Z punktu widzenia poszkodowanego - absolutna, absurdalna wręcz porażka ubezpieczyciela. Średnio potrzeba 120 (STU DWUDZIESTU!!!) telefonów żeby się w ogóle dodzwonić, zainstalowałem w końcu aplikację która sama wydzwania - inaczej by się chyba nie dało.
Kwota odszkodowania nie była jakaś tragicznie zaniżona, ale zero kontaktu, zlewanie maili, nie odbieranie telefonów, udawanie że nie dochodzą pisma z potwierdzeniem odbioru - szkoda słów.
Jak komuś przytrafi się szkoda spowodowana przez właściciela polisy TUW TUZ polecam od razu zgłaszać się do sprawcy a nie jego ubezpieczyciela o odszkodowanie, będzie prościej i szybciej. Wierzcie mi.ZaletyOdkryłem że istnieją aplikacje które same wydzwaniają
WadyFirma krzak. O, dołożę hit: zgłaszanie szkód tylko w godzinach 8-17 w dni powszednie, więc miłego zgadywania czy przysługuje Wam zwrot za lawetę, czy mają jakieś swoje warsztaty, co z autem zastępczym itp.
Nie jestem klientem, zostałem zmuszony do skorzystania z ich "usług".