Ja też postanowiłem napisać parę słów na temat obsługi klienta TRAGEGIA TRAGEDIA i jeszcze raz TRAGEDIA . Prawie 3 miesiące temu postanowiłem że będę się rozliczał samodzielnie a nie prognozowano i co po dziesiątkach telefonów i obiecywania że tym razem będzie załatwione dalej nic tylko jeden na drugiego zgania że to była osoba nie kompetentna ja panu załatwie to co pan chce a okazuje się że wszyscy tam są daremni a zaznaczę że jestem osobą niepełnosprawną i takich ludzi też mają w dup.....
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKIE
~Dariusz / 2023-11-19 14:57
Ocena: 1.00 / 5
Aplikacja tragedia , obsługa tragedia - tak wogóle to niech ta firma zmieni zarządzających
~Macin / 2023-11-18 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Kpina taka firma a z apką nie umieją sobie poradzić partacze od roku używam i dwa razy się zalogowałem
~Małgorzata / 2023-11-16 20:20
Ocena: 1.20 / 5
Wszystkie nadpłaty, potwierdzone trzema dokumentami w magiczny sposób zniknęły z mojego konta klienta. Kilkakrotnie wysyłaj faktury za te same okresy, jawne oszustwo i mataczenie. Od 11 miesięcy robia ze mnie wała...mimo załatwienia sprawy za miesiąc okazuje się że nic nie jest załatwione. Mnożą się tylko złodziejskie, nieuzasadnione faktury nie wiadomo za co, ponieważ te za energię regularnie płacę. Cztery firmy w jednej a każda chce zarobić i okraść swoich klientów. Nie polecam. Współczuję pracownikom, już lepiej pracować w policji niż w Tauronie.
ZaletyZalet brak
WadyOszuści, złodzieje
~Dawid / 2023-11-15 18:03
Ocena: 1.00 / 5
Chcę zmienić prąd z. Taryfę c11 na G11. Byłem już w tauronie 5 razy. Za każdym razem dowiaduję się czegoś nowego i jak pytam cU to wszystko to słyszałem że tak i już następnym razem zmieniamy. Osoby które tam pracuje nie mają pojęcie niczym. TAURON TARNOW.
ZaletyBrak zalet
~KLIENT / 2023-11-15 09:52
Ocena: 1.00 / 5
Podałam dwa tygodni temu stan licznika prądu i do dnia dzisiejszego nie mogę doprosić się o fakturę. Inne liczniki również podałam i fakturę otrzymałam. na każdą prośbę o fakturę dostaję różne i sprzeczne informacje, każdy pisze co chce. JEST TO NAJGORSZA KOMUNISTYCZNA FIRMA, PRACOWNIKOM TEJ FIRMY NIE ZALEŻY NA KLIENTACH BO I TAK BĘDĄ MIEĆ KLIENTÓW BO SĄ MONOPOLISTAMI NA RYNKU.
ZaletyBRAK
WadyJEST TO NAJGORSZA KOMUNISTYCZNA FIRMA, PRACOWNIKOM TEJ FIRMY NIE ZALEŻY NA KLIENTACH BO I TAK BĘDĄ MIEĆ KLIENTÓW BO SĄ MONOPOLISTAMI NA RYNKU.
~Agulla / 2023-11-13 16:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie lubię takiego hamstwa licznik dwa tygodnie został wysłany i żadnego rachunku nie dostałam do tej pory najgorszy Tauron firma szajsowata i daremne z nimi kontakt nic nie umią zrobić dobrego same straty z nich są
WadyNie podali do zapłaty stan licznika który dwa tygodnie był podany
~Ida / 2023-11-09 21:50
Ocena: 1.60 / 5
Fatalna obsługa klienta na infolinii. Dopiero 6 osoba po 4 dniach dzwonienia potrafiła mi wyjaśnić skąd wynika wysokość mojego rozliczenia rocznego. Okazało się że więcej płaciłam za obsługę handlową niż za cały rok zużycia prądu!Do każdego rachunku została mi doliczana kwota 150% wyższa od roku poprzedniego. Oszustwo w czystej postaci. Wszystkich zachęcam do szczegółowego dochodzenia skąd wysoka faktura.
~Klient / 2023-11-09 04:13
Ocena: 1.00 / 5
Tauron to najgorsza firma jaka może być. Co miesiąc braki w dostawie ciepłej wody, mimo że płaci się za nia
ZaletyBrak
~Jan / 2023-11-07 14:17
Ocena: 1.00 / 5
Od czeterech miesięcy czekam na korekty faktur. Co chwilę dostaję informację, że mam czekać do 14 dni kalendarzowych. Kolejne 14 dni mija od czterech miesięcy, a faktur nadal brak...
Ale odsetki od razu naliczają. Przemoc instytucjonalna w czystej postaci.
ZaletyBrak
Wadyniekompetencja, czas załatwiania sprawy, zwodzenie klienta
~Jakub Kabus / 2023-11-07 13:31
Ocena: 1.00 / 5
To niewiarygodne w XXI wieku. Kafka w czystym wydaniu. Przypomina się Brasil Terrego Gilliama.
ZaletyInstytucja wzbudza ciekawy sentyment do czasów PRL i czytanych w młodości klasyków jak "Zamek" Kafki.
WadyNieczytelni, nieintuicyjnie, sami "eksperci" i asystenci niedoinformowani, zawiłe procedury.
~Piotr / 2023-11-04 06:45
Ocena: 1.00 / 5
Dramat mało powiedziane.
m
Mieszkamy w bloku przychodzę z pracy około 17 nie ma światła sprawdzam przy liczniku czy bezpiecznik nie wybiło bezpieczniks nie. Co tu robić zobaczę może skrzynka jest otwarta na klatce tam są bezpieczniki do każdego mieszkaniaz piętra.
Sprawdzam patrzę na jednym bezpieczniku jest plombą z Tauron i podpisem nr mieszkania obok mojego z pietra.
Dzwonię pod 991 odbiera pani z Tauron zgłaszam o sytuacji nic ja to nie obchodzi mam skontaktować się ze sprzedawcą energii mówię że przecież kupuje od państwa z Tauron.
Odpowiedź pani to jest inny dział jutro po 7 mam dzwonić do działu sprzedaży ???.
Rano zgłaszam o sytuacji jestem w pracy pan z Tauron przyjeżdża około południe dzwoni do mnie gdzie jestem odpowiadam w pracy on nie będzie czekał wytłumaczyłem o co chodzi że w skrzynce na klatce ktoś z Tauron błędnie zostało opisane bezpieczniki że u mnie jest mieszkanie 15 i nie mam energii elektrycznej a bezpiecznik jest opisany 16. Zaszła pomyłka że mieszkanie obok jest wynajmowane i ktoś tam nie zapłacił rachunku za energię elektryczną.
On potrzebuje nr licznika bo podanych na adresowych oraz na kogo jest podpisana umowa nie sprawdzi w systemie ????????.
I na koniec nie będzie tego weryfikował jest opis z nr mieszkania konie kropka.
W Tauron nie występuje nawet możliwość popełnienia błędu są nie omylni .
Zadzwoniłem do administracji bloku przyjechali nadmieniłem o sytuacji pokazałem rachunek że w październiku zapłacone a następny będzie na koniec grudnia zerwali plombę powiedzieli że Tauron ci przyjeżdżają odcinać energie elektryczną im jest obojętnie komu odetną ma być wykonane a komu jest im obojętnie !!!!!!!!!!!
DRAMAT NIECH ICH. CH.......
SZCZELI.
ZERO ODPOWIEDZIALNOSCI ZA NIC DRAMAT
ZaletyBrak jakich kolwiek każdy. Ma wyje........e
Kasę brać.
WadyWszystkie
~Siwy / 2023-11-04 00:26
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia cena pradu przedostatnia faktura 1.31 zl aktualnie 2.02 zl dlaczego nikt niewie banda oszustów
ZaletyNiema zalet
WadyWszystko
~Zd / 2023-11-03 14:59
Ocena: 1.25 / 5
Jedno wielkie dziadostwo. Czekam już 15 dni ja wprowadzenie aneksu umowy do ich systemu. Nic na infolinii nie umiał zrobić. Tylko umowa w trakcie sporządzania. Tylko tyle mogą powiedzieć.ntylko, że ja ta umowę pisemną już od 10 dni mam w domu a oni nie potrafią ja wprowadzić w system. To kakaś porażka. Tylko odsyłają, przełączają do innych dzialów i nic z tego nie wynika.
ZaletyBrak
WadyWszystko. Najgorsza obsługa z jaką się spotkałem.
~Oko Skoko / 2023-10-29 10:40
Ocena: 1.00 / 5
Stan Licznika na dzień Dzisiejszy to 3245 A Stan Licznika W Poprzednim Miesiącu 3645 Sami sobie Kur...wyyyy Doliczają . Co do Aplikacji To wiecznie nie Działa Faktury nie Przychodzą , Stanu licznika też nie Można Wpisać
Parodia Jakaś Mam Nadzieję że ktoś się Nimi W Końcu zajmie Bo robią Kur...wy co chcą
WadyKur....wyyyy i Złodzieje
~Aleksandra / 2023-10-27 06:13
Ocena: 1.00 / 5
Aplikacja bardzo nieczytelna, nieintuicyjna. Kiedyś jak się podawało stan licznika, to od razu pojawiała się kwota do zapłaty (tak było w ebok, w aplikacji tego nie ma). Nigdzie nie można sprawdzić poprzednich odczytów. Bardzo nieudana aplikacja. Korzystam z wielu aplikacji, ale tak złej nie ma. Przykre
ZaletyBrak
WadyNieczytelna, nieintuicyjna, bardzo zla
~Anonim / 2023-10-26 17:18
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje, raz nie podasz odczytu, prognozują na 1000 zł po czym kolejne miesiące płacisz drugi raz za ten sam prąd a obsługa nie potrafi nawet wytłumaczyć o co chodzi
ZaletyNie ma
WadyOszuści złodzieje, nie dość że prąd drogi to jeszcze w ci*la ludzi robią
~Anonim / 2023-10-26 17:17
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje, raz nie podasz odczytu, prognozują na 1000 zł po czym kolejne miesiące płacisz drugi raz za ten sam prąd a obsługa nie potrafi nawet wytłumaczyć o co chodzi
ZaletyNie ma
WadyOszuści złodzieje, nie dość że prąd drogi to jeszcze w ci*la ludzi robią
~Sksk / 2023-10-25 22:37
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuści wystawili mi fakturę że mam do dopłaty prawie 6 tysiecy jak mogła bym w dwupokojowym mieszkaniu nabić takie zużycie zadzownilam na infolinię złożyłam reklamacje kazali mi czekać na korektę ale przyjechali odłączyć prąd ,odłączyli prąd pojechałam do punktu powiedzieli że żeby mi wznowili dosatwe muszę zapłacić te 6 tysiecy a po korekcie dopiero mi zwrócą pieniądze tylko skąd mam wziąć taką kwotę jak by tego było mało odłączyli mi dwa liczniki bo mam przy domu warsztat który nie ma rzekomej zaległości są dwa osobne numery płatnika na każdy licznik teraz z dwójką dzieci z tym jednym niepełnosprawnym zostałam bez prądu nawet nie mam możliwości pociągnąć sobie prądu z warsztatu bo też jest nadal odłączony i każą czekać może to potrwać dwa tygodnie a może miesiąc ... Skandal jestem bezsilna
ZaletyBrak
WadyWszytski
~Łukasz Wysocki / 2023-10-25 18:53
Ocena: 1.20 / 5
Sqrwysynstwo jakich mało , przyjechał odłączył prąd bo była zaległość . Jak miało nie być skoro faktury nie przyszły . Jest 18.50 a od 14 czekamy żeby ktoś łaskawie się zjawił podłączyć bo gość nawet nie chciał poczekać żeby wyjaśnić ???????????? pieniądze dostali w tej samej sekundzie bo konto w tym samym banku ale gość już nie miał czasu czekać ….