Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2636 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.61
  • Cena/Jakość
    1.48
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aron / 2021-11-23 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczyli mi odsetki za nieterminowe wpłaty tylko dlatego, że mają 48h na zaksięgowanie przelewu. Wpłaciłem kwotę 2 dni przed terminem płatności, ale że 31 to niedziela, to zaksięgowali przelew dopiero 2 i oczywiście naliczyli odsetki. Nie chodzi mi o kwotę odsetek, tylko traktowanie klienta. To jest ich problem kiedy zaksięgują i jakie mają procedury.

    Nie polecam tej firmy za nieuczciwość wobec klienta.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku do klienta.
  • ~Ftmobile / 2021-11-22 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie potrafią rozwiązać żadnego problemu. Od wielu msc jestem oszukiwany na transfer internetu (szybkosc i predkosc pobierania jest zenujaco niska), ktory jest zenujaca niski i nie jestem w stanie nic zrobic. Najgorsza siec ha tfu
    ZaletyBrak
  • ~Majowamarta / 2021-11-22 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam kategorycznie. Oszukał mnie handlowiec na infolinii. Gdy przyszła umowa na telefon, okazało się że od drugiego roku mam płacić po 100 zł miesięcznie, o czym mi nie powiedział. Kobieta z działu obsługi nie potrafiła prawidłowo udzielić mi informacji na temat procedury odstąpienia od umowy. Straciłam gromadę czasu i nerwów, w tym dwie niepotrzebne wizyty w salonach. Teraz mam czekać do 30 dni na zwrot gotówki wręczonej kurierowi. Uważam, ze dyby mieli trochę honoru, przynajmniej przyspieszyliby procedurę bo w końcu oszukał mnie ich pracownik. Ale gdzie tam! Gdy przychodzi co do czego, potrafią tylko przepraszać. Trzymajcie się z daleka od tej firmy!
    Zaletybrak
  • ~FatMat / 2021-11-22 08:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Himalaje niekompetencji. Jedną z moich kart potrafili zarejestrować na DRUGIE IMIĘ, a numer PESEL wpisali "z czapy", przez co weryfikacja właściciela przez infolinię była niemożliwa, za to wycieczka do salonu konieczna.
    W salonie też niespodzianka, T-Mobile nie honoruje dokumentów w pace mObywatel, przez co konieczna była powtórna wizyta w salonie. Ciemnogród jak za króla Ćwieczka.
    ZaletyBrak
    WadyCały zbiór, z czego najistotniejsze to niekompetencja, zacofanie i słaby zasięg nadajników.
  • ~Szynkay / 2021-11-20 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie działa. Internet nie działa. Internet nie działa. Internet nie działa.
    ZaletyBrak.
    WadyInternet nie działa.
  • ~czarnkow / 2021-11-20 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tmobile to najgorszy internet jeszcze nigdy niemiałem takiego internetu. zwykli naciągacze. mówili żebym kupił nowy router żeby internet szybciej działa. działa gorzej nie polecam tego szajsu t mobile to złodzieje
    Wadynajgorszy internet zwykle naciagalstwo gowno i tyle/ nei polecam naciagneli mnie na ruter ktory miał być szybszy zwykle gowno t mobile to najgorszy internet
  • ~Marigold / 2021-11-20 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeniosłam nr z innej sieci. I marze żeby umowa jak najszybciej się skończyła. Nigdy więcej tej sieci. Poprzednią umową byla na mame więc chciałam żeby przepisano umowę na mnie ,owszem Pani w punkcie wszystko załatwiła. Szkoda tylko, że po dwóch dniach musiałam iść na poprawę danych, bo coś tam pomyliła. Ok poszłam, później byłam jeszcze raz na kolejnej poprawce po czym po kilku miesiącach okazało się że owszem umowa jest na moje imię i nazwisko ale na pesel mamy. Że swoim dowodem nie załatwię nic. Na pytanie w punkcie co mam z tym zrobić facet bardzo nieprzyjemnie na mnie naskoczyl. I powiedział że jak sobie chce prostować to mam sobie dzwonić do biura obsługi. Zadzwoniłam na szczęście Pani mi pomogła. Już mi się nie chce pisać o jakości internetu i wiecznym braku zasięgu choc zapewniano mnie ze wszystko będzie ok.
    Odradzam ta sieć. Szkoda nerwów I pieniądzy
    ZaletyBrak
  • ~Buszmennt / 2021-11-19 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniłem do biura obsługi klienta, klient odebrał i nie wiedział co ma mówić, w końcu powiedział że się zorietuje i oddzwoni. Czekam już dobę i nikt nie dzwoni. Totalna olewka na klienta
  • ~Marek / 2021-11-18 18:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Syf podejście jak inni czyli wprowadzają nowe oferty ale stali klienci nie mogą z nich skorzystać dopiero po wygaśnięciu umowy, dwa reklamują że u niech nie zwalnia nawet po wyczerpaniu limitów taki ch.......j owszem zwalniało do 5 mb i to było ok bo mam 80 ale od 3 miesięcy zwalnia do 0,78 mb to syf ..... Mieszkam w trudnym terenie dookoła las i innego jak LTE nie mogę założyć ale nigdy więcej tego syfu
    WadyZwalanie internetu do poniżej 1 mb mimo że reklamują że nie zwalnia zgodzę się że zwolni z 80 do 5 mb ale nie do 0,97 można przeglądarki nie można otworzyć
  • ~Stefan / 2021-11-18 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    W sytuacji gdy sieć radiowa jest mocno obciążona, Klient może odczuwać degradację prędkości transmisji danych. W momentach braku pełnego obciążenia nadajnika prędkość w żaden sposób nie jest ograniczana.
    Jako Operator zarządzamy ruchem w sieci tak, aby zoptymalizować ogólną jakość usługi dla wszystkich Abonentów. Stosujemy środki, których celem jest wspieranie efektywnego wykorzystania sieci, a które zapobiegają osiągnięciu lub przekroczeniu pojemności udostępnionego łącza. Skutkiem tego może być np. pogorszenie poziomu świadczenia sygnału, które odczuwać będą okresowo niektórzy użytkownicy osiągający wysoki transfer.
    Niestety mechanizm sterowania ruchem jest stosowany do wszystkich ofert, w związku z tym zmiana na inny pakiet nie uchroni nas przed przejściowymi niekorzystnymi sytuacjami na nadajnikach.

    JEDEN WIELKI SYF !
    prędkośc poniżej 1 Mbps, po chwile popracowałem...katastrofa i kpina.
    Wadyprędkość
  • ~Adam / 2021-11-17 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej.
    Przed zakupem konsultantka obiecywała że śmiało można brać prędkość do 90mb bo widzi, że jest zasięg. Dodatkowo namówiła nie za dopłatą na modem 5g bo "może się połączy na 5g i wtedy prędkości najwyżej się obetnie do tych 90 ale będzie działać."
    W rzeczywistości prędkość w godzinach 16:30- 22:00 200KB - 2mb, a na wsparciu tłumaczą że to normalne bo BTS przeciążony - szkoda że tego nie sprawdzają na etapie zawierania umowy. Ponad to się okazało że zostałem naciągnięty bo internet mobilny jest tylko w LTE nawet posiadanie modemu 5g nic nie da.
    Przestrzegam przed T-mobile.
  • ~Domi / 2021-11-15 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymać się od dziadów z daleka. Złodziejskie stawki - spóżnisz sie kilka dni z rachunkiem blokują i każą sobie płacić 70 zł. Nigdy więcej... ***** t-mobile

    NIE POLECAM!!!
    NIE POLECAM!!!
    NIE POLECAM!!!
    Zaletyzero
    Wadyzrobili sobie źródło zarobków ze spóźnionych płatności
  • ~Użytkownik 11 / 2021-11-14 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszna obsługa klienta. We wrześniu poszedłem do T-mobile w sprawie Internetu światłowodowego, ponieważ się przeprowadzilem. Najgorsze jest To!, że kazali mi podpisać umowę na 100 zlotych miesięcznie, bo wtedy nie było "monterów", powiedzieli, że zadzwonią jak się pojawi... nie pojawił się, nie zadzwonili. Dobrze, że nie podpisałem, bo straciłbym 300 zlotych na najgorszego Operatora. Ostatnio poszedłem znów, pani znów kazala mi ten syf podpisać, powiedziała, że zadzwoni, bo w dniu dzisiejszym nie montuje Internetu. Minęły 2 tygodnie i nic, jeżeli przez 2 tygodnie nie ma "montera" w pracy na nawet jeden dzień. Przez 3 miesiące próbuje pracować na Internecie z telefonu udostępniając sobie na laptopa. W połowie miesiąca już się skończył, chodź jest napisane, że NA CALY MIESIAC NIELIMITOWANY. Mieszkam w centrum otoczony wielkimi wierzowcami, które mają świetny Internet i mój sygnał nie przebija się przez sygnał innych internetow z biurowców. Jak mówię, obsługa klienta jest jak w najgorszej najtańszej restauracji gdzie kelner pracuje za karę. Nie polecam nie bierzcie ich oferty.
    ZaletyBrak.
    WadyObsługa Klienta itp z mojej opinii
  • ~szajs / 2021-11-14 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    znowu nie dzila ten szajs, predkosc internetu nizsza 10 razy od deklarowanej.
    Zaletykiedys nie dzialal 2-3 razy w miesiacu
    Wadyteraz 2-3 razy w miesiacu dziala
  • ~pisior / 2021-11-14 16:04
    Ocena: 1.33 / 5
    co chwile odcina internet nie polecam
    predkosci dziadowe
    ogl to cienko chodzi od poczatku umowy
    Zaletybrak
    Wadynie nadaje sie do grania
  • ~Michał / 2021-11-14 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodzieji i oszustów pieniądze pobierają za usługi których nie są wstanie dostarczyć... Nie polecam biuro obsługi dno i wodorosty oni tam nic nie wiedzą nigdy i nie potrafią pomóc kpina
    WadyTylko wady
  • ~Marineskone / 2021-11-14 15:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałem. Co +/- 1,5 minuty odcina dostawę internetu, a dzwoniąć do centrum obsługi klienta mówią, że wszystko jest w porządku. Mam nadzieję, że osoby zajmujące się dostawami pakietów świetnie się bawią przy opieprzaniu się. Pozdrawiam z rodzinką.
    Zaletybrak
    Wadytragiczny internet
  • ~Agata / 2021-11-09 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny internet, pomoc w trakcie problemów również tragiczna. Zainteresowanie klientem tylko jak chcą przedłużyć umowę. Żenada
  • ~Nie zadowolony klient / 2021-11-07 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet z tej sieci jest tragiczny ciagle traci zasięg , Ping skacze od 70 do nawet 2k . Nie polecam tracić pieniędzy na takie oszustwo
    ZaletyBrak
    WadyCała oferta tej firmy
  • ~Bolo / 2021-11-07 07:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Sieć t-mobile jest siecią która nie posiada wrecz ofert na przedłużenie umowy, są one gorsze niż dla nowego klienta, zasięg średni, co do rozliczeń za abonament to maskra, ostro się ludzi robi w trąbę na zakupie u was rzekomo urządzeń bez procentu, gdzie rata zostaje spłacona, a abonament do końca zobowiązania nie jest pomniejszony o tą kwotę,nie potraficie również naliczać abonamentu, nigdy więcej waszych usług i odradzę każdemu kto mógłby nawet o was pomyśleć przedstawiając żelazne dowody na wasza nieuczciwość
    ZaletyZasieg
    WadySystem naliczania abonamentu, oferty dla wieloletnich abonentów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4736
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3068
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2636
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306
Lajt Mobile
Ocena: 3.82, ilość opinii: 1181
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2038
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187