Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Telpol - Internet opinie

Ocena na podstawie 218 opinii

2.05 / 5

  • Niezawodność
    1.77
  • Obsługa klienta
    1.78
  • Cena
    2.55
  • Parametry
    2.16

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maja / 2016-08-21 00:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Co 2 dzień internet szwankuje ! Nie odliczają swoich wad od kosztów. Człowiek płaci miesiąc w miesiąc a wiecznie coś. Jak działa tv to nie działa net i odwrotnie. Ile można? Cierpliwość się kończy... Na wsi radiówki lepiej chodzą niż teplpol!
    Zaletybrak
    Wadyawarie bez odliczania z rachunku kontrahenta !, zbyt częste powtórzenia awarii
    ok 100zł miesięcznie
  • ~uzytkownik od 5 lat / 2016-08-02 20:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Posiadam internet i telewizję od 5 lat i byłem zadowolony zawsze ale to co się dzieje od jakiegoś czasu to paranoja... nie ma dnia aby internet normalnie działał... dzwoniąc aby się czegoś dowiedzieć słyszę tylko 'jest 40 w kolejce'. Jeśli chodzi o telewizję polecam ale jeśli o internet to nigdy w życiu !!!
    ZaletyTeoretycznie tanie uslugi
    WadyPraktycznie ciągły brak internetu
  • ~Bartek / 2016-08-02 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    W ciągu ostatnich miesięcy internet pada co drugi dzień. Nie ma możliwości dodzwonienia sie na call center a rozmowa z sekretariatem to jakieś nieporozumienie.
    Składane kolejny raz reklamację sa odrzucane bo to wina mojego sprzętu nie ich internetu. Tyle że mój sprzęt działa świetnie jeśli połącze się z netem innego dostawcy. Kolejna sprawa to transfer który diametralnie różni się od tego w ofercie.
    Ta firma wykazuje brak profesjonalizmu, jak to możliwe że jeszcze funkcjonuje. Za pewne to dzięki osoba takim jak na którym nie chciało zmieniać się dostawcy. Dłużej nie wytrzymam, pracuje z domu i niestety brak reakcji że strony telpolu naraża mnie na straty. Wypowiadam umowę w ciągu aktualnego miesiąca.
    Nigdy nie spotkałem się z taką ignorancja w stosunku do klienta
    ZaletyPolska firma
    WadyBrak
  • ~Mik / 2016-08-01 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jest jakaś porażka. Ciągle awarie, przerywanie połączenia i słaby sygnał. Jeśli chodzi o kontakt telefoniczny to dodzwonienie się do konsultanta graniczy z cudem a jeśli już się uda to wmawiają że awaria jest moją winą i nic nie mogą na to poradzić (stwierdzili że to moja wina w rozmowie 2 minutowej bo powiedzieli ze u nich wszystko działa)
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Chorzów Stefana Batorego / 2016-07-30 23:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam !! co 2 dzień wyłączają internet i co chwile wymówki : awaria , kradną kable, wyłączyli im prąd tak to jest jak się ma wifi ( na kablu jest identycznie ) śmiechu warte !! za P. Breguły tego nie było !! stoczyli się na psy !!
    Ps. obsługa jest beszczelna ~!! Właściciel nie lepszy z właścicielami nawet nie umie rozmawiać (...) totalne dno zresztą ocena tej firmy i komentarze mówią same za Siebie ...
    ZaletyBRAK !
    11 lat !
  • ~Szymon / 2016-06-28 14:00
    Ocena: 2.25 / 5
    Szybkość łącza jest zadowalająca ale co z tego jeśli internet cały czas się wiesza nie da się uzyskać stałego łącza. Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie, nie da się dodzwonić a jeśli się dodzwonisz to mówią że jest to problem naszego antywirusa. Nie kupujcie tego dziadostwa. Ja żałuję skusiłem się na cene :/
  • ~Niga / 2016-06-14 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,

    ostrzegam przed korzystaniem z usług tej firmy, jakość usług bardzo słaba, częste przerwy w dostawie TV i internetu, obsługa Klienta na bardzo niskim poziomie,ciężko w ogóle się dodzwonić,
    dodatkowo Osoby wynajmujące lokal muszą wpłacić kaucję 100 do każdej usług (TV i internet razem 200 zł). Po zakończeniu umowy i oddaniu sprzętu firma nie chce oddać tych pieniędzy.
    Koszmar!!!


    ZaletyBrak, po prostu są monopolistą w niektórych rejonach
    Wadybrak profesjonalizmu i rzetelności
  • ~Andrzejek / 2016-06-04 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki miałem. Wszystko się wiesza i nie działa poprawnie. Serwis to jakaś ściema.Nie bierzcie tego!
    WadyWieszanie netu, beznadziejny serwis
  • ~gosia / 2016-06-04 00:00
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. Brak szacunku dla klienta. Ceny wyższe niż konkurencja. Przy pytaniu: Dlaczego taki słaby sygnał? Odpowiedź: No cóż, drzewa rosną po drodze.
    ZaletyBRAK!
    Wadyoszustwo do entej
    od kilku lat
  • ~jan / 2016-05-30 22:55
    Ocena: 2.50 / 5
    Od połączenia naszej osiedlowej sieci z Telpolem, jest trochę gorzej, przede wszystkim, mimo, że płace teraz niższy abonament, przerażające są ceny, za jakąkolwiek usługę. Szczytem bezsensu, jest cena za zawieszenie usługi, wyjeżdżam na dwa miesiące i przez ten czas, niepotrzebnie muszę płacić abonament, za coś z czego nie będę korzystał, albo mogę zawiesić dostawę, za cenę prawie dwukrotnie wyższą od abonamentu, aż taki głupi jeszcze nie jestem:) pozdrawiam - jan
    ZaletyZazwyczaj transfer był taki jak w umowie.
    WadyPrawie codziennie, kolo północy, następowała przerwa w dostawie, przerwy co prawda, były krótkie, ale denerwujące.
  • ~Schizmen / 2016-05-28 11:38
    Ocena: 4.75 / 5
    Cena super jakoś jeszcze lepsza nic tylko brać Dużo lepsza oferta niż konkurencji
    ZaletyCena, jakość, niezawodność
    WadyTrochę kuleje kontakt z klientem zwłaszcza przy rozmowie telefonicznej
    Korzystam od 2005 roku
  • ~AS / 2016-05-24 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie radzę nikomu korzystać z Internetu z tej firmy. Serwis jest na najniższym poziomie.
  • ~DG / 2016-05-18 13:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Od roku proszę o interwencję w mieszkaniu. STRASZNE przerwy w przesylaniu danych. INFOLINIA PORAŻKA u nich wszystko w porządku u mnie tragedia. NAJGORSZY INTERNET JAKI MIAŁEM.
    3 lata 80Mb/s
  • ~Gienas / 2016-05-16 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! telpol to najgorsza firma z jaką miałem do czynienia
  • ~roki / 2016-05-01 09:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam! Internet działa wolno i niestabilnie,częste awarie,Wszelki kontakt z infolinią wymaga mocnych nerwów - totalne olewanie klienta, KPINA!
    Wadywysoka awaryjność i niestabilność łącza olewanie klienta
  • ~Klaudia / 2016-04-30 21:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Od jakiegoś czasu połączenie z internetem zrywa się samo a i sama jakość i szybkość łącza bardzo spadła. Co trochę modem jakby traci kontakt z bazą i trzeba go resetować - po zresetowaniu sygnał jest, ale niestety szybkość transmisji jest beznadziejna - nawet głupie strony informacyjne, które kiedyś chodziły raz dwa, teraz ładują się przez kilka minut albo w ogole się nie załadują. Po telefonie na infolinię dowiedziałam się, że mam stary modem i że mam go sobie jechać wymienić (Dlaczego nikt nie dzwonił do klientów, że wymagana jest wymiana modemu?), gdy przyjechałam do punktu Pani na mnie nawrzeszczała, że bez pudełka przyniosłam i JAK ONA MA GO PRZETRANSPORTOWAĆ DO CHORZOWA?! na co ja jej grzecznie odpowiedziałam, że sama dostałam go w jednorazówce... Po wymianie modemu nadal kicha, po weekendzie dzwonię tam jeszcze raz...
    Zalety- cena
    Wady- brak proaktywności ze strony firmy - nieuprzejma Pani w punkcie - słaba jakość połączenia
  • ~inferno / 2016-04-25 01:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kogucik, przysyłają jakichś meneli do montażu, nic nie działa, nie można się doprosić o serwis - PRZESTRZEGAM PRZED TĄ FIREMKĄ BO TO KATASTROFA!!
    Zaletybrak
    Wadyfirma kogucik - zero profesjonalizmu
    już nie korzystam - szkoda nerwów
  • ~Mariusz / 2016-04-23 14:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Ostatnio kiedy wymieniane było Wi-Fi z telpola na dekoder zaczęły się pewne problemy z sygnałem w 2 pokoju. Np. Kiedy zagram coś w grze na multi to sygnał się traci a szybkość to ponoć 220mbs. A tak zwane lagi są większe kiedy jeszcze ktoś załączy Internet na tablecie. Moim zdaniem tamte Wi-Fi było trochę lepsze bo jak się włączało Neta na tablecie to się trochę ścinało.
    ZaletyDodatkowe programy na TV z dekoderem
    WadySłaby sygnał na połowę mieszkania. Szybkość nie taka jaka powinna być.
    60 zł
  • ~gerbi / 2016-04-04 17:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    Zaletycena
    Wady-nierówny transfer danych o zaniżonych parametrach -brak współpracy z infolinią -brak współpracy z serwisem
  • ~Olo / 2016-03-27 22:28
    Ocena: 4.75 / 5
    Krótko. Klientem TELPOL jestem odkąd pamiętam (kablówka), a internet mam od nich od 2004 roku. Nigdy, przez 12 lat nie zdarzyła się żadna awaria, która nie blokowałaby sygnału na dłużej niż kilka godzin. Jestem zadowolony i z transferu i z jakości. Cena nie zmienia się OD LAT, a tylko podwyższa się prędkość. Nie widzę dla siebie lepszej oferty.
    Zaletywszystko
    Wadynie widzę
    od 12 lat, Dąbrowa Górnicza Centrum
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2072
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4421
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2527
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2003
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227