Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 394 opinii

1.52 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.62
  • Poziom cen
    1.74
  • Wygoda
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tommy / 2023-07-23 05:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja nie wiem jak ta firma ma tak wysokie opinie. 1.5 to zdecydowanie za dużo. Odwołane i opóźnione loty to jest standard w tej firmie. Kupując bilet nie masz pewności czy polecisz.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Magdalena / 2023-07-22 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tanie latanie to przeszłość! Bardzo (BARDZO!) niemiłe panie obsługi lotniska w Bergen (Norwegia) zrobiły sobie dodatkowy zysk z pasażerów, których wymiary bagażu nie mieściły się w stojaku. Panie sprawdzały nawet najmniejsze plecaki, czy aby na pewno się tam mieszczą! Drugie tyle na pewno zarobiły za przelot na Litwę! Terminal tylko latał, żeby pobrać dodatkową opłatę! Nawet paszportów nikt nie sprawdzał! Nie o to tu chodziło! Na nogi coraz mniej miejsca w samolocie ! Nigdy więcej !
    ZaletyT R A G E D I A !
    WadyS A M E !
  • ~Galbo / 2023-07-19 00:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Skandal, chamstwo i oszustwo! 9 godzin czekania na lot Katowice-Bristol.O godz 0.30 nikt nic nie wie.Nikt nie pojawił się z wyjaśnieniem.Ludzie! Daleko od tej firmy!
  • ~Andrzej / 2023-07-17 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Strach latać tymi liniami. Odwoływanie lotów to u nich normalka
    Zaletynie widzę
  • ~Roksana / 2023-07-15 06:29
    Ocena: 3.50 / 5
    Bagaż podręczny rejestrowany, opłacony. 10 dni wcześniej na lotnisku w Kolonii bez żadnych pytań, problemów zabrany na pokład samolotu. W Gdańsku ukazało się, że bagaż trzeba raz jeszcze opłacić kwotą 240 zł, bo w sumie nie wiadomo dlaczego. Jak dla mnie obsługa naziemna Wizzair w Gdańsku to wyszkoleni naciągacze. To nie pierwsza taka sytuacja, której byłam świadkiem, jednak teraz dotknęła mnie osobiście. Na usta cisną się jedynie niecenzuralne słowa. Oczywiście będę reklamować, ale szczerze nie sądzę, aby to cokolwiek dało, bo na tym polega chyba plan biznesowy tej firmy.
    ZaletyCoraz mniej
    WadyNaciągactwo, opóźnienia
  • ~Izabela / 2023-07-14 13:06
    Ocena: 2.25 / 5
    Bezczelna manipulacja cenami na podstawie cookies. Po tej niesmacznej sytuacji mam zle zdanie o tej firmie.
    WadyUzywaja cookies aby sprowokowac klienta do kupna biletu w nierealnie wysokiej cenie, po czym zaraz po kupnie mocno obbizaja Ceny. Wstyd.
  • ~nick / 2023-07-13 20:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie będę się rozpisywać ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ZaletyNie wiem
    WadyJakość obsługi
    Wygoda
    Oferta
  • ~Jan / 2023-07-12 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nagminnie odwołują loty. Brak informacji. Bardzo źle traktują klientów.
    ZaletyBrak
    WadyUsługi i obsługa
  • ~Greg / 2023-07-12 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia. Mają pasażerów za bydło. Opóźnienia, odwołane loty, zmiana rezerwacji droższa niż sam bilet. Brak słów. Nigdy więcej z wizzair.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Mariia / 2023-07-11 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza linia lotnicza, brak kultury pracowników tej linii
  • ~Luk / 2023-07-10 03:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma krzak nadająca się tylko I wyłącznie do przewozu kóz w Afryce. Pracownicy jak zaszczute szczury ukrywają się przed przekazaniem rztelnych informacji o opóźnionym 6 godzin locie.
    ZaletyŻadnych
    WadySamoloty i ich fotele jak klatki do przewozu bydła.
  • ~Hubert72 / 2023-07-09 18:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Odprawa powrotna kosztowała nas 90e bo nigdzie nie informują ze trzeba się odprawić 48h przed wylotem. Nie pozdrawiam, nigdy więcej.
    ZaletyBrak
  • ~Maciej M / 2023-06-30 11:50
    Ocena: 1.25 / 5
    4 raz z rzędu lot opóźniony. Kiedyś lubiłem tą firme
    Ale
    Od
    Dwóch lat jest coraz gorzej. Załoga na każdym
    Kroku jakby dopiero
    Się uczyła. Jedyna firma która pobiera opłatę 30£ za to że dziecko poniżej 2 lat siedzi na kolanach. Miejsca z coraz mniejszym miejscem na nogi… mam 192cm i moje kolana cała podróż są wciśnięte w fotel przede mną…
    ZaletyBrak
    WadyNotoryczne spóźnienia i obsługa
  • ~Daniel / 2023-06-27 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupione priority i tak wchodzę na pokład razem ze wszystkimi... czekam na pokładzie aż 30min na lot, pilot rozmawia z pasażerem... Najgorsza linia lotnicza jaka leciałem w życiu nie polecam nikomu ...
  • ~Elena / 2023-06-23 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsluga klienta ever!
    Nigdy jeszcze z czyms takim sie nie spotkalam, a latam na prawdę bardzo duzo.
    Odwolali nam lot 3 godziny przed wylotem bez podania przyczyny (warunki artmosferyczne byly dobre, zadnych strajków nie bylo).
    Na lotnisku znalezli nam lot do miejsca które sie znajdowalo 400 km od miesca naszej dystynacji.
    Kupilismy sami bilety na pociąg, ale nawet tych kosztów nam nie zwrocili.
    Na lotnisku powiedzieli nam ze przesluguje nam odszkodowanie, ale niestety tutaj też nic nie dostalismy.
    Odradzam latanie tymi liniami!!!
  • ~Roman / 2023-06-21 08:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Latam srednio raz na miesiec. Za kazdym razem sa jakies problemy. A ostatnio to dali popis. Przesuneli odlot z 16:55 na 18, potem na 19, nastepnie na 20, zeby odwolac opoznienia i planowany lot znow mial byc o 16:55, a odlecielismy o 17:30.
    Zaletyzadnych
    Wadysame
  • ~Daria / 2023-06-17 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Za każdym razem lot opóźniony, conajmniej po dwa razy. Nie polecam nikomu!!! Najgorszy lot tylko z Wizzair
    ZaletyBrak!
    WadyZa każdym razem loty są opóźniane
  • ~Michał / 2023-06-16 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Na bramce ludzki biletomat, który posługiwał sie numerem nadanym mu przez pracodawcę, zamiast imieniem nadanym przez rodziców, oświadczył, ze nie wpusci mnie na pokład samolotu, bo rząd w Hiszpanii nie wpusci mnie do swojego kraju.
    Tłumaczyłem mu, że on jest od zweryfikowania dokumentów do wejścia na pokład samolotu - te były poprawne, a nie od stawiania się w roli inkwizytora hiszpańskiego rządu - tu uznał, ze są nie poprawne. Niestety biletomat będąc osoba z kompleksami, był nieugięty. Musiałem zrobić dodatkowe dokumenty - dla niego. Naraził mnie na stratę 400 zł i duży stres, tuż przed wylotem.

    Na lotnisku w Hiszpanii wpuszczono mnie bez zająknięcia, innej z reszta możliwości nie było, bo przed wylotem przeszedłem walidację kodu QR do tego kraju.

    Dodam, ze biletomat menadżer, chcąc przywołać mnie do porządku, postraszył, że jak będę niegrzeczny to nie wpuści mnie do samolotu, bo tak może jak mu się nie spodoba nasze zachowanie.

    Rekomenduje zmianę procedury "co robić w sytuacji konfliktowej". Straszenie nie wpuszczeniem na pokład klienta, przy jednoczesnym braku wiedzy i doświadczenia pracownika, jednocześnie nie obarczając go obowiązkami, którym nie potrafi sprostać, może doprowadzić do jeszcze większej liczby konfliktów.

    Ostatni raz skorzystałem z Waszej linii.

    Rekomenduje zamianę ludzkich biletomatów na bardziej praktyczne, mniej psujące się, bezkompleksowe biletomaty-roboty.
    Będzie taniej i dla Was i dla nas.

    Ps. Słyszałem, że z mojego lotu na Majorkę z dnia 9.06.2021, kogoś nie wpuścili z tych samych powodów, nie zdążył tez zrobić dodatkowego testu - dla automatu ludzkiego. Pewnie stracili dużo pieniędzy za opłacone wcześniej wakacje. Jeśli potrzebują świadka w sprawie, to z chęcią pomogę. Zapraszam do kontaktu.
  • ~KrK / 2023-06-12 19:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Po pierwsze strona tej strony która wiecznie nie dzaiła w sposób praiwdłowy to projekt amatorów którzy dopiero uczą sie, tylko pytanie dlaczego kosztem pasażerów, z drugiej strony czego się spodziewać skoro cała ta linia ma swoich klientów głęboko w dup.... Jakość od rezerwacji do obsługi na lotnisku na poziomie starych wegierskich komunistycznych wytycznych.
  • ~KrK / 2023-06-12 19:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Po pierwsze strona tej strony która wiecznie nie dzaiła w sposób praiwdłowy to projekt amatorów którzy dopiero uczą sie, tylko pytanie dlaczego kosztem pasażerów, z drugiej strony czego się spodziewać skoro cała ta linia ma swoich klientów głęboko w dup.... Jakość od rezerwacji do obsługi na lotnisku na poziomie starych wegierskich komunistycznych wytycznych.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 751
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 394
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4771
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4555
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3090