Każdy operator mówi co innego. Jedna Pani moja deklaracje spłaty przyjęła inny Pan również i aparaty miały być odblokowane, żebym miała kontakt z pracownikami.a dzisiajszy operator się rozłączył. Kłamstwo jedno wielkie. Robicie ludzi w konia. Wszystkie urządzenia gdy splace zaległość przenoszę do sieci PLAY, czyli na dniach.
ZaletyŻadnych
WadyKłamstwo i zbywanie osoby
~tim / 2021-06-23 12:18
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki miałem. Jakość połączenia beznadziejna. Nie polecam
Wadysłaba jakość połączenia, ciągłe rozłączanie z siecią
~Bodek / 2021-06-22 10:59
Ocena: 1.00 / 5
Przeeniosłem z Orange telefon stacjonarny do T-Mobile, przez 12 miesięcy nie działał ten numer stacjinarny bo konusltant nie umiał poprawnie ustawić ulicy używania telefonu. Przez te 12 miesięcy t-mobile pobierał ode mnie 15 PLN miesiecznie za coś co nie działało. Złożyłem reklamację niezareagowali, w styczniu nadpłaciłem na konto 1.000 PLN bo miałem trochę grosza, policzyłem że do 06.2021 wystarczy mam 7 simów w firmie. W maju pwostała niedopłata 65 zł, zablokowali mi połączenia, dzień po tym jak wpłaciłmem do t-mobile 800 PLN ( słownie osiemset złotych ).Czy mam pisać dalej że z tych 800 pln zabrali mi 200 PLN kary za odblokowanie. Dziś zadzwonili z ..... ofertą na nowego TELEFONU.
ZaletyNie ma żadnych, po za taką że wogóle działa.
Wadyniezrozumiałe oferty, ciągłe nagabywanie na nowe teleofny, strona internetowa która ciągle nie działa prawidłowo.
~Wkurzaja / 2021-06-21 19:03
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów rata za sprzęt a rata za telefon 2 różne a abonament ten sam umowa się skończyła a oni chcą jeszcze naliczać za sprzęt jest to jawne oszustwo tylko zgłosić to
ZaletyZero zalet
WadyZawiesza się internet cały czas nic z tym nie robią
~Marta / 2021-06-21 14:34
Ocena: 1.00 / 5
Internet od wczoraj działa tak jakby nie chciał wszystko ładuje się bardzo długo, nie można nic obejrzeć bo co chwilę zacina. Dzwoniąc dziś na infolinie uzyskałam informację, że klienci w mojej okolicy ZA DUZO WYKOEZYSTALO INTERNETU i zmuszeni byli obniżyć prędkość wszystkim klientom ????
ZaletyBrak
WadyDrogi internet
Koszmarna polityka firmy
Wieczne problemy z internetem
~Pani123 / 2021-06-21 09:24
Ocena: 1.33 / 5
Niby wszystko w porządku ale po pewnym czasie zaczynają wydzwaniać, po kilkanaście telefonów dziennie, z jakimiś ofertami, ubezpieczeniami na życie, namawiają mimo powtarzania że nie, dziękuję. Naciągają na pieniądze, nie dają spokojnie pracować, bo ciągłe telefony z jakimiś głupimi ofertami.
ZaletyDobry internet, zasięg
WadyCiągłe dzwonienie, naciąganie na ubezpieczenia, za wysokie faktury bez powodu, nie potrafią wyjaśnić dlaczego
~Keson / 2021-06-18 15:01
Ocena: 4.33 / 5
Internet działa co może dziwić po przeczytaniu opinii, może to zaskoczyć ;) Nie ma problemu z prędkością czasami nawet prędkość jest zgodna z ofertą. Czasem są problemy ale nie spotykam się z nimi często. Gdy nie masz innej opcji to polecam.
~Michał / 2021-06-17 20:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, płaci się grube pieniądze za internet który jest fatalny, niestabilny ale co najważniejsze bardzo często wogóle nie działa.
ZaletyBrak
WadyZbyt wiele żeby wszystkie zamieścić w tej opinii
~Iga / 2021-06-17 17:45
Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam,rozbieżności cenowe pomiędzy ofertą jaką przedstawił doradca w salonie a tym co jest napisane w umowie. Doradca twierdził, że będą naliczone rabaty od kwot w umowie a się nie naliczają. Poprawił kwotę ręcznie tylko jak się okazało na mojej umowie. Późniejsza reklamacja trwa bardzo opieszale i długo. Po ok miesiącu czasu i klikakrotnym reklamowaniu na infolinii i w salonie kwota abonamentu została skorygowana do oferty przedstawionej przez doradcę. Szkoda czasu na telefony i e maile.
Zalety???
Wadyniekompetencja, brak rzetelności, solidności, próby oszustwa,
~Iga / 2021-06-17 17:45
Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam,rozbieżności cenowe pomiędzy ofertą jaką przedstawił doradca w salonie a tym co jest napisane w umowie. Doradca twierdził, że będą naliczone rabaty od kwot w umowie a się nie naliczają. Poprawił kwotę ręcznie tylko jak się okazało na mojej umowie. Późniejsza reklamacja trwa bardzo opieszale i długo. Po ok miesiącu czasu i klikakrotnym reklamowaniu na infolinii i w salonie kwota abonamentu została skorygowana do oferty przedstawionej przez doradcę. Szkoda czasu na telefony i e maile.
Zalety???
Wadyniekompetencja, brak rzetelności, solidności, próby oszustwa,
~Krynia / 2021-06-15 10:19
Ocena: 1.00 / 5
Oszukali mnie, po podpisaniu umowy zaczeły się problemy, naliczanie opłat, mniejszy limit internetu.Od roku nie mogę dojśc prawdy, cżekam na koniec umowy i jak najdalej od tej sieci!!!!!! Jeszcze rada do wszystkich nie podpisujcie umowy z konsultantami telefonicznymi.Mój błąd kosztuje mnie dużo zdrowia....
~Agnieszka / 2021-06-14 12:09
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo zła obsługa klienta. Nieatrakcyjne oferty. Za duże koszty. Nie jestem zadowolona.
Zaletybrak
~Klient T Mobile / 2021-06-13 15:42
Ocena: 1.00 / 5
Dno nie zasięg. Ursus, Ursynów, Mokotów dramat nie zasięg. Limity danych przy euro śmieszne. Zero sensownej promocji przy euro. 10gb to żart.
WadyIstnienie firmy
~T-mobile hater / 2021-06-13 15:38
Ocena: 1.00 / 5
Gówno. Okradli mnie z internetu 2 czerwca przychodzi mi sms o tym że zużyłem 100% mojego miesięcznego limitu
w telefonie patrzę ile zużyłem i widzę że zużyłem tylko 3,6 GB a mam limit 10 GB. Gdzie mój internet? Jest to dla mnie ważne gdyż tylko na hotspocie można grać w gry online bo zwykły internet to gówno obsrane i 100/800 kb/s pobierania.
Raz chcieli nam wcisnąć nowy router z internetem o limicie 100 GB koleś który to zaoferował mówił że miesięcznie zużywamy ok. 70 gb. Później okazało się że zużywamy nie 70 a 700 Gb.
ŻENADA!
Zalety-brak
Wady-internet to gówno
-oszukują
~zażenadson / 2021-06-13 13:32
Ocena: 1.00 / 5
Zarejestrowany telefon na kartę. W momencie przeniesienia do innej sieci okazuje się,że brak moich danych. Konsultant infolinii twierdzi, że musiałem rejestrować telefon zza granicy w formie uproszczonej. Nic to że posiadam potwierdzenie rejestracji w salon i firmowym. Jadę 40 km do tzw. salonu t-mobile, okazuje się, że jest numer dowodu osobistego, a adres zniknął. Próbuje mi wmówić, że to wina rządzącego PiS-u, ma trudności z zapamiętaniem i poprawnym wpisaniem danych. W końcu ponawiam wniosek o przeniesienie numeru. Udało się, jestem już w innej sieci. Występuję do T-Mobile z wnioskiem o zwrot pozostałych środków, mają obowiązujące wytyczne UOKiK. Odpowiedź negatywna, według nich mam dalej aktywne usługi w ich sieci, proponują by zużyć te środki na ich usługi, choć telefon dawno wyłączony z systemu.
Zaletyżadnych
Wadykłamstwo na każdym kroku, umowy to tylko zbędny dodatek, usługi dno.
~Miauskyy / 2021-06-13 09:42
Ocena: 2.33 / 5
Tragedia ping skacze od 30 do 3000 już od 3 dni, jak ktoś się zastanawia nad kupnem to bardzo odradzam. W dodatku cena jak za taki syf jest ogromna, mam od roku i nie było tygodnia żeby wszystko działało cały czas.
Dramat
ZaletyBrak
WadyTo że jest T-Moblie
~Krzysztof / 2021-06-12 07:38
Ocena: 1.00 / 5
Dno najgorsza sieć żerują na ludziach miałem nie spłacone zadłużenie w wysokości 1400zł w era GSM t mobile naliczył sobie jeszcze raz tyle wszystko spłaciłem nie było mowy o ugodzie z ich strony dziadostwo nikomu nie polecam tej złodziejskiej sieci
~AHa / 2021-06-12 07:33
Ocena: 1.00 / 5
Mam smartfon na kartę w t-mobile. Jeśli jej nie używam (nie dzwonię) to t-mobile obciąża mnie za internet 1-2 razy dziennie, od 3 do 30 zł za jeden raz. W historii konta to obciążenie określane jest jako Internet lub Data.
Nigdy nie korzystam z internetu przez smarfon bo w domu mam internet po kablu z UPC. Jeśli dzwonię z domu, to smartfon lączy się z WiFi. Poza domem nie dzwonię do nikogo.
Jedyny sposób na uniknięcie tych obciążeń, to wyłączenie smarfonu lub nie zasilanie konta.
~adwawdawd / 2021-06-10 19:14
Ocena: 1.33 / 5
NIE POLECAM INTERNET TO ŚCIEK na umowie 40mb w rzeczywistości 20Kb/s
Zaletynic
WadyWszystko
~Kubus / 2021-06-09 18:22
Ocena: 1.00 / 5
6 pierwszych miesięcy były bez żadnych problemów lecz po Tych miesiącach zaczęły się problemy chodziło o opóźnienie zadzwoniłem i się poprawiło na jakiś czas no i po paru miesiącach znów się zaczęły (to samo) zadzwoniłem oczywiście miła pani mówiła że zresetuje niby i przez 30 min będzie gorszy internet i żeby po tych minutach zresetować ruter no i po resecie nic się nie stało był taki sam jak przed telefonem jest moment w dniu gdzie jest porostu do użytku nic się nie da film w 144p się zacina najlepiej jest w nocy gdzieś od 0/2 i dalej