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paula02 / 2022-05-16 09:56
    Ocena: 3.20 / 5
    Zamówiłam buciki. Po kilku dniach oczekiwani sprawdziłam statua zamówienia i okazało się ze zostało anulowane - brak powiadomienia mailowego o anulowaniu .. dobrze ze sprawdziłam bo buty potrzebowałam na wyjazd i zostałam bez.. Pierwszy raz spotkałam się z anulowaniem zamówienia i nie poinformowaniem kupującego ..
  • ~Ada / 2023-08-29 15:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam wogule przyszło coś innego niż to co zamawiałam masakraaa.
    Najgorsza aplikacja z której kiedy kolwiek zamówiłam coś. Sprawdzajcie zamówienie u kuriera zanim zapłacicie????
    ZaletyBrak
    WadyNie to co zamawiałam
  • ~Adam / 2023-08-31 16:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam! Problemy zarówno z dostawą jak i zwrotem A kontakt z obsługą klienta fatalny w dodatku pracują tam nie kompetentni ludzie
    WadyDostawa Zwroty
  • ~Bożena / 2020-08-05 10:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Odesłałam spodnie 23.06.2020 r. nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.Interweniowałam 14.07.2020r. telefonicznie,poinformowano mnie, że zwróciłam Pocztą Polską (nie przyjęto mi przesyłki w Żabce) więc spodnie zostaną mi odesłane. Niestety zostałam okłamana nie otrzymałam spodni.
  • ~BOŻENA / 2021-03-12 11:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Niekompetencja złożyłam zamówienie za pomocą karty podaronkowej nie dość że nie zostałam zawiadomiona że zamówienie nie może zostać zrealizowane to jeszcze moja karta została już wykorzystana taką dostałam informację.
  • ~Bożena / 2021-12-28 07:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiony towar nie dotarł. Ciężko się skontaktować z kimś w sprawie zamówienia. Na czacie Pani zapewniała że towar został wysłany i czekać na kuriera dopiero po tygodniu dostałam informację że z powodów logistycznych paczki nie wysłano i żebym dokonała ponownego zakupu. Skończyło się tak że rozmiaru już nie było. Jestem zawiedziona i rozczarowana.
    ZaletyBrak
    WadyNiski poziom obsługi
  • ~Grażyna / 2023-08-02 15:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Też korzystałam z ich usług wiele lat i byłam zachwycona! Od jakiegoś czasu wszystko zmieniło się diametralnie! Fatalna obsługa- kłamliwe daty dostarczenia paczki przy zamówieniu a następnego dnia różne , luźne daty w/ g widziimisię Zalando-1-3 dni itp. Kiedyś - zamówienie-odpowiedź -świetny wybór! Dziękujemy!-przesyłka na czas, płatność przy odbiorze! Co jest!!?? Czyżby następna DOBRA ZMIANA????
  • ~Januszebiznesu / 2022-05-09 09:33
    Ocena: 3.00 / 5
    zamówiłem 2 pary butów jednej firmy w jednym wymiarze. Jedne jest za małe drugie na rozmiar większe.
    Zaletynie ma.
    Wadywarto przeczytać opinie
  • ~Kasia / 2025-08-04 15:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Dobrze jest na etapie zamawiania. Potem jest już tylko źle. Coś poszło przez ostatnie lata w bardzo dziwnym kierunku . Po bardzo wielu latach korzystania z Zalando dzisiaj zamykam konto. Za dużo czasu tracę na wieczne wyjaśnianie zwrotów. Nie polecam
  • ~Katarzyna / 2023-01-03 13:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam!!! O zwrot pieniędzy za odesłany towar dopominam się bez skutku. Ponoć przez wiadomość czat podałam nie swój numer konta i zwrot poszedł na nie znany mi rachunek bankowy. Jednak to nie wszystko! Prawdopodobnie wysłałam tą wiadomość dzień wcześniej niż dokonałam zwrotu. Masakra! W dniu poprzedzającym sama nie wiedziałam, że będę cokolwiek zwracać. Ponoć pisałam też, że w paczce nie było towaru. To skąd znalazł się u nich z powrotem? Jedno wielkie oszustwo! Przestrzegam przed zwrotami i transakcjami z tym sklepem internetowym! Obsługa telefoniczna również w niczym nie pomaga! Informują mnie, że sama powinnam to zgłosić na Policję. Oni wywiązali się z transakcji zwrotu nie analizując formularza zwrotu, jedynie weryfikują przez wiadomość czat, z której nie korzystałam. Porażająca sytuacja!
    WadyBrak profesjonalnego zaangażowania się w transakcje płatnicze
  • ~Kira / 2022-03-12 13:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Zalando w ogole nie ponosi konsekwencji za swoje pomyłki, „umywa ręce” , unika odpowiedzialności. Ostatnio mam pewne zastrzeżenia co do oryginalności produktów , otóż niektóre rzeczy nie posiadają oryginalnych opakowań i metek . Lekceważą klientów
    ZaletyBrak
    WadyNiekompletny i wybrakowany asortyment. Częste pomyłki
  • ~Kris / 2023-07-18 09:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem tą firmę. Opisze Wam swój przypadek. W Zalando zostały zamówione dwie paczki w odstępach czasowych, dostawa DHL. W regulaminie DHL jest jasna informacja, że po dwóch próbach dostarczenia przesyłki trafia ona do NAJBLIŻSZEGO punktu POP. W moim przypadku po pierwszej nieudanej próbie dostarczenia paczka poszła do punktu, w dodatku oddalonego o 20km, mimo, że ok 5km był inny punkt POP. Skontaktowałem się z kurierem, który usilnie twierdził, że to była druga próba dostarczenia. Zapierał się w żywe oczy w swoim kłamstwie. Dziwne, skoro przesyłka była wysłana dzień wcześniej. Napisałem reklamację do DHL, ci odpowiedzieli, że faktycznie kurier popełnił błąd i zostanie ukarany, ale paczki już nie dostarczą, bo z POP nie mogą jej podjąć i mogę sobie ją odebrać sam jadąc 20km w jedną stronę. DHL złamał w dwóch obszarach (odesłanie do POP po pierwszej nieudanej próbie dostarczenia i POP daleki, mimo, że gwarantują, że będzie najbliższy) swój regulamin, ale mimo to mają gdzieś problem. Odpowiedziałem, że nie zgadzam się z tym. Że skoro uznali, że kurier popełnił błąd i poniesie konsekwencje, to należy podjąć tą przesyłkę z POP i uczciwie, zgodnie z regulaminem ją dostarczyć pod adres. Niestety, DHL nie odpowiedział dalej, napisał, że "zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, twoje zgłoszenie zostało zamknięte". A ustalenia były takie, pracownika ukaramy, bo popełnił błąd, ale paczki ponownie nie dostarczymy. To było moje ostatnie zamówienie w Zalando i ostatnie w DHL. Nigdy więcej. Traktują ludzi jak śmieci, łamią warunki dostawy i jeszcze biorą za to pieniądze od Zalando. Ostrzegam!
  • ~makbak99 / 2022-06-24 08:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Po zaakceptowaniu reklamacji dostałam e-mail, że zwrot dotarł i w ciągu 5dni otrzymam pieniądze. Po 5dniach napisałam- Pani kazała poczekać do poniedziałku (był piątek) bo do poniedziałku będą. W poniedziałek nie otrzymałam pieniędzy i napisałam, okazało się, że zaginął im nr konta i meilowo mam im podać raz jeszcze. Dziś mija kolejne 5dni od ponownego podania konta- pieniędzy dalej nie ma, a konsultanci piszą ciągle to samo- poczeka Pani do poniedziałku. Kiedyś nie było takiego problemu, a teraz…żenada.
  • ~Oliwia / 2023-03-01 17:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam tej strony, kolejny raz ze rzedu mam problemy z przesyłka od nich. Bardzo się zawiodłam. A reklamacja nie przebiegła wcale tak błyskawicznie. Jesli nie chcecie się upominać o pieniądze to nie radzę tam kupować.
    ZaletySzybka dostawa do domu
    WadyReklamacje na poziomie zerowym
  • ~Raf / 2025-08-08 19:23
    Ocena: 3.00 / 5
    odradzam! od 10 dni czekam na paczkę ! Do tej pory nie została nawet nadana. ostatni raz zrobiłem zakupy w tym sklepie.
  • ~Sławomir / 2022-05-16 07:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie dotrzymywanie terminów dostawy!mieszksam sam i właśnie miałem wyjechać dzień po dostawie ale dostawy nie było i choć to był mały zakup ale nie zbędny dla mnie,więc nie polecę znajomym teraz bynajmniej zakupów u was!
  • ~Sylwia / 2023-01-06 16:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówione markowe botki za ponad 500 zł, towar wprawdzie dotarł bez uszkodzeń, nowy, ale bez oryginalnego, firmowego pudełka, zapakowany w szary, zastępczy. Przed wysyłką asortymentu Zalando powinno o tym poinformować klienta, ponieważ opakowanie fabryczne jest nierozłącznym elementem produktu. Jednak o tym nie informują, Pani z infolinii powiedziała, że nie mają obowiązku wysyłać towaru w oryginalnych opakowaniach, ale na pytanie, gdzie to jest napisane w regulaminie sklepu zaczęła się miotać, zapytała o nr zamówienia - podałam. Znalazła, coś powiedziała, natomiast ciężko było ją zrozumieć. Poprosiłam, żeby powtórzyła, rozłączyła rozmowę bez słowa. Po prostu odłożyła słuchawkę (!)

    Zadzwoniłam jeszcze raz, tym razem trafiłam na bardziej kompetentnego i miłego pracownika. Finał jest taki, że mogę oddać buty z adnotacją, że towar dotarł do mnie bez oryginalnego opakowania. Odpada, bo wyjeżdżam i potrzebuję cieplejszych butów na już. Cała sytuacja to nie jest wina pana z infolinii, ale polityki firmy. Zero informacji, firma traktuje klienta jak się im podoba. Słabo, Zalando.
    A może komuś chcę te buty podarować albo za jakiś czas zareklamować. Co mi powiecie, że nie ma pudełka firmowego?

    Sytuacja nr 2 - kurtka. Kupiłam w cenie niższej od zasadniczej, zamówienie zostało opłacone, otrzymałam powiadomienie na mail i potwierdzenie. Po dwóch dniach od zamówienia sprawdziłam status, ponieważ nie było żadnych informacji o wysyłce. I co się okazało? Zalando anulowało zakup. Bez informacji, bez podania przyczyny. Pan z infolinii powiedział, że to może być wina przeciążonego systemu i finalnie wycofało mi zamówienie. Pieniądze oddane, ale niesmak jak po starym bigosie.

    Daję sobie już spokój z tą firmą, coś się tam zmieniło. Na gorsze niestety. Raczej oszczędzę sobie stresu ruletki zamówień i zalandowych niedopatrzeń.
    ZaletyRÓŻNIE TO BYWA
    Wadyjak wyżej
  • ~Zibi / 2023-01-19 13:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie kupujcie w zalando, to oszuści, zamówiłem kurtkę ze skury a przyslali jakieś badziewie ze szmaty
  • ~Cbv / 2024-02-01 21:55
    Ocena: 2.80 / 5
    Dostałam wiadomość o blokadzie konta że względów bezpieczeństwa i brak możliwości odblokowania.mial ktoś tak?
  • ~Izabela / 2023-02-16 09:17
    Ocena: 2.80 / 5
    Nie otrzymałam przesyłki i powiadomień od kuriera. Asortyment wrócił do Zalando 3 lutego i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. NA MAILE NIE ODPOWIADAJĄ, ROZŁĄCZANE ROZMOWY TELEFONICZNE, NIE ZWRÓCONE PIENIĄDZE. jedyna rada złożę zawiadomienie do federacji Konsumentów oraz Izby Handlowej. Nieuczciwe podejście.
    Zaletyszeroki asortyment.
    WadyObsługa klienta - brak odpowiedzi na korespondencję mailową. Brak zwrotu pieniędzy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1692
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 993
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 346
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4830
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4038
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3125