strona 3 z 204
-
~Sr92 / 2024-03-13 15:43
Witam, masakra to bardzo delikatne określenie. Paczka dociera z opóźnieniem, brak kontaktu z kimkolwiek, jeśli już Ci się uda dodzwonić to nikt nie potrafi udzielić konkretnych informacjii. Drugi raz mam nieprzyjemność korzystać z usług tej firmy (jestem odbiorcą, to nie mój wybór) i kolejny raz ta sama sytuacja.
Porażka. -
-
~Sylwia / 2024-03-11 10:51
Jakby można było dać -5 to bym dała. Firma porażka. Uszkodzili paczkę na rozładunku, dostałam paczkę z połową zawartość i z protokołem, który nie uwzględnia brakujących rzeczy. Na złożona reklamacje dostaje odpowiedź iż nie widzą winy u pracownika a sprzedający źle zapakował paczkę. Na brak połowy paczki odpowiadają gotowymi formułkami .
Pierwszy raz i ostatni raz skorzystałam z ich usług. -
~Alona Baskakova / 2024-03-06 15:22
Nie daj bóg skorzystać z usług tej firmy. Dramat. -
~leksandraa / 2024-03-05 09:20
Beznadziejna firma, jestem pełna podziwu że nadal przyjmują zlecenia i nie zostali ,,zamknięci"
Numer do śledzenia paczki okazał się bezużyteczny bo nie było żadnych informacji gdzie się znajduje paczka. Czekałam 2miesiace bo paczka zaginęła. Dzwoniąc do biura obsługi klienta dostawałam informacje, że ,,,lada dzień" paczka będzie dostarczona bo widnieje jako zeskanowana w pobliżu mojego Macu zamieszkania. Tego typu informacji o ostatnio zeskanowanej paczce było kilkanaście. Niestety gdzie dokładnie i kiedy to było -nie wiadomo. Jedna wielka niewiadoma Straciłam nadzieję, że kiedykolwiek dostanę tą paczkę aż po ostatnim telefonie dostałam informację, że paczka jest w filii UPA (150km od mojego Macu zamieszkania). Nie zastanawiając się,wsiadłam w samochód i sama dojechałam ją odebrać. Nikt mi oczywiście pieniędzy nie zwrócił i brak jakichkolwiek wyjaśnień. Z całego serca nie polecam, najgorszą firma kurierską z jaą miałam do czynienia.ZaletyBrakWadyBrak rzetelnych informacji o paczce, ciężki kontakt z obsługą klienta, nie dostarczona paczka -
~Marta / 2024-02-29 22:18
Dramat!! Żenada!!! Kurier zaznaczył, że nikogo nie zastał w domu, gdzie byłam cały dzień. Po telefonicznym zgłoszeniu zdarzenia , minęła doba i nadal nikt nie przyszedł. Paczka jest do odbioru w punkcie. Ponad to rozmowa z konsultantką to kpina... została poproszona o natychmiastową interwencję , by kurier jak najszybciej do mnie dotarł, to stwierdziła , że ona tego nie zrobi i się rozłączyła! Wasza firma i usługi to żart! Wstyd!!! -
~Monika / 2024-02-29 00:08
Witam. Dlaczego odbiorcy przesyłek nie mogą dostać kontaktu do kuriera ? Jakby mieli nr tel do kuriera to mogliby się dowiedzieć mniej więcej o której będzie z przesyłką i nie musielibyśmy siedzieć cały dzień w domu, oczekując na jego przyjezd,bo państwo piszą że dostarczenie odbędzie się do końca dnia. My jesteśmy takimy samymi ludźmi jak wy i mamy rożne sprawy do załatwienia a nie oczekiwanie cały dzień na kuriera bo nie potraficie się określić mniej więcej w godzinach tak jak inne firmy,a po za tym to inne firmy podają numer telefonu do kuriera jak wysyłają informacje kiedy będzie u nas przesyłka.jaki problem wy z tym macie że nie potraficie podać do kuriera numer telefonu. WadyBrak kontaktu do kuriera -
~Justyna / 2024-02-23 14:24
Przesyłka zaginęła,firma nie potrafi wyjaśnić co się stało z paczka. Odsyłają do allegro ,a allegro do ups. Tylko że to ups zgubiło paczkę, bo w systemie allegro i ups widnieje informacja ze mam przesyłkę do odbioru. Nie polecam WadyZgubiona paczka -
~Natasza / 2024-02-22 14:28
Dostarczona uszkodzona przesyłka uważajcie giną rzeczy -
-
~Yokai / 2024-02-20 18:01
Nieterminowo, niekompetentnie, niesympatycznie, olać klientów. To powinny być slogany reklamowe tych fajansiarzy. Terminy podawane przy zleceniu przesyłki w ups są oszustwem i nikt się nimi nie przejmuje. SI na infolinii jest skonstruowana przez jakichś upośledzonych albo wkurzonych i nieopłaconych informatyków. Omijać ten syf szerokim łukiem jeśli chcecie mieć coś na czas -
~Sara / 2024-02-20 13:21
Nie polecam korzystania z usług firmy UPS. W piątek miał być u mnie kurier z przesyłką, cały dzień spędziłam w domu czekając na niego. Wieczorem dowiedziałam się, że nie było mnie w domu. W systemie widniała informacja, że podjęta próba doręczenia się nie powiodła. Ok zdarza się, kurier się nie wyrobił, wstawić coś do systemu musiał. Przeczekałam weekend, w poniedziałek zero odzewu ze strony firmy w sprawie mojej przesyłki. We wtorek sama zadzwoniłam na infolinię, po 5 minutowej rozmowę ze sztuczną inteligencją przełączono mnie do konsultanta. Wyjaśniłam Pani na infolinii w czym problem. Zostałam poinformowana, że w ciągu godziny ktoś się ze mną skontaktuje w sprawie drugiej próby doręczenia. Po 40 minutach zadzwonił Pan kurier, chciał abym wyjechała do miejscowości oddalonej od miejsca doręczenia przesyłki o jakieś 15 km. Albo wskazała inne miejsce na trasie, którą będzie pokonywał w celu odebrania przesyłki. Nie muszę chyba mówić, że paczka była zamówiona pod konkretny adres, a nie tam gdzie pan Kurier sobie wymyśli . Jeśli bym chciała odbierać paczkę w punkcie odbioru to bym wybrała inną firmę kurierską, która ma punkty odbioru czynne 24/7. Totalna porażka, nigdy nie skorzystam więcej z usług tej firmy. Dla świętego spokoju paczka została odebrana po środku niczego, na drodze jakieś 10 km od mojego domu. Miałam obawy, że paczka nigdy do mnie nie dotrze, dlatego tylko poszłam na rękę kurierowi. Nie dość, że człowiek płaci koszty przesyłki to jeszcze musi jeździć nie wiadomo gdzie. -
~Ola / 2024-02-15 10:31
Wysyłka paczki typu UPS Express Saver - miała być dostarczona na następny dzień po południu, a dotarła dzień później. Nie płaciłabym extra za szybkie dostarczenie paczki, gdyby mi nie zależało na czasie.
Z monitoringu wynikało, że z mojego miasta wyjechała dopiero w dniu kiedy miała być dostarczona. Na infolinii powołują się na zapisy o utrudnieniach przy transporcie, ale paczka nie wyjechała w trasę, co to było, trudność z załadowaniem do samochodu (paczka ważyła 2 kg) !!
To jest naciąganie klientów.ZaletyOdbiór paczki sprawny, koło godziny na którą był umówionyWadyNie dotrzymanie terminu dostawy, brak powiadomienia o przyjeździe kuriera po paczkę -
~Dominik / 2024-02-10 16:25
Kurier napisał w uwagach, że firma zamknięta i dostarczy w następnym dniu roboczym. Nawet go nie było na naszej ulicy, mam monitoring i domofon z rejestracją osób dzwoniących i nikogo nie było ani na monitoringu, ani w zdarzeniach wideodomofonu. PORAŻKA ta firma! ZaletybrakWadynie dostarczają gwarantowanych przesyłek -
~Monika / 2024-02-09 18:53
Ta firma jest tragedia najgorsza jaka może być gorsza niż DPD brak kontaktu z kurierem to po pierwsze to co ja miałam za akcje z przesyłką to nigdy w życiu nawet z DPD czegoś takiego nie miałam kurier za pierwszym razem miał mi doręczyć paczkę nie było go w ogóle więc pomyślałam może dobra może domofonu nie słyszałam co jest niemożliwe bo jest na full i zawsze go słychać dobrze za drugim razem skontaktowałam się z firmą żeby podać im kod do wejścia i wszystkie instrukcje całą mieli przekazać kurierowi
Na drugi dzień czekam cały dzień na kuriera za drugim razem no to to już po prostu było totalne przegięcie zwalili na mnie że ja przekierowałam paczkę do oddziału i tam sobie sama odbiorę ja tu czekam drugi dzień cały dzień na kuriera i na to wychodzi że kurierowi nawet się nie chciało podjeżdżać pod mój adres i go ani razu nie było było
Nigdy w życiu nie wezmę kuriera z tej tak debilnej firmyWadyBrak kontaktu z kurierem kurier w ogóle nie przyjeżdża pod adres -
~Anna / 2024-02-09 12:11
Najgorsza firma kurierska, trzeba unikać jak ognia!!! Byłam w domu, kurier nie zadzwonił, nie dostałam wiadomości, paczka wróciła do nadawcy. Innym razem kurier się pofatygował ale był obrażony że przyjechał. ZaletyNiby terminowość, ale naprawdę poziom funkcjonowania tej firmy nie pozwala mi nawet na jedną gwiazdkęWadyWszystko -
~Grażyna / 2024-02-07 18:06
Kurier nie przywozi paczki pod wskazany adres.Brak jakiejkolwiek informacji o przekierowaniu paczki i gdzie,przez kuriera.Najgorsza firma na rynku. ZaletyBrakWadyTotalna porażka. -
~Chad Thundercock / 2024-02-02 09:35
Termin dostarczenia paczki przekładany wiele razy. -
-
~Ezixx / 2024-01-31 08:58
Już drugi raz ta sama akcja, mimo wybrania opcji wysyłki pod adres kurier jedzie zostawić ją w punkcie. Najgorsza firma kurierska, z innymi nigdy nie mialam takich problemów, żeby kurierowi nie chciało się łaskwie podjechac na wlasciwy adres...już lepiej dopłacić i zawsze brać Inpost!!! WadyKurier nie raczy nawet podjechać pod dom tylko jedzie do punktu bez żadnych informacji -
~Wojtecc / 2024-01-30 11:02
Jesteśmy w średniowieczu . Infolinia to pomyłka. ZaletyBrakWadySame wady -
~Rr / 2024-01-29 16:33
Firma nadaje się do czyszczenia szamba a nie do przesyłek ZaletyBrakWadyKurier nie dzwoni kiedy jest z paczką i nie ma kontaktu do kuriera i brak SMS z ups o przesyłce. -
~Kaja / 2024-01-27 13:54
Byłam w domu, nie było kuriera! Zero wiadomość, brak telefonu czy maila. Po dwóch dniach udało mi się zlokalizować przesyłkę. UPS to najgorsza firma kurierska!!!!! Nigdy więcej!!!! Omijać ich z daleka. ZaletyŻadnychWadyBraknie mi miejsca na opisanie wszystkiego!’
strona 3 z 204