jedno wielkie gówno nie mam pojęcia jak jeszcze ten operator utrzymuję się w polsce tęsknie za erą.
Zaletybrak
Wadycałość
~Anonimowy / 2021-01-09 15:48
Ocena: 1.00 / 5
Załadowanie zwykłej strony internetowej trwa 2 minuty. O filmach na YouTube i Netflix zapomnijcie, chyba że waszą pasją jest liczenie pikseli na ekranie w 144p. O graniu również. Reklamacje nie przynoszą efektu. Konsultanci mają na wytłumaczenie to, że w umowie jest zapisana prędkość "DO" 60 Mb/s. Ok. nie spodziewam się pełnych 60 ale 0.2 Mb/s to jest jakiś nieśmieszny żart.
ZaletyPrzemilczmy...
WadyZa mało miejsca na wypisanie wszystkich :)
~Rachel / 2021-01-09 12:25
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie chce nawet ładować normalnych stron, nie mówiąc już nawet o grach w których ping siega 700.
Nie polecam
ZaletyXD
~wiktor / 2021-01-08 21:25
Ocena: 1.67 / 5
umowa na oladowania wygasla poniewaz na koncie mam kwote nie wkozystana wedlug zapewnienia w biurze obslugi ze bede mogl ja wykorzystac na polaczenia wdlug stawek operatorow okazuje sie ze to gowno prawda co chwila blokuja polaczenia musze dladowywac telefon poniewaz malo korzystam z telefonu moja kwota na ich koncie wcale nie ulegla zmniejszeniu gdybym dostal informacje ze nie mam mozliwosci jej w jakijkolwiek jej wykozystac to bym przydluzyl umowe siec tmobile firma oszustow i zlodziei
Zaletysrednia obsluga
Wadyokradaja klientow
~Anonimowy2 / 2021-01-08 19:38
Ocena: 1.33 / 5
bardzo często albo nie ma internetu albo jak już jest to bardzo słaby w grach najczęściej jest 300 pinu więc się nie da w nic grać a gdy jeszcze ktoś w domu ogląda na przykład ogląda na yt albo na netlixie to druga osoba może zapomnieć o internecie. Więc nie polecam internetu od tego dostawcy
Zaletyzalet nie ma
Wadybardzo często nie ma internetu
~Jest prywatne / 2021-01-08 14:46
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam sieci, jestem u nich około 7 lat a i tak potrafią mnie naciągnąć na wyższą ofertę która jest taka sama jak niższe. Radze każdemu aby nikt nie brał pakietu mobilnego internetu wyższego od pakietu M ponieważ każda wyższa działa w takiej samej prędkości co pakiet M. Wiem po sobie ponieważ mnie tak załatwili, powiedzieli żebym sobie zmienił na pakiet L z M to będę miał internet z prędkością do 200 mb/s ale mam to samo co wcześniej internet z prędkością do 20 mb/ s czyli taki jaki oferuje pakiet M. Na czacie t-mobile mi powiedziała kobita że 20 mb to bardzo dobry wynik. Nikt normalny nie kupi droższej usługi świadomie jak mu powiedzą że prędkość internetu w droższym pakiecie będzie taka sama jak w tańszym pakiecie, do tego kazali mi jeszcze kupić nowy ruter.
Piszą o tym dlatego ponieważ nie chcieli mi anulować tej umowy podpisanej 3 dni wcześniej, płacę u nich po 700 pln od kilka dobrych lat a oni nie mogą mi anulować umowy podpisanej 3 dni temu.
Pozdrowienia dla T-mobile
~Tomasz / 2021-01-06 20:41
Ocena: 1.00 / 5
Internet stacjonarny tragedia. Zamiast 60 , nie ma ostatnio nawet 1. TRAGEDIA!!!!!
~Joanna / 2021-01-05 23:00
Ocena: 1.67 / 5
Kiedy wszystko jest w porządku to jest ok, ale kiedy pojawia się jakikolwiek problem formalny, zaczynają się schody. Przebicie się przez gąszcz procedur i formalności graniczy z cudem. Procedury, pozorny porządek zasad, jest ważniejszy niż człowiek - kilka tygodni straciłam na załatwieniu spraw, które wydało mi się, że powinnam załatwić od ręki, w ciągu 5 minut.
Oprócz formalności zastanawia mnie sens umieszczania ofert i znów pozorna łatwość w dobraniu i zindywidualizowaniu oferty dla siebie. Kiedy dochodzi do rozmowy z konsultantem, sformalizowania umowy czy zmian w umowie okazuje się, że to co na stronie ma mało wspólnego z rzeczywistością, a jedynie ma posłużyć jako przynęta.
Rok czasu korzystam z usług firmy i jestem mocno zawiedziona. Bardziej przypomina mi absurd PRLowskiej rzeczywistości niż współczesną firmę, która powinna wyjść na przeciw klienta i być bardziej elastyczna we współpracy.
~Krystyna / 2021-01-05 22:35
Ocena: 1.00 / 5
Od trzech tygodni nie działa mi roaming, za telefon płacę jak za zboże, nie można zrezygnować bo kara za zerwanie umowy jest niebotyczna, w biurze obsługi tylko odpisują, że naprawiają, a dalej nic i nic. Telefon firmowy z powiązanym bankiem i kontem Paypal, podany jako numer kontaktowy dla klientów, nie mogę się skontaktować ani z rodziną ani zrobić przelewu. W obecnej sytuacji z Covid nie jestem w stanie przyjechać do biura obsługi w Polsce. Nie polecam nikomu.
Zaletyzero
Wadybrak roamingu, brak dostępu do telefonu, fatalna obsługa klienta, ignorowanie reklamacji, ignorowanie klienta, fatalna jakość usług (o ile działają)
~Piotrek / 2021-01-05 20:42
Ocena: 2.33 / 5
T-Mobile sprzedało mi internet, którego nie chciałem, który nie działa w miejscu mojego zamieszkania i który jako karta z nr tel. i możliwością jej wykorzystywania do połączeń telefonicznych zgodnie z przedstawioną przez konsultanta ofertą, a za razem zawartą w ten sposób umową nie spełnia swych warunków. Karta miała zawierać nielimitowane, rozmowy, sms, mms i internet, jest tylko internet. Wielokrotnie zostałem wprowadzony w błąd i pomimo posiadanej przeze mnie rozmowy z konsultantem z chwili zawarcia umowy, idąc w zaparte operator nie przyznaje mi prawa do odstąpienia od umowy! Pozostaje droga sądowa.
~Mi / 2021-01-05 10:03
Ocena: 2.33 / 5
Potwierdzam informacje od moich poprzedników, nie dajcie się nabrać na internet domowy bez limitu - to kpina. Reklamacje nie przynoszą skutku.
Internet słabo wytrzymuje bardziej wymagające rzeczy jak np. gry online i cały czas jak gram razem z przyjaciółmi nagle mnie wyrzuca lub wylogowuje. Nie polecam
Zaletybrak
Wadywszystko
~kazek / 2021-01-03 22:03
Ocena: 1.00 / 5
MAM BARDZO ZŁE DOŚWIADCZENIA Z TĄ FIRMĄ : ODNOŚNIE INTERNETU PO SKOŃCZONEJ UMOWIE SĄ WŁANCZANE PŁATNE STRONY KTÓRE KTOŚ ODWIEDZA O 2-GIEJ CZY 3-CIEJ W NOCY (CHOCIAŻ TO TYLKO JA MAM DOSTĘP) A PRÓBY REKLAMACJI SPEŁZAJĄ NA NICZYM I ZANIM POPROSISZ ICH O BLOKADĘ TO SPORO STRACISZ . Nadmieniam iż w trakcie trwania umowy tego nie ma . ODNOŚNIE SPRAW (zmianę właściciela , przeniesienia numeru itp) DOTYCZĄCYCH JAKICHŚ ZMIAN TO LEPIJ NIE MÓWIĆ . Zajmuje im to bardzo dużo czasu , gubią dokumenty , niekompetencja itp. Jeżeli chcesz korzystać z tej firmy to bardzo uważaj bo wszystko wykorzystują przeciwko tobie i uzbrój się w cierpliwość bo prawie na pewno nie załatwisz ważniejszej sprawy w punkcie obsługi. JA nie mam czasu ani nerwów i opuszczam tę firmę choć byłem klientem jej od lat 90-tycch jeszcze w ERA.
~Tom / 2020-12-29 18:54
Ocena: 1.33 / 5
Totalny szmelc, że internet nielimitowany a nawet youtu.be nie odtwarza reklamacja non stop bez efektu, niby koronawirus i każdy siedzi i korzysta, że omijać z daleka
ZaletyŻadne
WadyJak garnek bez dna nie działa nie spełnia funkcji
~Pitbull / 2020-12-28 08:31
Ocena: 5.00 / 5
Po przejściu do t mobile z plusa zasięg niebo lepszy na full. Ofertę abonamentu mają lepsze niż u Solorza. Dużo pakietu internetu na święta mega promocje zarówno dla stałych klientów jak i nowych. Polecam wszystkim T mobile
ZaletyDużo pakietu internetu
Korzystne warunki umowy
Maja niebo lepszy zasięg niż plus GSM
WadyNie ma
~ANKABOGUS / 2020-12-27 20:13
Ocena: 1.67 / 5
Nie poleceam t Mobile
zawarłam z nimi umowe na 24 miesiace oko 2,5 roku temy
umowa sie skonczyla i zauwazylam tego - oplaty byly takie same
po kilku miesiacach zalogowalam sie na ich kontą chcąc sprawdzic czy juz mogę przedłużyc umowe i okazalo sie ze wygasła poł roku temu
oplaty byly podzielone na abonament 10 z i rata za sprzet - 50 zł - łącznie 60 zł
po dokonaniu ostatniej wpłaty za rate za sprzet powinny mi opłaty ulec zmniejszeniu
lecz tak sie nie stało
t monile wciąż pobierał całosc kwoty tłumaczą to tym ze przedłuzyli z automatu umowe na warunkach kwotowych takich jaka była zawarta oryginalna umowa
i nie mialo dla nich zadneo znaczenia ze na rachunkach w kwocie abonament bylo juz wiecej -60zl zamiast 10
OSZUSCI I ZŁODZIEJE
NIE POLECAM
TRZEBA BYC CZUJNYM I WSZYSTKO KONTROLOWAC
ZaletyBRAK
WadyOBSLUGA KLIENTA, SZACUNEK DLA KLIENTA, WOLĄ GO STRACIC NIZ BYC UCZCIWYM
~Patryk / 2020-12-27 16:37
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam T-mobile używam go jeszcze ale mam zamiar zmienić internet jest do bani co chwile ścina nie chodzi dobrze nie da sie niczego ogladac gdy dzwonie do dostawcy mówi mi problem z nadajnikiem można to zrozumieć ale żeby problem bym zawsze ? co powiem o połączeniu to nie ich wina i zawsze to nadajnik
Zaletybrak nie polecam
WadyWszystko obsługa zasięg internet nie polecam strata pięniedzy tylko
~JERZY / 2020-12-26 13:12
Ocena: 1.00 / 5
ostrzegam klientow T-MOBIE i nie tylko.Otrzymałem rachunek na dużą kwotę,gdzie T-MOBILE obciąża minie za zakupione usługi w MOBILAK,GZIE Z TĄ FIRMĄ NIE MIAŁEM ŻADNYCH KONTAKTÓW I NICZEGO NIE ZAMAWIAŁEM.WYSYŁAJĄ SMS nawet z wulgarnymi słowami,a nawet pogróŻkami jeżeli na nie się nie odpowiada i właśnie z taką firmą miedzy innymi ma zawartą umowę T-MOBILE,bo w innym przypadku nie mogliby wystawiać łącznej faktury.
~Adam / 2020-12-17 20:15
Ocena: 1.00 / 5
Słaby masakra ani bajek nie idzie zobaczyć oszusty