Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 979 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2023-05-17 21:40
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie wiem czy opinia cokolwiek zmieni, bo poziom ocen jest na takim poziomie że w konkurencyjnych warunkach ta firma już by upadł. No ale mamy monopol i jedyną alternatywą w moim rejonie jest orange energia ...
    Wracając do taurona. Obsługa klienta to totalne dno. Ludzie pracujący tam mam wrażenie że pracują tam dla siebie, nie dla klientów (każdy z klientów w BOK z którymi twierdził to samo ;)
    Problem:
    Przepisanie umowy po zmarłej mamie. W BOK stacjonarnym nie da się wejść i załatwić sprawy - trzeba się umówić. Z uwagi na okoliczności stacjonarnie było najwygodniej. Czyli czekają kogoś 2 wizyty.
    Wniosek jasno wskazuje, że rozliczenie ma być dokonane z nowym dysponentem umowy. Konsultant twierdzi że nie ma problemu i rozliczenie bedzie uwzględnione na mnie. Po czym oczywiście tak się nie stało. Przyszło 6 listów z przeróżnymi rozliczeniami, w których sumy nie zgadzają się z tym co na Moj Tauron. Na każdym notka że w razie w prosba o kontakt na infolinii. Infolinia - 2 telefony gdzie każda z osób nie jest w stanie pomóc i mam pisać na mail. Sprawa założona 24/04, do tej pory cisza (17/05) mimo terminu 14 dni. Wezwanie do zapłaty na zmarłą mamę przyszło oczywiście jak nigdy nic ...
    Sprawa 2023-04-24/WWW/87042
    ZaletyPrąd jest dostawczany
    WadyKolosalnie beznadziejna obsługa klienta. Hiperskomplikowana oferta z której trzeba robić doktoraty
  • ~Be / 2023-01-20 10:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Jedna wielka masakra,,,,mieszkam sama zużywam średnio po 55 kWh płaciłam ok 85zl a teraz zgłaszając stan licznika ( 53kwh) rachunek widnieje na ponad 220zl,,,, ludzie to jest żenujące co się dzieje w tym kraju
  • ~Jerzy / 2020-05-16 15:58
    Ocena: 2.50 / 5
    12.05.2020.r.zadzwonilem na pogotowie energetyczne.taurona,w sprawie awarii pradu elektrycznego za licznikiem.Zaznaczylem ze już drugi dzień się z tym borykam bo elektryk nie jest wstanie dalej robić. Ekipa (2 ludzi)przyjechała pod wieczór.Postali,podumali.Z dołu popatrzył na słup energetyczny.Przy formie kazali wejść do środka.By po chwili zawołał że nie ma żadnej awarii,wszystko jest porządku.!?.(fachowcy od siedmiu bolesci).Narazajac domowników na kolejny dzień bez prau-rozmrozenie lodówki,nie wspominając o barku ciepłej wody i ogrzewania w domu.13.05.2020.r.znow przenieśliśmy na pogotowie energetyczne. Przyjechała ekipa(2 ludzil.Znalezli awarie za licznikiem i na słupie energetyczny0.Ja jako odbiorca pradu,czuje się pokrzywdzony przez pracowników tauron z dnia 12.05.2020.r.Jch niekompetencja doprowadziła do strat z tym związanych.Jak to możliwe że zgłaszam awarie pradu. Przyjeżdża ekipa,nic nie stwierdza.Nastepnego dnia inna ekipa znalazła awarie.Powinni chociaż przeprosić za dwa nieudolności.Jak bym miał wydać ocenę to(1ekipa) wielkie jedno dno-niekompetencji ludzie do wykonywania zawodu.(2ekipa2sekipataneli na wysokości zadania.-gwiazdek bez liku.
  • ~Piotr / 2021-01-05 13:11
    Ocena: 2.50 / 5
    Od trzech miesięcy jestem uzytkownikiem licznika dwukierunkowego z dczytem radiowym A Tauron wysyła inkasenta do odczytu .To jakaś kpina nikt nie potrafi załatwić pozytywnie mojej sprawy.Wymieniali antenki i licznik. TOTALNY BUBEL
    ZaletyBrak
    WadyBubel
  • ~Adam / 2021-04-06 13:21
    Ocena: 2.40 / 5
    Awarie cały czas, nie da się pracować z domu. Od tygodnia co chwile wyłączany jest prąd, czasem na cały dzień
  • ~Klientka / 2024-03-12 23:28
    Ocena: 2.40 / 5
    Dramat nic nie idzie załatwić ani telefonicznie co innego mówią wyciągają dane żeby wysłać jakąś głupią ofertę zgłosić do UOKiK bo to jest paranoja. Mail za mailem i dalej nie załatwione. Nie wiem czy w ogóle tam coś idzie załatwić glupią pierdołę nawet nie.Zgadzamnsie że to PRL bo mają klienta w poważaniu a ma dodatek łamią ustawy o monopolu bo myślą o zachowują się jakby nimi byli, o ochronie danych osobowych na infolinii niby załatwiasz sprawę a nic nie załatwiasz a dostajesz ofertę na maila bez zgody.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja pracowników, niemożliwość załatwienia prostych nawet spraw mailowo, ci innego mówią na telefonicznej obsłudze klienta co innego mailowo. Każą wypisywać druki których nikt nie rozumie a pomoc i tak nie chcą
  • ~Paweł / 2021-10-30 09:34
    Ocena: 2.40 / 5
    Serwis 24 to farsa właśnie czwarty raz zgłaszam usterkę kuchenki gazowej i co serwis to przyjedzie to zmienia diagnozę a usterka od roku czasu taka sama a składając reklamację serwis odpisuje że jest niezasadna i otwiera z automatu następne zlecenie a ty kliencie płać i płacz byle serwis zarobił a że klient wyleci w powietrze to wina klienta i wezwanie jest bezzasadne masakra ,serwis już ma zapłacone około 2000tys a kuchenka jest warta około 500zł i nadal nie działa
  • ~Pełnomocnik / 2025-03-07 11:42
    Ocena: 2.40 / 5
    Obsługa klienta jak z czasów głębokiej komuny.
    ZaletyDostawa w miarę bezawaryjna.
    WadyBiurokracja, bylejakość, podejście tzw. pełnomocników do klienta żenada. Cztery próby za każdym razem inna odpowiedź i wyczuwa się że klient po prostu przeszkadza.
  • ~QLIG / 2022-07-18 12:32
    Ocena: 2.40 / 5
    Obsługa klienta to dno poniżej mułu...Probowałem telefonocznie - kazano mi iśc do punktu lub poprzez formularz na stronie interenetowej - próbowałem dwa razy, nawet numer sprawy dostałem...Mineło kilka miesięcy i na ani jedną sprawę nie dostałem odpowiedzi. W punkcie obsługi - tragedia, panienka nie rozumie co się do niej mówi. Ogólnie JEDNO WIELKIE GÓWNO nie obsługa klienta.
    WadyObsługa klienta - DNO...
  • ~Rafael / 2022-08-10 13:40
    Ocena: 2.40 / 5
    Calkowicie chory system.Nie mozna z konta ebok zalozyc konta moj Tauron bez numeru Pesel.Calkowite ograniczenia bez Peselu,brak wyplaty obiecanego bonusu za przedluzenie umowy.Jak obsluguja klientoe,ktorzy nie maja numeru Pesel.Wazne,ze placa a reszte to porazka.Infolinia i pracownicy w punktach calkowicie nie kompetentni brak rozeznania w temacie.Informatycy nie umieja zalozyc konta bez numeru pesel tylko na przyklad z paszportem,co super funkcjonuje w innych firmach,oraz w bakowosci.Juz 3 miesiace zalatwiam to jedna sprawe.Brak informacji,tylko lapidarne odpowiedzi jednozdaniwe przez email.Nie ma kontaktu z kompetentna osoba,tylko przez formularz lug infolinie.Tak pracuja w firmach panstwowych,ciepla posadka i spokuj.Maja monopol i wszystkich-GDZIES.
    ZaletyBrak zalet
    WadyChory system i brak podejscia z glowa do temati i proba jego rozwiazania.
  • ~Wiesław / 2022-03-05 09:46
    Ocena: 2.40 / 5
    Kolejny raz wyłączyli prąd z powodu prac bez jakiejkolwiek informacji. Dodam że w mieszkaniu wszystko jest na prąd ,ogrzewanie ,płyta indukcyjna, bojler. Gdybym o tym wiedział przygotowaliśmy by się jakoś a nie na zewnątrz minusowe temperatury, dziecko musi mi marznąć, nie ma jak mu zrobić coś do jedzenia. Dzwoniłem na pogotowie energetyczne to mówią że nie są w stanie z tym nic zrobić, są prace robione i tyle, że mogę złożyć zażalenie ale co mi z zażalenia kiedy moje dziecko nie ma co jeść i musi marznąć w mieszkaniu bo jakieś patałachy nie potrafili zostawić informacji i nikt nie ponosi za to konsekwencji. ŻENADA.ŻENADA.ŻENADA.
  • ~Zbych / 2024-02-09 22:10
    Ocena: 2.40 / 5
    Tauron jest firmą bez konkurencji, u nich na fakturę trzeba czekać kilka tygodni to jest śmieszne ,a klientów mają daleko w poważaniu ja osobiście żałuje że nie mają konkurencji wtedy może ogarnęli by się... Można głębiej sięgnąć kto ich popiera... Będąc mądrym prezesem firmy wziąłbym pod uwagę posty klientów i starał się poprawić kontakt z klientem który jest odbiorcą i głównym płatnikiem.
  • ~pandemon / 2020-12-22 09:02
    Ocena: 2.33 / 5
    22 grudnia środek przygotowań do świąt a tu .... ciemność. Dzwonię na infolinie i okazuje się że Tauron zaplanował sobie prace remontowe sieci. Ciemność od 8.00 do 16.00 Gratulacje za pomysł decydentów Tauronu jak za dawnych czasów. Kto by się tam klientem przejmował.
    Zaletyprąd (jak już jest)
    Wadyfirma chyba nigdy nie przejdzie transformacji - wystarczy poczytać opinie
  • ~andrzej / 2021-09-29 20:40
    Ocena: 2.25 / 5
    podpisałem umowę 30 czerwca po południu ,praktycznie na miesiąc do ostatniego lipca ,a że 1 sierpień był w niedziele to od 2 sierpnia poniedziałek już podpisał następny dzierżawca .ale tauron liczy opłaty stałe nie za jeden miesiąc tylko trzy miesiące ! za 30 czerwiec ,za lipiec i 1 sierpień ,czy to jest uczciwe !dlaczego o takich sprawach nie informują przy podpisywaniu umowy
  • ~Bąk / 2022-12-08 16:59
    Ocena: 2.25 / 5
    To jest jakaś porażka żeby po 10min dodzwonić się do konsultantki która mówi że zajmuje się tylko firmami i z racji tego przełączy mnie do innego konsultanta (5min) po czym pani zaś mówię że przełączy mnie do pana co zajmuje się aplikacjami, mówię w końcu a co słyszę jesteś 20 w kolejce ????????????????????????????
  • ~woytas / 2023-02-15 17:34
    Ocena: 2.25 / 5
    dramat,przyszła faktura na skrzynkę,dzwonie wyjaśnic,nie widzą faktury...
  • ~Aga / 2021-01-25 19:33
    Ocena: 2.20 / 5
    Płacę rachunki w terminie, nigdy nie było problemów. Obsługa klienta nie była nawet w stanie wytłumaczyć dlaczego nagle dostaliśmy wezwanie do zapłaty, bo jakaś faktura nie została opłacona. Ale jaka? Też nie potrafią wytłumaczyć. Wszystko przez błędna kwotę na blankiecie, który wysłali. Pomylili się o prawie 200 zł. Ale do tego doszliśmy już sami, sprawdzając w systemie ich wystawione dokumenty. Trzech konsultantów i tyle samo różnych wersji, kwot faktur. Totalne zamieszanie, którego nie potrafią ogarnąć, tym bardziej rozwiać wątpliwości i pomóc rozwiązać sprawę.
  • ~Aga / 2023-08-04 10:37
    Ocena: 2.20 / 5
    Wysyłają ulotki o tarczy solidarnościowej, a jak zadzwoniłam na infolinię jak to wdrożyć, to się okazało że to już jest nieaktualna oferta...
    ZaletyPrąd jest
    WadyDrogo i brak podstawowych informacji o terminie ważności oferty
  • ~Ania / 2021-11-03 06:16
    Ocena: 2.20 / 5
    Na przyłączenie prądu czekam juz 6 mocy. Tauron w swoich umowach daje ponad rok na takie przyłączenie- paranoja jak ludzie maja funkcjonał tyle czasu bez prądu. Domek wybudowany ale nie mozemy w nim mieszkać bo czekamy na prad a tauron dal sobie czas do wrzesnia 2022.
  • ~EMI / 2024-09-10 12:29
    Ocena: 2.20 / 5
    DRAMAT w załatwianiu czegokolwiek, uzgodnienie sald, zwrot nadpłaty itd, tylko płacić
    Zaletybrak
    Wadyponiżej normy. wszyscy piszą i dalej żadnej zmiany ze strony TAURON ,
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1696
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1678
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1298
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 695
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971