Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 990 opinii

1.36 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.40
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojak69 / 2024-07-17 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA Tauron monopolista ma klienta gdzieś tak czy tak ma się z nim styczność można zmienić dostawcę prądu ale i tak jest się klientem pośrednio TAURONA ,którzy utrudniają wszystko i mają czas a klient czeka miesiąc czasu bo ustanowili sobie prawa dla siebie tylko nie dla klienta . Z taką firmą można doganiać Europę pod warunkiem że ma się zdrowie psychiczne i fizyczne bo w tej firmie pracują ludzie leniwi niedouczeni zostawiający się swoimi prawami tzw. dupochronami . Wszyscy wytwórcy prądu podlegają Tauronowi niestety i czy zmienimy dostawcę czy nie to i tak jesteśmy gnębieni przez tą nieudolną firmę
    ZaletyBrak zalet
    WadyMonopolizm i tumiwisizm pracowników nikt nic nie umie załatwić pozytywnie zrzucając jeden na drugiego obowiązki . Brak odpowiedzialności za brak działania
  • ~Sebastian / 2024-07-16 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkam w Mysłowicach na dzielnicy domków jednorodzinnych. Przy byle wyładowaniu atmosferycznym dzielnica bez prądu na kilkanaście godzin. Tak jest co chwilę. Jest dziś po jednym wyładowaniu i było dwa dni temu to samo. Firma dnioooooo.
  • ~Niezadowolony / 2024-07-11 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Na każdym kroku problemy - prognoza zawyżona dwukrotnie, po rozliczeniu półrocznym nie unormowana, tylko jeszcze bardziej zawyżona. Przy kupnie mieszkania i zmianie taryfy na G12W brak wymiany licznika, przez co nie mogę odczytać szczytowego i poza szczytowego zużycia, które uwaga, jest konieczne do powrotu do taryfy G11! Przy spotkaniu w BOK pracownik twierdzi, że nie można zmienić sposobu rozliczenia z prognoz na realne zużycie miesięczne, bo umowa była zmieniana w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a nie była zmieniana, tylko podpisywana! Absurd goni absurd, przy próbie rozwiązywania problemów pojawiają się kolejne, które uniemożliwiają rozwiązanie pierwszych i tak w kółko, odradzam, trzymać się jak najdalej.
    ZaletyBrak
    WadyBrak wykonywania obowiązków, który odbija się na kliencie
    Zawyżanie prognóz
    Niemiła obsługa, która bagatelizuje problem
  • ~RITA / 2024-07-08 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA, MAM INFO NA MAILA, ŻE LICZNIK ROZLICZONY Z NADPŁAT, POTEM INFO, NIE MAM NAPŁAT, POTEM CHCESZ UNIKNĄĆ WYŁĄCZENIA ZAPŁAĆ ZA PRĄD . rozmowa z pracownikiem, masz zaległość ze stycznia i lutego, że niby czekali z tym pół KU..SAMOI SIĘ DZIWIĄ, NO JEST ZALEGŁOŚĆ, A NIE UPOMNALIŚMY SIĘ...NO TO ZIWNE....KTO WAM UWIERZY. I RADA , ZAPŁAĆ W TEJ CHWILI, BO WYŁĄCZYMY. podaję do rzecznika praw ob, może i do sądu.
    NIE MAM ZDROWIA PISAĆ O INNYCH HISTORIACH, TRZEBA SZUKAĆ INSTYTUCJI PAŃSTWOWYCH, BY Przed TAURONEM BRONILI OBYWATELI.
    ZaletyBRAK
    WadyNISZCZENIE ZDROWIA KLIENTA, ZASTANAWIAM SIĘ, JAK PODAĆ DO SĄDU, KTO ZA TO ZAPŁACI
  • ~Piotr / 2024-07-08 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze na fakturze za prą miałem termin płatności do 11-stego, a po jakimś czasie zaczęli zmieniać i teraz mam do 4-tego, gdzie wynagrodzenie otrzymuję później i specjalnie muszę pamiętać żeby ich fakturę płacić wcześniej osobno, a oni mają problem żeby zmienić termin na wcześniejszy. Zmienili go bez mojej zgody.
    ZaletyŻadnych
    WadyZawsze na fakturze za prą miałem termin płatności do 11-stego, a po jakimś czasie zaczęli zmieniać i teraz mam do 4-tego, gdzie wynagrodzenie otrzymuję później i specjalnie muszę pamiętać żeby ich fakturę płacić wcześniej osobno, a oni mają problem żeby zmienić termin na wcześniejszy. Zmienili go bez mojej zgody.
  • ~Szkoda gadac / 2024-07-05 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety patologia. Pracownicy nie maja szacunku do ludzi. Odeadzam.
    ZaletyAbsolutnie zadnych
    WadyObsluga, jakosc
  • ~Max / 2024-07-01 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak to każdy monopolistą ma "klienta gdzieś. Prądu brak od ponad 24h była potężna burza, instalacje na.wsi mają z 70 lat, niby je ciągle modernizują a jak zgłaszasz reklamacje to kolejny boot albo jakiś człowieczek na infolini mówi to samo jak im wódz każe i co i nic
    ZaletyBrak
    WadyPotop Sienkiewicza to przy ich "dzialanosci" jest fraszka i krociotkie opowiadamie
  • ~Michał / 2024-06-29 19:08
    Ocena: 2.20 / 5
    Odradzam kazdemu. Przynajmniej 3 razy w tygodniu przerwy w dostawie i tak juz od ponad 2 lat. Odradzam !!!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Mag / 2024-06-25 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Opłaciłem rachunki za prąd online przez mój profil w tauronie. Jeden miesiąc temu cały czas pokazuje w trakcie realizacji drugi dzień temu i to samo. Dzwonię do nich opłat nie ma mimo że to przez ich strone płacone. Czyste oszustwo i kradzież przez tauron
  • ~Michał / 2024-06-23 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA UWAGA UWAGA. Proszę Wszystkich którzy to przeczytają o dokładne sprawdzenie swoich umów i cenników z firmą tauron. Nie wiadomo jakim cudem ale okazało się że prowdopodobnie pracownik tauron obsluga klienta w Bielsku Bialej po cichu zmienił warunki umowy przed zakończeniem obowiązującej umowy i nagle do rachunku zostały doliczone jakieś dodatkowe opłaty handlowe na pytanie jakim cudem się tak stało narazie Nikt nie potrafi odpowiedzieć a mało tego według nich ja jako klient wyraziłem zgodę a nie pamiętam kiedy ostatni raz widziałem wnętrze. Także proszę o DOKŁADNIE sprawdzenie umów i cenników Hieny
    ZaletyBRAK
    WadySame wady
  • ~Anomino / 2024-06-21 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka porażka panowie z Tauronu wzięli urwany kabel obiesili na słupie przy płocie i później tylko jeździli i zaglądali... Zamiast wziąść i zawiesić tylko jeden przewód... 3 dni bez prądu z powodu jednego przewodu. Parodia. Nie polecam
    ZaletyŻadnych
    WadyPracownicy niekwalifikowani. Widać że pracowników mają z podstawówki
  • ~Marek / 2024-06-16 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma to jedno wielkie nie porozumienie obsługa klienta żadna pomimo ich błędu nic sobie z tego nie robią i mają gdzieś klienta jednym słowem żenada nie polecam omijać szerokim łukiem
    ZaletyŻadne
    WadyObsługa oferowany produkt infolinia rozwiązywanie problemu
  • ~Ala / 2024-06-14 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Oplat dodatkowych jest tyle na fakturze i dwa razy większe kwoty do zapłaty
  • ~Leszek / 2024-06-14 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Konta klientów źle rozliczają ciągle niedopłaty a na fakturze co innego
  • ~Józef / 2024-06-13 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy na infolinii nie kompetentni. W jednej sprawie podają rozbieżne mylne rozne informacje.
  • ~Kinia / 2024-06-11 17:29
    Ocena: 1.20 / 5
    Tragedia powinni ich zlikwidować fachowcy po h..u wszystko w lodówce do wywalenia
  • ~Kinia / 2024-06-11 17:28
    Ocena: 1.20 / 5
    Tragedia powinni ich zlikwidować fachowcy po h..u wszystko w lodówce do wywalenia
  • ~Jadwiga / 2024-06-08 09:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękujemy za załatwienie sprawy oraz potraktowanie szczególnej sytuacji ze zrozumieniem.Profesjonalna i miła obsługa.
  • ~Mery / 2024-06-07 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Częste awarie i wyłącznie prądu praktycznie co tydzień! Najgorszy dostawca
    ZaletyNie ma
    WadyAwarie co tydzień!
  • ~Sylwia / 2024-06-07 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Błędne koło i niekończąca się ''teeporada''
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1702
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1688
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 990
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 706
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 344
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4778
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4556
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4000
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098