strona 4 z 18
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Anna / 2024-01-05 09:11
Jestem wieloletnia klientka Zalando.
Wczoraj , po moich wielu mailach z prośbą o zaksięgowanie zwrotu, który został odebrany przez magazyn, otrzymałam odpowiedź, że nie zaakceptują mojego zwrotu i mam dwie opcje: albo zutylizuja odesłany artykuł (sweter) lub odeślą go do mnie z powrotem.
Próbowałam dowiedzieć się co to oznacza, dlaczego zwrot nie został zaakceptowany (sweter nie został nawet rozpakowany, bo obniżono cenę i zamówiłam kolejny tańszy o 200 zł) ,ale zostałam zignorowana przez kolejno zmieniających się konsultantów, którzy posługują się wyświechtanymi, bezmyślnie wyuczonymi formułkami.
I tak potraktowano mnie jak oszustkę,.
Zanim skasuje konto na Zalando i moja ręka nie zadrgnie żeby zrobić tam jeszcze kiedykolwiek zakupy, obiecuję sobie, że tak tego nie zostawię.
Wczoraj trafiłam na poniższe opinie, jak widać jest to stała od jakiegoś czasu praktyka sklepu. Sprawa zostanie oczywiście zgłoszone do odpowiednich instytucji.
Skandaliczne jest oszukiwanie swoich wieloletnich klientów, skandaliczne jest oszukiwanie kogokolwiek. -
-
~Anna / 2025-08-04 10:13
Uwielbiałam zalando - zamawiałam całe szafy, ale dużo zwracałam. Uwazałam ich za solidnych, uczciwych jednak aktualnie muszę zrezygnować bo każdy zwrot to strach że nie oddadzą pieniedzy bo partner ich okłamie że nie otrzymał wszystkiego w przesyłce, lub oni coś źle donotują. Osobiście myśle że zalando nie chce po prostu już zwrotów i utrudnia do granic możliwości uznając ze usuną klientów dużo zwracających i zostaną ci którzy nie oddają. Moim zdaniem się mylą, usuną znacznie więcej. Osobiście przenosze sie na answer, chyba jest to bardziej decyzja zalando ale nie stać mnie na nie otrzymywanie pieniędzy za zwrócone produkty. Zaletykiedys byłyWadynie zwracają za zwrócone produkty -
~Beata / 2023-10-25 09:57
Zalando to już nie ten sam sklep jaki był kiedyś. Od lat bardzo często dokonywałam zakupów w tym sklepie, jednak działania firmy takie jak usunięcie bardzo pomocnych recenzji i opinii o produktach czy brak korzystnych obniżek produktów i wysokie ceny (o braku rabatu dla stałych klientów nie wspomnę), spowodowało, że prawie do tego sklepu już nie zaglądam. Kiepskie działania ze strony firmy, widocznie obroty spadają a negatywne opinie o produktach jednak działają na niekorzyść. Rezygnuję z zakupów na Zalando. Jest wiele konkurencyjnych sklepów, w których chętnie kupuję. ZaletyDobry kontakt z działem obsługi klienta.WadyBrak opinii o produktach, wysokie ceny. -
~Dotka / 2022-07-22 09:17
Zamówiłam zegarek guess. Przyszło puste pudełko, kurier DHL nie dostarczył paczki do rąk własnych tylko porzucił pod drzwiami, kiedy nikogo nie było w domu. Ale najprawdopodobniej paczka została już opróżniona z samego zegarka /bo cała reszta jest nawet pudełeczko /przy pakowaniu w Zalando albo na sortowni DHL.
Sprawę rozpatrują ponad tydzień. Najważniejsze jest to że tak naprawdę paczki nie dostałam. Nie została mi doręczona. Równie dobrze złodziej mógł ukraść całą paczkę.ZaletyBrakWadyMają gdzieś klienta. Czuję się okradziona -
~jerry / 2025-05-26 16:44
Obecnie Zalando to totalna porażka. Otrzymałem towar mocno podniszczony, używany. W tym samym dniu dokonałem zwrotu, podając formę - zamówienie kuriera do domu. Otrzymałem z Zalando e-mail z informacją, że następnego dnia kurier zgłosi się po odbiór przesyłki. Czekałem pół dnia na kuriera, nie pojawił się. Zacząłem więc sprawdzać przesyłkę na stronie kuriera. Otrzymałem informację - płatnik przesylki nie wyraził zgody na zwrot. Celowo blokują tą form zwrotu, żeby zaoszczędzić na przesyłce. Na chacie z obsługą klienta podano mi, że mam zanieść paczkę do punktu odbioru i tam ją nadać. To było ostatnie zamówienie w tym sklepie. -
~JG / 2022-06-23 17:22
Unikałbym tej firmy, panie na infolinii średnio ogarniają politykę firmy, dodatkowo rozłączyło mnie w połowie rozmowy jak pytania zaczęły robić się coraz bardziej szczegółowe. Zamieszanie z pudełkami może utrudniać zwrot. Zaletyceny, duża ilość rzeczyWadyUnikałbym tej firmy, panie na infolinii średnio ogarniają politykę firmy, dodatkowo rozłączyło mnie w połowie rozmowy jak pytania zaczęły robić się coraz bardziej szczegółowe. Zamieszanie z pudełkami może utrudniać zwrot. -
~Karolina / 2021-12-27 12:34
Poziom obsługi reklamacji- żenada. Paczka leży ponad miesiąc w magazynie, 2 tyg nie odpowiadają na wiadomości -
~Karolina / 2021-12-27 12:34
Poziom obsługi reklamacji- żenada. Paczka leży ponad miesiąc w magazynie, 2 tyg nie odpowiadają na wiadomości -
-
~Maciej Gralak / 2022-10-15 18:50
Od lat regularnie kupuje w Zalando i niestety ludzie piszacy tutaj o spadku poziomu uslug maja racje. Reklamowalem buty, ktore zakupilem od firmy nike nr. zamowienia: 10903078497989. Buty odeslalem a po 3 tygodniach gdy postanowilem zapytac o status mojej reklamacji otrzymalem odpowiedz, ze nie otrzymano potwierdzenia odbioru… i mam odeslac buty, ktore juz wyslalem. Mysle, ze to bedzie punkt zwrotny w mojej przygodzie z zalando, ktore sprawnym zalatwianiem zwrotow i reklamacji zawsze mnie przekonywalo. -
~Magdalena / 2024-07-07 16:28
to jest totalna porażka! od dłuższego już czas zalando nad niczym nie panuje. Zrobilam zwrot na stronie, jako że na owy zwrot ma się 100 dni, zbytnio się nie spieszylam, bo nie muszę....ale po kilku dniach mimo widniejącego zwrotu i posiadaia już numeru w inpost, dostaję maila informującego o wplacie za zakupiony a zwrócony towar( korzystalam z opcji zaplać pozniej) - malo tego, nawet gdy już zwrot dotarł, bo dostalam informację zwrotną, nadal dostaję ponaglenie o dokonaniu wpłaty - a paczka oddana nie wiem gdzie jest...nikt nic nie wie.... Zaletyszybka dostawaWadyw razie zwrotów licz się z dużymi problemami -
~Marek / 2021-12-25 20:42
Absurdalne podejście do klienta śmieszne tłumaczenie się obsługi klienta na zadane pytania dotyczące anulowania przez zalando dwóch zamówień . W ciągu dwóch dni dokonałem zakupu dwóch par butów przez aplikacje Zalando produkty zostały opłacone przez formę płatności dostępna na stronie szybki przelew . Otrzymałem potwierdzenie dokonania przelewu płatności 24 oraz potwierdzenie na aplikacji ze zamówienie zostało dokonane . Po sprawdzeniu po okresie 1 i 2 dni profilu i stanu zamówienia okazało się ze są anulowane - powód błąd przekazywania płatności . Oczywiście informacje otrzymałem po wiadomości do obsługi klienta . Mogę zrozumieć ze zdążają się różne sytuacje i raz błąd może ale dwukrotnie to samo to już uważam za oszustwo i naciąganie klienta . Jestem / byłem częsty klientem na tej sto je i nigdy nie doszło do takiej manipulacji . Teraz długo będę się zastanawiał nad kolejnymi zakupami na ZALANDO a szkoda ZaletyNa dzień dzisiejsz żadnych zalet same wadyWadyAbsurdalne i niedorzeczne podejście do klienta -
~olninio / 2020-09-14 07:56
Odradzam jakiekolwiek zakupy w tym sklepie. Od 2019 roku nie respektują moich praw jako konsumenta. Wykorzystują to że mają firmę zarejestrowaną w Berlinie i nasz UOKiK nie może im nic zrobić. Tygodniami nie odpowiadają na moje maile i mnie ignorują. Musiałem pisać do instytucji zagranicznych broniących praw konsumenta żeby oddali mi moje pieniądze. Teraz czekam już miesiąc czasu od decyzji o zwrocie i dalej jestem zwodzony!!! Słyszę ciągle słyszę: "Proszę jeszcze o chwilę cierpliwości". Od 2019 roku!!!! -
~Paulina / 2022-04-28 15:32
Zamówiłam przesyłkę, dostałam informację, że będzie do 25.04; oczywiście jej nie było. Poprosiłam o wyjaśnienie we wtorek kazali cierpliwie czekać, środa brak przesyłki, czw również, napisałam do DHL i co się okazuje Żabka nie wprowadziła odbioru przesyłki od kuriera i nie wygenerowała PIN-u, a Zalando 3 dni pod rząd kazało mi cierpliwie czekać bo oni nie mogą mi pomóc. Ostatni raz coś od nich zamawiam. tragedia !!!! -
~Ralf / 2022-12-17 07:55
Na zdjeciu inny produkt niz dostalem... a dwa razy zamawialem i dwa razy dostalem co innego !
Normalnie KPINA! Ceny zawyżaja przed promocją A następnie niby okazja 15 %. Co do otrzymywania i oddawania produktów to zastrzeżeń nie mam.
Ale czas zmienić sztab ludzi wywodzących bo strasze bajzelllooo tam chyba panuje ! -
~Sandra / 2024-03-23 10:32
Zamówiłam buty Pumy bardzo piękne. Po nawet nie całym tygodniu buty zaczynają się rozklejac. Pisząc do nich by mi wymienili na te same. Odpowiedzieli na to że polityka ich nie wymienia butów ani nie naprawia i oddadzą mi 15 % kosztów moich butów kosztujących 400 zł. Czyli marne 50 zł za ich wadliwe buty. To wasz problem ze te buty się rozklejaja. W normalnym sklepie buty były by naprawione albo kwota oddana pełna a nie śmieszne 15%. Nie polecam WadyOdklejone podeszwy -
~even / 2024-01-11 22:20
Jestem klientką ZALANDO od kiedy weszli na rynek POLSKI.
NIestety jakość obsługi a raczej towaru jest katastrofalna...to SECONHAND a nie sklep z nową odzieżą!! Panie kupują pochodzą i oddają a ZALANDO sprzedaje dalej innym...
Zamówiłam spodnie za 720 zł a dostałam parę bez metek i z doszytym tandetnym guzikiem (gdzie na zdjęciach na stronach ZALANDO ewidentnie są pięknma logowane elementy)..spodnie wyrażnie używane...
dramat, zero kontroli zwracanych towarów...to koniec mojej przygody z tą firmą..Zaletyszeroki asortymentWadysprzedawana odzież jest używana -
-
~Ilona / 2022-11-24 13:50
Już 2 raz Zalando nie podało pełnego adresu i telefonu firmie kurierskiej. Już nie zrobię tam zakupów. Może jutro paczka przyjdzie. -
~Justyna / 2021-07-18 17:21
Coś się musiało zmienić w działaniu tego sklepu, bo bardzo obniżyli jakość obsługi, czasy dostaw i proces zwrotu to ostatnio jakiś żart. Zwykle tak się dzieje jak się zmienia właściciel i procedury. W taki sposób stracą klientów a było dobrze jeszcze rok temu. ZaletyDarmowa dostawa i zwrot - ale teraz nie wiem.WadyWydłużone terminy zwrotu środków, olewanie klienta. -
~Marzena / 2023-08-12 17:39
Nie polecam,Sweter ubrany 2razy,nie prany, szwy puszczają robią się oczka,gdzie dotnie to się kudlaczy kulkuje,do tego krzywoskrojony.Reklamacja odrzucona bo to wady urzytkowania! Serio mam wrażenie że człowiek tego nie czyta tylko boty z gotowymi tekstami.Ceny kosmos a jakość zerową, odradzam ten syf coraz gorszy. ZaletyZeroWadySane na dzis -
~Marzena / 2025-06-29 09:16
Odesłałam zgodnie ze zgłoszeniem w dwóch zamówieniach po dwa identyczne staniki które zamówiłam przez.pomylke dwa razy.Zakupione 4 identyczne staniki w tym samym sklepie sportowym i odesłane 4 sztuki.Dzis dostałam informację o zwrotach dwóch zamowien ale w paczce zaznaczone ze otrzymali po jednej sztuce z każdego zamówienia 10906134647144 i 10906134650975. Już mialam taka sytuację z waszym partnerem ze chciano wmówić mi wysyłkę paczki bez towaru dzis to są dwie paczki u partnera oszusta strach kupować u waszych parterowy bo robią z klientów idiotow. Jest instytucja europejska konsumentów będę tam zgłaszać ten proceder bo nie czuje się bezpiecznie w takich sytuacjach.
Czekam na wyjaśnienie bo ewidentnie zostałam oszukana dwa razy przez ten sam Sklep i partnera zalando.WadyOszukują nie zwracają pieniędzy za zwrot towaru
strona 4 z 18
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »