Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 988 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.40
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Antoni / 2023-12-02 19:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Tauronu do studaenci gangsterzy
    Mylacy się na swòją korzysc
    Dają inne nr kont
    Célówo robią podstepne metody
    Zydowskie
    Żeby krasc z ludzi
    Na kazdym kroku w bialy dzien
    Nie można się dozwonic
    Nadaja się do wywiezienia
    Wszyscy na bruk
    Na pozarcie zwierząt
    Ludzie nakupili panele
    Żeby sprzedac prad
    Teraz nie biorą
    Placa haracz
    ZaletyBrak
    WadyTauron cała zaloba
    Do wymiany
    To pasery
    Hieny zerujace na ludziach
  • ~hejter / 2023-12-02 17:24
    Ocena: 1.20 / 5
    Co chwile prąd jest wyłaczany, bawią się tym, przez co jest ryzyko uszkodzenia urządzen.
    ZaletyZadne.
    WadyCzeste wylaczanie pradu, bawienie sie takim czyms.
  • ~Graza / 2023-12-01 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    rencistka z poborami 1445 zlotych zostala obciazona za prad kwota 5000 zlotych.
    Nie pomogly liczne wizyty w BOK ani telefony ani aplikacja "moj tauron".
    Faktury nieczytelne, niejasne.
    Nie uwzglednili "tarczy solidarnosciowej" i pomineli limity w niskich cenach dla osoby z niepelnosprawnoscia.
    Kwota niemozliwa do zaplaty.
    Tauron zabiera życie ludziom.
    Tauron nie stosuje cen tylko gangsterski haracz.
    Pomoge tej osobie i skladam pozew do sadu w nadziei ze to cos zmieni.
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie
  • ~Aleksander / 2023-11-29 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna organizacja czekanie na rachunek od lipca żeby przyszedł w grudniu na kwotę x 6 bo nie można wystawić prognozy wcześniej po mimo telefonów i próśb Żenada
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Maria / 2023-11-26 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt i kompetencje zerowe, spychoterapia. Rachunki za energie kosmiczne i brak chociażby jednej odpowiedzialnej
    osoby do kontaktu z klientem.Na rozpatrzenie reklamacji czekałam od kwietnia do września 2023,rozwiązywano mi umowę,potem stwierdzano ,ze to była pomyłka. Odbyłam dziesiątki rozmów telefonicznych ,konczyły się one tylko
    obietnicami ,z których nic nie wynikło. Nie polecam tej firmy!!!!
  • ~Ewa / 2023-11-26 08:41
    Ocena: 1.40 / 5
    Zaczęło się ,jeden chłodny miesiąc i 800zł rachunku,plus akcyzy,dodatkowe opłaty, a w domu zimno,bo OSZCZĘDZAM. Dziękuję Ci tauronie mama z dwójką dzieci
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~Warto / 2023-11-24 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kompetencji. Zalogować się nie mogą nagle adres e-mail,po 2 rozmowie,w momencie mogą się dostać do wysłanego emaila. Dziwne.Daje totalne 0 .
    Po raz 4 taka sytuacja w okresie 2 lat.
    Pismo do dyrekcji wysłane i pismene przeprosiny o zaistniałej sytuacji,a jednak znów to samo. Porażka.
    Jeszcze się nie spotkałam z takim chamstwem.
    Współczuję osobom,które tam pracują.
    ZaletyŻadnych.
    WadyMożna wiele wymienić.
  • ~kaka / 2023-11-24 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Je*ią człowieka jak chcą. Proste uzgodnienie branżowe dla działki wykonywane 2 miesiące, dodatkowo brak kontaktu, ciągłe zbywanie. Nie wspomnę o fakturach w których jest wszystko ale nie to co najważniejsze czyli wskazania za które płacimy. Środkowy palec dla was.
    Zaletybrak
    Wadymilion
  • ~Zgredek / 2023-11-22 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam do czynienia z Tauron od sierpnia i pomimo usilnych próśb, kontaktu telefonicznego, mailowego, osobistego moja sprawa nie została rozwiązana. Próbuję jednie rozwiązać umowę na sprzedaż gazu ponieważ została ona zawarta przez mojego wujka, który zmarł kilka miesiecy temu. Pierwsza wersja Pani na infolinii była taka, że to oni muszą się ze mną skontaktować i mam czekać na kontakt. Czekałam 2 tygodnie i nic. Podczas kolejnej rozmowy dowiedziałam się, że muszę złożyć wniosek i przedstawić akt zgonu. Zrobione. Dwa miesiace minęły i cisza. W miedzyczasie wydzwniałąm z zapytaniem jak sprawa a w odpowiedzi usłyszałam że jest w trakcie realizacji i oczywiście żadnych szczegółów. Kolejny krok, umowiłam spotkanie i pojechałam do siedziby Tauron w Częstochowie osbiście. Tam dowiedziałąm się, że raz - mój wniosek został nietkniety, dwa - został złożony na złym formularzu (dodam,że formularz został przesłany przez konsultanta Tauron w odopwiedzi na moje zapytanie). Wypełniłam więc wszystko od nowa i uzgodniłam z Panią za okienkiem datę zakonczenia umowy. Hura! Niestety tylko na chwilę. Dwa tygodnie po wizycie dostaję pismo, że umowa zostanie rozwiązana w zupełnie innym terminie niż uzgodniony poprzednio podczas mojej osbistej wizyty. Szok! Dzwonię więc i tutaj oniemiałam. Nie mogę dowiedzieć się nic w tej sprawie bo nie jestem stroną umowy. Nie ważne, że składałam wniosek, wujka nie wskrzeszę więc mogę się bujać. Umowa z nowym sprzedawcą przepada a ja nie mam pojęcia dlaczego data zakonczenia umowy została nagle zmieniona. Zupełny brak kompetencji pracowników a przede wszystkim brak chęci pomocy. Wolę płacic wiećej niż mieć cokolwiek do czynienia z tą firmą.
    WadyIgorancja, brak kompetencji pracowników.
  • ~HALINA / 2023-11-22 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Otrzymałam fakturę pierwsza do zapłacenia i następna tylko źle odczyt licznika co wy macie za klamory z dn. 25.10 2023 licznik 1.290 kw a ja mam 644 z dn 14.11.2023 jest reklamacja Ruda ul. Teatralna Tauron Pani mówi że do 2 tygodni otrzymam faktury więc czekam ale dziś znowu otrzymałam kupę papierów 2 koperty A4 znowu to samo nie płacę nie wysyłam bo CZEKAM aż Tauron dobrze policzy albo zwolnić tych co liczyć nie potrafią ja nie będę płacić za to czego nie mam barany co wy umiecie kto was zatrudnił na stanowisku brak słów
    Zaznaczam że mejlowy też załatwiałam i odpisali że nie są pewni że to ja na miłość Boską faktury wysłane załączniki i opisane jesteście porąbani najgorsza firma to TAURON
  • ~Zniesmaczona / 2023-11-21 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałam dzisiaj załatwić telefonicznie umowę kompleksową na spółkę. Chodziło o przepisanie licznika od poprzedniego właściciela; od którego kupiliśmy nieruchomość a nie można było zrobić tego protokołem zdawczo- odbiorczym ponieważ Tauron był tylko dystrybutorem a sprzedawcą inna firma. Po paru godzinach „wiszenia” na infolinii, na której przełączano mnie w kółko do kogo innego nikt; ale to NIKT, nie był w stanie mnie merytorycznie obsłużyć i na koniec się dowiedziałam, żebym poszukała w internecie. Z taką ignorancjią i lekceważeniem dawno się nie spotkałam. Był to mój pierwszy kontakt z Tauronem i bardzo negatywna ocena. Nie dziwię się tej nocie w skali 5-stopniowej.
    ZaletyBrak
  • ~TAURON KPINA / 2023-11-21 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina jest to ze jak my ludzie musimy placic rachunki to 1 dzien nie zaplacimy to juz ponaglenia sa itp. a jak tauron ma oddac pieniadze ze fakture ktora nie wiem kto na wieksze pieniadze obliczyl to juz nie potrafia oddac. oni maja terminy rozpatrzenia. WIEC LUDZIE PAMIETAJCIE. NASTEPNYM RAZEM JAK WAM PRZYJDZIE DO PLACENIA TEZ TRZEBA IM MOWIC ZE MACIE 2 TYGODNIE TERMINU ROZPATRZENIA NA PLATNOSC
    ZaletyWKONCU KTOS ODEBRAL TELEFON
    WadyJAK MAJA ODDAC KASE TO MAJA PROBLEM
  • ~Sebastian / 2023-11-20 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja też postanowiłem napisać parę słów na temat obsługi klienta TRAGEGIA TRAGEDIA i jeszcze raz TRAGEDIA . Prawie 3 miesiące temu postanowiłem że będę się rozliczał samodzielnie a nie prognozowano i co po dziesiątkach telefonów i obiecywania że tym razem będzie załatwione dalej nic tylko jeden na drugiego zgania że to była osoba nie kompetentna ja panu załatwie to co pan chce a okazuje się że wszyscy tam są daremni a zaznaczę że jestem osobą niepełnosprawną i takich ludzi też mają w dup.....
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKIE
  • ~Dariusz / 2023-11-19 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja tragedia , obsługa tragedia - tak wogóle to niech ta firma zmieni zarządzających
  • ~Macin / 2023-11-18 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina taka firma a z apką nie umieją sobie poradzić partacze od roku używam i dwa razy się zalogowałem
  • ~Małgorzata / 2023-11-16 20:20
    Ocena: 1.20 / 5
    Wszystkie nadpłaty, potwierdzone trzema dokumentami w magiczny sposób zniknęły z mojego konta klienta. Kilkakrotnie wysyłaj faktury za te same okresy, jawne oszustwo i mataczenie. Od 11 miesięcy robia ze mnie wała...mimo załatwienia sprawy za miesiąc okazuje się że nic nie jest załatwione. Mnożą się tylko złodziejskie, nieuzasadnione faktury nie wiadomo za co, ponieważ te za energię regularnie płacę. Cztery firmy w jednej a każda chce zarobić i okraść swoich klientów. Nie polecam. Współczuję pracownikom, już lepiej pracować w policji niż w Tauronie.
    ZaletyZalet brak
    WadyOszuści, złodzieje
  • ~Dawid / 2023-11-15 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcę zmienić prąd z. Taryfę c11 na G11. Byłem już w tauronie 5 razy. Za każdym razem dowiaduję się czegoś nowego i jak pytam cU to wszystko to słyszałem że tak i już następnym razem zmieniamy. Osoby które tam pracuje nie mają pojęcie niczym. TAURON TARNOW.
    ZaletyBrak zalet
  • ~KLIENT / 2023-11-15 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Podałam dwa tygodni temu stan licznika prądu i do dnia dzisiejszego nie mogę doprosić się o fakturę. Inne liczniki również podałam i fakturę otrzymałam. na każdą prośbę o fakturę dostaję różne i sprzeczne informacje, każdy pisze co chce. JEST TO NAJGORSZA KOMUNISTYCZNA FIRMA, PRACOWNIKOM TEJ FIRMY NIE ZALEŻY NA KLIENTACH BO I TAK BĘDĄ MIEĆ KLIENTÓW BO SĄ MONOPOLISTAMI NA RYNKU.
    ZaletyBRAK
    WadyJEST TO NAJGORSZA KOMUNISTYCZNA FIRMA, PRACOWNIKOM TEJ FIRMY NIE ZALEŻY NA KLIENTACH BO I TAK BĘDĄ MIEĆ KLIENTÓW BO SĄ MONOPOLISTAMI NA RYNKU.
  • ~Agulla / 2023-11-13 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie lubię takiego hamstwa licznik dwa tygodnie został wysłany i żadnego rachunku nie dostałam do tej pory najgorszy Tauron firma szajsowata i daremne z nimi kontakt nic nie umią zrobić dobrego same straty z nich są
    WadyNie podali do zapłaty stan licznika który dwa tygodnie był podany
  • ~Ida / 2023-11-09 21:50
    Ocena: 1.60 / 5
    Fatalna obsługa klienta na infolinii. Dopiero 6 osoba po 4 dniach dzwonienia potrafiła mi wyjaśnić skąd wynika wysokość mojego rozliczenia rocznego. Okazało się że więcej płaciłam za obsługę handlową niż za cały rok zużycia prądu!Do każdego rachunku została mi doliczana kwota 150% wyższa od roku poprzedniego. Oszustwo w czystej postaci. Wszystkich zachęcam do szczegółowego dochodzenia skąd wysoka faktura.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1686
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 988
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 706
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 341
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4737
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4528
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3073