Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2722 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61
  • Cena/Jakość
    1.48
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient T Mobile / 2021-06-13 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno nie zasięg. Ursus, Ursynów, Mokotów dramat nie zasięg. Limity danych przy euro śmieszne. Zero sensownej promocji przy euro. 10gb to żart.
    WadyIstnienie firmy
  • ~T-mobile hater / 2021-06-13 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno. Okradli mnie z internetu 2 czerwca przychodzi mi sms o tym że zużyłem 100% mojego miesięcznego limitu
    w telefonie patrzę ile zużyłem i widzę że zużyłem tylko 3,6 GB a mam limit 10 GB. Gdzie mój internet? Jest to dla mnie ważne gdyż tylko na hotspocie można grać w gry online bo zwykły internet to gówno obsrane i 100/800 kb/s pobierania.
    Raz chcieli nam wcisnąć nowy router z internetem o limicie 100 GB koleś który to zaoferował mówił że miesięcznie zużywamy ok. 70 gb. Później okazało się że zużywamy nie 70 a 700 Gb.

    ŻENADA!
    Zalety-brak
    Wady-internet to gówno
    -oszukują
  • ~zażenadson / 2021-06-13 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zarejestrowany telefon na kartę. W momencie przeniesienia do innej sieci okazuje się,że brak moich danych. Konsultant infolinii twierdzi, że musiałem rejestrować telefon zza granicy w formie uproszczonej. Nic to że posiadam potwierdzenie rejestracji w salon i firmowym. Jadę 40 km do tzw. salonu t-mobile, okazuje się, że jest numer dowodu osobistego, a adres zniknął. Próbuje mi wmówić, że to wina rządzącego PiS-u, ma trudności z zapamiętaniem i poprawnym wpisaniem danych. W końcu ponawiam wniosek o przeniesienie numeru. Udało się, jestem już w innej sieci. Występuję do T-Mobile z wnioskiem o zwrot pozostałych środków, mają obowiązujące wytyczne UOKiK. Odpowiedź negatywna, według nich mam dalej aktywne usługi w ich sieci, proponują by zużyć te środki na ich usługi, choć telefon dawno wyłączony z systemu.
    Zaletyżadnych
    Wadykłamstwo na każdym kroku, umowy to tylko zbędny dodatek, usługi dno.
  • ~Miauskyy / 2021-06-13 09:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia ping skacze od 30 do 3000 już od 3 dni, jak ktoś się zastanawia nad kupnem to bardzo odradzam. W dodatku cena jak za taki syf jest ogromna, mam od roku i nie było tygodnia żeby wszystko działało cały czas.
    Dramat
    ZaletyBrak
    WadyTo że jest T-Moblie
  • ~Krzysztof / 2021-06-12 07:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno najgorsza sieć żerują na ludziach miałem nie spłacone zadłużenie w wysokości 1400zł w era GSM t mobile naliczył sobie jeszcze raz tyle wszystko spłaciłem nie było mowy o ugodzie z ich strony dziadostwo nikomu nie polecam tej złodziejskiej sieci
  • ~AHa / 2021-06-12 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam smartfon na kartę w t-mobile. Jeśli jej nie używam (nie dzwonię) to t-mobile obciąża mnie za internet 1-2 razy dziennie, od 3 do 30 zł za jeden raz. W historii konta to obciążenie określane jest jako Internet lub Data.

    Nigdy nie korzystam z internetu przez smarfon bo w domu mam internet po kablu z UPC. Jeśli dzwonię z domu, to smartfon lączy się z WiFi. Poza domem nie dzwonię do nikogo.

    Jedyny sposób na uniknięcie tych obciążeń, to wyłączenie smarfonu lub nie zasilanie konta.
  • ~adwawdawd / 2021-06-10 19:14
    Ocena: 1.33 / 5
    NIE POLECAM INTERNET TO ŚCIEK na umowie 40mb w rzeczywistości 20Kb/s
    Zaletynic
    WadyWszystko
  • ~Kubus / 2021-06-09 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    6 pierwszych miesięcy były bez żadnych problemów lecz po Tych miesiącach zaczęły się problemy chodziło o opóźnienie zadzwoniłem i się poprawiło na jakiś czas no i po paru miesiącach znów się zaczęły (to samo) zadzwoniłem oczywiście miła pani mówiła że zresetuje niby i przez 30 min będzie gorszy internet i żeby po tych minutach zresetować ruter no i po resecie nic się nie stało był taki sam jak przed telefonem jest moment w dniu gdzie jest porostu do użytku nic się nie da film w 144p się zacina najlepiej jest w nocy gdzieś od 0/2 i dalej
    ZaletyMiły operator ale nic nie robi
    WadyWszytko
  • ~Zbigniew Morchel / 2021-06-09 10:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Oszukano mnie drugi raz co innego obiecują a później rozczarowanie.Obiecali 10 giga internetu w roamingu i 3 dni po przedłużeniu umowy zabrali cały pakiet i zaczęli nalicza dodatkowe opłaty.
  • ~Karol / 2021-06-07 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam oszukali mnie z takiego powodu ze placilem numer na karte bylo mowione ze 50zloty a ci mowia ze nagle trzeba po 100 zloty placic nie polecam oni sa oszustami najgorsza siec.
  • ~abonent / 2021-06-07 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Taki idiotyczny operator, że nie odróżnia połączenia krajowego 95 Gorzów Wlkp. od Birmy 0095 lub +95
    Jeszcze mniej niż zero
    WadyMilion
  • ~nowy / 2021-06-05 12:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna porażka konsultant bardzo miły i uczynny . Ten bydlak nie przyjął nawet zgłoszenia. Nigdzie niebyło odnotowane. Techników mają do niczego , żeby nie powiedzieć do czego . Nie potrafią odblokować jednego numeru. Może czas ich wymienić.
  • ~kaktus332 / 2021-06-03 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    naj większe gowno jakie tylko moglo byc. nie bierzcie tego syfu
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Paweł / 2021-06-02 20:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Moja opinia to:
    Miało być 20mb/s jest 0.5 do rutera jest podłączone jedno urządzenie miałem ważny turniej i cyk 10k ping nie polecam cena jakoś jie wiem nie orientuje się ale za to płacę 100 za nie limitowane 0.5mb/s więc ten...
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Judyta / 2021-05-31 20:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Wyłączyli połączenia wychodzące i zapłać tylko przez ich linka (pojawia się info że nie jest bezpieczny, czyli niby co... szukają kogo naciągnąć), lub przez aplikację T-Mobile (niestety nie mam)- nie muszę być lotna w necie...
    Zapłaciłam przelewem- nie ma możliwości płatności natychmiastowej, chciałam zgłosić - nie ma komu i nie ma jak... infolinia informuje że jest dużo klientów i wysokość zaległości i się rozłącza...
    Jeśli nie zapłacisz przez ich linki księgowanie może się wydłużyć do 2 dni... i musisz czekać.
    Powiem jeszcze jedno - nie informowali, że zostanie zablokowane ze względu na brak płatności, tylko poprostu zablokowali...
    Coś im się chyba pomieszało ostatnio...
    Po 20 latach współpracy trzeba będzie zmienić operatora....
  • ~A / 2021-05-31 20:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Stanowczo odradzam. Nie mają podstawowej wiedzy. Jedyna wiedzę jaką mają to cwaniaka i kombinatora. Wprowadzają w blad mówiąc że masz 10 dni na odstąpienie od umowy poczym okazuje się że tak nie jest. Jeśli ktoś naprawdę chce się zdecydować na tą sieć to niech umowę przeczyta kilkakrotnie i to jeszcze z prawnikiem. Bo Ci konsultanci nic na korzyść klienta to nie wiedzą , jedynie co wiedzą to jak oszukać i zamotać. Broń Boże niech ludzie starsi sami nie idą podpisać umowy do salonu , no chyba że z kimś kto dobrze wszystko przeczyta i to jeszcze ten drobny druk. Można tak się naciąć że głowa boli. Są niesympatyczni , aroganccy.
    WadyWszystko. Za dużo wymieniać. Zastanowić się 100 razy.
  • ~Marzena / 2021-05-31 18:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem użytkownikiem od około 20 lat. Po ukończeniu umowy z operatorem sieci w salonie w Tczewie młody sprzedawca od niechcenia poinformował mnie o ofercie jaka jest dla mnie. Nie zgodziłam się na tę ofertę, więc umówił się że mną że przedstawi mi nową ofertę, leczę nie oddzwonił. Pewnie stary klient może odejść. Najważniejszy jest nowy klient, którego jeszcze nie mają. Przykro.
    ZaletyBrak
    WadyDużo by pisać
  • ~oregano / 2021-05-30 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Internat to syf, nie działa, a pomimo zgłaszania problemu od roku oni mają to głęboko w poważaniu
    Zaletybrak
    Wadywszytsko jest u nich wadą
  • ~Zygmunt / 2021-05-29 18:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Wprowadzenie w błąd przy przedłużaniu umowy. Abonament za 10 zł nagle kosztuje 30 zł. Brak możliwości pełnej kontroli konta
    ZaletyPrzestałem widzieć.
    WadyWprowadzanie w błąd.
  • ~Łukasz / 2021-05-24 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    brak słów. Nikomu nie polecam tych oszustów. Ciągły spam marketingowy - można wycofać zgodę Ale wtedy płaci się 5zl większe rachunki. Przy zgodzie na działania marketingowe, spamuja non stop. do tego jakieś dodatkowe opłaty za usługi premium co chwile, bez pytania o zgodę. Firma krzak, radzę trzymać się z daleka.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4956
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4102
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3184
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2722
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1351
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1211
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4632
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2071
INEA
Ocena: 2.17, ilość opinii: 1192