Opinia i porada ~?/z 15.10.21jest jedyną drogą konstruktywną. Ja już ostrzegłem 20 znajomych, od 02 10 21do dziś. A zostało mi jeszcze 22 m-ce,wystarczy pomnożyć.
ZaletyOszustwo
WadySameo
~? / 2021-10-17 21:16
Ocena: 1.00 / 5
Mamy nowy domek chcieliśmy podpisać umowę z T Mobile.
Firma jest tak bezczelna, że żąda nadania nr porządkowego domu - spełniliśmy ten wymóg.
Uważamy że jest to bez sensu, jakby nie starczał nr działki(jak zaczynaliśmy procedurę to mieliśmy taki stan prawny, że dysponowaliśmy tylko tym numerem) - postępowanie zaporowe w stosunku do potencjalnego klienta.
Ale dzisiaj mamy już nr domu zaczynamy wypełniać formularz i po chwili przychodzi odpowiedź, że zamówienie nie może być zrealizowane po jakiejś weryfikacji kredytowej???????????
Czy T Mobile ma prawo zachowywać się jak jakiś bank i bada zdolność kredytową klientów.
Przy poziomie płatności 100, 200, 300 zł to jakaś horrendalna pomyłka.
Nawet jak innemu dostawcy będziemy musieli płacić dwa razy tyle to i tak go wybierzemy.
Będziemy naszym znajomym i wszystkim wokół odradzać podpisywanie umowy z T Mobile!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyJW
~TOMASZ / 2021-10-15 23:24
Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś byli dobra firma nie wiem co się z nimi się stało tragiczny internet brak oferty nie wspomnę już o aplikacje jak człowiek się zaloguje to możesz poczytać jaką mają ofertę.
ZaletyBrak
WadySame wady
~niezadowolona klientka / 2021-10-11 11:50
Ocena: 1.00 / 5
umozliwiaja oszustom naciaganie klientow. nagle dodane do mojej faktury jakies aplikacje ktorych nie zamawialam. T-mobile zamiast chronic swoich klientow przed takimi oszustami, to umywa od wszysktiego rece i grozi zablokowaniem mi numeru i kara umowna:)) Na fakturze pojawiaja sie np ubezpieczenia za sprzet (ktorych nie zglaszalam), ale jak sprzet faktuycznie sie zepsuje to znajdzie sie zawsze akurat luka ze tego uszkodzenia to nie obejmuje.
Wadybezdyskusyjna machina nastawiona tylko na hajs, nawet jesli jest on wyludzany w sposob do ktorego zglasza sie reklamacje
~niezadowolona klientka / 2021-10-11 11:50
Ocena: 1.00 / 5
umozliwiaja oszustom naciaganie klientow. nagle dodane do mojej faktury jakies aplikacje ktorych nie zamawialam. T-mobile zamiast chronic swoich klientow przed takimi oszustami, to umywa od wszysktiego rece i grozi zablokowaniem mi numeru i kara umowna:)) Na fakturze pojawiaja sie np ubezpieczenia za sprzet (ktorych nie zglaszalam), ale jak sprzet faktuycznie sie zepsuje to znajdzie sie zawsze akurat luka ze tego uszkodzenia to nie obejmuje.
Wadybezdyskusyjna machina nastawiona tylko na hajs, nawet jesli jest on wyludzany w sposob do ktorego zglasza sie reklamacje
~jbctsrobrajl / 2021-10-08 20:38
Ocena: 1.00 / 5
Naj.ujowszy internet w Polsce. Nie polecam. Wszystkie negatywne opinie z palca się nie wzięły, żadna konkurencja tylko klienci wyurhani przez tą szfabską firmę.
https://www.youtube.com/watch?v=QiMxaIALyFo
no co krótko i na temat
Zalety nie ma
Wadyhttps://www.youtube.com/watch?v=QiMxaIALyFo
~Monika / 2021-10-01 18:21
Ocena: 5.00 / 5
Jesteśmy z mężem pod ogromnym wrażeniem ponieważ po raz pierwszy zostaliśmy bardzo miło obsłużeni przez Pana Huberta! Szczerze polecam Pana Huberta który jest konsultantem w CH M1 w Poznaniu. Szczery,uczciwy i bardzo pomocny, nie naciąga i przede wszystkim doradzi co zrobić żeby było dobrze!
ZaletyBardzo miła atmosfera i profesjonalne podejście do klienta
WadyBrak
~Matt* / 2021-10-01 10:18
Ocena: 1.00 / 5
Nie kupuj od t-mobile nic. Nie zamierzam tutaj bawić się w obiektywizm. Poprostu nie kupuj i już. Nawet nie testuj. Zmarnujesz 2 lata. Wiele razy już zastanawiałem się czy nie zapłacić kary i nie odejść. W kluczowych dla mnie momentach albo prędkość albo zasięg albo koniec limitu były przeszkodą do pracy lub oglądania euro online. Dla takiej firmy jakość to nie powinien być żaden problem. Głównym problemem jest jakość dostawcy usług. Prędkość nie zależnie od urządzenia mi 11 ultra, hp-k (nowy sur-f, ssd, nowy moduł wifi) jest bardzo niska. Przez cały okres użytkowania. Po mimo prób optymalizacji hp-ka która nastawiona jest na max wydajność, nie ma poprawy. Z resztą tak duża firma nie powinna się kojarzyć z myślą o dodatkowych działaniach które mają poprawić jakość usługi. W dużym skrócie to na czym najczęściej ci zależy to zasięg w telefonie - czyli bardzo słaby (mi 11 ultra to nie jest przestarzały telefon dlatego nikt nie wmówi mi że to wina mojego sprzętu), czy internet śmiga i czy mogę na niego liczyć w każdej sytuacji. Przeglądarka działa i wyszukuje i to by było na tyle, bo na wyniki wyszukiwania trzeba czekać (a tel mam odchudzony do max, stale odśmiecany + updaty na bieżąco) no i limit. W telefonie akurat ciężko go wykorzystać no ale skoro prędkość jest taka jaka jest to odpuszczasz sobie korzystanie z niego. Co do internetu mobilnego w domu - dramat prędkość, dramat limit. No i telefon od reklamodawców. Wcześniej miałem play i miałem spokój. Tylko podpisałem t-mobile kilka dni potem zaczęły się dziwne telefony. Nie kupuj bo będziesz kląć od samego początku. Niby można się do tego przyzwyczaić że jest aż tak źle ale po co. Prawe mówiąc to nie wiem czy jakaś firma wgl ma dobry zasięg i prędkość aktualnie na rynku. Ważna rada. Testuj każdego dostawcę przed podpisaniem umowy. Minimum miesiąc, wszędzie jak się da i ile się da za nim na 2 lata coś podpiszesz (tyczy się internetu stałego, mobilnego i usług do telefonu). Przez cały okres (1,5r) nikt nie zadzwonił żeby spytać mnie czy obecna jakość usług jest zadowalająca. Po co pytać skoro wiedzą jak jest. W reklamie można pościemniać że jest super. Ostatni raz nie kupuj t-mobile. Resztę testuj do max terminu jaki daje dostawca obciążając sieć max jak się da, filmy, transmisje, serwisy tv, stream-opór. Większość nowych sprzętów to pociągnie bo parametry we flagowcach są na wysokim poziomie. Tylko tak zweryfikujesz czy dostawca dostarcza chłam czy jest usługa jest na zadowalającym poziomie. (dla zainteresowanych pracuje na mi 11 ultra i surface book 3 512 ssd. Z początkiem jak wyjdzie s pro 8 z wifi 6 - będę miał dowody że t-mobile sprzedaje badziew)
ZaletyŻadnych. Bo to że istnieje firma to nie jest zaleta. Mają rzeszę klientów w tym rzeszę niezadowolonych i tych którzy ich źle wspominają po odejściu ciesząc się z tego że się pozbyli problemu (czyt. t-mobile) - covid nie jest wytłumaczeniem bo akurat t-mobile przez niego ma jeszcze więcej kasy. Szkoda że nie idzie za tym jakość i inwestowanie w technologie. Aby jak najwięcej zarobić nie dając w zamian usługi która jest na wysokim poziomie za który płacisz.
WadyW skrócie zasięg; prędkość, internet mobilny w domu - limit(w połowie miesiąca już go nie mam) - czyli wszystko co najważniejsze w mobilności.
~Zbigniew / 2021-09-30 17:19
Ocena: 5.00 / 5
Chciałem Bardzo podziękować Pani która obsługiwała w dniu 30.09.2021 w salonie T-Mobile w Chrzanowie przy ul. Trzebińskiej 40 . Jedyna osoba w powiecie która zna się na swojej robocie naprawdę obsługa na wysokim poziomie i szybko i sprawnie i po prostu Chciała pomóc w innych punktach PORAŻKA .Tak więc polecam ten salon i Panią Sylwie nazwiska nie podam .Jest Pani DE-BEST
~Tina / 2021-09-30 10:25
Ocena: 1.00 / 5
Są absolutnie NAJGORSZE, naprawdę trzymaj się od nich z daleka.
Mieliśmy wycieczkę do Turcji, gdzie internet nie działał ani przez sekundę, a po powrocie dostaliśmy rachunek w wysokości 704 zł do zapłacenia!!! Nie rozumieją, kiedy mówisz im, że internet w ogóle tam nie działał, mimo że wiele razy próbowaliśmy się połączyć. Złożyliśmy skargę i absolutnie nie są one pomocne. Kradną Twoje pieniądze i w ogóle nie dbają o swoich klientów. Idź po inny serwis, na pewno pożałujesz, że skłoniłeś tę usługę. Znajdą sposób, żeby cię oszukać.
Wadyokropna obsługa
~JT / 2021-09-29 22:05
Ocena: 2.67 / 5
Internet do ch*JA sie nadaje nawet filmu w 240p nie dasie obejrzec bo te ku*wy tydzień po opłaceniu faktury zmniejszają szybkość internetu z 30mb/s do 2mb/s nie polecam tej firmy gó*no tak jak orange :)
Zaletynie ma
Wadywszystko
~Marlena / 2021-09-29 21:36
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć, wprowadzeniew błąd podczas podpisywania umowy przez co jestem skazana na dodatkowe koszty. Nie polecam.
WadyWszystko
~Kotwic / 2021-09-28 22:07
Ocena: 1.67 / 5
Sieć T-Mobile ma najgorszy zasięg ever. 100% dramat
ZaletyŻadnych
~Ulciak / 2021-09-28 18:38
Ocena: 1.67 / 5
Internet nie działa.usuwaja usterka 5msc .dno nie polecam a płacić trzeba.
~Warszawa / 2021-09-28 14:10
Ocena: 1.67 / 5
Idę do UOKIK za ich oszukańcze praktyki. Sprzedają usługi które nie działają poprawnie np prędkość Internetu 3x mniejsza niż a umowie.
Od podawanych przez nich rabatów odliczają podatek! Obsługa na bardzo niskim poziomie. "Czlowiek" mówi mi żebym pisał reklamację bo skoro mi sprzedali "taką" prędkość to powinna być taka lub zbliżona. Po miesiącu idę do niego i mówi odwrotnie czyli że ma po prostu działać... tzn jak kupię Internet 100mb/s i będzie działać na 5 to działa i nie mogę reklamować? ODRADZAM !!!!!!!!!
ZaletyZaletą jest tylko kolor ścian w salonie.
WadyObsługa klienta na żenującym poziomie.
Zmuszony pisać 3 reklamacje nie dostałem odpowiedzi na żadną(1 faktura poprawiona).
Przy pierwszym kontakcie z infolinią miła Pani przyłączyła mnie bez poinformowania na płatny numer pomocy t mobile 3zl/min jakndobrze pamiętam. Dajcie sobie spokój z tą firmą. Szansa, że traficie gorzej jest niska.
~Lilli / 2021-09-26 11:57
Ocena: 2.00 / 5
Na początku byliśmy zadowoleni mielisny tylko tel i internet z limitem do 20. Zwiększyliśmy limit do 90 i jest gorzej. Oczywiście umowa jest tak zrobiona ze nic zrobić nie możemy. Nie polecam internetu z T-Mobile. Nawet nie planują wybudować kolejnej anteny żeby mieli ludzie leszy Internet. Nie da się filmu obejrzeć a jak jednemu się uda z domowników drugi już nie może skorzystać z internetu. Porażka. Ta firmą tylko ustawiona żeby kasę brać a nic od siebie
WadySłaby internet nawet porażka
~Lukas / 2021-09-24 18:58
Ocena: 1.00 / 5
T-Zlodziej. Jesteście złodziejami ! Byłem 7km od granicy z Białorusią (okolice Kodnia) i wy mi jakieś ponad 300zl naliczacie opłat. Drugi nr z plusa , tam żadnych problemów. Własnych klientów okradacie.Jestescie najgorszym operatorem z jakim miałem styczność,Nie polecam ,a odradzam. Szerokim łukiem omijać będę wasz burdel
ZaletyBrak
WadyNajgorszy operator w Pl
~Zawiedziony / 2021-09-24 11:57
Ocena: 1.00 / 5
T-mobile na karte to jakas masakra. Opcje doladowania nie jasne, kompletny brak przejrzystych informacji i instrukcji jak aktywowac pakiety. Nie polecam i jak mozna to omijac szerokim lukiem.