Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Telpol - Internet opinie

Ocena na podstawie 218 opinii

2.05 / 5

  • Niezawodność
    1.77
  • Obsługa klienta
    1.78
  • Cena
    2.55
  • Parametry
    2.16

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jaroo86 / 2017-05-01 19:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam jestem klientem telpolu od 5 lat na dwoch mieszkaniach w Sosnowcu i Dabrowie Gorniczej wiec moja opinia bedzie wiarygodna a wiec jezeli chodzi o internet to zdaezaja sie czasami awarie ale sa od razu naprawiane i prawda ze infolinia 24 h dziala . W ciagu dnia sa kolejki zeby sie dodzwonic natomiast sa rzetelni i moge polecic po awarii zakonczonej oddzwaniaja czy wszystko ok Jeseli chodzi o tv nigdy nie mialem problemu . Podsumowujac jestem bardzo zadowolony z uslug a cena uslug jest najtansza na rynku Wiem co mowie bo pracowalem w upc i inne oferty tez porownywale a eleveny tylko w tej sieci sa za free w pakiecie tv
    Sosnowiec Dabrowa Gornicza
  • ~Pyramid Head / 2017-04-17 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet od ponad 6 miesięcy FATALNY , ciągłe chwilowe przerywanie połączenia i słaby sygnał.
    ZaletyBRAK
    WadyTrzeba płacić
    korzystam rok i 10 miesięcy jeszcze 2 miesiące i zmieniam operatora
  • ~Zero78809 / 2017-04-01 15:19
    Ocena: 4.25 / 5
    Fakt Telpol przejął SSI i jak dla mnie nic na gorsze się nie zmieniło.
    Generalnie polecam stabilne szybkie łącze za rozsądną cenę.
    ZaletyStabilne lacze
  • ~snejk / 2017-03-22 18:39
    Ocena: 1.25 / 5
    porazka!!!! omijac szerokim lukiem . same wady, co chwila cos nie dziala, ssnet chodzil super, a to jest gowno!
    Zaletybrak
    Wadysame wady, co chwila cos nie dziala, ssnet chodzil super, a to jest gowno!
  • ~Robert Z. ze Świętochłowic / 2017-03-06 20:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Fatalny internet.
    Firma Telpol przejęła na jesieni zeszłego roku firmę ssnet ze Świętochłowic. Z racji zapewnień pracowników telpol oraz byłego właściciela( listy z informacją) nic się nie powinno zmienić. A jednak od tamtego czasu są ciągłe problemy z transferem. Internet,a testuje go codziennie nie osiągnął więcej niż 25 Mbs!!! Stary potrafił wyciągnąć spokojnie w gdzinach szczytu 80mbs.
    Jeśli chodzi o obsługę klienta to przypomina się znany program telewizyjny "usterka".
    A co do serwisu.... najlepiej jak zacytuje pracownika "nie wiem co może być przyczyną..."
    Generalnie nie polecam, SZCZERZE NIE POLECAM
    Zaletycena
    Wadytransfer, serwis, obsługa klienta.....
    korzystam od października 2016
  • ~Cvbbbb / 2017-02-22 18:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybkie łącze z modemem 5 GHZ. Umiarkowaa cena podnoszenie prędkości łączą.
    ZaletySzybkie stabilne lacze
  • ~Monika / 2017-02-19 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam do zapłaty faktury. Zostały wrzuce do skrzynki bez koperty. Żeby było zabawniej nie podisywałam z nimi żadnej umowy !
    WadyNaciągacze
  • ~Juucvgt / 2017-02-11 19:02
    Ocena: 4.50 / 5
    Stabilne łącze. Korzystna cenowo często większą prędkość niż zadeklarowana
    ZaletyStabilność cena predkosc
  • ~... / 2017-02-10 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałem! Fatalna obsługa klienta.Jeśli ktoś chce to wziąć to serdecznie odradzam bo potem będzie za późno.
    WadyCiągłe problemy z internetem. Obsługa klienta to już jest DRAMAT!
  • ~Telpol-ADM / 2017-01-14 11:22
    Witam
    Jestem jednym z administratorów sieci i uważam, ze wiele z opisanych opinii jest po prostu hejtem konkurencji. Osoby które chcą wyjaśnić problem bo czują się nie usatysfakcjonowane z obsługi, mają problem techniczny zapraszam na forum sieci http://www.telpol.net.pl/_forum/index.php . Tam można w sposób merytoryczny rozwiązać każdą kwestię nie tylko techniczną ale także wypowiedzieć się w każdej kwestii.

    Tak dla wyjaśnienia awarie się zdarzają, są i są immanentną cechą każdej infrastruktury. Ale dyżury konserwatorów są przez cały weekend także w święta, Infolinia czynna codziennie od 7.00 do 24.00.

    Jednocześnie wielu tym opinią zaprzeczają nasze wyniki w rankingu speedtest.pl gdzie od wielu miesięcy jesteśmy polecanym dostawcą internetu w województwie śląskim. http://www.speedtest.pl/ranking_isp/1/83/2-1-1-1-2-SL-0-0-1
  • ~Adam / 2017-01-13 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno, dzień w dzień brak internetu, wieczne tłumaczenie światłowodami. Tu zepsuty tu skraodziny, hmm dziwne, że dziennie ktoś im kradnie lub psuje swiatlowody.
    Ogolnie, nie polecam internet słaby, traci zasięg, w dodatku dzienny brak.
  • ~Olga / 2017-01-09 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    TELPOL TO DNO,SZCZERZE ODRADZAM TĄ KABLÓWKĘ-to kompletna kpina z klienta !!!!!. Wiem od konserwatora,że są zmuszani do pisania tych dobrych opinii na forach,nikt tam nie pracuje dłużej niż kilka miesięcy,bo rotacja jest niesamowita.Mają wytyczne jak traktować petenta zgłaszającego problem-po prostu jak śmiecia!Nie ma tam szefa jedynie jego niekompetentni zastępcy,jest więc totalny burdel,nie ma się komu poskarżyć na obsługę,ciągłe awarie,które łaskawie ,,usuwają''za opłatą,po kilku dniach!!!Nie mają pogotowia awaryjnego-jeśli coś nawali w piątek,co w Telpolu jest normą-czekasz do poniedziałku-bez dostępu do TV ,telefonu i internetu,późnym wieczorem,podczas deszczu,burz,mrozów- brak sygnału.Jadą na zwykłych kablach,a wmawiają,że na światłowodowych.Zamiast np 300 MB-otrzymujesz...6o ale płacisz za 300 i rekompensaty żadnej,chociaż powinna być naliczana z tzw automatu!.Za przysłanie technika żądają zapłaty 200zł,za metr kabla 40zł,masz jakieś ale-pisz pisma i osobiście składaj je w ,,sekretariacie'',po to by wylądowały w koszu,o odpowiedzi na pismo zapomnij!Abonent nie ma żadnych praw, prócz propozycji...,,możesz zmienić operatora''tylko...nie możesz zerwać umowy,bo znowu kara-MASAKRA!
    Zaletypłacz i płać!
    WadyNIE POLECAM!Drogo,beznadziejnie,jesteś nikim!
    Z braku laku kupiłam kit
  • ~Diadem / 2016-12-18 14:21
    Ocena: 2.25 / 5
    Korzystam już kilka lat z internetu dostarczanego przez firmę TELPOL na Osiedlu Środula w Sosnowcu. Mogę powiedzieć, że nie zdarzają się poważne awarie, że nie ma dostępu do sieci przez kilka godzin czy dni, ale za to BARDZO CZĘSTO, kilka razy dziennie zdarzają się chwilowe braki z dostępem do internetu trwające około minuty. Niby nic takiego, ale granie w gry online z tak działającym internetem staje się niemożliwe. Gdy problem wystąpi, pomaga reset routera, zresztą pani z call center sama to zaproponowała, czyli problem jest firmie znany, niestety nic z tym nie robią, a zdarza się to niestety coraz częściej i już waham się czy nie zmienić dostawcy...
    WadyCiągłe chwilowe rozłączanie sygnału.
  • ~Rafał / 2016-12-17 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka, ciągle jakieś awarie, ciągle te samo wytłumaczenie, że światłowód popsuty i trzeba spawać, jakby był zrobiony z jakiegoś chińskiego tandetnego plastiku ... Jak się do nich dzwoni gdy jest awaria to czeka się w klejce na połączenie z konsultantem, która zatrzymuje się na wiecznym oczekiwaniu, gdyż ciągle są 2 lub 3 osoby przed nami oczekujące, a jak już przyjdzie nasza kolejka to nikt nie odbiera przez kolejne 10 min telefonu ... ktoś w TELPOLu ma nas chyba za idiotów i odwiesza słuchawkę a ty se czekaj jak głupek... Ostatnio czekałem na połączenie z konsultantem aż 45 minut !!!! Do tego jak CI padnie net w sobotę po południu to musisz czekać do poniedziałku aż się tym zajmą ....
  • ~Karola / 2016-12-08 12:57
    To jest jakaś kpina prawie codziennie brak internetu przez dłuższy czas, a hajs biora
  • ~Bartek / 2016-11-24 15:58
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak internetu w środku tygodnia od samego rana do chwili obecnej. Na ich stronie żadnej informacji o awarii. Dyletanctwo wyższego poziomu, a ceny rosną.
  • ~Michal / 2016-09-25 12:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Dno totalne. Niwzawodnosc to kpina, obsluga klienta tez. Nie dajcie sie zwiesc super hiper opniom ktore sami o sobie publikuja
    ZaletyBrak
  • ~Borut / 2016-09-20 14:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Super sieć!. Cenowo pakiety idealne. Jak ktoś nie potrafi składać reklamacji to niech nie pisze bzdur.
    ZaletyBogate pakiety
    Szybki Net
    Szybka Pomoc Techniczna
    Wadybrak
  • ~Bolo / 2016-09-07 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę się nie sugerować gwiazdkami - wszędzie oceniam na '-10'. Także cenę. Za jej stosunek do jakości powinni dopłacać Klientom. Korzystałem z ich łącza przez kilka lat, aż do roku +/- 2011. Wtedy zrezygnowałem na korzyść innej sieci osiedlowej. Awarie internetu zdarzały się kilka razy w tygodniu (np. podczas deszczu), ale to nie koniec. Naprawą awarii z piątku firma zajmowała się w poniedziałek lub wtorek, po nieustającej batalii z infolinią. Dziś (minęło kilka lat), poszukując dostawcy internetu zadzwoniłem do firmy Telpol, aby dowiedzieć się, czy coś się w tym temacie zmieniło. Obecny dostawca przyzwyczaił mnie do tego, że gdy odebrał telefon już znał przyczynę awarii oraz udzielał informacji do jakiego czasu nie będzie dostępu do sieci. Nie muszę chyba mówić, że skoro traktowano Klientów w taki sposób, to awarię usuwano w przeciągu kilku minut. Raz zdarzyło się, że dostępu do sieci nie było przez +/- godzinę. Pani z infolinii firmy Telpol wyprowadziła mnie z błędu i poinformowała, że informatycy pracują od poniedziałku do piątku, więc awarie informatyczne wynikłe w czasie weekendu nie mogą zostać usunięte, aż do poniedziałku następnego tygodnia. Drodzy Państwo (te słowa kieruję w stornę firmy Telpol), proszę mieć na uwadze, że mamy XXI wiek, KOMUNA SIĘ SKOŃCZYŁA, nie jesteście jedyną firmą na rynku a Klient jest waszym źródłem utrzymania, więc... należy wyciągać wnioski, prosić o opinię swoich dotychczasowych Klientów i po głębokiej analizie prowadzić firmę w stronę PROKONSUMENCKĄ! Osobiście odniosłem wrażenie, że oprócz objęcia swoim zasięgiem większego grona osób niewiele państwa interesuje. Jak się 'zmodernizujecie', co w tym tempie może się zejść w czasie z następnym tysiącleciem... może wtedy doczekacie się pozytywnej opinii. Przy okazji: (tak było kilka lat temu) panie na infolinii - dyletantki, nie przeszkolone z zasady uprzejmości. Nie podpiszę z państwem umowy. Szukam dalej, nawet drożej, nawet o gorszych parametrach, ale szukam niezawodności i uprzejmości.
    Zaletymożna zerwać umowę, można odciąć kabel, można podpisać umowę z innym dostawcą
    Wadyawarie kilka razy w tygodniu, awarie w weekend naprawiane dopiero w poniedziałek, deszcz = awaria,
  • ~klientka / 2016-08-29 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma niegodna polecenia!
    wieczne problemy techniczne albo z internetem albo z kablówką,a kiedy dzwonisz do biura obsługi klienta to jesteś traktowana jak powietrze - NIE POLECAM!!!
    Zaletytanie nie znaczy dobre!!!
    Wadywieczne problemy techniczne i niekompetentna obsługa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2072
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4421
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2527
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2003
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227