Dzisiejsza awaria i opinie o firmie powinny dać do myślenia osobom, które zarządzają firmą ???? W dobie nowych technologii standardy firmy są nie do zaakceptowania: wygląd strony (lata 90), brak aktualizacji i komunikacji na portalach spolecznosciowych, brak komunikacji z firmą (wyłączone telefony) !! Oczywiście można cierpliwe czekać jak Piot ale to nie te czasy.... Moje łącze to 600Mb/s faktycznie mam 300... Czyli właściwie tyle ile cenowo oferuje niższy pakiet a place wiecej. Moim zdaniem jest to nie do przyjęcia. Mam z 6 miesięcy statystyki łącza - nie spełnione warunki umowy - są skandaliczne!!! Nowe technologie to też inny sposób myślenia... To nie sprzedaż ziemniaka. Proszę Telpol o zastanowienie się nad zasadami działania firmy w stosunku do Klientow.ZaletyCena, sposób obsługi telefonicznej (nigdy nie byłem niezadowolony)
WadyJakość oferowanych usług, interaktywnego kontaktu z klientem,
MiejscowośćDąbrowa Górnicza