Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 329 opinii

2.12 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.55
  • Dostawa
    2.14
  • Poziom cen
    2.30
  • Łatwość zamawiania
    2.72
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Beata / 2023-10-25 09:57
    Ocena: 3.40 / 5
    Zalando to już nie ten sam sklep jaki był kiedyś. Od lat bardzo często dokonywałam zakupów w tym sklepie, jednak działania firmy takie jak usunięcie bardzo pomocnych recenzji i opinii o produktach czy brak korzystnych obniżek produktów i wysokie ceny (o braku rabatu dla stałych klientów nie wspomnę), spowodowało, że prawie do tego sklepu już nie zaglądam. Kiepskie działania ze strony firmy, widocznie obroty spadają a negatywne opinie o produktach jednak działają na niekorzyść. Rezygnuję z zakupów na Zalando. Jest wiele konkurencyjnych sklepów, w których chętnie kupuję.
    ZaletyDobry kontakt z działem obsługi klienta.
    WadyBrak opinii o produktach, wysokie ceny.
  • ~Dotka / 2022-07-22 09:17
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamówiłam zegarek guess. Przyszło puste pudełko, kurier DHL nie dostarczył paczki do rąk własnych tylko porzucił pod drzwiami, kiedy nikogo nie było w domu. Ale najprawdopodobniej paczka została już opróżniona z samego zegarka /bo cała reszta jest nawet pudełeczko /przy pakowaniu w Zalando albo na sortowni DHL.
    Sprawę rozpatrują ponad tydzień. Najważniejsze jest to że tak naprawdę paczki nie dostałam. Nie została mi doręczona. Równie dobrze złodziej mógł ukraść całą paczkę.
    ZaletyBrak
    WadyMają gdzieś klienta. Czuję się okradziona
  • ~JG / 2022-06-23 17:22
    Ocena: 3.40 / 5
    Unikałbym tej firmy, panie na infolinii średnio ogarniają politykę firmy, dodatkowo rozłączyło mnie w połowie rozmowy jak pytania zaczęły robić się coraz bardziej szczegółowe. Zamieszanie z pudełkami może utrudniać zwrot.
    Zaletyceny, duża ilość rzeczy
    WadyUnikałbym tej firmy, panie na infolinii średnio ogarniają politykę firmy, dodatkowo rozłączyło mnie w połowie rozmowy jak pytania zaczęły robić się coraz bardziej szczegółowe. Zamieszanie z pudełkami może utrudniać zwrot.
  • ~Karolina / 2021-12-27 12:34
    Ocena: 3.40 / 5
    Poziom obsługi reklamacji- żenada. Paczka leży ponad miesiąc w magazynie, 2 tyg nie odpowiadają na wiadomości
  • ~Karolina / 2021-12-27 12:34
    Ocena: 3.40 / 5
    Poziom obsługi reklamacji- żenada. Paczka leży ponad miesiąc w magazynie, 2 tyg nie odpowiadają na wiadomości
  • ~Maciej Gralak / 2022-10-15 18:50
    Ocena: 3.40 / 5
    Od lat regularnie kupuje w Zalando i niestety ludzie piszacy tutaj o spadku poziomu uslug maja racje. Reklamowalem buty, ktore zakupilem od firmy nike nr. zamowienia: 10903078497989. Buty odeslalem a po 3 tygodniach gdy postanowilem zapytac o status mojej reklamacji otrzymalem odpowiedz, ze nie otrzymano potwierdzenia odbioru… i mam odeslac buty, ktore juz wyslalem. Mysle, ze to bedzie punkt zwrotny w mojej przygodzie z zalando, ktore sprawnym zalatwianiem zwrotow i reklamacji zawsze mnie przekonywalo.
  • ~Magdalena / 2024-07-07 16:28
    Ocena: 3.40 / 5
    to jest totalna porażka! od dłuższego już czas zalando nad niczym nie panuje. Zrobilam zwrot na stronie, jako że na owy zwrot ma się 100 dni, zbytnio się nie spieszylam, bo nie muszę....ale po kilku dniach mimo widniejącego zwrotu i posiadaia już numeru w inpost, dostaję maila informującego o wplacie za zakupiony a zwrócony towar( korzystalam z opcji zaplać pozniej) - malo tego, nawet gdy już zwrot dotarł, bo dostalam informację zwrotną, nadal dostaję ponaglenie o dokonaniu wpłaty - a paczka oddana nie wiem gdzie jest...nikt nic nie wie....
    Zaletyszybka dostawa
    Wadyw razie zwrotów licz się z dużymi problemami
  • ~Marek / 2021-12-25 20:42
    Ocena: 3.40 / 5
    Absurdalne podejście do klienta śmieszne tłumaczenie się obsługi klienta na zadane pytania dotyczące anulowania przez zalando dwóch zamówień . W ciągu dwóch dni dokonałem zakupu dwóch par butów przez aplikacje Zalando produkty zostały opłacone przez formę płatności dostępna na stronie szybki przelew . Otrzymałem potwierdzenie dokonania przelewu płatności 24 oraz potwierdzenie na aplikacji ze zamówienie zostało dokonane . Po sprawdzeniu po okresie 1 i 2 dni profilu i stanu zamówienia okazało się ze są anulowane - powód błąd przekazywania płatności . Oczywiście informacje otrzymałem po wiadomości do obsługi klienta . Mogę zrozumieć ze zdążają się różne sytuacje i raz błąd może ale dwukrotnie to samo to już uważam za oszustwo i naciąganie klienta . Jestem / byłem częsty klientem na tej sto je i nigdy nie doszło do takiej manipulacji . Teraz długo będę się zastanawiał nad kolejnymi zakupami na ZALANDO a szkoda
    ZaletyNa dzień dzisiejsz żadnych zalet same wady
    WadyAbsurdalne i niedorzeczne podejście do klienta
  • ~olninio / 2020-09-14 07:56
    Ocena: 3.40 / 5
    Odradzam jakiekolwiek zakupy w tym sklepie. Od 2019 roku nie respektują moich praw jako konsumenta. Wykorzystują to że mają firmę zarejestrowaną w Berlinie i nasz UOKiK nie może im nic zrobić. Tygodniami nie odpowiadają na moje maile i mnie ignorują. Musiałem pisać do instytucji zagranicznych broniących praw konsumenta żeby oddali mi moje pieniądze. Teraz czekam już miesiąc czasu od decyzji o zwrocie i dalej jestem zwodzony!!! Słyszę ciągle słyszę: "Proszę jeszcze o chwilę cierpliwości". Od 2019 roku!!!!
  • ~Paulina / 2022-04-28 15:32
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamówiłam przesyłkę, dostałam informację, że będzie do 25.04; oczywiście jej nie było. Poprosiłam o wyjaśnienie we wtorek kazali cierpliwie czekać, środa brak przesyłki, czw również, napisałam do DHL i co się okazuje Żabka nie wprowadziła odbioru przesyłki od kuriera i nie wygenerowała PIN-u, a Zalando 3 dni pod rząd kazało mi cierpliwie czekać bo oni nie mogą mi pomóc. Ostatni raz coś od nich zamawiam. tragedia !!!!
  • ~Ralf / 2022-12-17 07:55
    Ocena: 3.40 / 5
    Na zdjeciu inny produkt niz dostalem... a dwa razy zamawialem i dwa razy dostalem co innego !
    Normalnie KPINA! Ceny zawyżaja przed promocją A następnie niby okazja 15 %. Co do otrzymywania i oddawania produktów to zastrzeżeń nie mam.
    Ale czas zmienić sztab ludzi wywodzących bo strasze bajzelllooo tam chyba panuje !
  • ~Sandra / 2024-03-23 10:32
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamówiłam buty Pumy bardzo piękne. Po nawet nie całym tygodniu buty zaczynają się rozklejac. Pisząc do nich by mi wymienili na te same. Odpowiedzieli na to że polityka ich nie wymienia butów ani nie naprawia i oddadzą mi 15 % kosztów moich butów kosztujących 400 zł. Czyli marne 50 zł za ich wadliwe buty. To wasz problem ze te buty się rozklejaja. W normalnym sklepie buty były by naprawione albo kwota oddana pełna a nie śmieszne 15%. Nie polecam
    WadyOdklejone podeszwy
  • ~even / 2024-01-11 22:20
    Ocena: 3.20 / 5
    Jestem klientką ZALANDO od kiedy weszli na rynek POLSKI.
    NIestety jakość obsługi a raczej towaru jest katastrofalna...to SECONHAND a nie sklep z nową odzieżą!! Panie kupują pochodzą i oddają a ZALANDO sprzedaje dalej innym...
    Zamówiłam spodnie za 720 zł a dostałam parę bez metek i z doszytym tandetnym guzikiem (gdzie na zdjęciach na stronach ZALANDO ewidentnie są pięknma logowane elementy)..spodnie wyrażnie używane...

    dramat, zero kontroli zwracanych towarów...to koniec mojej przygody z tą firmą..
    Zaletyszeroki asortyment
    Wadysprzedawana odzież jest używana
  • ~Ilona / 2022-11-24 13:50
    Ocena: 3.20 / 5
    Już 2 raz Zalando nie podało pełnego adresu i telefonu firmie kurierskiej. Już nie zrobię tam zakupów. Może jutro paczka przyjdzie.
  • ~Justyna / 2021-07-18 17:21
    Ocena: 3.20 / 5
    Coś się musiało zmienić w działaniu tego sklepu, bo bardzo obniżyli jakość obsługi, czasy dostaw i proces zwrotu to ostatnio jakiś żart. Zwykle tak się dzieje jak się zmienia właściciel i procedury. W taki sposób stracą klientów a było dobrze jeszcze rok temu.
    ZaletyDarmowa dostawa i zwrot - ale teraz nie wiem.
    WadyWydłużone terminy zwrotu środków, olewanie klienta.
  • ~Marzena / 2023-08-12 17:39
    Ocena: 3.20 / 5
    Nie polecam,Sweter ubrany 2razy,nie prany, szwy puszczają robią się oczka,gdzie dotnie to się kudlaczy kulkuje,do tego krzywoskrojony.Reklamacja odrzucona bo to wady urzytkowania! Serio mam wrażenie że człowiek tego nie czyta tylko boty z gotowymi tekstami.Ceny kosmos a jakość zerową, odradzam ten syf coraz gorszy.
    ZaletyZero
    WadySane na dzis
  • ~Paula02 / 2022-05-16 09:56
    Ocena: 3.20 / 5
    Zamówiłam buciki. Po kilku dniach oczekiwani sprawdziłam statua zamówienia i okazało się ze zostało anulowane - brak powiadomienia mailowego o anulowaniu .. dobrze ze sprawdziłam bo buty potrzebowałam na wyjazd i zostałam bez.. Pierwszy raz spotkałam się z anulowaniem zamówienia i nie poinformowaniem kupującego ..
  • ~Ada / 2023-08-29 15:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam wogule przyszło coś innego niż to co zamawiałam masakraaa.
    Najgorsza aplikacja z której kiedy kolwiek zamówiłam coś. Sprawdzajcie zamówienie u kuriera zanim zapłacicie????
    ZaletyBrak
    WadyNie to co zamawiałam
  • ~Adam / 2023-08-31 16:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam! Problemy zarówno z dostawą jak i zwrotem A kontakt z obsługą klienta fatalny w dodatku pracują tam nie kompetentni ludzie
    WadyDostawa Zwroty
  • ~Bożena / 2020-08-05 10:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Odesłałam spodnie 23.06.2020 r. nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.Interweniowałam 14.07.2020r. telefonicznie,poinformowano mnie, że zwróciłam Pocztą Polską (nie przyjęto mi przesyłki w Żabce) więc spodnie zostaną mi odesłane. Niestety zostałam okłamana nie otrzymałam spodni.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1696
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1678
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1298
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 695
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971