Nie polecam. Brak szacunku dla stałych klientów, ciągłe zmiany kanałów, niska jakość infolinii. Ostatnio do tego wszystkiego doszedł problem z "gubieniem" wpłat za abonament. Żenujące!.
WadySłaba jakość infolinii, odłączanie usług bez poinformowania abonenta, ciągła aktualizacja programów, brak jakiegokolwiek programu dla stałych klientów.
Abonent od 6 lat. Ostatni miesiąc w tej firmie.
~Ślązok / 2019-03-25 17:06
Ocena: 2.50 / 5
Co 2 - 3 miesiące duże kłopoty związane z kilkudniowym brakiem dostępu do sieci.
Obsługa klienta prawdopodobnie ma przyjaźń by grać na zwłokę
Transfery danych bardzo zaniżone w stosunku do umowy.
ZaletyCeny rozsądne
WadyTransfery danych.
Liczne kłopoty techniczne.
MiejscowośćChorzów
~Venom / 2022-06-16 09:19
Ocena: 2.50 / 5
Awarie w ciagu roku w moim przypadku conajmniej 50 najlepsze ze najczesciej w weekendy i swieta rowniez. Obsluga klienta slaba i monterzy slabo kompetentni. Jakosc obrazu tv bardzo slaba jesli masz duzy telewizor zapomnij o HD. Na wszystko maja czas i zero konkretnych odpowiedzi czy dzialan z ich strony NIE POLECAM
ZaletyInternet
Wadytv po jednym kablu z internetem, slaba jakosc obrazu w tv,slaba obsluga klienta
MiejscowośćChorzów
~Krzysiek / 2015-11-30 09:20
Ocena: 2.33 / 5
Firma tragiczna a raczej to co oferuje a raczej nie oferuje swoim klientów w podanych cenach. Infolinia to chamska baba, której sie tłumaczy w sobotę , ze Internet zrywa jego prędkość z zalecanych 250mb jest max 10mb i ping skacze do 400-500ms, na to ona , ze ona widzi u siebie ze jest wszystko ok i serwisu nie przysle. Na miejscu ludzi zarządzających ta firma przyjzal bym sie ludzie co są na infolini i maja cieczke w glowie, nic nie znają sie na usludze Internetu gdzie powinni wiedzieć cokolwiek. Totalne dno, przechodzę do upc . Nigdy więcej tej firmy i nikomu nie polecam.
Wadyobsluga chamstwo - do wywalenia tepe baby z infolini
ponad 7 lat i same nerwy
~Adik / 2021-12-03 18:45
Ocena: 2.25 / 5
Nie wiem co oni odwalili, ale ostatnio przed 24 wyłączyli neta. Dzisiaj od samego rana problemy ciągle internet przerywa.. do czasu kiedy nie szperali wszystko normalnie działało i najprawdopodobniej musieli coś spier...
MiejscowośćKatowice
~anon / 2019-02-06 00:55
Ocena: 2.25 / 5
wyłączają internet tak po prostu od czasu do czasu głównie nocą :) nie polecam.
MiejscowośćChorzów
~Bartek / 2016-11-24 15:58
Ocena: 2.25 / 5
Brak internetu w środku tygodnia od samego rana do chwili obecnej. Na ich stronie żadnej informacji o awarii. Dyletanctwo wyższego poziomu, a ceny rosną.
~Diadem / 2016-12-18 14:21
Ocena: 2.25 / 5
Korzystam już kilka lat z internetu dostarczanego przez firmę TELPOL na Osiedlu Środula w Sosnowcu. Mogę powiedzieć, że nie zdarzają się poważne awarie, że nie ma dostępu do sieci przez kilka godzin czy dni, ale za to BARDZO CZĘSTO, kilka razy dziennie zdarzają się chwilowe braki z dostępem do internetu trwające około minuty. Niby nic takiego, ale granie w gry online z tak działającym internetem staje się niemożliwe. Gdy problem wystąpi, pomaga reset routera, zresztą pani z call center sama to zaproponowała, czyli problem jest firmie znany, niestety nic z tym nie robią, a zdarza się to niestety coraz częściej i już waham się czy nie zmienić dostawcy...
WadyCiągłe chwilowe rozłączanie sygnału.
~Janek / 2020-12-09 17:18
Ocena: 2.25 / 5
Kolejna awaria w Telpol. Wiadomo, awarie się zdarzają, ale najgorsze jest to, że brak jakiejkolwiek informacji na stronie firmy czy na FB, że ma miejsce awaria,a internetu nie będzie mniej więcej do tej i do tej godziny. Człowiek teraz nie wie, kiedy coś ogarną, nic nie zaplanujesz, bo nie wiesz kiedy skończą. Za takie przypadku to powinny być kary ustawowe takie same jakie muszą płacić firmy dostarczające energię elektryczną. Firma jest 30 lat na rynku, ale właściciele przestali zauważać chyba, że świat idzie do przodu i konkurencja która nie ma 30 lat na rynku od nich nie odstaje.
MiejscowośćSosnowiec
~Szymon / 2016-06-28 14:00
Ocena: 2.25 / 5
Szybkość łącza jest zadowalająca ale co z tego jeśli internet cały czas się wiesza nie da się uzyskać stałego łącza. Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie, nie da się dodzwonić a jeśli się dodzwonisz to mówią że jest to problem naszego antywirusa. Nie kupujcie tego dziadostwa. Ja żałuję skusiłem się na cene :/
~waldi1610 / 2019-06-04 22:49
Ocena: 2.25 / 5
pieskom wstęp surowo zabroniony chyba właściciela jakis pikuś polizał pani z obsługi klienta zachowuje sie jagby pracowała tam za kare brak informacji na temat nowości sprzętu reszta poprawnie
Zaletyinformatycy ok
MiejscowośćChorzów
~Wiarygodny / 2021-10-25 16:31
Ocena: 2.25 / 5
Zmieniłem oferte z pakietu Bronze ze starym modemoruterem CISCO EPC3925 na Pakiet SILVER z modemoruterem ARRIS TG3442 i ogolnie tragedia-Arris TG3442 i ARRIS TG2492 jest na fatalnym chipsecie Puma 6i 7.Prosze poczytac o problemach intela.Ogolnie ten sprzet nadaje sie do przeglądania internetu-nie da sie na tym grac w gry bo sprzęt robi opóznienia od 50ms na starcie do 90ms. To juz Cisco epc3925 miał tylko 20ms i nie bylo wiecej.Support telpol żenada wysyłają test routerów na maila ale nie tego modelu ktory posiadam i beszczelnie tłumaczą ze jest ok.Test wykonany bez obciązenia modemorutera.Odradzam firme telpol nie mają dobrych modemoruterów w ofercie.Dział techniczny fatalny. Zmieniam operatora.
Zaletybrak
Wadysprzęt na którym oferują internet(modemorutery Arris tg3442 i tg2492) problemy z chipsetem puma 6 i 7.
MiejscowośćChorzów
~aaazzz / 2021-12-22 17:37
Ocena: 2.00 / 5
Mi właśnie tak jak poprzednikowi do 5-8 spadło chwile temu. Wcześniej też były takie problemy.. już było dobrze i powtórka z rozrywki. Nie rozumiem tego. Skoro coś dobrze działa, to po co to ruszać i zmieniać? Poczekam do jutra, jak nic się nie poprawi, to będę dzwonić.
~Alex / 2020-12-09 17:25
Ocena: 2.00 / 5
Od 3 godzin brak internetu. Infolinia nieczynna. Strona www też nieczynna. W listopadzie takie sytuacje się zdarzały, ale trwały co najwyżej kilkanaście minut.
MiejscowośćDąbrowa Górnicza
~Beata / 2020-10-02 21:25
Ocena: 2.00 / 5
Odbiór nie warty swojej ceny. Na szczęście na próbę podpisałam umowę na najniższy parametr. Teraz wiem że wolę zapłacić im za rok 130 zł niż dalej bawić się w tak słaba telewizję. Wszystko jest lepsze niż Telpol
~Grześ / 2022-10-12 12:28
Ocena: 2.00 / 5
internet PORAŻKA logowanie np. do banku udaje się po dłłłłłłłłłłłłłłługim czasie . Jak był RUTEX było wszystko w porządku. koniec umowy i się żegnamy
ZaletyNajwiększą zaletą jest bardzo dobre MULENIE , oraz zrywanie non stop
WadySAME WADY 100%
MiejscowośćChorzów
~Jacek / 2018-04-19 10:06
Ocena: 2.00 / 5
Kilkanaście lat doświadczenia z kilkoma sieciami kablowymi utrzymuje mnie w przekonaniu że to najgorsza sieć kablowa. Częste zrywy, najczęściej w święta, albo w chwilach dużej oglądalności. Obsługa klienta - czasami próbuje być miła, ale za tym nic nie stoi, zero chęci pomocy klientowi. Obsługa techniczna - chyba nie istnieje. Aż dziw bierze że w warunkach rynkowych taka niekompetencja utrzymuje cię na rynku.
ZaletyInternet powiedzmy że nie jest najgorszy, da się korzystać.
WadyWszystko inne.
MiejscowośćŚwiętochłowice
~Jurek / 2023-12-11 14:08
Ocena: 2.00 / 5
Znikają programy z telewizji a analogowej, Dziadostwo się robi.
WadyZnikają programy z telewizji a a nalogowej. Dziadostwo!
~Justyna / 2018-03-17 16:03
Ocena: 2.00 / 5
W przeciagu ok 30 dni 7 razy internet przestal dzialac. Non stop jakies usterki. Fatalny dostawca nie polecam nikomu !!
Miejscowośćchorzow
~Krzysiek / 2019-01-13 21:19
Ocena: 2.00 / 5
Przerywające połączenia. Serwis nie jest w stanie z tym nic zrobić. Chcą aby było dobrze ale nie jest dobrze. Nie polecam. Jeśli jest inna opcja to nie zastanawiać się...