Miejscowośćchorzow
strona 5 z 12
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Justyna / 2018-03-17 16:03Ocena: 2.00 / 5
W przeciagu ok 30 dni 7 razy internet przestal dzialac. Non stop jakies usterki. Fatalny dostawca nie polecam nikomu !! -
-
~Krzysiek / 2019-01-13 21:19Ocena: 2.00 / 5
Przerywające połączenia. Serwis nie jest w stanie z tym nic zrobić. Chcą aby było dobrze ale nie jest dobrze. Nie polecam. Jeśli jest inna opcja to nie zastanawiać się... Wadyprzerwy w połączeniuMiejscowośćŚwiętochłowice -
~Krzysztof / 2022-08-10 10:49Ocena: 2.00 / 5
traktowanie klienta który jest od samego początku sieci internetowej na tym osiedlu jest ohydne ,
zmiana opłaty bez namysłu z stwierdzeniem że obowiązkiem klienta jest pilnowanie umowy , wszyscy inni jacy kol-wiek operatorzy dzwonią do klienta z informacją o kończącej umowie ,i to z wyprzedzeniem i wielokrotnie, ale nie TELPOL, TELPOL z tego co sprawdziłem dzwonił o 16,47 16.07.2022 r. , widocznie nie mogłem odebrać ale oddzwoniłem o 17,37 tego samego dnia i także mi nikt nie odebrał. Chwyt poniżej pasa, ale pozwoliło to na natychmiastową zmianę umowy na droższą i co się okazało nie do zmiany, Dopiero od następnego okresy rozliczeniowego.
Żadnych chęci utrzymania klienta , nie zależy im na tym, widocznie mają dość kasy, zrobię wszystko by zmienić dostawcę internetu, O szybkości i walorach samej sieci nie będę się wypowiadał za bardzo mnie stanowisko TELPOL u zniesmaczyło.
Pozdrawiam KrzysztofMiejscowośćŚwiętochłowice -
~LIROY / 2015-12-02 17:28Ocena: 2.00 / 5
Ta firma to jest jedna wielka porażka co chwila mają jakąś awarię, zmieniają kolejność kanałów po prostu koszmar. ZaletyBRAKWadyW c.........za długo -
~Tomasz / 2018-04-05 17:46Ocena: 2.00 / 5
Z obiecanych 300 Mb mam maks 80.Kiedyś dzwoniłem w tej sprawie bezpośrednio do telkpol w Chorzowie(a nie na infolinie)i nie polecam.Panie niegrzeczna i robiła mnie w konia.Problemy z netem i telewizją kilka razy w miesiącu.Trzeba będzie znów dzwonić i albo coś z tym zrobią albo spadam z tej sieci. MiejscowośćChorzów -
~Ala / 2020-04-30 10:46Ocena: 1.75 / 5
Częsty brak Internetu, zwykle usuwane awarie tego samego dnia, ale tez na infolinii usłyszycie " abonent czasowo niedostepny", irytujące, bo najczęściej tak jest wtedy, kiedy najbardziej potrzebujecie pomocy MiejscowośćChorzów -
~Asia / 2020-12-09 18:44Ocena: 1.75 / 5
09.12.2020r - Telewizji i internetu brak. Po wybraniu numeru do Telpolu w słuchawce komunikat, że numer nie istnieje, żenada. MiejscowośćCHORZÓW -
~Daniel / 2022-06-20 19:33Ocena: 1.75 / 5
3 tygodnie zajęło im uruchomienie usług, które zamówiłem.
Przez pierwsze kilka dni usługa nie działała w ogóle, potem uruchomili, ale działało z prędkością 1/100 tego co zamówiłem i tylko z 1 komputera, przy zamawianiu zaznaczyłem od razu, że chce dostęp do strony konfiguracyjnej modemu. wł dopiero po 3 tygodniach.
3 tygodnie zajęło zanim wszystko zaczęło działać zgodnie z zamówieniem....
Zgłosiłem w tej sprawie reklamacje - rozpatrzona negatywnie, bo działa (ale 3 tygodnie nie działało!!! to się nadaje do sądu/uokiku)
To jest żenada i cyrk, zgodnie z prawem mają obowiązek nagrywać rozmowy, a na rozmowach są wszystkie przedstawione problemy i pozostawienie klienta bez rozwiązania. Przez 2 tygodnie nikt nie potrafił nawet sprawdzić parametrów sygnału i liczby kanałów DS i US.
Po tygodniu spokoju i działania znów te same problemy...ZaletyJak działa to jest okWady- ogromne problemy z podłączeniem usług - 3 tygodnie by podłączyć standardową swoją ofertę i wszystko działało.
- brak dostępu do konfiguracji modemu pomimo zamówienia takiej usługi od razu przy zamawianiu usługi (3 tygodnie aż uruchomią)
- nie potrafią rozwiązać problemów przez 3 tygodnie, a każą płacić za wskazany okres reklamacja rozpatrzona negatywnie, a w systemach na pewno są kontakty, rozmowy, być może logi, które wskazują/udowadniają, że to był problem po ich stronie, bez żadnych działań z mojej strony w końcu zaczęło działać.
- nieatrakcyjna cena
- duża zawodność działania (z 5 tygodni korzystania 4 coś nie działało zgodnie z zamówieniem - np. w ogóle nie działa, zaniżona prędkość, nie działa na 2 komputerach, brak dostępu do konfiguracji modemu mimo zamówienia takiej usługi od samego początku)
- kiepska/beznadziejna obsługa, która nic nie potrafi i nie może, wie mniej o działaniu modemu od klienta.
- modem sam z siebie traci konfiguracjeMiejscowośćChorzów -
-
~doti / 2018-02-06 12:00Ocena: 1.75 / 5
Firma porażka zero zainteresowania klientem i jego potrzebami non stop pròba wyłudzenia pieniedzy za stary dekoder użytkowany piec lat żądają 230zl
Gdzie dekoder nie posiada zadnych uszkodzeń tylko uszkodzenie czesci plastikowej obudowy zgadza i chca odemnie 230 zl za 5 lat uzytkowania tego zloma cale szczescie ze zrezygnowalam i ciesze sie upc z horizonem ktora polecam a tel pol odradzam kazdemu caly blok poinformowalam o zlodziejstwie i nie tylko ja mialam z nimi taki problem nie polecam!!!!!!!!!ZaletyZero zaletWadyKiepska obsluga kiepska telewizja i pamietajcie panstwo zepsul mi sie pilot to dali mi uzywany i musialam zaplacic za brudny pilot trzymany w kogos lapakach 50 zl bo firma bazuje na uzywanym sprzecie od klientow żałosneMiejscowośćSosnowiec -
~Jozek / 2018-11-07 09:46Ocena: 1.75 / 5
Ktos lubi problemy i zadko kozysta z internetu ta firma jest dla niego -
~Lucifer / 2019-01-27 13:13Ocena: 1.75 / 5
Przeszedłem z Firmy Dąbrowskie Sieci Internetowe (zostali wykupienie przez Telpol)do Telpol gdyż nie było innego wyjścia i zaczęły się problemy najpierw podpisanie nowej umowy nic nikt ni wie totalna pomroczność z ze strony nowego dostawcy następnie monter który był nieporadny nierzetelny (plecak w nim bałagan nic po za tym wciąż o coś prosił a to o drabinę a to o kleszcze pomoc przy zakładaniu przewodu itd)problemów ciąg dalszy nastąpił w momencie podłączenia modemu firmy Cisco(ubrudzony jakby ktoś używał go w miejscu gdzie się robi remonty)miałem mieć prędkość 300Mb/s a miałem 90 Mb/s Pan Instalator nie umiał mi pomóc wiec dzwoniłem na infolinie w przeciągu miesiąca byli u mnie Panowie technicy 7x wymieniali modem na taki sam (używany brudny grzejący się jak piec Pani na infolinii powiedziała abym napisał skargę napisałem Telpol ją odrzucił twierdząc że z ich strony wszystko jest ok lecz tak nie było przyjechał do mnie główny Pan technik stwierdził ze wina po stronie instalacji otrzymałem modem Arris TG 2492 przez ok 2 miesiące było dobrze aż nagle sam zaczął "wariować mianowicie w czasie pracy gasły wszystkie kontrolki po za kontrolką Power infolinia nic nie wie co się dzieje gdy zadzwoniłem traktują klientów jak intruzów kablówka to także kpina problemy jak nie internet to kablówka koszmar Pan technik stwierdził jaka firma takie usługi ZaletyCena
zwiększenie prędkości w czasie trwania umowyWadykiepscy pracownicy (technicy i obsługa telefoniczna)
notoryczne problemy z internetem i kablówką
nie miła obsługa
widzą problemy u klientów a nie u siebie
brak dostępu do modemu w celu jego konfiguracji (zmiana hasła nazwy użytkownika itd tylko przez stronę internetową
nieaktualna strona internetowa
papierowe faktury
i wiele innych problemówMiejscowośćDąbrowa Górnicza -
~Mahdi / 2020-12-09 18:26Ocena: 1.75 / 5
Dzisiejsza awaria i opinie o firmie powinny dać do myślenia osobom, które zarządzają firmą ???? W dobie nowych technologii standardy firmy są nie do zaakceptowania: wygląd strony (lata 90), brak aktualizacji i komunikacji na portalach spolecznosciowych, brak komunikacji z firmą (wyłączone telefony) !! Oczywiście można cierpliwe czekać jak Piot ale to nie te czasy.... Moje łącze to 600Mb/s faktycznie mam 300... Czyli właściwie tyle ile cenowo oferuje niższy pakiet a place wiecej. Moim zdaniem jest to nie do przyjęcia. Mam z 6 miesięcy statystyki łącza - nie spełnione warunki umowy - są skandaliczne!!! Nowe technologie to też inny sposób myślenia... To nie sprzedaż ziemniaka. Proszę Telpol o zastanowienie się nad zasadami działania firmy w stosunku do Klientow. ZaletyCena, sposób obsługi telefonicznej (nigdy nie byłem niezadowolony)WadyJakość oferowanych usług, interaktywnego kontaktu z klientem,MiejscowośćDąbrowa Górnicza -
~Maja / 2016-08-21 00:23Ocena: 1.75 / 5
Co 2 dzień internet szwankuje ! Nie odliczają swoich wad od kosztów. Człowiek płaci miesiąc w miesiąc a wiecznie coś. Jak działa tv to nie działa net i odwrotnie. Ile można? Cierpliwość się kończy... Na wsi radiówki lepiej chodzą niż teplpol! ZaletybrakWadyawarie bez odliczania z rachunku kontrahenta !, zbyt częste powtórzenia awariiok 100zł miesięcznie -
~Małgorzata / 2019-04-12 17:42Ocena: 1.75 / 5
Internet non stop nie działał. Nie polecam. Teraz wreszcie mam spokój jak zmieniłam operatora ZaletybrakWadysameMiejscowośćSosnowiec -
~Mario / 2020-12-09 20:36Ocena: 1.75 / 5
Łudziliśmy się przez te 3 lata , że będzie lepiej ale niestety widzimy, że nie ma takiej możliwości i przy najbliższej możliwości zmienimy dostawcę internetu. ZaletyPrzejęcie sieci od sprzedającego nam mieszkanieWadyInternet wolny ( pakiet brąz 500 mb ) i nie stop się przerywa , oglądanie hgbo i netflix tylko z melisą , ponieważ cały czas przerywa . DramatMiejscowośćDąbrowa Górnicza -
~MARTA / 2021-11-10 11:31Ocena: 1.75 / 5
UNIKAĆ JAK OGNIA OBSŁUGA BARDZO ALE TO BARDZO NIE MIŁA ZaletyBRAKWadyJAK BYŁA GROŻBA ŻE LUDZIE BĘDĄ REZYGNOWAĆ TO TRZYSTA RAZY DZWONILIMiejscowośćChorzów -
-
~Robert Z. ze Świętochłowic / 2017-03-06 20:22Ocena: 1.75 / 5
Fatalny internet.
Firma Telpol przejęła na jesieni zeszłego roku firmę ssnet ze Świętochłowic. Z racji zapewnień pracowników telpol oraz byłego właściciela( listy z informacją) nic się nie powinno zmienić. A jednak od tamtego czasu są ciągłe problemy z transferem. Internet,a testuje go codziennie nie osiągnął więcej niż 25 Mbs!!! Stary potrafił wyciągnąć spokojnie w gdzinach szczytu 80mbs.
Jeśli chodzi o obsługę klienta to przypomina się znany program telewizyjny "usterka".
A co do serwisu.... najlepiej jak zacytuje pracownika "nie wiem co może być przyczyną..."
Generalnie nie polecam, SZCZERZE NIE POLECAMZaletycenaWadytransfer, serwis, obsługa klienta.....korzystam od października 2016 -
~uzytkownik od 5 lat / 2016-08-02 20:05Ocena: 1.75 / 5
Posiadam internet i telewizję od 5 lat i byłem zadowolony zawsze ale to co się dzieje od jakiegoś czasu to paranoja... nie ma dnia aby internet normalnie działał... dzwoniąc aby się czegoś dowiedzieć słyszę tylko 'jest 40 w kolejce'. Jeśli chodzi o telewizję polecam ale jeśli o internet to nigdy w życiu !!! ZaletyTeoretycznie tanie uslugiWadyPraktycznie ciągły brak internetu -
~Adam / 2019-02-10 19:45Ocena: 1.50 / 5
Firma powinna zmienić nazwę na PORAŻKA
Kto ma wybór to daleko od tej firmyZaletyBrakWadyWyłącznieMiejscowośćDąbrowa Górnicza -
~Alka / 2020-10-25 16:39Ocena: 1.50 / 5
Wciskają ludziom modemy firmy Arris z wadliwym chipsetem Intel Puma 6. Jest to dokładnie ten sam problem który dotyczy Virgin Media czy UPC, z tym ze ich infrastruktura jest żałosna.
Próbowałam porozumieć się na infolinii, by wymienili nasz modem na Technicolora i uargumentowałam to problemami wyżej. Niemiła konsultantka zaczęła wyzywać mnie przez telefon, klnąć i rzuciła słuchawką.
Niekompetentne osoby z działu technicznego też nie rozumieją o co chodzi.
Gdy 300Mb/s było średnią (i najbardziej popularną ofertą) wszystko jakoś działało, zwłaszcza że dawali modemy firmy Cisco które były dobrze wykonane. Teraz zwiększyli do 600Mb/s wszystkim automatycznie i jest to wręcz żałosne gdy mając niby 600Mb/s nie możemy obejrzeć filmu na YouTube bez buforowania co kilka sekund.
Internet wysiada całkowicie kilka razy na dzień i nie jest to wina routera (Ubiquiti). Po restarcie modemu zazwyczaj wraca, albo na następnego wyłożenia się albo na 5 minut.
Wysoki bufferbloat w testach dslreports również wskazuje na problemy z infrastruktura sieciowa.
Jeszcze kilka miesięcy umowy. Na całe szczęście w naszym budynku pojawiło się Orange z ofertą FTTH.
Czuję że umowy nie przedłużymy :)ZaletyByć może cenaWady-Niemiła obsługa
-Niekompetentni technicy
-Wciskanie wadliwych modemów
-Tragiczna infrastruktura sieciowaMiejscowośćDąbrowa Górnicza
strona 5 z 12
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
