Niestety patologia. Pracownicy nie maja szacunku do ludzi. Odeadzam.
ZaletyAbsolutnie zadnych
WadyObsluga, jakosc
~Max / 2024-07-01 21:52
Ocena: 1.00 / 5
Jak to każdy monopolistą ma "klienta gdzieś. Prądu brak od ponad 24h była potężna burza, instalacje na.wsi mają z 70 lat, niby je ciągle modernizują a jak zgłaszasz reklamacje to kolejny boot albo jakiś człowieczek na infolini mówi to samo jak im wódz każe i co i nic
ZaletyBrak
WadyPotop Sienkiewicza to przy ich "dzialanosci" jest fraszka i krociotkie opowiadamie
~Michał / 2024-06-29 19:08
Ocena: 2.20 / 5
Odradzam kazdemu. Przynajmniej 3 razy w tygodniu przerwy w dostawie i tak juz od ponad 2 lat. Odradzam !!!!!!!
ZaletyBrak
~Mag / 2024-06-25 17:30
Ocena: 1.00 / 5
Opłaciłem rachunki za prąd online przez mój profil w tauronie. Jeden miesiąc temu cały czas pokazuje w trakcie realizacji drugi dzień temu i to samo. Dzwonię do nich opłat nie ma mimo że to przez ich strone płacone. Czyste oszustwo i kradzież przez tauron
~Michał / 2024-06-23 18:53
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA UWAGA UWAGA. Proszę Wszystkich którzy to przeczytają o dokładne sprawdzenie swoich umów i cenników z firmą tauron. Nie wiadomo jakim cudem ale okazało się że prowdopodobnie pracownik tauron obsluga klienta w Bielsku Bialej po cichu zmienił warunki umowy przed zakończeniem obowiązującej umowy i nagle do rachunku zostały doliczone jakieś dodatkowe opłaty handlowe na pytanie jakim cudem się tak stało narazie Nikt nie potrafi odpowiedzieć a mało tego według nich ja jako klient wyraziłem zgodę a nie pamiętam kiedy ostatni raz widziałem wnętrze. Także proszę o DOKŁADNIE sprawdzenie umów i cenników Hieny
ZaletyBRAK
WadySame wady
~Anomino / 2024-06-21 20:19
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka porażka panowie z Tauronu wzięli urwany kabel obiesili na słupie przy płocie i później tylko jeździli i zaglądali... Zamiast wziąść i zawiesić tylko jeden przewód... 3 dni bez prądu z powodu jednego przewodu. Parodia. Nie polecam
ZaletyŻadnych
WadyPracownicy niekwalifikowani. Widać że pracowników mają z podstawówki
~Marek / 2024-06-16 19:12
Ocena: 1.00 / 5
Firma to jedno wielkie nie porozumienie obsługa klienta żadna pomimo ich błędu nic sobie z tego nie robią i mają gdzieś klienta jednym słowem żenada nie polecam omijać szerokim łukiem
Oplat dodatkowych jest tyle na fakturze i dwa razy większe kwoty do zapłaty
~Leszek / 2024-06-14 10:46
Ocena: 1.00 / 5
Konta klientów źle rozliczają ciągle niedopłaty a na fakturze co innego
~Józef / 2024-06-13 14:09
Ocena: 1.00 / 5
Pracownicy na infolinii nie kompetentni. W jednej sprawie podają rozbieżne mylne rozne informacje.
~Kinia / 2024-06-11 17:29
Ocena: 1.20 / 5
Tragedia powinni ich zlikwidować fachowcy po h..u wszystko w lodówce do wywalenia
~Kinia / 2024-06-11 17:28
Ocena: 1.20 / 5
Tragedia powinni ich zlikwidować fachowcy po h..u wszystko w lodówce do wywalenia
~Jadwiga / 2024-06-08 09:56
Ocena: 5.00 / 5
Dziękujemy za załatwienie sprawy oraz potraktowanie szczególnej sytuacji ze zrozumieniem.Profesjonalna i miła obsługa.
~Mery / 2024-06-07 20:31
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia! Częste awarie i wyłącznie prądu praktycznie co tydzień! Najgorszy dostawca
ZaletyNie ma
WadyAwarie co tydzień!
~Sylwia / 2024-06-07 11:50
Ocena: 1.00 / 5
Błędne koło i niekończąca się ''teeporada''
~OLA / 2024-06-07 08:18
Ocena: 2.00 / 5
Moja opinia jest bardzo słaba w sprawie wykonania usługi podłączenia siły do domu.Jest jedną wielką biurokracja,niedomówienia, źle wypisane zlecenia na usługę. W moim przypadku było 6 fachowców aby podłączyć 1 drut ,1 licznik i zabrać 2.Do tej pory usługa nie jest wykonana .Bo przyjezdza pan podłączyć licznik jak nie było ekipy do podłączenia kabla do domu .W sumie ,najpierw prace mojego elektryka a potem karuzela taurona .Jedną ekipa kabel pociągnąć ze słupa do haka,druga ekipa z haka do domu 3 ekipa dać licznik ,4 ekipa zabrać 1 licznik 5 ekipa zabrać 2 licznik.Poza tym zlecenia są wydawane odwrotnie nie ma kabla a przychodzi pań z licznikiem.Klient jest odsylany z powrotem do biur taurona aby ponownie wypisać zlecenie.Marnotrawstwo czasu klienta i pieniędzy taurona na nieskoordynowane zlecania usługi.. Jestem bardzo niezadowolona z obsługi.Choc każdy z ekipy chcialby zrobić usługę ,ale nie może,bo takie są przepisy i zlecenia...
ZaletyZadnych
WadyŹle skonstruowany system od zamówienia do zlecenia,dużo niedomówień.
~Wku... / 2024-06-06 20:15
Ocena: 1.00 / 5
Kontrole przeprowadzone przez Tauron są niezgodne z prawem ponieważ kontroler sam kontroluje dom,miałem taką sytuację i żałuję że policji nie wezwałem bo reklamacja nie została rozstrzygnięta.Uwazajcie na takie kontrole.
~firer / 2024-06-05 16:18
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem złożyć w tej sqrwiałeej instytucji wniosek o wydanie potwierdzenia odbioru przyłącza. Chciałem założyć konto na mój Tauron. Nie założyłem bo komunikat, że nie mam aktywnej umowy (ale do wystawiania faktur nie potrzeba aktywnej umowy). Chciałem wysłać mail: odbicie nie jestem autoryzowany. Chciałem zadzwonić na infolinie. Nie nawiązywało połączenia. Tauron to najbardziej sqrwiała i wqrwiajaca firma z jaką do tej pory miałem do czynienia, a żyje już ponad 50 lat.
~W szoku / 2024-06-04 11:33
Ocena: 1.00 / 5
Tauron to jest jakiś żart, bałagan jakich mało, obsługa klijeta na najniższym poziomie, chamstwo straszne...
~Taurnssiepałe / 2024-05-25 10:23
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jeden wielki żart, jawne oszukiwanie klienta. Właśnie jestem po 2 miesiącach szukania powodu, dla którego musiałem płacić 7 tysięcy złotych za prąd, przedtem to było 500. Test licznika wykazał brak nieprawidłowości, dwóch elektryków w domu nie znalazło nieprawidłowości, ale płacić trzeba, nikt ci nie pomoże znaleźć przyczyny.
Nagle bez powodu rachunki wróciły do normy.
Kochani oszuści z taurona, wasz czas jest policzony