Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2524 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kw / 2020-04-15 17:13
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo szybka i miła współpraca z konsultantem.
    Telefon do naprawy gwarancyjnej.
    Trochę długo czekałem 'to zrozumiałe - koronawirus'
    Telefon naprawiony i dostarczony do domu, co mnie mile zaskoczyło.
    Dziękuję.
  • ~MVK5 / 2020-04-13 21:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Największy żart jeżeli chodzi o internet, przekłamana prędkość i samoistnie znikający pakiet danych mozna zrozumieć, ale fakt że pomimo opłat, niewykorzystania pakietu w internecie mobilnym w domu nie ma go w cale xD
    Internet w telefonie jeszcze jako tako daje rade, ba nawet hotspot jest lepszy niż niż ten syf z modemu xDD
    nie polecam za nic w świecie.
    W dodatku konsultanci którym od 2 lat tłumacze że to nie ja jestem włascicielem numeru i podaje im numer właściciela-z uporem od 2-3 lat dalej dzwonia z super dobrymi ofertami do mnie xDDD
    Zalety-w miare dobry onternet mobilny
    Wady-lekko upośledzeni konsultanci
    -ciagle problemy i wahania internetu
  • ~Janko muzykant / 2020-04-12 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Prędkość internetu z cudem pozwoliła na wysłanie wiadomości, niby gigant w Polsce ale nawet wysyłanie wiadomości przez Messenger to tragedia, prędzej dostarczyłbym wiadomość na kartce pieszo do odbiorcy na drugim końcu Polski. Jedna wielka tragedia.
    ZaletyDobry żart, nie ma żadnych
    WadyWszystko co z nimi związane
  • ~MAGDA 233 / 2020-04-09 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny internet, słaba jakość połączenia, którs uniemożliwia pracę.
  • ~MO / 2020-04-08 12:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Konsultanci nadają się do segregacji śmieci na wysypisku.
  • ~rafal / 2020-04-07 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    internet nie dziala wcale , mam juz go dluzszy czas i nic nie poprawia sie nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadydzialanie internetu
  • ~HATFUNATIMOBILE / 2020-04-06 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    HATFU, predkosc internetu 0.50mb/s GDZIE MIALO BYC 20MB/S. NIE POLECAM
    Zaletyzero
    WadyWSZYSTKO
  • ~Wenzel / 2020-04-05 21:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Po doładowaniu 25 zł w celu przedłużenia umowy na kartę na koncie pokazuje mi 23 i muszę znowu kupować. Chcę dokupić sobie pakiet internetu - strona nie działa. Włączona usługa aktywuje się raz od razu a raz za parę dni. Jednym słowem - żenada.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Wracam do Orange / 2020-04-04 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo zgłaszania wielu problemów zapewnień ze strony tmobile że już powinno być dobrze zaraz jest tak samo.. Więcej się nadenerwuje na resetuje nadzwonie niż z tego radości ' internet domowy do 20mb/s.. Na początku ok 10.. Nawet i ok 15 MB później ciężko już o 10mb/s.. Dziś ciężko już o 5.. Częściej jest 1...3...4 MB/s
    ZaletyCena gdyby usługodawca wywiązał się z oferty
    WadyAwaryjność ' mimo zasięgu bardzo niskie transfery .. Zasięg skacze..
  • ~Zbynio / 2020-04-04 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci po zakupie dodatkowego transferu danych by cieszyć się internetem w pełnej prędkości osiągnąłem transfer w porywach 1,6 MB/s.150 mb/s jest nie do osiągnięcia 20 mega to max przy pełnym zasięgu LTE prędkość którą gwarantuje operator liczy się w kb/s
    ZaletyNie widzę żadnych zalet
    WadyKonsultanci to chamy odkładający słuchawkę. rozmowa z kimś normalnym to rzadkość
  • ~Jarek z Warszawy / 2020-04-03 23:32
    Ocena: 5.00 / 5
    super jest!!!!!!!
    To jest najlepsza siec w jakiej mialem przyjemnosc byc, kiedy stracilem juz nadzieje na poprawne dzialanie lacza internetowego T-mobile pokazalo mi ze warto zyc.
    Rozmowy telefoniczne sa cudowne!
    Smsy wysylaja sie zanim je napisze. *szok*
    To najlepsza siec, ppozdrawiam
    Buziaczki
  • ~Karolina / 2020-04-03 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Do tej pory miałam bardzo dobra opinie nt T-Mobile,myślałam że rozwiązanie mojego problemu będzie szybkie i kompleksowe,jak w innych sieciach,że T-Mobile zalicza się do operatorów,którym zależy na kliencie.Niestety jestem bardzo rozczarowana sposobem w jaki T-Mobile przerzuca problemy techniczne na klienta i nie bierze odpowiedzialności.Nie mogłam korzystać z internetu z powodu błędu technicznego który był po stronie T-Mobile.Z powodu niedziałających(błąd techniczny)kodów nie mogłam sprawdzić stanu pakietu.Ponadto za pomocą kodów sprawdzających pakiet uzyskałam informację że pakiet mix, który mam,jest nieaktywny,mam inny pakiet(kolejny błąd tech).Na podstawie tych błędnych informacji 3 krotnie doladowalam konto przypuszczając że zużyłam pieniądze poza pakietem.Równocześnie nie mogłam zalogować się na stronie T-Mobile z powodu nie rozpoznawania moje numeru tel/maila(następny błąd tech),żeby sprawdzić stan konta/pakiet.Po kontakcie z konsultantem dowiedziałam się że rzeczywiście problem był pod stronie T-Mobile,reklamacja będzie rozpatrzona.Wnioskowałam o przedłużenie ważności pakietu o 3 doladowania, których dokonałam,a po których nie miałam dostępnego internetu z powodu błędu tech.Nie dostałam żadnej informacji jak reklamacja zostala rozpatrzona.Podczas ponownej rozmowy z konsultantem dowiedziałam się, że nikt mi nie kazał doładowywac konta,wg konsultanta pakiet był włączony i choć zgodził się że nie miałam możliwości,żeby z niego korzystac to powinnam byla zainstalować aplikację-bez dostępu do internetu... Wg konsultanta pakiet za który zapłaciłam był przyznany i nie jest to problem T-Mobile,ze nie był fizycznie dostępny po włączeniu internetu w telefonie, czy ponownym doładowaniu konta. Podsumowujac przykro mi że T-Mobile woli rozczarowanego klienta,na którego zrzuca odpowiedzialność za swoje problemu techniczne od klienta zadowolonego,który polecalby znajomym zmianę operatora na T-Mobile i wystawiał najlepsza opinie
  • ~Szymi / 2020-04-03 01:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam internetu i złe połączenia a pierwszy rachunek mam zapłacić ponad 100zł. Brak słów zmieniłem sieć żeby sobie polepszyć a pogorszyłem o 100 %
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~t-mobile to oszusci / 2020-04-02 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów i złodziei. Celowo wprowadzają ludzi w błąd przy podpisywaniu umowy. Jak coś to tylko pre-paid, nie podpisujcie z nimi żadnych umów i nie bierzcie abonamentów, bo mogą was nieuczciwie wykorzystać.
    ZaletySzybki internet mobilny
    WadyOszustwo
    Złodziejstwo
    Celowe wprowadzanie w błąd
  • ~Maksymilian / 2020-04-02 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Płacę abonament, a od miesiąca nie mogę doczekać się karty sim do smartfona.
  • ~bagier / 2020-04-01 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki mialem stałe 500 pingu jak się gra.
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyNie stabilny internet. 500 ms do 1000+ ms
  • ~silvi / 2020-03-31 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    zastanawiam sie co z tym krajem jest nie tak ,dlaczego ta sama firma dzialajaca w niemczech ma super zasieg i jest bardzo dobra i lubiana ,natomiast firmy zagraniczne na polskim rynku sa do niczego czy jest to wina polakow zasiadajacych jako szefostwo tych firm w polsce ?!,,czy sa to zakompleksione dupolizy...czy t-mobile w niemczech wie co oni robia i dlaczego tak bardzo zla opinie ma ta firma w polsce czy jest to z gory ustalone czy poprostu kolaborant polski zasiadajac przy korycie gnebi rodaka ?!
  • ~majk / 2020-03-31 08:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują na umowach, dorzucone płatne rzeczy których nie miało być w ofercie.
  • ~Karol / 2020-03-30 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na doładowania w mix bo pomyłka dużo kosztuje. Mam na koncie 50 zł po podwójnych doładowaniach (omyłkowo) i nie mogę ich odzyskać w postacie zwrotu pieniędzy ale za to wykorzystać na wykupienie dodatkowych opcji.............. przez grzeczność nie powiem gdzie mam dodatkowe opcje. Wnoszę sprawę do Rzecznika Praw konsumenta. Każdy kto spotkał się z taką sytuacją niech robi to samo.
  • ~Marcin / 2020-03-30 18:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet na poziomie rowu mariańskiego nie działa a jak działa to słabo a na infolinii tylko od roku że problem mają.
    ZaletyNo w sumie to nic
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2524
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2001
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183