Pierwsze miejsce w naciaganiu i ignorowaniu klienta! Przy zakupie przez Internet oprócz podania wszystkich danych żądają jeszcze zdjęcia dokumentu tożsamości co jest niezgodne z polskim prawem! Tylko dla lubiących być oszukiwanym!
ZaletyBrak
WadyJak powyżej opisałem! Zenada nie operator komórkowy!Omijać z daleka!
~Mamjekqaa 28 / 2021-08-26 22:20
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam.!
Naciągacze i wyzyskiwacze .włączają usługi które nie są uwzględniane w umowie w trakcie jej trwania .
Oferują smieszne "prezenty "za które potem wystawiają faktury do zapłaty.
Podsumowując omijać szerokim łukiem.!
~Patrycja / 2021-08-26 22:15
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam ze względu, iż nie można się dogadać z konsultantami, oszukują włączają usługi naliczając do abonamentu ciągle trzeba było dzwonić domagać się swoich racji... Jakby mało jeszcze słabo działający internet bardzo wolny połączenia w wielu miejscach poza zasięgiem, ciągle przerywane rozmowy, że niby nie z ich winy...ciagle coś... szkoda czlowiek nie korzysta w pełni z usług jak powinien i za co płaci .. Badziewna sieć nie mogę się doczekać końca umowy☺️????Nie polecam!
ZaletyŻadnych
WadySzkoda cAsu na pisanie wszystkiego
~Anna / 2021-08-26 21:52
Ocena: 1.00 / 5
Ta sieć wsadźcie sobie w dupę jesteście największymi oszustami pasożytami na kasę myślicie że będę wam doładowywać dwa razy w miesiącu po 30 zł chyba wam się coś w głowie pojebało zamknijcie ta sieć gówno jesteście warci NIE POLECAM!GOTSZEJ SIECI CHYBA JUZ NIE MOZNA MIEC NIEZ TEN JEBANYYYYY T MOBILE DARMOZJADY JAKICH MAŁO
~Pit / 2021-08-26 20:21
Ocena: 1.00 / 5
Jedno wielkie oszustwo. Posiadam pakiet 100GB internetu mobilnego, który został rzekomo wykorzystany w tydzień. Nie wiem jak to możliwe. Jak poprzednio miałem 40GB u innego operatora i starczało mi na około 3 tygodnie tego samego korzystania z internetu. Teraz nie mogę nic zrobić, ponieważ przy zerwaniu umowy będę musiał zapłacić na 2 lata do przodu trwania tej umowy.
Nie polecam sieci. Miałam abonament z telefonem, na 24 miesiące. Płaciłam 124 PLN. Chciałam zostawić sobie tą sieć ale abonament bez raty za telefon nie zmalał ani o złotówkę. Zdzierstwo.
ZaletyŻadne
Wady- słabe oferty
- urywa zasięg
- naciągacze
~Mateusz / 2021-08-24 11:58
Ocena: 1.00 / 5
Wysoki ping, o graniu można zapomnieć. Do tego max 10 mb/s nie polecam.
Zaletynie ma
WadyWysoki ping, słaby przesył danych
~Mirek / 2021-08-23 15:30
Ocena: 1.67 / 5
Internet od tego operatora to masakra. Po wykorzystaniu danych z abonamentu internet zwalnia do kilku kb/s, w umowie było napisane że będzie 1MB/s. No cóż umowa niedlugo sie kończy i mam nadzieje, że już nigdy nie bedę miał styczności z tą firmą. Z całego serca nie polecam.
ZaletyBrak
Wady- bardzo zwalnia
~Taterice / 2021-08-21 19:35
Ocena: 1.00 / 5
GOWNO nie polecam, lepiej sobie kupic nie wiem rbm i miec droge krzyzowa co kilka godzin niz to gowno nie polecam:)
Zaletynie ma
Wadywysoki ping, niska prędkość pobierania
~Dariusz / 2021-08-19 08:14
Ocena: 1.67 / 5
Absolutny dramat, zasięg sieci z etapu rozwoju sieci GSM lat 90, masakrycznie powolny internet.
Zaletynie poznałem
Wadyzasięg
prędkość internetu
~Duch / 2021-08-18 21:05
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo, zasieg internetu do bani , nie mogę się doczekać końca umowy , nigdy wiencej w tym bagnie nie podpisze umowy. Masakra 5km od miasta i gubi zasięg.
~Michał / 2021-08-15 13:04
Ocena: 2.00 / 5
O ile w centrum Szczecina jest ok z internetem ( tak tylko ok), o tyle poza miastem katastrofa!
Porównanie z Plus bije Roberta i spółkę na głowę.
Dałem się nabrać na obietnice przedstawicieli i reklam, a tu LIPA!
Bardzo słabo.
Wysłałem zapytanie do sieci, czy tak słaba usług jest podstawą do rozwiązania umowy. W odpowiedzi usłyszałem, iż nie bo przecież internet mam. Słaby ale mam.
Mogę rozwiązać umowę tylko z kara umowną.
ZaletyCo rusz dodatkowy internet, tylko po co, kiedy jest mega słaby?
~Roman / 2021-08-12 17:45
Ocena: 1.67 / 5
Chciałbym żeby mi ktoś wytłumaczył dlaczego po zakupie pakietu z bezlimitiwanymi rozmowami, SMS, etc. Przez miesiąc po dwóch tygodniach i dwóch dniach dostaję wiadomość, że mam stan konta zero, muszę doładować, nie mogę ani zadzwonić ani wysłać SMS. Nabieranie ludzi.
ZaletyBrak
WadyZobacz powyżej.
~Mad / 2021-08-12 12:45
Ocena: 1.33 / 5
Znikające gigabity, zgłosiłam sprawę, odpowiedź miałam dostać po 4-5 tygodniach, niebawem minie 4 miesiące, nie raczyli odpowiedzieć. Wysyłanie SMS-ów z ofertami w środku nocy to przesada i brak kultury, operator powiedział, że to automaty wysyłają, ale to człowiek je programuje więc można ustawić godzinę. Najgorszy operator jakiego znam.
~Łukasz / 2021-08-09 12:46
Ocena: 3.67 / 5
Dno i kilometr mułu....
Brawo T-mobile Polska. Takiego dennego traktowania klienta jak wasze i zbywania na każdym kroku może wam zazdrościć większość operatorów!!! Życzę powodzenia z dalszym rozwojem firmy. Działajcie tak dalej a na pewno wam się uda!!! Ale do rzeczy....
19 lipca 2021 podpisałem umowę z waszą firmą na dostarcznie Internetu Swiadłowodowego do mojej firmy. przyszedł technik, zamontował. wszystko śmiga i jest cacy... Ale Ale... nie mijają nawet dwa tygodnie a internet siada. brak połączenia z siecią internet.
Zgłoszone na 602-900 i tu zaczynają się schody.
Najpierw osoba przyjmująca zgłoszenie rozmawia ze mną o bierzącej umowie, po czym składa zgłoszenie awarii na umowę, która formalnie jeszcze działa, ale łącze jest przełączone na nową umowę - zgłoszenie odrzucone, bo umowa atywna i wszystko działa, więc czego się człowieku czepiasz... No niby tak, ale nie ta umowa!
Ponowne zgłoszenie, już na pewno na właściwą umowę i zaczynamy zabawę - w momencie zgłoszenia już wiem co jest przyczyną awarii - Router działa prawidłowo, ale konwerter światłowód na kabel ethernet już nie.
Informuję o tym dział techniczny a oni uparcie twierdzą, że to wina łącza. No ok, przysłali technika, który potwierdza moją wersję - łącze jest OK, klient prawidłowo podpiął router do łącza (i tu ciekawostka - technik twierdzi, że przy moim routerze premium 2.0 nie stosuje się zewnętrznego konwertera, bo jest on dedykowany do starszych urządzeń, a router premium 2.0 ma wbudowany konwerter, ergo podłącza się go bezpośrednio do światłowodu).
Technik stwierdza również blokadę na routerze a dokładnie router obiera sygnał internetu, co potwierdza kontrolka na routerze, ale nie puszcza go dalej, tzn. podłączone urządzenia do routera prawidłowo rozpoznają i łączą się z routerem, ale router blokuje dostęp do internetu.
Ponownie dzwonię na inforlinię i informuję ich o tym co spotyka się z totalnym brakiem zrozumienia. Odniosłem wrażenie, że na dziale technicznym inforlini pracują roboty, które są wyuczone formułek w myśl zasady powiedz cokolwiek, byle klient przestał truć dupę!Jedyne co robią to dodają do zgłoszenia ponaglenie dla technika.
W piątek 6 sierpnia dostaję telefon od działu technicznego, że w sobotę pomiędzy 10 a 12 pojawi się u mnie technik celem usunięcia awarii....
Sobota, 7 sierpnia - mija godzina 12, techniak ani widu ani słychu... znów telefon na infolinie - tum razem odpowiedz, że internet działa prawidłowo. Ale nie działa. sygnał wrócił na jakieś 15 minut i znów blokada.
Zgłaszam, że technik mnie olał, nie pojawił się i nie kotaktował celem umówienia terminu naprawy. Po kontakcie z infolinią dostaję SMSa, ze moje zgłoszenie wymaga dodatkowej weryfikacji i przedłużają termin naprawy do 10.08.
Dzisiaj, tj. 9.08 dostaję ponownie SMSa, bez jakiegokolwiek wcześniejszego kontaktu, że zgłoszenie wymaga dodatkowej weryfikacji i postarają się odpowiedzić na zgłoszenie do 13.08.
Tym sposobem, na trzy tygodnie aktywności usługi nie mam od tygodnia internetu, a usługa jest podpisana na firmę, co wiąże się z brakiem możliwości prowadzenia jakiejkolwiek działalności, gdyż ta związana jest ściśle z dostępem do internetu.
Podsumowując - aby przedłużyć u nas umowę albo podpisać nową wejdziemy ci w dupę bez posmarowania, ale jak już frajerze podpisałeś papier, to bujaj się i płać a my ewentualnie jak nam się będzie chciało usuniemy awarię.
WadyPomimo całkiem fajnej i przystępnej oferty "praca" konsultantów odrzuca od tej firmy
~Ewa / 2021-08-08 23:42
Ocena: 1.00 / 5
Ten t- mobile to tragedia. Nie radze nikomu z nimi sie wiazac. Bylam z nimi 1 rok, mialam mix30 . Ciagle mnie blokowali, oni sami nie wiedza co oni robia, pisza co innego w liscie, co innego wykonuje automat a co innego mowia w punkcie sprzedazy. Aby przedluzyc umowe potrafia Cie straszyc, dawac warunki by zmusic Cie do podpisania nastepnej umowy i mnostwo klopotow z nimi. Szok. Ja lubie miec komfort i lubie jak firma ma dobry serwis. Mamy internet z t- mobile makabra. Reklamacje - odpowiedz ze naprawiaja i w konsekwencji i tak nie dziala. Namowiono nas na pakiet internet + telefon i co : zrezygnowalismy z orange i podpisalismy umowe. Wrocilismy do Anglii - brak sygnalu, nic. Po interwencji sygnal byl ale za to zaplacilismy duze pieniadze bo umowy podpisane w t- mobile po styczniu 2021 roku obowiazuje roaming i stawki wysokie. Dziwne ze Anglia nadal ma te same zasady jak przed brexitem a w Polsce operatorzy juz nie. W punkcie sprzedazy powinni o tym wiedziec ale wiekszosc z nich nie ma szkolen i niewiele wiedza.
ZaletyZadnej
WadyWszystko zle dziala
~iw27925 / 2021-08-08 13:51
Ocena: 2.00 / 5
Internet w T mobile to tragedia. Wiecznie przeciążenia - informacja z działu technicznego t mobile. Bardzo częsty brak internetu wg p. Aldony z działu reklamacji jest zgodny z umową - czyli płać i płacz. Odradzam z całą stanowczością.
WadyDługotrwałe przeciążenia powodujące brak internetu.
~Marta / 2021-08-08 06:36
Ocena: 1.00 / 5
Potrzebowałam mobilnego internetu na miesiąc, kupilam pakiet startowy a internet NIGDY NIE WSKOCZYŁ. Od miesiąca walczę o zwrot kosztów gdyż ostatecznie skorzystałam z oferty innego operatora, a tmobile ciągle odpowiada, że błąd techniczny i naprawiają. Kpina!
~Mark / 2021-08-05 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Poziom sygnału na mojej lokalizacji spadł do zera. Po co mi taka sieć jak nie mogę z domu zadzwonić (Jaworzno miasto 100 Tyś mieszkańców).
Telefony dzieci przeniosłem już do PLAY- maja sprytne taryfy dla dzieci.
Reklamacje to droga przez mękę.
Nie mają nic sensownego do zaoferowania.