Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2024-02-29 00:08
    Ocena: 3.67 / 5
    Witam. Dlaczego odbiorcy przesyłek nie mogą dostać kontaktu do kuriera ? Jakby mieli nr tel do kuriera to mogliby się dowiedzieć mniej więcej o której będzie z przesyłką i nie musielibyśmy siedzieć cały dzień w domu, oczekując na jego przyjezd,bo państwo piszą że dostarczenie odbędzie się do końca dnia. My jesteśmy takimy samymi ludźmi jak wy i mamy rożne sprawy do załatwienia a nie oczekiwanie cały dzień na kuriera bo nie potraficie się określić mniej więcej w godzinach tak jak inne firmy,a po za tym to inne firmy podają numer telefonu do kuriera jak wysyłają informacje kiedy będzie u nas przesyłka.jaki problem wy z tym macie że nie potraficie podać do kuriera numer telefonu.
    WadyBrak kontaktu do kuriera
  • ~Justyna / 2024-02-23 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka zaginęła,firma nie potrafi wyjaśnić co się stało z paczka. Odsyłają do allegro ,a allegro do ups. Tylko że to ups zgubiło paczkę, bo w systemie allegro i ups widnieje informacja ze mam przesyłkę do odbioru. Nie polecam
    WadyZgubiona paczka
  • ~Natasza / 2024-02-22 14:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Dostarczona uszkodzona przesyłka uważajcie giną rzeczy
  • ~Yokai / 2024-02-20 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieterminowo, niekompetentnie, niesympatycznie, olać klientów. To powinny być slogany reklamowe tych fajansiarzy. Terminy podawane przy zleceniu przesyłki w ups są oszustwem i nikt się nimi nie przejmuje. SI na infolinii jest skonstruowana przez jakichś upośledzonych albo wkurzonych i nieopłaconych informatyków. Omijać ten syf szerokim łukiem jeśli chcecie mieć coś na czas
  • ~Sara / 2024-02-20 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania z usług firmy UPS. W piątek miał być u mnie kurier z przesyłką, cały dzień spędziłam w domu czekając na niego. Wieczorem dowiedziałam się, że nie było mnie w domu. W systemie widniała informacja, że podjęta próba doręczenia się nie powiodła. Ok zdarza się, kurier się nie wyrobił, wstawić coś do systemu musiał. Przeczekałam weekend, w poniedziałek zero odzewu ze strony firmy w sprawie mojej przesyłki. We wtorek sama zadzwoniłam na infolinię, po 5 minutowej rozmowę ze sztuczną inteligencją przełączono mnie do konsultanta. Wyjaśniłam Pani na infolinii w czym problem. Zostałam poinformowana, że w ciągu godziny ktoś się ze mną skontaktuje w sprawie drugiej próby doręczenia. Po 40 minutach zadzwonił Pan kurier, chciał abym wyjechała do miejscowości oddalonej od miejsca doręczenia przesyłki o jakieś 15 km. Albo wskazała inne miejsce na trasie, którą będzie pokonywał w celu odebrania przesyłki. Nie muszę chyba mówić, że paczka była zamówiona pod konkretny adres, a nie tam gdzie pan Kurier sobie wymyśli . Jeśli bym chciała odbierać paczkę w punkcie odbioru to bym wybrała inną firmę kurierską, która ma punkty odbioru czynne 24/7. Totalna porażka, nigdy nie skorzystam więcej z usług tej firmy. Dla świętego spokoju paczka została odebrana po środku niczego, na drodze jakieś 10 km od mojego domu. Miałam obawy, że paczka nigdy do mnie nie dotrze, dlatego tylko poszłam na rękę kurierowi. Nie dość, że człowiek płaci koszty przesyłki to jeszcze musi jeździć nie wiadomo gdzie.
  • ~Ola / 2024-02-15 10:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Wysyłka paczki typu UPS Express Saver - miała być dostarczona na następny dzień po południu, a dotarła dzień później. Nie płaciłabym extra za szybkie dostarczenie paczki, gdyby mi nie zależało na czasie.
    Z monitoringu wynikało, że z mojego miasta wyjechała dopiero w dniu kiedy miała być dostarczona. Na infolinii powołują się na zapisy o utrudnieniach przy transporcie, ale paczka nie wyjechała w trasę, co to było, trudność z załadowaniem do samochodu (paczka ważyła 2 kg) !!
    To jest naciąganie klientów.
    ZaletyOdbiór paczki sprawny, koło godziny na którą był umówiony
    WadyNie dotrzymanie terminu dostawy, brak powiadomienia o przyjeździe kuriera po paczkę
  • ~Dominik / 2024-02-10 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier napisał w uwagach, że firma zamknięta i dostarczy w następnym dniu roboczym. Nawet go nie było na naszej ulicy, mam monitoring i domofon z rejestracją osób dzwoniących i nikogo nie było ani na monitoringu, ani w zdarzeniach wideodomofonu. PORAŻKA ta firma!
    Zaletybrak
    Wadynie dostarczają gwarantowanych przesyłek
  • ~Monika / 2024-02-09 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma jest tragedia najgorsza jaka może być gorsza niż DPD brak kontaktu z kurierem to po pierwsze to co ja miałam za akcje z przesyłką to nigdy w życiu nawet z DPD czegoś takiego nie miałam kurier za pierwszym razem miał mi doręczyć paczkę nie było go w ogóle więc pomyślałam może dobra może domofonu nie słyszałam co jest niemożliwe bo jest na full i zawsze go słychać dobrze za drugim razem skontaktowałam się z firmą żeby podać im kod do wejścia i wszystkie instrukcje całą mieli przekazać kurierowi
    Na drugi dzień czekam cały dzień na kuriera za drugim razem no to to już po prostu było totalne przegięcie zwalili na mnie że ja przekierowałam paczkę do oddziału i tam sobie sama odbiorę ja tu czekam drugi dzień cały dzień na kuriera i na to wychodzi że kurierowi nawet się nie chciało podjeżdżać pod mój adres i go ani razu nie było było
    Nigdy w życiu nie wezmę kuriera z tej tak debilnej firmy
    WadyBrak kontaktu z kurierem kurier w ogóle nie przyjeżdża pod adres
  • ~Anna / 2024-02-09 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, trzeba unikać jak ognia!!! Byłam w domu, kurier nie zadzwonił, nie dostałam wiadomości, paczka wróciła do nadawcy. Innym razem kurier się pofatygował ale był obrażony że przyjechał.
    ZaletyNiby terminowość, ale naprawdę poziom funkcjonowania tej firmy nie pozwala mi nawet na jedną gwiazdkę
    WadyWszystko
  • ~Grażyna / 2024-02-07 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przywozi paczki pod wskazany adres.Brak jakiejkolwiek informacji o przekierowaniu paczki i gdzie,przez kuriera.Najgorsza firma na rynku.
    ZaletyBrak
    WadyTotalna porażka.
  • ~Chad Thundercock / 2024-02-02 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Termin dostarczenia paczki przekładany wiele razy.
  • ~Ezixx / 2024-01-31 08:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Już drugi raz ta sama akcja, mimo wybrania opcji wysyłki pod adres kurier jedzie zostawić ją w punkcie. Najgorsza firma kurierska, z innymi nigdy nie mialam takich problemów, żeby kurierowi nie chciało się łaskwie podjechac na wlasciwy adres...już lepiej dopłacić i zawsze brać Inpost!!!
    WadyKurier nie raczy nawet podjechać pod dom tylko jedzie do punktu bez żadnych informacji
  • ~Wojtecc / 2024-01-30 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteśmy w średniowieczu . Infolinia to pomyłka.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Rr / 2024-01-29 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nadaje się do czyszczenia szamba a nie do przesyłek
    ZaletyBrak
    WadyKurier nie dzwoni kiedy jest z paczką i nie ma kontaktu do kuriera i brak SMS z ups o przesyłce.
  • ~Kaja / 2024-01-27 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam w domu, nie było kuriera! Zero wiadomość, brak telefonu czy maila. Po dwóch dniach udało mi się zlokalizować przesyłkę. UPS to najgorsza firma kurierska!!!!! Nigdy więcej!!!! Omijać ich z daleka.
    ZaletyŻadnych
    WadyBraknie mi miejsca na opisanie wszystkiego!’
  • ~Jarro / 2024-01-26 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprawa do UOKiK, jak i do skierowania na policję, kurier celowo wprowadził błędny odczyt domu, nawet nie dzwoniąc na miejscu, pomimo że wszystko poprawnie zaadresowane, z numerem telefonu adresata - Firma ta to kompletna farsa od 3 dni nie są w stanie dostarczyć przesyłki w odrębie stolicy (okręgu 10 km od Punktu-hubu). Brak statusu aktualizacji od co najmniej 2 dni na ichniejszym systemie, olewanie klienta totalnie na linii pomimo 3 krotnie zgłoszonej interwencji. Wpis UPSa zrobiony następnego dnia mimo wcześniej zgłoszonej interwencji. W zeszłym roku miałem podobne problemy gdzie przesyłka międzynarodowa w Europie szła 3 tygodnie. NIE POLECAM I ODRADZAM ZDECYDOWANIE!!!!
    WadyNierzeczowa Firma, Brak zaufania, Niegodna zaufania, olewająca klienta
  • ~Łukasz / 2024-01-26 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem potwornie rozczarowany. Po raz kolejny byłem w domu a jedyne co otrzymałem to informacja że kurier nikogo nie zastał. Konsultant bezradny, nie może - nie ma takiej możliwości - skontaktować się z kurierem. Jedynie zostaje reklamacja która zżera kolejną godzinę.
    Wielki zawód.
    WadyUPS zachowuje się jak potentat mając klienta za nic. Przyjrzyjcie się w końcu opiniom użytkowników. W 98% jedna gwiazdka. Wstyd.
  • ~Anna / 2024-01-25 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka to i tak jest zdecydowanie za dużo ponieważ funkcjonowanie firmy kurierskiej w XXI wieku, gdzie zamawianie produktów stało się normą, odbiera po prostu mowę.
    Jeśli komuś zależy na braku kontaktu, nieterminowości, obarczanie winą klienta to wtedy może skorzystać z tej firmy
    ZaletyŻadnych
    WadyOgrom
  • ~Jakub / 2024-01-24 10:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Fatalna obsługa celna. Buta i spychoterapia. Dupowaty, rozbudowany i nieuntuicyjny interfejs Bardzo dobra terminowość doręczeń.
    Zaletyterminowość
    Wadyobsługa celna
  • ~moron / 2024-01-22 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zaznacza sobie radośnie "brak adresu" przy kolejnej już paczce i ma wyrąbane, że centrala każe mu ją dostarczyć albo do mnie zadzwonić.
    Oczywiście, że nie ma takiego adresu - prąd, woda, internet, nawet poczta (sic!) wpadają w próżnię.
    Wadykolejny raz kurier i....a nie umie (?) znaleźć adresu, którym są wielkie wrota prosto z chodnika z domofonem, skrzynką i szyldem - i... jest to jedyny lokal :D
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12568
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8019
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7662
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4094
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2420
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4617
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3934
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991