Wracając do taurona. Obsługa klienta to totalne dno. Ludzie pracujący tam mam wrażenie że pracują tam dla siebie, nie dla klientów (każdy z klientów w BOK z którymi twierdził to samo ;)
Problem:
Przepisanie umowy po zmarłej mamie. W BOK stacjonarnym nie da się wejść i załatwić sprawy - trzeba się umówić. Z uwagi na okoliczności stacjonarnie było najwygodniej. Czyli czekają kogoś 2 wizyty.
Wniosek jasno wskazuje, że rozliczenie ma być dokonane z nowym dysponentem umowy. Konsultant twierdzi że nie ma problemu i rozliczenie bedzie uwzględnione na mnie. Po czym oczywiście tak się nie stało. Przyszło 6 listów z przeróżnymi rozliczeniami, w których sumy nie zgadzają się z tym co na Moj Tauron. Na każdym notka że w razie w prosba o kontakt na infolinii. Infolinia - 2 telefony gdzie każda z osób nie jest w stanie pomóc i mam pisać na mail. Sprawa założona 24/04, do tej pory cisza (17/05) mimo terminu 14 dni. Wezwanie do zapłaty na zmarłą mamę przyszło oczywiście jak nigdy nic ...
Sprawa 2023-04-24/WWW/87042
ZaletyPrąd jest dostawczany
WadyKolosalnie beznadziejna obsługa klienta. Hiperskomplikowana oferta z której trzeba robić doktoraty