Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 916 opinii

1.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.42
  • Poziom cen
    1.34
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Warto / 2023-11-24 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kompetencji. Zalogować się nie mogą nagle adres e-mail,po 2 rozmowie,w momencie mogą się dostać do wysłanego emaila. Dziwne.Daje totalne 0 .
    Po raz 4 taka sytuacja w okresie 2 lat.
    Pismo do dyrekcji wysłane i pismene przeprosiny o zaistniałej sytuacji,a jednak znów to samo. Porażka.
    Jeszcze się nie spotkałam z takim chamstwem.
    Współczuję osobom,które tam pracują.
    ZaletyŻadnych.
    WadyMożna wiele wymienić.
  • ~kaka / 2023-11-24 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Je*ią człowieka jak chcą. Proste uzgodnienie branżowe dla działki wykonywane 2 miesiące, dodatkowo brak kontaktu, ciągłe zbywanie. Nie wspomnę o fakturach w których jest wszystko ale nie to co najważniejsze czyli wskazania za które płacimy. Środkowy palec dla was.
    Zaletybrak
    Wadymilion
  • ~Zgredek / 2023-11-22 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam do czynienia z Tauron od sierpnia i pomimo usilnych próśb, kontaktu telefonicznego, mailowego, osobistego moja sprawa nie została rozwiązana. Próbuję jednie rozwiązać umowę na sprzedaż gazu ponieważ została ona zawarta przez mojego wujka, który zmarł kilka miesiecy temu. Pierwsza wersja Pani na infolinii była taka, że to oni muszą się ze mną skontaktować i mam czekać na kontakt. Czekałam 2 tygodnie i nic. Podczas kolejnej rozmowy dowiedziałam się, że muszę złożyć wniosek i przedstawić akt zgonu. Zrobione. Dwa miesiace minęły i cisza. W miedzyczasie wydzwniałąm z zapytaniem jak sprawa a w odpowiedzi usłyszałam że jest w trakcie realizacji i oczywiście żadnych szczegółów. Kolejny krok, umowiłam spotkanie i pojechałam do siedziby Tauron w Częstochowie osbiście. Tam dowiedziałąm się, że raz - mój wniosek został nietkniety, dwa - został złożony na złym formularzu (dodam,że formularz został przesłany przez konsultanta Tauron w odopwiedzi na moje zapytanie). Wypełniłam więc wszystko od nowa i uzgodniłam z Panią za okienkiem datę zakonczenia umowy. Hura! Niestety tylko na chwilę. Dwa tygodnie po wizycie dostaję pismo, że umowa zostanie rozwiązana w zupełnie innym terminie niż uzgodniony poprzednio podczas mojej osbistej wizyty. Szok! Dzwonię więc i tutaj oniemiałam. Nie mogę dowiedzieć się nic w tej sprawie bo nie jestem stroną umowy. Nie ważne, że składałam wniosek, wujka nie wskrzeszę więc mogę się bujać. Umowa z nowym sprzedawcą przepada a ja nie mam pojęcia dlaczego data zakonczenia umowy została nagle zmieniona. Zupełny brak kompetencji pracowników a przede wszystkim brak chęci pomocy. Wolę płacic wiećej niż mieć cokolwiek do czynienia z tą firmą.
    WadyIgorancja, brak kompetencji pracowników.
  • ~HALINA / 2023-11-22 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Otrzymałam fakturę pierwsza do zapłacenia i następna tylko źle odczyt licznika co wy macie za klamory z dn. 25.10 2023 licznik 1.290 kw a ja mam 644 z dn 14.11.2023 jest reklamacja Ruda ul. Teatralna Tauron Pani mówi że do 2 tygodni otrzymam faktury więc czekam ale dziś znowu otrzymałam kupę papierów 2 koperty A4 znowu to samo nie płacę nie wysyłam bo CZEKAM aż Tauron dobrze policzy albo zwolnić tych co liczyć nie potrafią ja nie będę płacić za to czego nie mam barany co wy umiecie kto was zatrudnił na stanowisku brak słów
    Zaznaczam że mejlowy też załatwiałam i odpisali że nie są pewni że to ja na miłość Boską faktury wysłane załączniki i opisane jesteście porąbani najgorsza firma to TAURON
  • ~Zniesmaczona / 2023-11-21 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałam dzisiaj załatwić telefonicznie umowę kompleksową na spółkę. Chodziło o przepisanie licznika od poprzedniego właściciela; od którego kupiliśmy nieruchomość a nie można było zrobić tego protokołem zdawczo- odbiorczym ponieważ Tauron był tylko dystrybutorem a sprzedawcą inna firma. Po paru godzinach „wiszenia” na infolinii, na której przełączano mnie w kółko do kogo innego nikt; ale to NIKT, nie był w stanie mnie merytorycznie obsłużyć i na koniec się dowiedziałam, żebym poszukała w internecie. Z taką ignorancjią i lekceważeniem dawno się nie spotkałam. Był to mój pierwszy kontakt z Tauronem i bardzo negatywna ocena. Nie dziwię się tej nocie w skali 5-stopniowej.
    ZaletyBrak
  • ~TAURON KPINA / 2023-11-21 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina jest to ze jak my ludzie musimy placic rachunki to 1 dzien nie zaplacimy to juz ponaglenia sa itp. a jak tauron ma oddac pieniadze ze fakture ktora nie wiem kto na wieksze pieniadze obliczyl to juz nie potrafia oddac. oni maja terminy rozpatrzenia. WIEC LUDZIE PAMIETAJCIE. NASTEPNYM RAZEM JAK WAM PRZYJDZIE DO PLACENIA TEZ TRZEBA IM MOWIC ZE MACIE 2 TYGODNIE TERMINU ROZPATRZENIA NA PLATNOSC
    ZaletyWKONCU KTOS ODEBRAL TELEFON
    WadyJAK MAJA ODDAC KASE TO MAJA PROBLEM
  • ~Sebastian / 2023-11-20 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja też postanowiłem napisać parę słów na temat obsługi klienta TRAGEGIA TRAGEDIA i jeszcze raz TRAGEDIA . Prawie 3 miesiące temu postanowiłem że będę się rozliczał samodzielnie a nie prognozowano i co po dziesiątkach telefonów i obiecywania że tym razem będzie załatwione dalej nic tylko jeden na drugiego zgania że to była osoba nie kompetentna ja panu załatwie to co pan chce a okazuje się że wszyscy tam są daremni a zaznaczę że jestem osobą niepełnosprawną i takich ludzi też mają w dup.....
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKIE
  • ~Dariusz / 2023-11-19 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja tragedia , obsługa tragedia - tak wogóle to niech ta firma zmieni zarządzających
  • ~Macin / 2023-11-18 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina taka firma a z apką nie umieją sobie poradzić partacze od roku używam i dwa razy się zalogowałem
  • ~Małgorzata / 2023-11-16 20:20
    Ocena: 1.20 / 5
    Wszystkie nadpłaty, potwierdzone trzema dokumentami w magiczny sposób zniknęły z mojego konta klienta. Kilkakrotnie wysyłaj faktury za te same okresy, jawne oszustwo i mataczenie. Od 11 miesięcy robia ze mnie wała...mimo załatwienia sprawy za miesiąc okazuje się że nic nie jest załatwione. Mnożą się tylko złodziejskie, nieuzasadnione faktury nie wiadomo za co, ponieważ te za energię regularnie płacę. Cztery firmy w jednej a każda chce zarobić i okraść swoich klientów. Nie polecam. Współczuję pracownikom, już lepiej pracować w policji niż w Tauronie.
    ZaletyZalet brak
    WadyOszuści, złodzieje
  • ~Dawid / 2023-11-15 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcę zmienić prąd z. Taryfę c11 na G11. Byłem już w tauronie 5 razy. Za każdym razem dowiaduję się czegoś nowego i jak pytam cU to wszystko to słyszałem że tak i już następnym razem zmieniamy. Osoby które tam pracuje nie mają pojęcie niczym. TAURON TARNOW.
    ZaletyBrak zalet
  • ~KLIENT / 2023-11-15 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Podałam dwa tygodni temu stan licznika prądu i do dnia dzisiejszego nie mogę doprosić się o fakturę. Inne liczniki również podałam i fakturę otrzymałam. na każdą prośbę o fakturę dostaję różne i sprzeczne informacje, każdy pisze co chce. JEST TO NAJGORSZA KOMUNISTYCZNA FIRMA, PRACOWNIKOM TEJ FIRMY NIE ZALEŻY NA KLIENTACH BO I TAK BĘDĄ MIEĆ KLIENTÓW BO SĄ MONOPOLISTAMI NA RYNKU.
    ZaletyBRAK
    WadyJEST TO NAJGORSZA KOMUNISTYCZNA FIRMA, PRACOWNIKOM TEJ FIRMY NIE ZALEŻY NA KLIENTACH BO I TAK BĘDĄ MIEĆ KLIENTÓW BO SĄ MONOPOLISTAMI NA RYNKU.
  • ~Agulla / 2023-11-13 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie lubię takiego hamstwa licznik dwa tygodnie został wysłany i żadnego rachunku nie dostałam do tej pory najgorszy Tauron firma szajsowata i daremne z nimi kontakt nic nie umią zrobić dobrego same straty z nich są
    WadyNie podali do zapłaty stan licznika który dwa tygodnie był podany
  • ~Ida / 2023-11-09 21:50
    Ocena: 1.60 / 5
    Fatalna obsługa klienta na infolinii. Dopiero 6 osoba po 4 dniach dzwonienia potrafiła mi wyjaśnić skąd wynika wysokość mojego rozliczenia rocznego. Okazało się że więcej płaciłam za obsługę handlową niż za cały rok zużycia prądu!Do każdego rachunku została mi doliczana kwota 150% wyższa od roku poprzedniego. Oszustwo w czystej postaci. Wszystkich zachęcam do szczegółowego dochodzenia skąd wysoka faktura.
  • ~Klient / 2023-11-09 04:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron to najgorsza firma jaka może być. Co miesiąc braki w dostawie ciepłej wody, mimo że płaci się za nia
    ZaletyBrak
  • ~Jan / 2023-11-07 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czeterech miesięcy czekam na korekty faktur. Co chwilę dostaję informację, że mam czekać do 14 dni kalendarzowych. Kolejne 14 dni mija od czterech miesięcy, a faktur nadal brak...
    Ale odsetki od razu naliczają. Przemoc instytucjonalna w czystej postaci.
    ZaletyBrak
    Wadyniekompetencja, czas załatwiania sprawy, zwodzenie klienta
  • ~Jakub Kabus / 2023-11-07 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    To niewiarygodne w XXI wieku. Kafka w czystym wydaniu. Przypomina się Brasil Terrego Gilliama.
    ZaletyInstytucja wzbudza ciekawy sentyment do czasów PRL i czytanych w młodości klasyków jak "Zamek" Kafki.
    WadyNieczytelni, nieintuicyjnie, sami "eksperci" i asystenci niedoinformowani, zawiłe procedury.
  • ~Piotr / 2023-11-04 06:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat mało powiedziane.
    m
    Mieszkamy w bloku przychodzę z pracy około 17 nie ma światła sprawdzam przy liczniku czy bezpiecznik nie wybiło bezpieczniks nie. Co tu robić zobaczę może skrzynka jest otwarta na klatce tam są bezpieczniki do każdego mieszkaniaz piętra.
    Sprawdzam patrzę na jednym bezpieczniku jest plombą z Tauron i podpisem nr mieszkania obok mojego z pietra.
    Dzwonię pod 991 odbiera pani z Tauron zgłaszam o sytuacji nic ja to nie obchodzi mam skontaktować się ze sprzedawcą energii mówię że przecież kupuje od państwa z Tauron.
    Odpowiedź pani to jest inny dział jutro po 7 mam dzwonić do działu sprzedaży ???.
    Rano zgłaszam o sytuacji jestem w pracy pan z Tauron przyjeżdża około południe dzwoni do mnie gdzie jestem odpowiadam w pracy on nie będzie czekał wytłumaczyłem o co chodzi że w skrzynce na klatce ktoś z Tauron błędnie zostało opisane bezpieczniki że u mnie jest mieszkanie 15 i nie mam energii elektrycznej a bezpiecznik jest opisany 16. Zaszła pomyłka że mieszkanie obok jest wynajmowane i ktoś tam nie zapłacił rachunku za energię elektryczną.
    On potrzebuje nr licznika bo podanych na adresowych oraz na kogo jest podpisana umowa nie sprawdzi w systemie ????????.
    I na koniec nie będzie tego weryfikował jest opis z nr mieszkania konie kropka.

    W Tauron nie występuje nawet możliwość popełnienia błędu są nie omylni .

    Zadzwoniłem do administracji bloku przyjechali nadmieniłem o sytuacji pokazałem rachunek że w październiku zapłacone a następny będzie na koniec grudnia zerwali plombę powiedzieli że Tauron ci przyjeżdżają odcinać energie elektryczną im jest obojętnie komu odetną ma być wykonane a komu jest im obojętnie !!!!!!!!!!!

    DRAMAT NIECH ICH. CH.......
    SZCZELI.

    ZERO ODPOWIEDZIALNOSCI ZA NIC DRAMAT
    ZaletyBrak jakich kolwiek każdy. Ma wyje........e
    Kasę brać.
    WadyWszystkie
  • ~Siwy / 2023-11-04 00:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia cena pradu przedostatnia faktura 1.31 zl aktualnie 2.02 zl dlaczego nikt niewie banda oszustów
    ZaletyNiema zalet
    WadyWszystko
  • ~Zd / 2023-11-03 14:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Jedno wielkie dziadostwo. Czekam już 15 dni ja wprowadzenie aneksu umowy do ich systemu. Nic na infolinii nie umiał zrobić. Tylko umowa w trakcie sporządzania. Tylko tyle mogą powiedzieć.ntylko, że ja ta umowę pisemną już od 10 dni mam w domu a oni nie potrafią ja wprowadzić w system. To kakaś porażka. Tylko odsyłają, przełączają do innych dzialów i nic z tego nie wynika.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko. Najgorsza obsługa z jaką się spotkałem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1649
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 916
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4278
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4161
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3771
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2810