strona 89 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »
-
~Filip / 2020-10-08 20:25
internet ledwo co dziala, stabilny raz na miesiac reszta dni to loteria -
-
~Renthal311 / 2020-10-04 05:47
Byłem we wszystkich sieciach, T-Mobile na kartę ma zdecydowanie najszybszy internet, dużo neta za małą kasę,dla mnie ważne: YouTube za free dane , a teraz miazga: która sieć na kartę ma 15gb neta za 15zl? Tylko T-Mobile,dla mnie same plusy,od końca 2019 wszystko działa super, wcześniej sieć miała problemy.polecam.uzywam super net video. ZaletyBardzo szybki LTE na kartę,bez porównania , konkurencja bez szans, można dopasować tani net,pakiety, używam super net video.WadyPowinna być kumulacja danych na kartę. -
~Grzegorz / 2020-10-03 04:05
Przed wyjazdem kraju probowalem wynegocjowac zawieszenie oplat abonamentowych za dwa numery telefonow i internet.Poniewaz pobyt poza granicami byl zaplanowany na 6 miesiecy,wchodzila w gre znaczna kwota.Osoba z ktora rozmawialem wypytala mnnie najpierw w jakim terminie wypadal by ten okres.Nieopacznie podalem dokladny dzien i miesiac .Po oczekiwaniu na konsultacje z przelozonym dowiedzialem sie ze jest to niemozliwe.Po okolo miesiacu dostalem poczta mailowa zadanie zaplaty 371 zl.Poprosilem na czacie o wyjasnienie skad ona pochodzi-rozmawialem z czterema pzredstawicielami i uslyszalem cztery rozne wersje.Wyjasnilem ze mija sie to z prawda bo wszystkie domniemane fakty dotyczyly dnia 30 lipca 2020 roku,kiedy to ja juz przebywalam na terenie USA.Posidam do wgladu bilety i karty pokladowe.Starano sie mi wmowic ze z jedngo z nomerow wysylalem SMS-y prowadzilem rozmowe itd.Poprosilem o podanie domniemanego numeru telefonu z ktorym niby usilowalam sie polaczyc to spotalam sie ze zdecydowana odmowa..Podejzewam ze nieopacznie podana data wylotu z kraju byla podstawa do naliczenia roamingu do rozmowy z lotniska w Warszawie. ZaletyDoglebna,dokladna analiza zapisow bilingowych z rekordu numerow.WadyBrak kompetencjii osob na czatach.Brak mozliwosci dostepu do osob posiadajacych wiedze i kompetencje w zakresie kontroli i mozliwosci wykrywania oszustw. -
~Ryś / 2020-09-29 20:08
W sumie do tej pory myślałem, że wiele z tych opinii jest przesadzonych ale dziś się przekonałem co znaczy mieć do czynienia z T Mobile. Wczoraj sam zadzwoniłem do działu utrzymania klienta zapytać o ofertę dla mnie. Już kit z tym, że chcieli sprzedać mi 10 zł drożej to samo co nowi klienci dostają. Dogadałem się co do warunków i nagle dało się uzyskać korzystne. Jednak miał przyjść esemes na którego miałem odpisać z potwierdzeniem i włączyć nową ofertę. Czekałem cały dzień i noc nie przyszło. Poszedłem dziś do salonu sprzedaży tego operatorzyny i dowiedziałem się, że owszem - moje wypowiedzenie umowy na numer zostało wycofane ale nie ma żadnych zmian na moim koncie i nadal płacę ponad dwa razy więcej niż miałem płacić. Myśleli, że nie sprawdzę tego i że umowa przejdzie na czas nieokreślony i jak głupi będę płacił jak za zboże. Złożyłem wypowiedzenie i nie chcę mieć nic wspólnego z tymi oszustami ZaletyŁadne salonyWadyOszuści i wyłudzacze -
~Barbara / 2020-09-29 09:07
Odradzam. Zmieniliśmy operatora na T-Mobile półtora roku temu. Aparaty Hammer Energi przestały działać poprawnie po paru miesiącach. T-Mobile korzystało z serwisanta mptech we Wrocławiu. Odmówiono nam naprawy gwarancyjnej. Klapki w gniazdach były zbyt ciasne, żeby można było włożyć kabel do gniazda ładowania. Nie może to być usterka mechaniczna, bo źle działa wejście do ładowania. Aparaty zużyły się przed upłynięciem okresu gwarancyjnego. Ponieważ obchodziliśmy się z nimi bardzo dobrze nie może to być wina klienta, czyli nasza. Operator T-Mobile kazał nam podpisywać jakieś oświadczenia... To wiązało się z trzecią wizytą w salonie T-Mobile. Niby drobiazg. Wymiana baterii, naprawa odklejającej się obudowy... Niesprawne gniazda, bo klapki umocowanie zbyt ciasno... Brak opieki konsultanta przy naprawie gwarancyjnej. ZaletyOpanowanie pań pracujących w salonie.WadyBrak wsparcia przy niekorzystnych dla klienta decyzjach serwisanta mptech. Opieszałoś. Brak pomocy w zabezpieczania danych z aparatów. -
~Danuta / 2020-09-28 18:06
Dzisiaj kolejny raz przerwa w łączności od godz. 12:03 do 17:00. Przerwy są systematyczne raz lub dwa razy w miesiącu. Utrudnia to pracę i powoduje straty w prowadzeniu działalności gospodarczej. Nikomu tego operatora nie polecam. Umowa z tą firmą to powróz na szyi. -
~daffi / 2020-09-25 02:16
Dwa lata temu dałam nabrać się pewnemu Panu, który powiedział mi, że wygrałam tablet parę dni przed tym rzeczywiście wypełniłam ankietę przez internet więc myślałam, iż to rzetelne firma. Nie stety do "darmowego" tableta dobrałam internet za który płaciłam zgodnie z umową. Po jej zakończeniu muszę nadal płacić za tzw. wygrany tablet w konkursie. Po moich pismach i prośbach na odsłuchanie mojej rozmowy dostałam odpowiedź, że nie mają jej już w systemie. Jest to moim zdaniem oszustwo.. Najpierw mówią tak a później płać bo nie da się nic innego zrobić. Uważajcie co podpisujecie i dokładnie wypytujcie się o każdy szczegół umowy. ZaletyBrakWadySłaby internet,brak konkretnego porozumienia się z konsultantami. -
~piotr / 2020-09-24 23:11
Pan w salonie nie doszkolony, słaba oferta bez telefonu niż u innych operatorów, zasięg słaby ZaletyreklamyWadyoferta -
-
~Elomordo / 2020-09-23 22:03
Brak konkretnych informacji na temat umowy.Niektóre informacje ukryte np. rata za sprzęt się kończy a rachunek niestety pozostaje ten sam )-: -
~Rysiu / 2020-09-23 17:18
Sieć w ogóle nie dba o utrzymanie klienta. Zaraz kończy mi się umowa, a nikt nawet nie pofatyguje się żeby zadzwonić z nową ofertą. Sam już zadzwoniłem w sprawie przedłużenia to próbowali mi wcisnąć wszystko czego nie chcę. Jakość połączeń też niezazbytnia. Często dostaję esemesy, że ktoś dzwonił, a ja miałem zasięg - niby. Kiedy dzwonię do mamy to mówi, że słychać mnie jakbym dzwonił z grobu. ZaletyTwarz Lewandowskiego w reklamachWadyJakość połączeń i szybkość internetu, dział utrzymania klienta -
~Tadeusz / 2020-09-22 13:31
Pazerna firma przypominają o doładowaniu 2 tygodnie przed a jak mają coś oddać to wielki problem dno ZaletyInternetWadyZwrot kosztów -
~Aleksander / 2020-09-21 19:34
Ja mam w T-mobile już 8 lat numer zawsze i
wszystko działa bez zarzutu.ZaletyWszystkoWadyNic -
~IWONA / 2020-09-21 13:04
po wizycie w Bieszczadach, dostaliśmy rachunek na ponad 800 zł po reklamacji t mobile nie uwzględnilo jej. Twierdząc że jeden z numerów taki rachunek am wygenerował. Poprosiłam o szczegóły faktury i wysłali że to inny numer to wygenerował jednak. To jak to oni sami nie wiedzą który numer złapał ukraińską sieć? A ja nam zapłacić jak kretynka,nigdy więcej t mobile ZaletyżadnychWadycałe mnustwo -
~Polar / 2020-09-20 18:58
Odradzam, po śmierci Taty dalej muszę płacić abonament, nie da się anulować rachunku mimo takiej sytuacji!!! -
~Martyna / 2020-09-19 22:21
Najgorsza sieć w Polsce, nie mam w ogóle zasięgu, internet nie działa wcale. Jaka kolwiek strona ładuje sie 5-10 minut. Nic nie mogę na tym internecie zrobić. Na telefonie prawie nigdzie nie mam zasięgu tu również internet jest tragiczny. Czekam tylko do koniec umowy i nigdy więcej nie chce tej sieci. Obsługa mulona, zakłamana, niedoinformowana, żenada. NIE POLECAM TEJ SIECI NIKOMU !!! KOSZMAR Zaletynie ma zaletWadywszystko jest wadą -
~Maja / 2020-09-18 12:13
Umowa na 36 miesięcy.
Niby wszystko bez limitu, a internet ograniczony do 20GB, zero zasięgu, internet nie działa.. Zwykli oszuści i złodzieje!
Nigdy nie podpisywać z nimi umowy!
Jeśli próbuje się z nimi skontaktować nie chcą odpowiadać na pytania!
Patologia!ZaletyBrakWadyCała sieć -
-
~Jacek z Warszawy / 2020-09-17 10:47
Od ponad roku zgłaszam w T-Mobile problemy z internetem. Dział techniczny regularnie informował mnie o tym, że wszystko jest w porządku. Dopiero w ubiegłym tygodniu pewien miły pracownik T-Mobile powiedział mi, że jest źle i tak będzie, bo trwają prace techniczne. Nie umiał powiedzieć jak długo prace potrwają. Mimo, iż mam regularne problemy z sygnałem, dział reklamacji twierdzi, ze dobrze realizuje umowę i dostarcza to, na co się ze mną umawiał, prawidłowo. Jeżeli częste zrywanie sygnału jest prawidłowym świadczeniem usługi przez T-Mobile, gratuluję dobrego samopoczucia. Za kilka miesięcy kończą mi się umowy na 4 numery, w tym na internet. Nie wiem czy skuszę się na ich ofertę.... ZaletyZasięg telefonuWadySłaby internet -
~belushi71 / 2020-09-15 20:02
Nie wiem czemu siec nic kompletnie nie robi aby utrzymać klientów wrecz mozna odczuc wrażenie ze chce sie ich pozbyc .Oferta masakryczn naj gorsza na polskim rynku telefoni komurkowej ceny astronomiczne i szkoda mi tylko tych ludzi ktorzy musza wysluchiwac słow krytyki klientow ZaletyNie widze zadnych zalet same problemyWadyBrak mi czasu aby wszystkie wypisac . ale naj gorsza wada to siec nie robi nic aby utrzymac klientów -
~ZYGI / 2020-09-10 22:25
Jakość połączeń telefonicznych sieci T-mobile w Warszawie jest zła. częste są rozłączenia. Stacje bazowe nie radzą sobie w warunkach miejskich i interferencji sygnałów. Zalety5% lepiej niż było w Plus GSM - rejon Bielan w Warszawie.WadyTragiczna logistyka obsługi klienta.
Jednak prymitywny portal z niewielką ilością rzetelnych informacji, krok w stecz. -
~Arkadiusz / 2020-09-09 13:47
Podczas podpisywania umowy na internewt mobily T-mobile żadał zbepieczenia w wysokości 400 pln. Po upływie okresu umowy nie chcą zwrócić, sprawa toczy się od miesiecy i zbywaja mnie idiotycznymi mailami. Odradzam, złodziejska firma.
Złodzieje !!!Wadydział reklmacji to nieporozumienie.
strona 89 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »