Przepisanie licznika po zmarłej mamie włącznie z wypłatą środków zajęło 3 miesiące. Likwidacja tegoż licznika z wypłatą środków trwa do dziś. Zewrotu na koncie nie ma, natomiast pani z obsługi wie lepiej, że rozliczenie zostało przesłane na konto. Wizyty w punkcie na zmianę z wizytami na infolinii zdążyły mnie wykończyć i tak naprawdę nie mam do kogo się odwołać w sprawie. Firma sama sobie wystawia laurkę.
Zaletyżadnych
Wadysame wady
~Robert / 2023-12-26 17:48
Ocena: 1.50 / 5
Dzień dobry
Czy ktoś ma podobnie z kwotami na fakturach:
Odczyt podawany 1-2 dnia miesiąca - zużycie oscyluje w granicach 40-50 kwh/mc
We wrześniu faktura 100,85 (46 kwh) w październiku 42,40 (58kwh) a już w listopadzie 106,71 (54kwh)
Po kilkakrotnym kontakcie z info linią taurona - zero konkretnych informacji ,konsultant umawia mnie na rozmowę z analitykiem na czwartek 14.12.2023 w okolicach godziny 9-12, analityk dzwoni sobie we wtorek gdzie ja niestety nie mam przy sobie ani faktur ani swoich notatek - po informacji że byłem umówiony na czwartek - do dziś się nikt nie odezwał.
Aż mnie ciekawi ile zapłacę za grudzień
ZaletyBRAK
WadyZERO KONTAKTU
~Egon / 2023-12-21 22:03
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa na na infolinii robi łaskę że w ogóle jest. Pani bardzo niemiła nie posiadała żadnych informacji na interesujący mnie temat jak długo będzie trwała przerwa w dostawie energii elektrycznej ani nawet nie wyraziła chęci pozyskania takiej informacji.
Wadycała ta firma to jeden wielki dramat. Niestety mają monopol na przesył energii i w pełni z niego korzystają
~Klient / 2023-12-21 13:31
Ocena: 1.20 / 5
Taki bałagan, jaki teraz mają to woła o pomstę do nieba. Błędnie wystawiona faktura
~Mario / 2023-12-21 12:38
Ocena: 1.00 / 5
Koszt energii po uwzględnieniu fotowoltaiki za 2022 to około 1.500 zł.
Koszt energii za 2023 gdy w domu nic nie uległo zmianie, żadnych dodatkowych urządzeń - 12.000 zł. Prognozy na 2024 z 44 zł na 1300 - 1700 w zależności od miesiąca.
Do punktu obsługi klienta nie można się dostać, bo trzeba się rejestrować przez internet a bieżących terminów brak.
W końcu mam cel - będę utrzymywał Tauron. W zamian za to nie dopuszczają mnie do rozmowy.
~sieka / 2023-12-21 09:42
Ocena: 1.00 / 5
Mam sytuacje z rozwiązaniem umowy. Słuchajcie ludzie którzy czytacie opinie nie ufajcie ludziom z infolinii przez kilka tygodni zapewniają o tym że umowa będzie rozwiązana że wszystko jest ok. Są nie przyjemni. Powtarzają tylko w kółko że nic nie mogą zrobić (to po co tam są!!!!!). Temat akurat w mojej sytuacji jest złożony, ale moim zdaniem do wyjaśnienia. Nie mniej jednak za każdym razem zakładany jest nowy numer sprawy. Sprawy nie są łączone ze sobą. Przykładem jest oświadczenie do wniosku, itp. Gubią się w zeznaniach. kontakt mailowy to jak rozmowa z robotem.
30 maili wyjaśnień - a mam zakładane nowe numery spraw i zapewnienia że będzie zrealizowane. (informacyjnie mam 12 numerów sprawy :D - to jakiś banał )
Zaletybrak
~Kamil / 2023-12-20 20:11
Ocena: 1.00 / 5
To co się dzieje ostatnio to jakaś masakra, cały czas przerwy... a pracuje przy komputerze który któregoś dnia takie "niezaplanowane awarie" mi zwyczajnie zjarają.
Od zmiany licznika i zmiany formatu faktur rachunki totalnie z kosmosu, zero kontaktu, niemiła obsługa, każą płacić "niemałe pieniądzę" (jak to Pan ładnie określił) za wykonanie testu czy czytnik działa poprawnie.
ZaletyPrąd w domu
WadyObsługa
Ceny
Częste awarię
Marna strona internetowa
~Zolmar / 2023-12-18 12:57
Ocena: 1.20 / 5
Jak to jest, że od czasu zainstalowania tzw. inteligentnego licznika, każdej dobyc, w godzinach od 23:00 do 4:00 następnego dnia, przy wyłączonym wyposażeniu domowym (nawet zrobiłem eksperyment - FIZYCZNIE odłączyłem urządzenia!) słupek poboru prądu w aplikacji Taurona jest większy niż przy użytkowania sprzętu za dnia?
~Karol / 2023-12-13 21:03
Ocena: 2.80 / 5
W czerwcu 2023r. po śmierci mojej żony , na którą była sporządzona umowa , zawarłem umowę z TAURONEM ale nie otrzymałem nowej faktury prognozowej więc opłacałem w dalszym ciągu wg istniejącej . W listopadzie 2023r. wystawili mi fakturę , która wskazuje zadłużenie i jak zawsze płaciłem ok.450 zł za pół roku , tym razem wystawili mi fakturę na ponad 1400 zł. W rozmowie telefonicznej z konsultantką nie mogłem się dowiedzieć że moje opłaty nie wpłynęły tylko z uporem maniaka gadała mi że faktura wystawiona wg wskazań licznika . Przesłałem e-mailem do TAURONA wyjaśnienie wraz z załącznikami (dowody wpłat) i informacją że to oni nie dopełnili formalności zawarcia umowy , a oni cały czas żadają ode mnie pisma i dowodów wpłat . CZY W TAURON PRACUJĄ JACYŚ LUDZIE , CZY TYLKO CYBORGI ??? Narobili bałaganu , a mnie każą posprzątać - bezmyślne nieroby !!!
~Patryk / 2023-12-12 14:46
Ocena: 4.40 / 5
Sporo tu negatywnych opinii, ale cóż się dziwić... Ludzie muszą na kimś/ na czymś wywrzeć swoje emocje w tych ciężkich i nietanich czasach. Ja ostatnio przeprowadziłem rozmowę z Panią konsultant Weroniką S. Pani bardzo miła, rzetelna i na pewno cierpliwa..... Mało razy w życiu tak luźno prowadziło mi się rozmowę z jakimkolwiek konsultantem a sporo już takich rozmów za mną, nie tylko w sprawie energii elektrycznej. Rozmowa przebiegła sprawnie w odróżnieniu do samego oczekiwania na połączenie. Oby jak najwięcej takich konsultantów było a na pewno i opinie będą choć trochę lepsze. Niestety, taka branża na te negatywne ma dużo większe branie. Pozdrawiam panią konsultant i jeszcze raz dziękuję za pomoc.
ZaletyDobre podejście do klienta, cierpliwość, zaangażowanie.
WadyDługi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem.
~Kacper / 2023-12-11 22:37
Ocena: 1.00 / 5
To jest paranoja oddałem konsole do naprawy już na nią czekam 2 tygodnie!!! to powinno zająć maks tydzień bo to była mała naprawa do jasnej cholery co wy odpierdzielacie weźcie sie do roboty a nie sie opierdzielacie i nic nie robice! Poprostu PARANOJA nie polecam
Zaletyżadne
Wadywszystko
~Miron / 2023-12-11 19:23
Ocena: 2.00 / 5
Tauron wysłał mi fakturę do zapłacenia dana kwotę przelałem na konto taurona po a dniach Tauron oddał na moje konto kwotę którą wcześniej przelałem za zuzyty prąd po dwóch tygodniach otrzymałem ponaglenie do zapłaty tejże zwróconej kwoty jacy ludzie tam pracują czy są to osoby kompetentne
ZaletyBrak
WadyBrak osub mających jakąkolwiek wiedzę
~Antoni / 2023-12-02 19:42
Ocena: 1.50 / 5
Tauronu do studaenci gangsterzy
Mylacy się na swòją korzysc
Dają inne nr kont
Célówo robią podstepne metody
Zydowskie
Żeby krasc z ludzi
Na kazdym kroku w bialy dzien
Nie można się dozwonic
Nadaja się do wywiezienia
Wszyscy na bruk
Na pozarcie zwierząt
Ludzie nakupili panele
Żeby sprzedac prad
Teraz nie biorą
Placa haracz
ZaletyBrak
WadyTauron cała zaloba
Do wymiany
To pasery
Hieny zerujace na ludziach
~hejter / 2023-12-02 17:24
Ocena: 1.20 / 5
Co chwile prąd jest wyłaczany, bawią się tym, przez co jest ryzyko uszkodzenia urządzen.
ZaletyZadne.
WadyCzeste wylaczanie pradu, bawienie sie takim czyms.
~Graza / 2023-12-01 14:11
Ocena: 1.00 / 5
rencistka z poborami 1445 zlotych zostala obciazona za prad kwota 5000 zlotych.
Nie pomogly liczne wizyty w BOK ani telefony ani aplikacja "moj tauron".
Faktury nieczytelne, niejasne.
Nie uwzglednili "tarczy solidarnosciowej" i pomineli limity w niskich cenach dla osoby z niepelnosprawnoscia.
Kwota niemozliwa do zaplaty.
Tauron zabiera życie ludziom.
Tauron nie stosuje cen tylko gangsterski haracz.
Pomoge tej osobie i skladam pozew do sadu w nadziei ze to cos zmieni.
Zaletyżadne
Wadywszystkie
~Aleksander / 2023-11-29 21:06
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna organizacja czekanie na rachunek od lipca żeby przyszedł w grudniu na kwotę x 6 bo nie można wystawić prognozy wcześniej po mimo telefonów i próśb Żenada
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Maria / 2023-11-26 10:07
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt i kompetencje zerowe, spychoterapia. Rachunki za energie kosmiczne i brak chociażby jednej odpowiedzialnej
osoby do kontaktu z klientem.Na rozpatrzenie reklamacji czekałam od kwietnia do września 2023,rozwiązywano mi umowę,potem stwierdzano ,ze to była pomyłka. Odbyłam dziesiątki rozmów telefonicznych ,konczyły się one tylko
obietnicami ,z których nic nie wynikło. Nie polecam tej firmy!!!!
~Ewa / 2023-11-26 08:41
Ocena: 1.40 / 5
Zaczęło się ,jeden chłodny miesiąc i 800zł rachunku,plus akcyzy,dodatkowe opłaty, a w domu zimno,bo OSZCZĘDZAM. Dziękuję Ci tauronie mama z dwójką dzieci
ZaletyZero
WadySame
~Warto / 2023-11-24 18:47
Ocena: 1.00 / 5
Zero kompetencji. Zalogować się nie mogą nagle adres e-mail,po 2 rozmowie,w momencie mogą się dostać do wysłanego emaila. Dziwne.Daje totalne 0 .
Po raz 4 taka sytuacja w okresie 2 lat.
Pismo do dyrekcji wysłane i pismene przeprosiny o zaistniałej sytuacji,a jednak znów to samo. Porażka.
Jeszcze się nie spotkałam z takim chamstwem.
Współczuję osobom,które tam pracują.
ZaletyŻadnych.
WadyMożna wiele wymienić.
~kaka / 2023-11-24 12:12
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia! Je*ią człowieka jak chcą. Proste uzgodnienie branżowe dla działki wykonywane 2 miesiące, dodatkowo brak kontaktu, ciągłe zbywanie. Nie wspomnę o fakturach w których jest wszystko ale nie to co najważniejsze czyli wskazania za które płacimy. Środkowy palec dla was.