strona 4 z 51
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Mag / 2024-06-25 17:30Ocena: 1.00 / 5
Opłaciłem rachunki za prąd online przez mój profil w tauronie. Jeden miesiąc temu cały czas pokazuje w trakcie realizacji drugi dzień temu i to samo. Dzwonię do nich opłat nie ma mimo że to przez ich strone płacone. Czyste oszustwo i kradzież przez tauron -
-
~Michał / 2024-06-23 18:53Ocena: 1.00 / 5
UWAGA UWAGA UWAGA. Proszę Wszystkich którzy to przeczytają o dokładne sprawdzenie swoich umów i cenników z firmą tauron. Nie wiadomo jakim cudem ale okazało się że prowdopodobnie pracownik tauron obsluga klienta w Bielsku Bialej po cichu zmienił warunki umowy przed zakończeniem obowiązującej umowy i nagle do rachunku zostały doliczone jakieś dodatkowe opłaty handlowe na pytanie jakim cudem się tak stało narazie Nikt nie potrafi odpowiedzieć a mało tego według nich ja jako klient wyraziłem zgodę a nie pamiętam kiedy ostatni raz widziałem wnętrze. Także proszę o DOKŁADNIE sprawdzenie umów i cenników Hieny ZaletyBRAKWadySame wady -
~Anomino / 2024-06-21 20:19Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka porażka panowie z Tauronu wzięli urwany kabel obiesili na słupie przy płocie i później tylko jeździli i zaglądali... Zamiast wziąść i zawiesić tylko jeden przewód... 3 dni bez prądu z powodu jednego przewodu. Parodia. Nie polecam ZaletyŻadnychWadyPracownicy niekwalifikowani. Widać że pracowników mają z podstawówki -
~Marek / 2024-06-16 19:12Ocena: 1.00 / 5
Firma to jedno wielkie nie porozumienie obsługa klienta żadna pomimo ich błędu nic sobie z tego nie robią i mają gdzieś klienta jednym słowem żenada nie polecam omijać szerokim łukiem ZaletyŻadneWadyObsługa oferowany produkt infolinia rozwiązywanie problemu -
~Ala / 2024-06-14 11:06Ocena: 1.00 / 5
Oplat dodatkowych jest tyle na fakturze i dwa razy większe kwoty do zapłaty -
~Leszek / 2024-06-14 10:46Ocena: 1.00 / 5
Konta klientów źle rozliczają ciągle niedopłaty a na fakturze co innego -
~Józef / 2024-06-13 14:09Ocena: 1.00 / 5
Pracownicy na infolinii nie kompetentni. W jednej sprawie podają rozbieżne mylne rozne informacje. -
~Kinia / 2024-06-11 17:29Ocena: 1.20 / 5
Tragedia powinni ich zlikwidować fachowcy po h..u wszystko w lodówce do wywalenia -
-
~Kinia / 2024-06-11 17:28Ocena: 1.20 / 5
Tragedia powinni ich zlikwidować fachowcy po h..u wszystko w lodówce do wywalenia -
~Jadwiga / 2024-06-08 09:56Ocena: 5.00 / 5
Dziękujemy za załatwienie sprawy oraz potraktowanie szczególnej sytuacji ze zrozumieniem.Profesjonalna i miła obsługa. -
~Mery / 2024-06-07 20:31Ocena: 1.00 / 5
Tragedia! Częste awarie i wyłącznie prądu praktycznie co tydzień! Najgorszy dostawca ZaletyNie maWadyAwarie co tydzień! -
~Sylwia / 2024-06-07 11:50Ocena: 1.00 / 5
Błędne koło i niekończąca się ''teeporada'' -
~OLA / 2024-06-07 08:18Ocena: 2.00 / 5
Moja opinia jest bardzo słaba w sprawie wykonania usługi podłączenia siły do domu.Jest jedną wielką biurokracja,niedomówienia, źle wypisane zlecenia na usługę. W moim przypadku było 6 fachowców aby podłączyć 1 drut ,1 licznik i zabrać 2.Do tej pory usługa nie jest wykonana .Bo przyjezdza pan podłączyć licznik jak nie było ekipy do podłączenia kabla do domu .W sumie ,najpierw prace mojego elektryka a potem karuzela taurona .Jedną ekipa kabel pociągnąć ze słupa do haka,druga ekipa z haka do domu 3 ekipa dać licznik ,4 ekipa zabrać 1 licznik 5 ekipa zabrać 2 licznik.Poza tym zlecenia są wydawane odwrotnie nie ma kabla a przychodzi pań z licznikiem.Klient jest odsylany z powrotem do biur taurona aby ponownie wypisać zlecenie.Marnotrawstwo czasu klienta i pieniędzy taurona na nieskoordynowane zlecania usługi.. Jestem bardzo niezadowolona z obsługi.Choc każdy z ekipy chcialby zrobić usługę ,ale nie może,bo takie są przepisy i zlecenia... ZaletyZadnychWadyŹle skonstruowany system od zamówienia do zlecenia,dużo niedomówień. -
~Wku... / 2024-06-06 20:15Ocena: 1.00 / 5
Kontrole przeprowadzone przez Tauron są niezgodne z prawem ponieważ kontroler sam kontroluje dom,miałem taką sytuację i żałuję że policji nie wezwałem bo reklamacja nie została rozstrzygnięta.Uwazajcie na takie kontrole. -
~firer / 2024-06-05 16:18Ocena: 1.00 / 5
Chciałem złożyć w tej sqrwiałeej instytucji wniosek o wydanie potwierdzenia odbioru przyłącza. Chciałem założyć konto na mój Tauron. Nie założyłem bo komunikat, że nie mam aktywnej umowy (ale do wystawiania faktur nie potrzeba aktywnej umowy). Chciałem wysłać mail: odbicie nie jestem autoryzowany. Chciałem zadzwonić na infolinie. Nie nawiązywało połączenia. Tauron to najbardziej sqrwiała i wqrwiajaca firma z jaką do tej pory miałem do czynienia, a żyje już ponad 50 lat. -
~W szoku / 2024-06-04 11:33Ocena: 1.00 / 5
Tauron to jest jakiś żart, bałagan jakich mało, obsługa klijeta na najniższym poziomie, chamstwo straszne... -
-
~Taurnssiepałe / 2024-05-25 10:23Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jeden wielki żart, jawne oszukiwanie klienta. Właśnie jestem po 2 miesiącach szukania powodu, dla którego musiałem płacić 7 tysięcy złotych za prąd, przedtem to było 500. Test licznika wykazał brak nieprawidłowości, dwóch elektryków w domu nie znalazło nieprawidłowości, ale płacić trzeba, nikt ci nie pomoże znaleźć przyczyny.
Nagle bez powodu rachunki wróciły do normy.
Kochani oszuści z taurona, wasz czas jest policzonyZaletyżadnychWadybardzo dużo -
~poko / 2024-05-22 18:36Ocena: 1.20 / 5
Pracowałem na infolini tauron prawda jest taka ze biorą ludzi na szkolenia po szkoleniu po nie wiadomo ktorym razie zdaje sie test przechodzi sie na infolinie gdzie duzo osob nie rozumie tych szkolen pozniej wsadzaja na kolejne szkolenia gdzie juz sa braki po piereszym nikt nie ogarnia o co chodzi i wsadzają cie na infolinie z brakiem wiedzy lub niezrozumienia czegos na szkoleniu kierowniczki z wielka niechecia chca pomagac jezeli jest problem badz z wielkim fochem odpowiadaja na zadane pytanie nie dziwie sie ze ludzie potem nic nie wiedza czekaja godzine na infolini az konsultant wroci na linie i poda prawidlowa informacje ta praca polega tylko na lidowaniu gdzie trzeba wciskac klienta jakies gowniiane oferty ZaletyNie maWadyBardzo duzo -
~Joanna / 2024-05-22 14:32Ocena: 1.40 / 5
Obsługa fajna tylko i wyłącznie w punkcie (punkt M1 Zabrze), bardzo miło i konkretnie. Infolinia tragedia, ludzie bez kompetencji. Co telefon to inne sprzeczne informacje. Strona nigdy nie działa poprawnie. ZaletybrakWadyOpisane -
~Oszukanyprseztauronairzad / 2024-05-22 14:22Ocena: 1.00 / 5
Jestem po rozmowie z panią na infolinii. Stawka odkupu prądu z fotowoltaiki wynosi około 24gr za KW. Czyli praktycznie za darmo a ja już za ten sam
Prąd płacę 1,22. Legalna korupcja w tym kraju. Rząd zezwala na coś takiego. Do tego od lipca mają powstać ceny ujemne. Rozumiem że prąd też będzie darmowy albo bardzo tani. Jak się dowiedziałem druty należą do Taurona i Tauron może sobie ustalać opłaty wszelkiej maści. Zresztą nie sposób zrozumieć wszystkich punktów opłat bo co chwila powstają jakieś nowe. W jakim my kraju żyjemy. Po co namawiać ludzi na oz i pompy ciepła kiedy nie jest się przygotowanym na przyjęcie takich ilości energii. Dlaczego skoro wywaliłem masę kasy na panele i pompę ja mam teraz ponosić kosmiczne koszta bo państwo polskie lacznie z firmą Tauron jest nieprzygotowana na tego typu sytuacje. Straty nieustanne i coraz wyższe koszta ponosimy my prosumenci i klienci. Nikt nie wygra z tą mafią.ZaletyZero zalet!WadyFirma która legalnie okrada swoich klientów. Skandaliczne stawki odkupu i odsprzedaży prądu wyższe o blisko 500% od cen odkupu!!!!!!!!!!!! Skandal!!!!
strona 4 z 51
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
