Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Telpol - Internet opinie

Ocena na podstawie 218 opinii

2.05 / 5

  • Niezawodność
    1.77
  • Obsługa klienta
    1.78
  • Cena
    2.55
  • Parametry
    2.16

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 11 z 11
  • ~Sahal / 2016-03-25 07:30
    Ocena: 4.25 / 5
    Stosunek parametry cena bardzo korzystny.
    ZaletyWysoki i stabilny upload. Nie pamiętam awarii.
    5 lat
  • ~robert / 2016-03-18 07:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kablówka telpol chorzów racionalizatorów 10 to oszuści naciągacze i oszuści mam u nich pożal się Boże kablówke i Internet podpisałem z nimi na cyfrówke i dodatkowy pakiet dostałem od nich użyużywany sprzęt który okazał się trefnym sprzętem ponieważ po podłączeniu nie działała karta więc poszłem i aktywowali po podłączeniu drugiej raz dekodera owszem podziałało na jednym telewizorze ale drugi telewizor w tej samej kablówce anologowy pakiet śnierzył więc przysłali pożal się Boże fachowca od kablókablówki z ich firmy podłubał wwymienił kabel trójnik ale znów spierdolił cyfrówke więc poszłem oddać sprzęt przyjęli bo miałem dwa tygodnie na oddanie bez żekomo płacenia aktywacji i dodatkowych opłat a po kilku dniach przyszło mi płacić za coś czego nie mam i oddałem to są oszuści naciągacze kanciaże i złodzieje
    ZaletyŻadne
    WadyPodmieniają sprzęt
    8 lat
  • ~klientka / 2016-03-02 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA!!!!Ta firma to porazka , powinni to zlikwidowac , dodzwonic sie nie mozna, w kolko awarie, w ciagu 5 min , 3 razy rozlanczanie neta w ciagu dnia to z 4o razy ,,,jak juz sie dodzwonisz to jak sie slyszysz pytania od tych bab idzie oszalec z nerwow!!One nie maja o niczym pojecia , wiecej na tel do nich sie wydaje ,z reklamacjami,codziennie sie dzwoni kiedys jak te chlopaki to trzymali byla bajka , teraz ja piernicze!! Porazka , macie moze jakies inne firmy ktore zakladaja w domkach neta??
    Zaletyzadne!!!
    Wadywszystko!
    7lat
  • ~Stały Klient / 2016-02-28 17:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam. Brak szacunku dla stałych klientów, ciągłe zmiany kanałów, niska jakość infolinii.
    Ostatnio do tego wszystkiego doszedł problem z "gubieniem" wpłat za abonament. Żenujące!.
    WadySłaba jakość infolinii, odłączanie usług bez poinformowania abonenta, ciągła aktualizacja programów, brak jakiegokolwiek programu dla stałych klientów.
    Abonent od 6 lat. Ostatni miesiąc w tej firmie.
  • ~Michał / 2016-02-12 18:23
    Ocena: 4.50 / 5
    Rok temu nie najlepiej wypowiedziałem się na temat usługi internetowej od firmy Telpol, ale dzisiaj chciałbym nieco zaktualizować swoją opinię. Po ostatnim zgłoszeniu usterki - przez którą nic nie dało się praktycznie wysyłać (poza tekstowymi wiadomościami), a pingi skakały do nawet ~7000ms - dałem do zrozumienia pracownikom tego operatora, że prawdopodobnie musi być coś nie tak ze skrzynką transmisyjną. Przyjrzeli się problemowi dopiero po zgłoszeniu podobnego problemu przez innego klienta w tym samym bloku i nie w umówiony dzień, a następny i rzeczywiście końcówki kabli były tak stare, że trzeba było je wymienić. A mogli to zrobić zdecydowanie już dawno temu, ale oczywiste musi być, że chyba nawet do niej nie zaglądali. No mniejsza z tym - prędkość wysyłania mam gwarantowaną, a pingi są stabilne, jak nigdy dotąd. Jeżeli chodzi o download, to tego jeszcze zagwarantować nie mogą ze względu na wspomniane stare skrzynki, ale może tak się stać o ile zmodernizują swoje instalacje w blokach.
    Zaletycena, prędkość, stabilne i niskie pingi
    Wadyw zasadzie tylko technologiczne i obsługa
    50zł
  • ~Krzysztof M. z Dąbrowy Górniczej / 2016-02-02 15:15
    Jestem użytkownikiem TV kablowej Telpol od samego początku(ok. 20 lat , gdy tylko powstał w moim mieście, jeszcze wtedy nie było internetu, a TV była tylko analogowa.
    Wszystko było zawsze wporządku, może małe usterki pare razy w roku. internet zawsze działał prawidłowo.
    Teraz mam małe problemy z tv cyfrową, ale myślę że to wina instalacji kablowej, którą zaproponowano mi wymienić.
    Polecam TV Telpol
    Zaletyszybkość internetu imponujaca, tV prawie bardzo dobrze
    Wadydrobne usterki 2, 3 razy w roku na łączach
    ok. 20 lat
  • ~kk / 2016-01-20 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    telpol na Środuli gówno, co jakis czas brak połaczenia i ogolnie porażka trzeba zmienic.!!!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Jerzy / 2015-12-24 01:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Porazka.
    Zaletybrak
    za długo
  • ~LIROY / 2015-12-02 17:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Ta firma to jest jedna wielka porażka co chwila mają jakąś awarię, zmieniają kolejność kanałów po prostu koszmar.
    ZaletyBRAK
    WadyW c.........
    za długo
  • ~Krzysiek / 2015-11-30 09:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma tragiczna a raczej to co oferuje a raczej nie oferuje swoim klientów w podanych cenach. Infolinia to chamska baba, której sie tłumaczy w sobotę , ze Internet zrywa jego prędkość z zalecanych 250mb jest max 10mb i ping skacze do 400-500ms, na to ona , ze ona widzi u siebie ze jest wszystko ok i serwisu nie przysle. Na miejscu ludzi zarządzających ta firma przyjzal bym sie ludzie co są na infolini i maja cieczke w glowie, nic nie znają sie na usludze Internetu gdzie powinni wiedzieć cokolwiek. Totalne dno, przechodzę do upc . Nigdy więcej tej firmy i nikomu nie polecam.
    Wadyobsluga chamstwo - do wywalenia tepe baby z infolini
    ponad 7 lat i same nerwy
  • ~Erka / 2015-11-27 23:41
    Ocena: 2.75 / 5
    Szkoda rozpisywać się na ich temat. Mam w firmie TELPOL internet i telewizję od dwóch miesięcy... Średnio raz na półtorej tygodnia do nich dzwonimy z jakąś rzeczą... A to telewizja się zacina, a to błąd na routerze... Porażka. Jak przychodzą naprawiać jedną rzecz, rozwalają drugą... NIE POLECAM
    Zaletyinfolinia... może jedn anie bo i tak nic nie potrafią zdziałać
    Wadypodane
    za długo
  • ~god / 2015-11-15 00:21
    Ocena: 1.25 / 5
    miałem internet z netcomu chodził jak burza przez 5 lat 3 awarie,przejął siec telpol dno totalne gdyby była dobra siec osiedlowa tak jak netcom czy inet dawawno bym zrezygnował z gó...go Telpolu.płace za łącze a sygnał dostaje 1/3 tego co płace-złodziejstwo w biały dzień
  • ~XxX / 2015-08-13 10:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma, która nie szanuje klientów (szczególnie stałych). Dział CallCenter służy tylko do zbywania problemów i przerzucania do innych działów, zamiast służyć pomocą. Pracownicy chamscy, potrafią człowiekowi powiedzieć " kwota, którą Pan płaci to śmieszne pieniądze to czego Pan od nas chce" - ŻENADA ! Poza obsługą klienta, na której najbardziej się zawiodłem to sam internet niespecjalnie dobry. Router trzeba ciągle resetować, zrywa połączenia, brak możliwości konfiguracji portów (osoba w CallCenter jedyny port jaki zna to chyba morski). Kiepski internet bym przeżył, ale w czasach kiedy dostawców jest na rynku setki to chamskiej obsługi nie zniosę. Nie polecam, chyba że ktoś lubi tracić nerwy i ciągle mieć problemy.
    Zaletydostępność w miejscu zamieszkania
    WadyCHAMSKA obsługa klienta , zrywający internet, przestarzały sprzęt
    7 lat
  • ~gedi / 2015-07-03 13:03
    Ocena: 4.75 / 5
    Operator naprawdę godny polecenia. Okresowo sami podnoszą prędkość bez podwyższania opłaty. Niezwykle rzadkie awarie, które są usuwane bardzo szybko. Miła i fachowa obsługa. Nie ma się do czego przyczepić. Niech uczy się od nich UPC.
    Zaletyrzetelne wykonywanie usług zgodnie z umową, fachowa obsługa, konkurencyjna cena
    Wadynie zaobserwowano
    4 lata, 65,53/m-c za 100 Mbit/s
  • ~Michał / 2015-02-12 11:52
    Ocena: 3.50 / 5
    Na chwilę obecną Telpol oferuje szybki internet za bardzo rozsądną cenę. Jednakże poza nią i deklarowaną prędkością oczekiwałbym również niezawodności. Kiedy było 8Mb/s osiągałem ok 15Mb/s bez opóźnień i zająknięć (płynne przeglądanie stron, materiałów wideo online, brak lagów w grach), a teraz jest 100Mb/s i totalna klapa - ledwo udaje się osiągnąć chociaż połowę w downloadzie (bardzo, bardzo rzadko 98Mb), ale upload pozostaje bez zarzutu. Najgorzej jest wieczorami, kiedy to chwilami - no właśnie, pewnie ktoś mi nie uwierzy - osiągam przykładowo 1Mb/s, a pingi są niewyobrażalnie wysokie, także aby przejrzeć jakąś stronę muszę ją kilka razy odświeżać. Oczywiście usługę internetu oceniam głównie pod względem siebie, bo u niektórych znajomych (lecz nie u wszystkich) chodzi on, jak powinien.
    Zaletycena
    Wadykiepskie modemy, sporo obciążeń, brak stabilności, przeciętna obsługa
    Internet mam od kilku lat, może ok. 6 w cenie po zaokrągleniu 56 zł/m-c.
  • ~Irek / 2015-01-18 18:59
    Ocena: 5.00 / 5
    INTERNET Z FIRMY TELPOL POSIADAM OD PONAD ROKU CZASU JEDNA TYLKO AWARIA W TYM CZASIE PROBLEM ROZWIĄZANY W CIĄGU GODZINY.
    POLECAM FIRMĘ WYWIĄZUJE SIĘ Z UMOWY I ŚWIADCZY USŁUGI NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE.
    ZaletyBARDZO DOBRA JAKOŚĆ USŁUGI
    WadyBRAK
    PONAD ROK
  • ~Jerzy Gajewski / 2012-07-04 12:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Rewelacja, po przejściach z Orange wziąłem internet 20Mbit za 50zł (cena na czerwiec 2012) i działa to cudownie. Bezawaryjnie i bardzo szybko przez cały czas. Pingi rzędu 10-15ms. POLECAM
    Zaletystabilność, szybkość, cena, ping
    Wadybrak
    1 miesiąc, 24zł aktywacja + 50zł co miesiąc.
strona 11 z 11
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2072
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4421
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2527
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2003
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227