Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 597 opinii

2.07 / 5

  • Oferta
    2.51
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena/Jakość
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~szachid / 2022-12-24 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia maksymalnie NEGATYWNA. Jestem w tej sieci 7 lat i dziś zablokowali mi dostęp do sieci bo wysłalem smsy z życzeniami czekam już ponad 3h na odblokowanie. I tak właśnie traci się klientów 27 grudnia zmieniam operatora a o śmiesznym virgin będę pisał tylko źle. Nie umieją uszanować stałego klienta.
  • ~Fredi / 2022-12-24 17:43
    Ocena: 1.00 / 5

    Sms świąteczne zablokowali mi numer i tłumaczą, że spam. Żenada
    ZaletyZERO
    WadyWszystko co najgorsze
  • ~goraj / 2022-12-24 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Za wysłanie smsów świątecznych zablokowali mi numer i tłumaczą, że spam czekam, aż odblokują i zabieram się z tej sieci.
    Zaletyzero
    WadyObsługa , jakość połączeń, zasię
  • ~Antyvirgin / 2022-12-23 23:17
    Ocena: 1.67 / 5
    To jest koszmar!
    Jak najdalej od tej sieci a jeśli już to na kartę nigdy abonament jesli nie chcecie kłopotów (oferta no limit a było blokowanie telefonu na kilka dni lub nawet dwa tygodnie za rzekomo długie rozmowy, dopiero po interwencji rzecznika trochę się uspokoili)
    Aha na kartę też nieźle wszędzie można dzwonić ale na infolinię virgin już nie bo jest komunikat aby doładować konto, połączenie nie może być zrealizowane-to jakieś nieporozumienie!
    ZaletyW miarę tanio
    WadyMnóstwo, jak w opisie
  • ~Zalamana / 2022-12-20 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Opłacone faktury mimo tego blokada nikt nie potrafi odpowiedzieć na pytanie dlaczego najgorsza siec
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Dorota / 2022-12-20 09:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Zapomniałam zapłacić rachunku po czy zamiast przypomnienia odrazu zakładają blokadę, zrobiłam przelew expresowy i nadal przez kilka godzin nic, zadzwoniłam do nich oczywiście z czyjegua telefonu, Pani odblokowała mi na 4 dni. Po 4 dniach znów blokada założona, wysłałam maila wraz z potwierdzeniem że transakcji to dostałam numer z leczenia i trzeba czekać, dzwonię ponownie na infolinię po czym Pani mówi że nie wiem czemu tak i radzi jeszcze poczekać a na pytanie co jak nadal nie odblokują to rozkłada ręce że nie wie
    Odradzam gdyż później zostajesz sam ze swoją sprawa, infolinia pomocną nie jest i kompletnie nie kompetentne osoby
    ZaletyZasięg dobry
    WadyJest problem nikt pomoc Ci nie potrafi
  • ~kuba / 2022-12-16 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    jakieś nieporozumienie zarówno z obnsługą ale głównie z siecią .Naciagacze i oszuści usługi brak a opłaty liczą.
    Prosze szerokim łukiem omijać te pseudo siec
    Zaletybrak
    Wadysame wady bo poprostu nie działa
  • ~Niezadowolona klientka / 2022-12-04 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam przechodzenie do tej pseudo sieci. Od pięciu dni nie mam sieci w telefonie, mimo że przeniesienie numeru z karty na abonament miało zająć 24h. Po 24h dzwoniąc na infolinię Pan powiedział,że zazwyczaj przeniesienie numeru trwa 24h po czym dostaliśmy smsa z informacją, że sprawa wymaga dodatkowej analizy przez ekspertów. Mija piąty dzień i dalej nic, a zgłoszenie miało być potraktowane jako PILNE. Na infolinii nie są w stanie wyjaśnić w czym tkwi problem. Naganne podejście do klienta. Zero informacji na temat ile ta cała "analiza przez ekspertów" potrwa. Po prostu skandal. Żałuje, że zdecydowałam się na przeniesienie numeru i wracam do konkurencji. Na prawdę odradzam
    ZaletyBrak
  • ~Mariusz / 2022-12-01 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy razy wbiłem nie właściwy kod bo zamiast usemek wydrukowały się trójki dzisiaj otrzymałem wiadomość że kod doładowania jest zrealizowany - złodzieje i szmaty
  • ~Nick / 2022-11-30 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzają klientów w błąd przy sprzedaży. Niby operator prowadzi wszystko online ale dużo formalności trzeba załatwiać w placówkach partnerskich w których sprzedawca nie ma podglądu danych i nie może pomóc przy występujących problemach. Zawsze trzeba dzwonić na PŁATNĄ infolinię.
  • ~Agata / 2022-11-28 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam , biuro obslugi klienta.wogole nie dziala , zeby cos zalatwic graniczy z cudem , co chwile w telefonie brak sieci
    ZaletyBrak
    WadyBrak sieci ,
  • ~Violetta / 2022-11-26 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, omijajcie szerokim łukiem. Nie można załatwić żadnej sprawy. Nie mają biura stacjonarnego. Brak kompetentnych osób
    ZaletyBrak
    WadyWyżej wymienione
  • ~Oszukany / 2022-11-18 15:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia. Przestrzegam wszystkich chetnych na przystapienie do tej sieci. Związałem sie umowa na 24 miesiace. Mieszkam we Wrocławiu gdzie wszystkie prócz tej sieci dzialaja idealnie. W domu nie moge rozmwiac bo ciagle przerywa brak zasiegu. Internet bardzo wolny jeśli juz jest. Nie wystawiaja i nie przekazuja faktury zgodnie z ustawą. Otrzymuje faktury dawno po ustWowym terminie i moje biuro ksiegowe nie moze jej zaksiegowac. Infolinia wiecznie puszcza myzyke i nalicza slone kwoty za połączenie. Wieczne problemy z połączeniem na numery zagraniczne. Siec prymitywna nie warta żadnych pieniedzy. Spoźniłem sie z płatnością kilka dni. Wyłączono mi 4 numery nagle bez żadnego ostrzeżenia. Moja działalność nie moze funkcjonować. Ksiegowa wylicza straty z tego tytułu. Z prawnikiem przygotowujemy proces na wysoką sume odszkodowawczą.
  • ~Kolibeer / 2022-11-18 08:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Najgorsza jest obsługa. Ludzie niekompetentni, aroganccy. Polityka firmy też olewa klienta.
    ZaletyW miarę atrakcyjna oferta dla grupy
    WadyZbyt wiele, aby wymieniać
  • ~kerim / 2022-11-04 16:20
    Ocena: 2.00 / 5
    telefon co 2 dni blokowany choc kupiony abonament bez limitu
    odradzam omijajcie z daleka

    Zaletydobra oferta tyle ze nie działa
    Wadyskoro brak mozliwości to jest to jedna wielka wada
  • ~Max / 2022-11-03 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikać. Po 3 miesięcznej batalii dot. aktywacji numeru poddałem się. W Virgin nikt nie był zainteresowany. Na koniec dowiedziałem się , że osoba na infolinii nie ma przełożonego , więc nie ma z kim rozmawiać. Dział techniczny nie istnieje. Przestrzegam przed firma. Szkoda czasu i nerwów.
    WadyBrak miejsca tyle ich jest.
  • ~Robert / 2022-11-02 19:05
    Ocena: 1.33 / 5
    UNIKAĆ! Ich dział techniczny nie istnieje. Od 2,5 miesiąca nie potrafią doprowadzić do sprawnego uruchomienia netu w routerze do którego dostali wszystkie możliwe dane, logi, hasła itd., itp.
    Uruchomić nie potrafią ale pieniądze chcą i żadne tłumaczenia ani przedstawione dowody, nie są w stanie wpłynąć na ich decyzję i nie widzą swojego błędu. UNIKAĆ!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie działa
  • ~ML / 2022-11-02 14:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Ja chciałabym odnieść się do obsługi klienta. Mam dwa numery w Virgin i generalnie bardzo wygodna była dla mnie opcja samodzielnego uruchamiania potrzebnych usług. Jednakże około 3 miesiące temu aplikacja nie działa poza granicami kraju. Nie można bez VPN się zalogować. Wymieniłam już niezliczona ilość email z techniczna obsługa klienta i mam wrażenie ze rozmawiam tylko z automatami które maja za zadanie odpowiedzieć cokolwiek. Opisałam problem i nawet podałam przyczynę do rozwiązania i kolejny raz dostaje informacje podaj dane które powtarzam niezliczona ilość razy. Czuje ze ktoś robi sobie żart z tej korespondencji a nie ma zamiaru rozwiązać problemu.
  • ~Marcin / 2022-10-27 18:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet bardzo słabej jakości maksymalnie do 30Mb/s, a najcześciej koło 10Mb/s (oferta down/up, 70/15) lokalizacja blisko centrum Warszawy... nieustanne zrywanie połączenia z nadajnikiem.
    Na automacie modem podłączany jest do 3G, na wymuszonym LTE ciągle skacze między pasmami: virgin do orange i tak na zmianę.
    Ręczne wybranie operatora kończy się brakiem jakiegokolwiek internetu.
    W trakcie rozmowy wideo komunikaty o niestabilnym połączeniu, pobieranie plików najczęściej kończy się błędem sieci.

    Obsługa klienta słaba, odpowiedzi nawet po 2 tygodniach, często automatyczne, np. wgraj ponownie ustawienia w telefonie... problemu nie mogę rozwiązać już od 2 miesięcy.
    Zaletytanio
    Wadyniestabilny, słaba obsługa
  • ~Chilek / 2022-10-27 13:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Tak jak piszą inni - nie będę się powtarzał.
    Od siebie dodam, że w wakacje 2022 nastąpiło drastyczne pogorszenie jakoś usługi, a kmiotki z BOK udają, że się nic nie zmieniło. Miałem 3 umowy na 24 miesiąca kończące się w grudniu 2022. Jedną przedwcześnie zerwałem i musiałem zapłacić karne abonamenty do końca okresu zobowiązującego, mimo że wcześniej zgłaszałem ich poważne problemy z usługą. Jednak to wszystko i tak u nich idzie do /dev/null. Czekam do grudnia i uciekam z kolejnymi dwoma numeracji z tego tonącego, zgniłego okresu do NjuMobile...
    Zaletycena
    Wadycała reszta
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1268
Lajt Mobile
Ocena: 4.02, ilość opinii: 1011
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185