strona 8 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Tomek / 2023-06-12 17:19
Aktualnie jestem za granicą na urlopie. I tu "niespodzianka". Nie mogę wykonać żadnego połączenia w roamingu. Wszystkie ustawienia telefonu są jak należy. Wedle ich instrukcji. Do tego wybrałem operatora z ich listy partnerów roamingowych (zresztą z tej listy mogłem się zalogować tylko do Orange, Vodafone nie działa a dwóch pozostałych telefon nawet nie wyszukuje). Ciekawostka jest taka, że SMS/MMS przychodzą i można wysyłać. Połączenia przychodzące działają. Tylko nie wychodzące. To kolejny problem. Kilka miesięcy temu podobnie było z MMS z tą różnicą, że mogłem wysyłać a nie mogłem odbierać. Rozmowy przez infolinię to już w ogóle groteska. Nie ma tam chyba nikogo kompetentnego. Czekam tylko aż skończy się umowa i robię zwroty od nich. -
-
~WAW / 2023-01-19 12:14
Skończyła mi się umowa, nie mogę przedłużyć, bo nie mają mojego numeru telefonu w bazie i nie potrafią go dodać??? Od września do dzisiaj, nie ma odpowiedzi, po prostu olali klienta. Zaczynam likwidować u nich wszystkie swoje numery, więc w ostatnim miesiącu odłączają taki numer od mojego rachunku z pozostałymi numerami i podnoszą ostatnią opłatę wysyłając oddzielny rachunek z numerem innego konta .. wygląda to na jawne zabijanie sieci Virgin i okradanie klientów na sam koniec ZaletyKiedyśWadyKlienta mają za nic -
~adaś / 2022-09-14 08:19
Wiadomość MMS docierają z kilkugodzinnym opóźnieniem lub w cale. Tak samo wysyłanie MMS.
Obsługa klienta wmawia, ze wszystko jest ok, potem że rozwiązała problemy, gubi się w zeznaniach.Zaletykonkurencyjna cenaWadyMMS nie wychodzą i nie dochodzą -
~Ala / 2020-03-18 19:42
Jestem klientką Virgin od początku, mam jeszcze ofertę w najstarszej opcji, doładowanie pre paid.
Nie korzystam z tego numeru na co dzień, bo mam za darmo firmowy Orange. Teraz odchodzę z pracy i zastanawiałam się jakiego operatora wybrać, czy pozostać przy Virgin i wybrać abonament. Niestety wchodzę tutaj i widzę, że wszyscy tak jak ja, mają problem z jakością połączeń Virgin, bardzo źle słychać i przerywa. Konsultanci od bardzo dawna wciskali mi kit, że nie wiedzą o co chodzi, że klienci nie zgłaszają podobnych uwag. Zasugerowali, że to pewnie wina karty i wysłali mi nową. Problem dalej ten sam, w Orange rozmowy bez zarzutu, w Virgin non stop przerywa. Fajny mam numer, mam nadzieję, że uda mi się go przenieść do innej sieci. Ze względu na jakość połączeń, brak darmowego pakietu w roamingu i brak darmowych mmsów, zmieniam sieć.Zalety- pre paid, numer ważny rok bez doładowywaniaWady- fatalna jakość połączeń
- niezbyt atrakcyjna oferta na tle innych sieci -
~ammo / 2018-08-06 10:00
Rozmowy i SMS - OK
Internet - regułą jest, że za miastem nie działa (aczkolwiek były wyjątki, ze działał)
Przypomnienie hasła nie działa, kontakt z infolinią tylko na mail.Zaletyniska cenaWadyINTERNET, pakiet 10, 15 czy nawet 1TG może byc za darmo! - nie możliwy do wykorzystania bo trudno wykorzystać nawet 1G -
~ania / 2019-09-27 19:48
WITAM. Virgin mobile mam na kartę i jakość działania netu jest poniżej krytyki dlatego zamierzam zrezygnować z tej sieci na rzecz droższego operatora ale solidnego !!! Zaletyniski kosztWadyinternet fatalny (szybkość) -
~dawid / 2022-07-04 15:46
Od kilku tygodni jakieś braki sieci i internetu. Do tego prędkość LTE spadła drastycznie. -
~Jacek / 2020-07-27 08:48
O ile rozmowy można uznać za OK, to internet przesył danych totalne DNO !!!!!
W zasadzie Internet działa jedynie tylko tam gdzie żyję.
Natomiast przy wyjeździe do innych rejonów Polski miast internet NIE DZIAŁA.
Najgorsze z tego jest, że nie działa nawigacja.
A już przy wyjeździe poza Polskę (Czechy, Niemcy 1100 km), przesył danych a wraz z nim Nawigacja NIE DZIAŁAJĄ w ogóle.
Na przykład Mieliśmy pilny, nagły wyjazd za granicę, ad hoc.
Pełne pakiety GB, a tu zonk, po wyjeździe z Polski zero Nawigacji, bo nie ma internetu.
W złych warunkach pogodowych i w nocy pobłądziliśmy, jechaliśmy na wyczucie. Gdyby nie darmowe wi-fi na niektórych stacjach benzynowych, utknęlibyśmy na amen.
O ile w Polce bez nawigacji jeszcze można sobie jakoś poradzić to za grancą jest to prawdziwy dramat.
Przez to rozstaję się z nimi.ZaletyCenaWadyBRAK INTERNETU ZA GRANICĄ, przy pełnych pakietach GB -
-
~Jadzia / 2022-09-28 23:19
Od momentu przejęcia przez Play jakość usług spadła do ..... prawie zera. Centrum Miłej Obsługi Klienta jest żenująco niekompetentne. Na stronie "virgin" w zakładce pomoc są nieaktualne informacje dotyczące konfiguracji telefonów. Obsługa nie jest w stanie podać prawidłowej konfiguracji umożliwiającej wysyłanie MMSów. Wygląda na to że sieć chce się pozbyć klientów, których pozyskała oferując najniższą na rynku cenę. I chyba jej się to powoli uda przynajmniej w moim przypadku. ZaletyNiska cena, przejrzysta UmowaWadyNiekompetencja Obsługi i bałagan informacyjny oraz INFORMATYCZNY. -
~Jo7 / 2021-11-14 19:14
Po 4miesiacach bycia ich klientem zamierzam skorzystac z uslug kogokolwiek innego- oby bylo szybciej i lepiej po prostu. Mam serdecznie dosc braku zasiegu, zamulajacego internetu i klikania w kolko refresh,refresh..zeby odtworzyc filmik na youtubie.kazde video zacina w polowie, musze wylaczac tel i wlaczac wszystko od nowa. 21 wiek tak? A tu jakosc jak z poczatkow internetu..moj ostatni miesiac w tej sieci. -
~Kk / 2022-07-28 06:36
Oferta jest dobra, ale jakosc sieci od kilku miesięcy spadła. Problem jest z tym, że często ciężko się dodzwonić. Tel włączony, zasieg niby jest bo to miasto, a otrzymuje sms ze ktoś próbował się dodzwonić. I tak jest często. ZaletyTanioWadyCzęsto nie można się dodzwonić -
~Kolibeer / 2022-11-18 08:32
Najgorsza jest obsługa. Ludzie niekompetentni, aroganccy. Polityka firmy też olewa klienta. ZaletyW miarę atrakcyjna oferta dla grupyWadyZbyt wiele, aby wymieniać -
~Kris / 2021-02-10 18:49
Dopóki nie potrzeba czegoś załatwić to jest ok, ale jak potrzebujesz pomocy bok to okazuje się że nie ma żadnego bok, a na e maile odpisują idioci nie znający nawet własnego regulaminu ZaletyBrakWadyBrak jakiejkolwiek obsługi i pomocy bok -
~Lucas / 2022-05-11 21:26
Internet H+ to max jeśli działa, Kiedyś było OK teraz czekam aż się skończy kontrakt. Chyba kupił to PLAY i od tego czasu jest kicha Zaletycena i nie dzwonią co tydzień z koleją gow....ą ofertą. Nie męczą sms-ami, brak głupkowatych konkursówWadyInternet. w ostatnim czasie zasięg. Jak nie masz 2 karty sim w telefonie to nigdy nie wiesz czy sprawdzisz sobie pocztę -
~Łukaszek / 2019-09-22 16:50
Posiadam Virgin od jakoś 5 lat i było dobrze nawet bardzo dobrze... Ale od jakiegoś dłuższego czasu to jakieś nieporozumienie.... LTE a Internet straszne powolny (może przez to że nie używają już nadajników T-Mobile) z zasięgiem też nie jest kolorowo. Oferta dość spoko ale żeby w większości nie mieć internetu bądź bardzo słaby nie polecam. Przeniosłem numer do T-Mobile gdzie ja nie miałem zasięgu lub internetu znajomi mieli hmmmm... ZaletyCenaWadyBrak darmowych MMS, internet bardzo wolny, średnio z zasięgiem -
~Małgorzata / 2021-06-11 19:11
Aktywacja pierwszego pakietu Gigadaje trwa już 5 dzień i nic, a miało być 24h. Pisałam w tej sprawie do BOK-u i zero odzewu. ZaletyJuż BrakWadyIgnorują nowych klientów -
-
~olsztyn / 2022-07-12 12:12
Ja mam problemy z połączeniami, nie można się do mnie dodzwonić (telefon nie odpowiada albo jest sygnał zajętości), ja nie mogę się zawsze dodzwonić brak jakiejkolwiek reakcji w sieci. Internet na przemian H z pulsującym LTE. WadyBrak pewnego dostępu do usług, połączenia, sms, internet. Trzeba trafic aby było połączenie, najgorzej sms. -
~Pawel / 2019-12-14 13:04
Ja miałem nie przyjemna sytuacje w Virgin, mianowicie Wziąłem abonament 39zl pakiet 3-24m, jednak zrezygnowałem z niego w czasie 14 dni (korzystałem ok tygodnia). Po miesiącu przyszła do mnie E-faktura na kwotę 111 zł. Byłem w szoku za co tyle naliczyli ...
Okazało się ze w tym pakiecie za aktywacje numeru naliczają absurdalne 99zl. Szkoda, ze pan reprezentujący sieć nie przekazał tej informacji przy podpisaniu umowy (na umówię również takiej informacji nie było).
Dopiero po rozmowie z panem z cmok okazało się ze informacja o tym, ze owa kwota doliczana jest do pierwszej faktury znajdowała się w ich regulaminie na stronie VirginMobile.pl w polu do pobrania : „Regulamin oferty promocyjnej „Plan 3 z umową na 24 miesiące” dla Klientów Abonamentowych Virgin Mobile ważny od 2020-01-01””.Wiem mogłem przeczytać regulamin, ale tego nie zrobiłem przez co zapłaciłem ponad stówę. Moim zdaniem jest to nie doinformowanie klienta (wręcz ukrycie kosztów)o dodatkowych kosztach, gdzie inne sieci czarno na białym o tym informują. Dodam jeszcze, ze tyczy się to właśnie tego planu bo do planu 2-24m już nie doliczają kwoty za aktywacje numeru.ZaletyInternet (oferta 1GB)WadyNie przychodzą mmsy
Problem z połączeniami przychodzącymi od dłuższego czasu -
~piki / 2022-04-22 08:39
Miałem gdy korzystali z paru dostępów i było OK. Bez zgody mojej przeszli pod PLAY skąd odszedłem i nie chce mieć nic wspólnego . Zaniki neta w paru miejscach lub powolne działanie . Zgłaszanie powoduje , że mam przez parę dni sprawdzać czy się poprawi itd - przecież to ich obowiązek . Piszą o zasięgu ,ale nie piszą, że prędkość jest znikoma (fakt, nie kłamią -ot naciągaja prawdę ) Kupiłem starter konkurencji i tam gdzie VM ma problem to konkurencja spokojnie daje radę . Istnieje coś takiego jak kolejkowanie klientów macierzystych i wirtualnych ,zapisane jest w APN (tak powiedział technik z PLUSa niedawno i faktycznie sa inne dane w PLAY a VM ) . Odchodze po zakończeniu umowy , bo prędkośći słabe ZaletycenaWadyprędkość LTE -
~Radek / 2022-07-14 15:02
Mają bardzo dobre oferty, zwłaszcza dla osób przenoszących numer lub przedłużających umowę. Ale pomiędzy podpisaniem umowy a jej końcem nie ma co liczyć na dodatkowe bonusy. Sieć niestabilna, obsługa fatalna - wciskają wszystkim kit, że problemy są po stronie użytkownika a nie sieci. Ze 2 lata temu było zdecydowanie lepiej, ale jak się sprzedali P4 (Play) to wszyscy przestali się już starać. ZaletyDobre ceny i promocje dla odnawiających umowę i przenoszących numer.WadyAwarie, wciskanie kitu i stałe problemy z siecią.
strona 8 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »