strona 74 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »
-
~Duch / 2021-08-18 21:05
Dziadostwo, zasieg internetu do bani , nie mogę się doczekać końca umowy , nigdy wiencej w tym bagnie nie podpisze umowy. Masakra 5km od miasta i gubi zasięg. -
-
~Michał / 2021-08-15 13:04
O ile w centrum Szczecina jest ok z internetem ( tak tylko ok), o tyle poza miastem katastrofa!
Porównanie z Plus bije Roberta i spółkę na głowę.
Dałem się nabrać na obietnice przedstawicieli i reklam, a tu LIPA!
Bardzo słabo.
Wysłałem zapytanie do sieci, czy tak słaba usług jest podstawą do rozwiązania umowy. W odpowiedzi usłyszałem, iż nie bo przecież internet mam. Słaby ale mam.
Mogę rozwiązać umowę tylko z kara umowną.ZaletyCo rusz dodatkowy internet, tylko po co, kiedy jest mega słaby? -
~Roman / 2021-08-12 17:45
Chciałbym żeby mi ktoś wytłumaczył dlaczego po zakupie pakietu z bezlimitiwanymi rozmowami, SMS, etc. Przez miesiąc po dwóch tygodniach i dwóch dniach dostaję wiadomość, że mam stan konta zero, muszę doładować, nie mogę ani zadzwonić ani wysłać SMS. Nabieranie ludzi. ZaletyBrakWadyZobacz powyżej. -
~Mad / 2021-08-12 12:45
Znikające gigabity, zgłosiłam sprawę, odpowiedź miałam dostać po 4-5 tygodniach, niebawem minie 4 miesiące, nie raczyli odpowiedzieć. Wysyłanie SMS-ów z ofertami w środku nocy to przesada i brak kultury, operator powiedział, że to automaty wysyłają, ale to człowiek je programuje więc można ustawić godzinę. Najgorszy operator jakiego znam. -
~Łukasz / 2021-08-09 12:46
Dno i kilometr mułu....
Brawo T-mobile Polska. Takiego dennego traktowania klienta jak wasze i zbywania na każdym kroku może wam zazdrościć większość operatorów!!! Życzę powodzenia z dalszym rozwojem firmy. Działajcie tak dalej a na pewno wam się uda!!! Ale do rzeczy....
19 lipca 2021 podpisałem umowę z waszą firmą na dostarcznie Internetu Swiadłowodowego do mojej firmy. przyszedł technik, zamontował. wszystko śmiga i jest cacy... Ale Ale... nie mijają nawet dwa tygodnie a internet siada. brak połączenia z siecią internet.
Zgłoszone na 602-900 i tu zaczynają się schody.
Najpierw osoba przyjmująca zgłoszenie rozmawia ze mną o bierzącej umowie, po czym składa zgłoszenie awarii na umowę, która formalnie jeszcze działa, ale łącze jest przełączone na nową umowę - zgłoszenie odrzucone, bo umowa atywna i wszystko działa, więc czego się człowieku czepiasz... No niby tak, ale nie ta umowa!
Ponowne zgłoszenie, już na pewno na właściwą umowę i zaczynamy zabawę - w momencie zgłoszenia już wiem co jest przyczyną awarii - Router działa prawidłowo, ale konwerter światłowód na kabel ethernet już nie.
Informuję o tym dział techniczny a oni uparcie twierdzą, że to wina łącza. No ok, przysłali technika, który potwierdza moją wersję - łącze jest OK, klient prawidłowo podpiął router do łącza (i tu ciekawostka - technik twierdzi, że przy moim routerze premium 2.0 nie stosuje się zewnętrznego konwertera, bo jest on dedykowany do starszych urządzeń, a router premium 2.0 ma wbudowany konwerter, ergo podłącza się go bezpośrednio do światłowodu).
Technik stwierdza również blokadę na routerze a dokładnie router obiera sygnał internetu, co potwierdza kontrolka na routerze, ale nie puszcza go dalej, tzn. podłączone urządzenia do routera prawidłowo rozpoznają i łączą się z routerem, ale router blokuje dostęp do internetu.
Ponownie dzwonię na inforlinię i informuję ich o tym co spotyka się z totalnym brakiem zrozumienia. Odniosłem wrażenie, że na dziale technicznym inforlini pracują roboty, które są wyuczone formułek w myśl zasady powiedz cokolwiek, byle klient przestał truć dupę!Jedyne co robią to dodają do zgłoszenia ponaglenie dla technika.
W piątek 6 sierpnia dostaję telefon od działu technicznego, że w sobotę pomiędzy 10 a 12 pojawi się u mnie technik celem usunięcia awarii....
Sobota, 7 sierpnia - mija godzina 12, techniak ani widu ani słychu... znów telefon na infolinie - tum razem odpowiedz, że internet działa prawidłowo. Ale nie działa. sygnał wrócił na jakieś 15 minut i znów blokada.
Zgłaszam, że technik mnie olał, nie pojawił się i nie kotaktował celem umówienia terminu naprawy. Po kontakcie z infolinią dostaję SMSa, ze moje zgłoszenie wymaga dodatkowej weryfikacji i przedłużają termin naprawy do 10.08.
Dzisiaj, tj. 9.08 dostaję ponownie SMSa, bez jakiegokolwiek wcześniejszego kontaktu, że zgłoszenie wymaga dodatkowej weryfikacji i postarają się odpowiedzić na zgłoszenie do 13.08.
Tym sposobem, na trzy tygodnie aktywności usługi nie mam od tygodnia internetu, a usługa jest podpisana na firmę, co wiąże się z brakiem możliwości prowadzenia jakiejkolwiek działalności, gdyż ta związana jest ściśle z dostępem do internetu.
Podsumowując - aby przedłużyć u nas umowę albo podpisać nową wejdziemy ci w dupę bez posmarowania, ale jak już frajerze podpisałeś papier, to bujaj się i płać a my ewentualnie jak nam się będzie chciało usuniemy awarię.WadyPomimo całkiem fajnej i przystępnej oferty "praca" konsultantów odrzuca od tej firmy -
~Ewa / 2021-08-08 23:42
Ten t- mobile to tragedia. Nie radze nikomu z nimi sie wiazac. Bylam z nimi 1 rok, mialam mix30 . Ciagle mnie blokowali, oni sami nie wiedza co oni robia, pisza co innego w liscie, co innego wykonuje automat a co innego mowia w punkcie sprzedazy. Aby przedluzyc umowe potrafia Cie straszyc, dawac warunki by zmusic Cie do podpisania nastepnej umowy i mnostwo klopotow z nimi. Szok. Ja lubie miec komfort i lubie jak firma ma dobry serwis. Mamy internet z t- mobile makabra. Reklamacje - odpowiedz ze naprawiaja i w konsekwencji i tak nie dziala. Namowiono nas na pakiet internet + telefon i co : zrezygnowalismy z orange i podpisalismy umowe. Wrocilismy do Anglii - brak sygnalu, nic. Po interwencji sygnal byl ale za to zaplacilismy duze pieniadze bo umowy podpisane w t- mobile po styczniu 2021 roku obowiazuje roaming i stawki wysokie. Dziwne ze Anglia nadal ma te same zasady jak przed brexitem a w Polsce operatorzy juz nie. W punkcie sprzedazy powinni o tym wiedziec ale wiekszosc z nich nie ma szkolen i niewiele wiedza. ZaletyZadnejWadyWszystko zle dziala -
~iw27925 / 2021-08-08 13:51
Internet w T mobile to tragedia. Wiecznie przeciążenia - informacja z działu technicznego t mobile. Bardzo częsty brak internetu wg p. Aldony z działu reklamacji jest zgodny z umową - czyli płać i płacz. Odradzam z całą stanowczością. WadyDługotrwałe przeciążenia powodujące brak internetu. -
~Marta / 2021-08-08 06:36
Potrzebowałam mobilnego internetu na miesiąc, kupilam pakiet startowy a internet NIGDY NIE WSKOCZYŁ. Od miesiąca walczę o zwrot kosztów gdyż ostatecznie skorzystałam z oferty innego operatora, a tmobile ciągle odpowiada, że błąd techniczny i naprawiają. Kpina! -
-
~Mark / 2021-08-05 18:08
Poziom sygnału na mojej lokalizacji spadł do zera. Po co mi taka sieć jak nie mogę z domu zadzwonić (Jaworzno miasto 100 Tyś mieszkańców).
Telefony dzieci przeniosłem już do PLAY- maja sprytne taryfy dla dzieci.
Reklamacje to droga przez mękę.
Nie mają nic sensownego do zaoferowania.Zaletybrak -
~Angelika P. / 2021-08-04 14:08
Gwarancja w T-mobile to kłamstwo!!! Oddałam Samsunga A5 Miał 1,5roku i padł system. Odmówili naprawy. Liczcie się z tym że telefon kupiony w T-mobile będzie bez gwarancji. Zaletynie maWadyoszukują klientów -
~PATRYK / 2021-08-03 13:24
Skandal dobrałem 4 numery do firmy gdzie umowa była z miesięcznym wypowiedzeniem przedłuzyli umowe na 24 miesiące i Twierdza ze podpisałem i akceptowałem warunki wprowadzili mnie w błąd zna ktoś dobrego prawnika zeby wywalczyc to z nimi ? -
~Easy / 2021-08-02 12:58
Nie ma dnia żeby się nie zacinał.
Strony ładują się bardzo długo mimo resetowania,
Nie da się oglądać nerflixa bo cały czas się zacina i ładuje, ani w nic grać -
~Marek / 2021-08-02 08:28
Ofertę maja spoko ale cały proces od podpisania uwowy po telfony na infolinie graniczy z cudem aby coś załatwić... ZaletyOfertaWadyInfolinia, konsultanci, Biuro usługi klienta, firma dba jedynie o swoje dobro nie o dobro klienta, brak możliwości przeniesienia światłowodu, brak możliwości ponownego skonsultowania się z osobą z którą się podpisało umowę, -
~hetycja / 2021-08-01 23:54
Sieć nie nadąża z wydajnością. Płacimy pełną wartość abonamentu za usługę o wydajności 10% pierwotnej. Konsultanci udają, że to wina terenu - tak, jakby ruchy górotwórcze w ciągu kilku lat wypiętrzyły nowe łańcuchy górskie. -
~Dorota / 2021-07-30 18:07
Tragedia, konsultanci co innego mówią co innego robią, jak później dzwonisz i prosisz zeby ten konsultant oddzwonił z którym się rozmawiało to nie ma szans , jestem klientem kilkanaście lat ale teraz podziękuję. TRAGEDIA ZaletyNie maWadySame wady -
~ja / 2021-07-29 22:39
przeniosłem numer do tej sieci po 3 dniach dostaje fakture za abonamet plus 32zl dodatkowych opłat po telefonie do tej formy nikt nie moze mi wyjasnic skad ta oplata i za co plus jeszcze odsteki za wczesnijsza fakture ktroej nie mam do tej pory ani na poczcie ani na liscie -
-
~POLSKA KUPA / 2021-07-24 13:28
WITAM!
BEZNADZIEJNA FIRMA!!! Staram się uzyskać najprostrzą z możliwych informacji. Ile będzie mnnie kosztował abonament dla 2 numerów telefonów. Pokrętne oferty. Brak konkretów. WNIOSEK: ALBO UWAŻAJĄ KLIENTÓW ZA IDIOTÓW, ALBO MANAGMENT TEJ FIRMY TO SAMI IDIOCI.ZaletyZEROWadyTYLKO WADY -
~Henryk / 2021-07-23 14:10
Nie dajcie się nabrać na umowę o nielimitowanym dostępie do internetu. Mam taką umowę ponad dwa lata. Ostatnio T-mobile ponownie proponuje takie umowy. Używam internet w okolicach zalewu Jeziorsko przez ok. 6 miesięcy (działka letniskowa).Jeśli pobieram więcej internetu, np. oglądam film, przez pewien czas wszystko chodzi dobrze a potem T-mobile drastycznie pogarsza parametry, uniemożliwiając korzystanie z internetu. I to jest ten nielimitowany internet. Jedno wielkie oszustwo! ZaletyBrakWadyLimitowanie internetu, mimo zawartej umowy o nielimitowany internet. -
~Marek / 2021-07-22 11:39
Internet dziadostwo,Tv- oszukali co do programow. Rada dla przyszlych klientow - omijajcie z daleka. ZaletyNie maWadyWszystkie jakie moga byc -
~Gość / 2021-07-22 09:42
NIE POLECAM!!!!
Z winy pracownika pobierali pieniądze z konta mojej zmarłej matki i po dokonaniu wszystkich formalności z mojej strony po 10 miesiącach nie otrzymałam jeszcze zwrotu tych pieniędzy.
Skandal!!!
strona 74 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »