Nie polecam tej firmy nikomu. Od miesiąca mam w domu internet światłowodowy, który musiałam kilkakrotnie reklamować, ponieważ nie działał. Teraz też jest różnie, jak na światłowód, to szału nie ma. Zdarza się, że bardzo wolno ładuje strony. Do tej pory nie przesłaną mi na maila umowy, pewnie dlatego, że miał być również aneks kończący wcześniej umowę na internet domowy. Rzekomo mają problemy z przesłaniem umowy na mojego maila, ale dziwne że jakoś rachunki przychodzą. Konsultanci nieuprzejmi i aroganccy, chyba że chcą coś klientowi wcisnąć. Pani na infolinii przeszła samą siebie, informując mnie, że problemy za światłowodem mogą być spowodowane tym że mam urządzenia Apple. Dziwne, że córka ma Samsunga i też miała problemy. Na szczęście jeszcze tylko kilka miesięcy i żegnam się z nimi.
Zaletyżadne
Wadydziwne ,że jeszcze ktoś korzysta z ich usług
~Ja / 2021-01-13 10:35
Ocena: 2.00 / 5
Od samego początku ( z umową i siecią) ciągłe nieprawidłowości i utrudnienia. Ostatni raz jesteśmy w tej sieci. Każdemu będę odradzał.
~JT-mobile / 2021-01-12 12:07
Ocena: 2.00 / 5
Oszukują klienta na każdym kroku, sama prędkość jest dobra aczkolwiek mam internet 300GB i 9 dnia pisze mi że zużyłem 28GB a następnego że nagle ponad 200GB zużyłem co jest nie możliwe nawet jakbym coś pobierał, a w momencie zadzwonienia do nich powiedziano mi że to moja wina. NIE POLECAM
ZaletyPrędkość internetu
WadyOszukują klientów
~Ad / 2021-01-11 20:34
Ocena: 1.00 / 5
INTERNET to jakiś dramat. W umowie internet do 20mb/s a dziala na poziome 144kb/s. Nie działa nic. Szczerze nie polecam.
Zaletybrak
WadyInternet i obsługa klienta
~Slawomir / 2021-01-10 20:24
Ocena: 1.00 / 5
lichwa i złodziejstwo pamping slabo opłacalnych ofert i automatyczna blokada do oferty bardziej oplacalnej dla urzytkownika to jak zaganianie bydła do rzeżni
Wadyzero szacunku dla klienta na karte
~czarnuch / 2021-01-09 20:01
Ocena: 1.00 / 5
jedno wielkie gówno nie mam pojęcia jak jeszcze ten operator utrzymuję się w polsce tęsknie za erą.
Zaletybrak
Wadycałość
~Anonimowy / 2021-01-09 15:48
Ocena: 1.00 / 5
Załadowanie zwykłej strony internetowej trwa 2 minuty. O filmach na YouTube i Netflix zapomnijcie, chyba że waszą pasją jest liczenie pikseli na ekranie w 144p. O graniu również. Reklamacje nie przynoszą efektu. Konsultanci mają na wytłumaczenie to, że w umowie jest zapisana prędkość "DO" 60 Mb/s. Ok. nie spodziewam się pełnych 60 ale 0.2 Mb/s to jest jakiś nieśmieszny żart.
ZaletyPrzemilczmy...
WadyZa mało miejsca na wypisanie wszystkich :)
~Rachel / 2021-01-09 12:25
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie chce nawet ładować normalnych stron, nie mówiąc już nawet o grach w których ping siega 700.
Nie polecam
ZaletyXD
~wiktor / 2021-01-08 21:25
Ocena: 1.67 / 5
umowa na oladowania wygasla poniewaz na koncie mam kwote nie wkozystana wedlug zapewnienia w biurze obslugi ze bede mogl ja wykorzystac na polaczenia wdlug stawek operatorow okazuje sie ze to gowno prawda co chwila blokuja polaczenia musze dladowywac telefon poniewaz malo korzystam z telefonu moja kwota na ich koncie wcale nie ulegla zmniejszeniu gdybym dostal informacje ze nie mam mozliwosci jej w jakijkolwiek jej wykozystac to bym przydluzyl umowe siec tmobile firma oszustow i zlodziei
Zaletysrednia obsluga
Wadyokradaja klientow
~Anonimowy2 / 2021-01-08 19:38
Ocena: 1.33 / 5
bardzo często albo nie ma internetu albo jak już jest to bardzo słaby w grach najczęściej jest 300 pinu więc się nie da w nic grać a gdy jeszcze ktoś w domu ogląda na przykład ogląda na yt albo na netlixie to druga osoba może zapomnieć o internecie. Więc nie polecam internetu od tego dostawcy
Zaletyzalet nie ma
Wadybardzo często nie ma internetu
~Jest prywatne / 2021-01-08 14:46
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam sieci, jestem u nich około 7 lat a i tak potrafią mnie naciągnąć na wyższą ofertę która jest taka sama jak niższe. Radze każdemu aby nikt nie brał pakietu mobilnego internetu wyższego od pakietu M ponieważ każda wyższa działa w takiej samej prędkości co pakiet M. Wiem po sobie ponieważ mnie tak załatwili, powiedzieli żebym sobie zmienił na pakiet L z M to będę miał internet z prędkością do 200 mb/s ale mam to samo co wcześniej internet z prędkością do 20 mb/ s czyli taki jaki oferuje pakiet M. Na czacie t-mobile mi powiedziała kobita że 20 mb to bardzo dobry wynik. Nikt normalny nie kupi droższej usługi świadomie jak mu powiedzą że prędkość internetu w droższym pakiecie będzie taka sama jak w tańszym pakiecie, do tego kazali mi jeszcze kupić nowy ruter.
Piszą o tym dlatego ponieważ nie chcieli mi anulować tej umowy podpisanej 3 dni wcześniej, płacę u nich po 700 pln od kilka dobrych lat a oni nie mogą mi anulować umowy podpisanej 3 dni temu.
Pozdrowienia dla T-mobile
~Tomasz / 2021-01-06 20:41
Ocena: 1.00 / 5
Internet stacjonarny tragedia. Zamiast 60 , nie ma ostatnio nawet 1. TRAGEDIA!!!!!
~Joanna / 2021-01-05 23:00
Ocena: 1.67 / 5
Kiedy wszystko jest w porządku to jest ok, ale kiedy pojawia się jakikolwiek problem formalny, zaczynają się schody. Przebicie się przez gąszcz procedur i formalności graniczy z cudem. Procedury, pozorny porządek zasad, jest ważniejszy niż człowiek - kilka tygodni straciłam na załatwieniu spraw, które wydało mi się, że powinnam załatwić od ręki, w ciągu 5 minut.
Oprócz formalności zastanawia mnie sens umieszczania ofert i znów pozorna łatwość w dobraniu i zindywidualizowaniu oferty dla siebie. Kiedy dochodzi do rozmowy z konsultantem, sformalizowania umowy czy zmian w umowie okazuje się, że to co na stronie ma mało wspólnego z rzeczywistością, a jedynie ma posłużyć jako przynęta.
Rok czasu korzystam z usług firmy i jestem mocno zawiedziona. Bardziej przypomina mi absurd PRLowskiej rzeczywistości niż współczesną firmę, która powinna wyjść na przeciw klienta i być bardziej elastyczna we współpracy.
~Krystyna / 2021-01-05 22:35
Ocena: 1.00 / 5
Od trzech tygodni nie działa mi roaming, za telefon płacę jak za zboże, nie można zrezygnować bo kara za zerwanie umowy jest niebotyczna, w biurze obsługi tylko odpisują, że naprawiają, a dalej nic i nic. Telefon firmowy z powiązanym bankiem i kontem Paypal, podany jako numer kontaktowy dla klientów, nie mogę się skontaktować ani z rodziną ani zrobić przelewu. W obecnej sytuacji z Covid nie jestem w stanie przyjechać do biura obsługi w Polsce. Nie polecam nikomu.
Zaletyzero
Wadybrak roamingu, brak dostępu do telefonu, fatalna obsługa klienta, ignorowanie reklamacji, ignorowanie klienta, fatalna jakość usług (o ile działają)
~Piotrek / 2021-01-05 20:42
Ocena: 2.33 / 5
T-Mobile sprzedało mi internet, którego nie chciałem, który nie działa w miejscu mojego zamieszkania i który jako karta z nr tel. i możliwością jej wykorzystywania do połączeń telefonicznych zgodnie z przedstawioną przez konsultanta ofertą, a za razem zawartą w ten sposób umową nie spełnia swych warunków. Karta miała zawierać nielimitowane, rozmowy, sms, mms i internet, jest tylko internet. Wielokrotnie zostałem wprowadzony w błąd i pomimo posiadanej przeze mnie rozmowy z konsultantem z chwili zawarcia umowy, idąc w zaparte operator nie przyznaje mi prawa do odstąpienia od umowy! Pozostaje droga sądowa.
~Mi / 2021-01-05 10:03
Ocena: 2.33 / 5
Potwierdzam informacje od moich poprzedników, nie dajcie się nabrać na internet domowy bez limitu - to kpina. Reklamacje nie przynoszą skutku.
Internet słabo wytrzymuje bardziej wymagające rzeczy jak np. gry online i cały czas jak gram razem z przyjaciółmi nagle mnie wyrzuca lub wylogowuje. Nie polecam
Zaletybrak
Wadywszystko
~kazek / 2021-01-03 22:03
Ocena: 1.00 / 5
MAM BARDZO ZŁE DOŚWIADCZENIA Z TĄ FIRMĄ : ODNOŚNIE INTERNETU PO SKOŃCZONEJ UMOWIE SĄ WŁANCZANE PŁATNE STRONY KTÓRE KTOŚ ODWIEDZA O 2-GIEJ CZY 3-CIEJ W NOCY (CHOCIAŻ TO TYLKO JA MAM DOSTĘP) A PRÓBY REKLAMACJI SPEŁZAJĄ NA NICZYM I ZANIM POPROSISZ ICH O BLOKADĘ TO SPORO STRACISZ . Nadmieniam iż w trakcie trwania umowy tego nie ma . ODNOŚNIE SPRAW (zmianę właściciela , przeniesienia numeru itp) DOTYCZĄCYCH JAKICHŚ ZMIAN TO LEPIJ NIE MÓWIĆ . Zajmuje im to bardzo dużo czasu , gubią dokumenty , niekompetencja itp. Jeżeli chcesz korzystać z tej firmy to bardzo uważaj bo wszystko wykorzystują przeciwko tobie i uzbrój się w cierpliwość bo prawie na pewno nie załatwisz ważniejszej sprawy w punkcie obsługi. JA nie mam czasu ani nerwów i opuszczam tę firmę choć byłem klientem jej od lat 90-tycch jeszcze w ERA.
~Tom / 2020-12-29 18:54
Ocena: 1.33 / 5
Totalny szmelc, że internet nielimitowany a nawet youtu.be nie odtwarza reklamacja non stop bez efektu, niby koronawirus i każdy siedzi i korzysta, że omijać z daleka
ZaletyŻadne
WadyJak garnek bez dna nie działa nie spełnia funkcji