PORAŻKA Tauron monopolista ma klienta gdzieś tak czy tak ma się z nim styczność można zmienić dostawcę prądu ale i tak jest się klientem pośrednio TAURONA ,którzy utrudniają wszystko i mają czas a klient czeka miesiąc czasu bo ustanowili sobie prawa dla siebie tylko nie dla klienta . Z taką firmą można doganiać Europę pod warunkiem że ma się zdrowie psychiczne i fizyczne bo w tej firmie pracują ludzie leniwi niedouczeni zostawiający się swoimi prawami tzw. dupochronami . Wszyscy wytwórcy prądu podlegają Tauronowi niestety i czy zmienimy dostawcę czy nie to i tak jesteśmy gnębieni przez tą nieudolną firmę
ZaletyBrak zalet
WadyMonopolizm i tumiwisizm pracowników nikt nic nie umie załatwić pozytywnie zrzucając jeden na drugiego obowiązki . Brak odpowiedzialności za brak działania
~Sebastian / 2024-07-16 22:23
Ocena: 1.00 / 5
Mieszkam w Mysłowicach na dzielnicy domków jednorodzinnych. Przy byle wyładowaniu atmosferycznym dzielnica bez prądu na kilkanaście godzin. Tak jest co chwilę. Jest dziś po jednym wyładowaniu i było dwa dni temu to samo. Firma dnioooooo.
~Niezadowolony / 2024-07-11 20:19
Ocena: 1.00 / 5
Na każdym kroku problemy - prognoza zawyżona dwukrotnie, po rozliczeniu półrocznym nie unormowana, tylko jeszcze bardziej zawyżona. Przy kupnie mieszkania i zmianie taryfy na G12W brak wymiany licznika, przez co nie mogę odczytać szczytowego i poza szczytowego zużycia, które uwaga, jest konieczne do powrotu do taryfy G11! Przy spotkaniu w BOK pracownik twierdzi, że nie można zmienić sposobu rozliczenia z prognoz na realne zużycie miesięczne, bo umowa była zmieniana w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a nie była zmieniana, tylko podpisywana! Absurd goni absurd, przy próbie rozwiązywania problemów pojawiają się kolejne, które uniemożliwiają rozwiązanie pierwszych i tak w kółko, odradzam, trzymać się jak najdalej.
ZaletyBrak
WadyBrak wykonywania obowiązków, który odbija się na kliencie
Zawyżanie prognóz
Niemiła obsługa, która bagatelizuje problem
~RITA / 2024-07-08 22:41
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA, MAM INFO NA MAILA, ŻE LICZNIK ROZLICZONY Z NADPŁAT, POTEM INFO, NIE MAM NAPŁAT, POTEM CHCESZ UNIKNĄĆ WYŁĄCZENIA ZAPŁAĆ ZA PRĄD . rozmowa z pracownikiem, masz zaległość ze stycznia i lutego, że niby czekali z tym pół KU..SAMOI SIĘ DZIWIĄ, NO JEST ZALEGŁOŚĆ, A NIE UPOMNALIŚMY SIĘ...NO TO ZIWNE....KTO WAM UWIERZY. I RADA , ZAPŁAĆ W TEJ CHWILI, BO WYŁĄCZYMY. podaję do rzecznika praw ob, może i do sądu.
NIE MAM ZDROWIA PISAĆ O INNYCH HISTORIACH, TRZEBA SZUKAĆ INSTYTUCJI PAŃSTWOWYCH, BY Przed TAURONEM BRONILI OBYWATELI.
ZaletyBRAK
WadyNISZCZENIE ZDROWIA KLIENTA, ZASTANAWIAM SIĘ, JAK PODAĆ DO SĄDU, KTO ZA TO ZAPŁACI
~Piotr / 2024-07-08 10:16
Ocena: 1.00 / 5
Zawsze na fakturze za prą miałem termin płatności do 11-stego, a po jakimś czasie zaczęli zmieniać i teraz mam do 4-tego, gdzie wynagrodzenie otrzymuję później i specjalnie muszę pamiętać żeby ich fakturę płacić wcześniej osobno, a oni mają problem żeby zmienić termin na wcześniejszy. Zmienili go bez mojej zgody.
ZaletyŻadnych
WadyZawsze na fakturze za prą miałem termin płatności do 11-stego, a po jakimś czasie zaczęli zmieniać i teraz mam do 4-tego, gdzie wynagrodzenie otrzymuję później i specjalnie muszę pamiętać żeby ich fakturę płacić wcześniej osobno, a oni mają problem żeby zmienić termin na wcześniejszy. Zmienili go bez mojej zgody.
~Szkoda gadac / 2024-07-05 10:30
Ocena: 1.00 / 5
Niestety patologia. Pracownicy nie maja szacunku do ludzi. Odeadzam.
ZaletyAbsolutnie zadnych
WadyObsluga, jakosc
~Max / 2024-07-01 21:52
Ocena: 1.00 / 5
Jak to każdy monopolistą ma "klienta gdzieś. Prądu brak od ponad 24h była potężna burza, instalacje na.wsi mają z 70 lat, niby je ciągle modernizują a jak zgłaszasz reklamacje to kolejny boot albo jakiś człowieczek na infolini mówi to samo jak im wódz każe i co i nic
ZaletyBrak
WadyPotop Sienkiewicza to przy ich "dzialanosci" jest fraszka i krociotkie opowiadamie
~Michał / 2024-06-29 19:08
Ocena: 2.20 / 5
Odradzam kazdemu. Przynajmniej 3 razy w tygodniu przerwy w dostawie i tak juz od ponad 2 lat. Odradzam !!!!!!!
ZaletyBrak
~Mag / 2024-06-25 17:30
Ocena: 1.00 / 5
Opłaciłem rachunki za prąd online przez mój profil w tauronie. Jeden miesiąc temu cały czas pokazuje w trakcie realizacji drugi dzień temu i to samo. Dzwonię do nich opłat nie ma mimo że to przez ich strone płacone. Czyste oszustwo i kradzież przez tauron
~Michał / 2024-06-23 18:53
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA UWAGA UWAGA. Proszę Wszystkich którzy to przeczytają o dokładne sprawdzenie swoich umów i cenników z firmą tauron. Nie wiadomo jakim cudem ale okazało się że prowdopodobnie pracownik tauron obsluga klienta w Bielsku Bialej po cichu zmienił warunki umowy przed zakończeniem obowiązującej umowy i nagle do rachunku zostały doliczone jakieś dodatkowe opłaty handlowe na pytanie jakim cudem się tak stało narazie Nikt nie potrafi odpowiedzieć a mało tego według nich ja jako klient wyraziłem zgodę a nie pamiętam kiedy ostatni raz widziałem wnętrze. Także proszę o DOKŁADNIE sprawdzenie umów i cenników Hieny
ZaletyBRAK
WadySame wady
~Anomino / 2024-06-21 20:19
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka porażka panowie z Tauronu wzięli urwany kabel obiesili na słupie przy płocie i później tylko jeździli i zaglądali... Zamiast wziąść i zawiesić tylko jeden przewód... 3 dni bez prądu z powodu jednego przewodu. Parodia. Nie polecam
ZaletyŻadnych
WadyPracownicy niekwalifikowani. Widać że pracowników mają z podstawówki
~Marek / 2024-06-16 19:12
Ocena: 1.00 / 5
Firma to jedno wielkie nie porozumienie obsługa klienta żadna pomimo ich błędu nic sobie z tego nie robią i mają gdzieś klienta jednym słowem żenada nie polecam omijać szerokim łukiem