Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Telpol - Internet opinie

Ocena na podstawie 223 opinii

2.04 / 5

  • Niezawodność
    1.76
  • Obsługa klienta
    1.78
  • Cena
    2.52
  • Parametry
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~aSymetryczny / 2020-12-09 00:16
    Ocena: 1.25 / 5
    Powiem tak, jestem uczniem liceum dla tego mogło by się coś nie zgadzać więc nie piszę nic o umowach aczkolwiek nternet jak dostawca beznadziejny a ich slogan że od 30 lat świadcxy o momencie w którym rozwój dostarczanej sieci sie zatrzymał ponieważ router (podobno świetny i nie zawodny) do którego kabel idzie pod sufitem i sobie dynda miewa takie voś że ni z gruszki ni z puetruszki nagle zaświeci czerwone kropki i sie wyłączy... akurat na ping w grach nie nażekam ale użytkownik ~rossegerstrasse bardzo ładnie opisał problem i chcę tylko powiedzieć że zgadzam się z nim w 100%. Jak chcecie kupić internet to lepiej wydajcie troche więcej kasy i udajcie się do bardziej wiarygodnwgo dostawcy internetu który nie ma jako jedynego atutu trzydziestu lat na rynko bo to nic nie oznacza a w tym wypadku dostawca sie ośmiesza. Dziękuję za przeczytanie i mam nadzieje że kogoś ostrzegłem.
    ZaletyBrak
    WadySłaby internet, zrywa, wyłącza się.
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Bennito / 2020-08-12 13:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Co by dużo mówić, ich internet jest dobry oczywiście jak tylko zacznie działać a nie działa prawię w ogóle. Telewizja działa lecz również. Cena nie porównywalna do jakości. Wstyd jakim cudem to funkcjonuje? Cieszę się że obecnie mieszkam w Rzymie ale to jest wiadomość dla przyszłych pokoleń
    ZaletyDziała od czasu do czasu działa
    WadyNie działa prawie w ogóle
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~BNR_Diabla / 2021-06-21 20:51
    Ocena: 1.25 / 5
    Strasznie przerywa jak się gra w gry i paczy na filmy cana jest fajna ale internet do kitu
    ZaletyCana mała
    WadyStrasznie przerywa internet
    MiejscowośćChorzów
  • ~DG / 2016-05-18 13:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Od roku proszę o interwencję w mieszkaniu. STRASZNE przerwy w przesylaniu danych. INFOLINIA PORAŻKA u nich wszystko w porządku u mnie tragedia. NAJGORSZY INTERNET JAKI MIAŁEM.
    3 lata 80Mb/s
  • ~Dylan / 2019-01-20 13:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam! Korzystam z internetu od Telpol już od ładnych paru lat i dopiero po przed wczorajszym incydencie zdecydowałem się na wyrażenie właśnej opinii ale proszę się nie spodziewać ze będzie ona ociekać pozytywizmem.
    Proszę Państwa do rzeczy! Mianowicie dziś jest 20.01.2019 i od 17.01.2019 nie ma internetu a najlepsze jest to ze ani się nie zapowiada na to żeby wrócił szybko... Pracuje przez internet i dzięki firmie Telpol straciłem już paru klientów przez ich brak profesjonalizmu i lenistwo które definiuje się w braku poinformowania użytkownika ich internetu ze będzie przerwa techniczna. Dodam, ze zdarza się to nie pierwszy raz a przez te trzy dni kiedy nie ma internetu szacuje straty projektów na około 600 zł. Gdy zadzwoniłem na infolinie (to za bardzo oficjalna nazwa) odebrała Pani nie zbyt miła zreszta. Po tym jak powiedziałem ze nie ma internetu od x czasu, Pani kazała mi i teraz uwaga! ZRESETOWAĆ ROUTER!!!! Jako ze mam ponadpodstawowe pojęcie na ten temat wykonałem te czynności już dużo wcześniej z myślą ze może zostało coś zwyczajnie rozłączone i po restarcie wszystko wróci do normy. To brzmi bardzo absurdalnie. Poinformowałem o tym jakze bardzo konpetenta Panią z infolini ze zostało wykonane to już dużo wcześniej jednak Pani nieugięcie wmawiała mi z nakazem abym powtórzył ten zabieg jakoby internet magicznie po tym miał wrócić.... ŻENADA. Mimo wszystko postanowiłem zrobić Pani dobrze i wykonałem wszysktie polecenia jeszcze raz i jak mogą się drodzy Państwo domyślić nie przyniosło to żadnego skutku bo jeśli problem leży po stronie dostawcy to jakim cudem restart routera ma naprawić mi internet? ŚMIESZNE. Poinformowałem Panią o tym ze dalej nie ma internetu na co Pani rzekła „Będziemy starali się jak najszybciej naprawić usterkę” i tak mija kolejny dzien kiedy firma TELPOL nieudolnie próbuje poradzić sobie z usterka internetu w moim przypadku, tym samym mija kolejny dzień kiedy odnoszę straty finansowe spowodowane brakiem profesjonalizmu firmy która nie jest wstanie zapewnić stałego łącza.. Szczerze na prawdę bardzo SCZERZE odradzam te firmę i jeśli jest inna opcja na innego dostawce to proszę się drodzy Państwo nie zastanawiać i uciekać jak najdalej od TELPOLU bo szkoda Państwa nerwów.

    Na koniec dodam, ze przyciąga fajna cena (jak się później okazuje adekwatna do oferowanych usług), są nieoczekiwane zerwania połączenia, niefachowa obsługa. Pracownicy na infolini są niekompetentni. Internet często nie działa z szybkością taka jak powinien.

    Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytających i jeszcze raz odradzam usług firmy Telpol, zreszta jak jak zdedyownana większość..
    Zalety- Czasem wszystko było okej
    - Wszyscy inni dostawcy internetu to największa zaleta Telpolu
    Wady- brak profesjonalizmu
    - niekompetentni pracownicy
    - częste przerywane połączenie
    - wolne naprawy połączenia
    - zbywanie klienta
    - brak informacji o przerwach technicznych (są nagle i nie wiadomo kiedy)
    - przestarzałe metody łącza
    - niemiła obsługa
    MiejscowośćChorzow
  • ~god / 2015-11-15 00:21
    Ocena: 1.25 / 5
    miałem internet z netcomu chodził jak burza przez 5 lat 3 awarie,przejął siec telpol dno totalne gdyby była dobra siec osiedlowa tak jak netcom czy inet dawawno bym zrezygnował z gó...go Telpolu.płace za łącze a sygnał dostaje 1/3 tego co płace-złodziejstwo w biały dzień
  • ~Jaro / 2025-07-02 13:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Częste przerwy w dostawie usług. Zrywa internet, TV. Ciągłe tłumaczenia o naprawach, awariach, pracach konserwacyjnych !!! Nie dajecie rady ? To może nadszedł czas, żeby się się stąd ...
    ZaletyJakie ???
    WadyNa bieżąco !!! Rachunki bez rekompensat za brak usług
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza Ząbkowice
  • ~Kris / 2019-03-31 23:48
    Ocena: 1.25 / 5
    Przy strumieniowaniu muzyki on-line ciągle zawiesza mi się urządzenie przez chwilowe zaniki intermetu. Porażka. Przy SSNET hulało wszystko jak ta lala. Po przejęciu przez Telpol jakość padaka. Filmy ma CDA się zawieszają.
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Lesiu / 2020-07-13 18:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Powiem tylko tyle firma porazka jedno wielkie dno. W Sosnowcu mialem internet i tv od nich 6 lat i naprawde chodzilo to dobrze i bylem zdziwiony negatywnymi opiniami ale tylko do dzisiaj. Niedawno przeprowadzilem sie do Dg i przenioslem calosc na nowy adres ale z lepszymi uslugami i od samego poczatku jest jedno wielkie gow..dawniej mialem internet 30mb i chodzil mi lepiej i szybciej niz teraz jak mam 500mb, sciaganie na tym internecie mam 3mb na sek. Nie wiem czy to zart. A na starym internecie mialem lepszy transfer i dzisiaj dzwonil do mnie ich jakis "kierownik" i stwierdzil ze u nich tak jest i bd, a jak zadalem pytanie czemu na starym mieszkaniu bylo ok to stwierdzil ze teraz moglo sie pogorszyc i to nie ich wina( i w tym momencie mialem chyba cisnienie 300na 200 ) bo tak debilnego tlumaczenia sie nie spodziewalem
    ZaletyZadne wielki shit
    WadyWszystko do dupy
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Olo / 2021-07-15 13:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Ciągłe awarie internetu ! Brak rekompensaty za awarie ! Rachunki wysyłają ale zero refleksji w stosunku do klienta odnośnie problemów [ nigdy nie zastosowano rekompensat ]! Czują się monopolistą ponieważ nie ma na osiedlu innych operatorów !!! Umożliwić okablowanie konkurencji a podejrzewam, że z 90% mieszkańców zrezygnuje z ich usług.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo częste problemy tech !
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~pepega / 2022-08-03 19:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy internet jaki widziałem. Awarie po kilka razy w tygodniu, raz w jeden dzień naliczyłem około 57 krótkich awarii. Zgłaszane awarie są naprawiane byle jak np. "Zmiana Nadawania Internetu z 4G na 5G" nic to nie dało, a ten ich "Fachowiec" zamiast pomóc to zepsuł mi kabel od internetu. Wymienili nam router prawdopodobnie używany (brudny, zarysowany) a nawet zaczął razić prądem, a po kilku dniach od wymiany routera największa awaria internetu jaką widziałem.

    Omijajcie telpol szerokim łukiem nawet internet z jakiejś wiochy będzie lepszym wyborem
    Wadywszystko
  • ~qwerty / 2021-03-16 09:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Codzienny packet loss, podsylam trace, podsylam mtr, upieraja sie ze problem nie u nich. Dostalem propozycje wizyty pod grozba 150zl. Pora powiadomic prokurature niech ich wyzamykaja. Masz na papierze falszywe oswiadczenie braku winy po ich stronie? Zglos przestepstwo Art. 286 KK do prokuratury regionalnej.
    Zaletybrak
    Wadynie dziala
  • ~roki / 2016-05-01 09:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam! Internet działa wolno i niestabilnie,częste awarie,Wszelki kontakt z infolinią wymaga mocnych nerwów - totalne olewanie klienta, KPINA!
    Wadywysoka awaryjność i niestabilność łącza olewanie klienta
  • ~Sabina / 2018-11-29 12:06
    Ocena: 1.25 / 5
    Ja jako kilkunastoma letni klient zostałam potraktowana bardzo nieładnie dzwoniąc do was o mniejszy Internet,z49zl na 37zl,muszę czekać do stycznia i płacić teraz 59zl bo włączyła się promocja każdy noże zapomnieć że kończy się, ale od tego jest firma aby powiadomić bardzo są nie uprzejmi nistety muszę zmienić firmę A szkoda obsługa do kitu
    ZaletyDziwnie że pytając się o Dyrektora powiedziano mi że niema absurd
    WadyTylko chciałam zmiany z Internetu 49zl na 37zl
    MiejscowośćChorzow
  • ~snejk / 2017-03-22 18:39
    Ocena: 1.25 / 5
    porazka!!!! omijac szerokim lukiem . same wady, co chwila cos nie dziala, ssnet chodzil super, a to jest gowno!
    Zaletybrak
    Wadysame wady, co chwila cos nie dziala, ssnet chodzil super, a to jest gowno!
  • ~Stefan / 2021-12-19 19:33
    Ocena: 1.25 / 5
    DRAMAT DO 4 DNI TRANSFER Z 700 MB SPADŁ NA 5MB I LIPA COS MUSIELI ODWALIC NA BATORYM BO NIE TYLKO JA MAM TEN PROBLEM A JAK DZWONISZ NA INFOLINIE U NAS NIC SIE NIE DZIJE ..............
    MiejscowośćChorzów
  • ~wkurzony / 2018-02-08 16:29
    Ocena: 1.25 / 5
    NIE POLECAM!
    Awarie non stop i ciągłe kłamstwa z ich strony, że wszystko działa prawidłowo. Nieustające zrywanie internetu, problemy z TV. Z obsługą klienta można sobie pogadać co najwyżej o pogodzie. Porażka!
  • ~XxX / 2015-08-13 10:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma, która nie szanuje klientów (szczególnie stałych). Dział CallCenter służy tylko do zbywania problemów i przerzucania do innych działów, zamiast służyć pomocą. Pracownicy chamscy, potrafią człowiekowi powiedzieć " kwota, którą Pan płaci to śmieszne pieniądze to czego Pan od nas chce" - ŻENADA ! Poza obsługą klienta, na której najbardziej się zawiodłem to sam internet niespecjalnie dobry. Router trzeba ciągle resetować, zrywa połączenia, brak możliwości konfiguracji portów (osoba w CallCenter jedyny port jaki zna to chyba morski). Kiepski internet bym przeżył, ale w czasach kiedy dostawców jest na rynku setki to chamskiej obsługi nie zniosę. Nie polecam, chyba że ktoś lubi tracić nerwy i ciągle mieć problemy.
    Zaletydostępność w miejscu zamieszkania
    WadyCHAMSKA obsługa klienta , zrywający internet, przestarzały sprzęt
    7 lat
  • ~zemi / 2018-10-15 23:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy internet jaki miałem. Tnie się na okrągło. Obsługa w niczym nie pomaga. Żenada
  • ~. / 2020-12-09 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe przerwy w dostawie. Od kilku godzin calkowity brakt tv i internetu. Nie można się skontaktować z Telpolem. Masakra.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo
    MiejscowośćChorzów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2554
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2251
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2092
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4782
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4006
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2650
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1311