strona 74 z 132
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »
-
~Gość / 2021-12-03 21:49
Podpisana umowa w Mix na 24 miesiące, niestety przed upływem poprzedniej (2 doładowania do końca), "miła pani" dzowbula i powiedziała, że trzeba przyjść wcześniej bo później nie będzie można zmienić na nową ofertę a mają teraz nowe promocje, niestety umowa podpisana bez dokładnego przeczytania, tylko sprawdzenie, czy kwota się zgadza, przy wcześniejszej rozmowie, że będzie 24 doładowań za 40 zł, niestety okazało się, że za wcześniejsze skończenie poprzedniej umowy kara, więc zamiast 40 jest 80 zł do zapłaty i to 2 razy za te niby zaległe doładowania. Polak mądry po szkodzie! Czytajcie całą umowę nawet gdyby miała mieć 100 stron! -
-
~Marek / 2021-12-03 16:57
Uwaga!!! Proszę sprawdzać rachunki T-Mobile dolicza za jakieś zgody handlowe.(Niby klient sobie uruchamia) -
~Kondziu / 2021-12-03 07:36
T-Mobile to T-AWARIA Kąty 96-500 codziennie przeciążony internet szczególnie wieczorem. ZaletyBrakWadyCiągłe problemy szczególnie z internetem, nawet infolinia podaje komunikat o przeciążeniu. -
~Wojtek / 2021-12-02 19:21
Częste problemy z zasięgiem, i mam tu na myśli całkowity brak zasięgu oraz brak możliwości korzystania z transmisji danych.
Bardzo mała ilość GB w pakietach transmisji danych, drogo i słabo zasięg kiepski nie to co było w ERA. Po wykupieniu dodatkowych GB transmisji danych w aplikacji T-Mobile przez kilka miesięcy nie mogłem jej wyłączyć, gdyż niespodziewanie oczywiście wyskakiwał błąd do dziś-dramat już nawet nie chciało mi się dzwonić do obsługi klienta, ale z tego co czytałem to słynie z oszukiwania klientów.Podsumowując najgorsza sieć w tym momencie, i na pewno nie przedłużę kolejnej umowy. -
~Damian / 2021-12-02 17:50
Podpisałem ponownie umowę na okres 24 miesięcy i zaczęły się dopiero problemy. Brak zasięgu , problemy z internetem a raczej jego braki. Połączenia których nie można zrealizować, ludzie oddzwaniający do mnie którzy twierdzą że dzwoniłem do nich choć nigdy nie wykonywałem do nich połączeń. Po zgłoszeniu na infolinię powiedziano mi że ładują nadajnik. Kurde 4 miesiące go ładują w 21 wieku ? Ogólna olewka klienta . Skończy się ta cholerna umowa i więcej z tymi partaczami nie chce mieć nic wspólnego bo to zwykli oszuści biorą kasę a nie wywiązują się z zobowiązań. ZaletyBrakWadyOpisane powyzej -
~Mirek / 2021-12-01 20:02
telefon który trzy razy był naprawiany w serwisie dalej nie działa nie polecam tej firmy Wadyzła obsługa -
~Kris / 2021-12-01 14:50
Jeszcze przed rozpoczęciem współpracy firma nie dotrzymuje obietnic. Pozostawienie ludzi bez internetu w czasach pracy zdalnej powinno być karane. -
~marek / 2021-12-01 11:27
UWAGA internet domowy z anteną zewnętrzną na czas testów . umowa podpisana na prędkosc do 60 mb no ok podłączony działa wyciaga nawet do 75 mb . aleeee dzien po 14 dniowym okresie próbnym kiedy to umowa wchodzi w zycie szoook obcinają prędkosc i jest tylko 40 mb w porywach . na infolinii jak zawsze g..o wielkie bo tyle moze max wyciągnąc z nadajnika ... pytam jak to jak dzien wczesniej z tego samego nadajnika wyciagnoł 75 mb . naciaganie po sku...nie OSZUSCI ZaletyBRAKWadyOSZUSCI BRAK KOMPETENCJI NA INFOLINII JAK JUZ PODPISZESZ UMOWE MAJA CIE W D...E -
-
~Dramat / 2021-11-30 23:04
Drogo, naciągają na kasę "prezentami' a po przeliczeniu płaci się jeszcze drożej WadyDrogo, wprowadzanie w błąd -
~CoCieTo / 2021-11-30 18:21
Internet totalne dno i 5 metrów mułu... wrzesień tego roku, internet śmiga jak trzeba, parametry połączenia są w porządku po czym nagle prędkość pobierania (mimo nadal posiadania ponad 300 GB na limicie) wynosi 5-25 KB/s, dodatkowo opóźnienie z normalnego 30 ms skoczyło do 2000 ms. Pracownicy biura umywają ręce i zrzucają winę na lokalizację, jednak las raczej w 2 miesiące nie wyrósł także, pozdrawiam pracowników i ich poziom inteligencji. Ich zdaniem kilka drzewek i lekkie zagłębienie terenu magicznie obniżyło jakość świadczonych usług, wrzesień 2021 w porządku wszystko bez problemów po czym nagle październik i się skończyło. ZaletyŻadnychWadyWszystko, nieumiejętni pracownicy, słaba jakość, jeśli ktoś nie chce się denerwować to lepiej niech unika szerokim łukiem t-mobile i orange. -
~Bobek / 2021-11-30 14:48
Osoba u której podpisywałem umowę informowała mnie iż internet będzie działać poprawnie bez większych zastrzeżeń. Nie trzeba było czekać długo aby pojawiły się pierwsze problemy reklamacje nic nie dają.
Obsługa infolinii w 2 pierwszych telefonach miła 4 następne chamskie odzywki.
Nie polecam informują mnie iż to nie ich wina tylko terenów w jakim mieszkam.
Oraz zapraszają mnie do złożenie skargi w sądzie.ZaletyBrakWadyNiezgodnośc umów -
~Maciej / 2021-11-29 22:58
Jestem zły bo internet nie polecam najgorszy internet , dość T-Mobile do kosza..... ZaletyNic..WadySłabo internet
Lipa zasięga -
~Jerzy / 2021-11-28 21:52
Dlaczego nie odpowiada na skargi żaden pracownik z T-Mobile? ZaletyNajszybciej można podpisać umowę.WadyNajbardziej nie zrozumiana -
~Anna / 2021-11-28 17:35
Naciągacze perfidni w dodatku.Miałam telefon w mixie za jedną niezapłaconą ratę w wysokości 35 zł naliczyli mi karę 1000 zł.Sprawa niestety jest u komornika.Nikt nie raczył nawet zadzwonić i przypomnieć ze jeszcze jedna rata została do zapłacenia.Z dala od tego guwna nie polecam nikomu. -
~Ko2 / 2021-11-27 20:45
Bardzo zły internet nie polecam najgorszy internet -
~Xyz / 2021-11-27 16:26
Nic nie działa 100 pingu nie polecam. Najgorszy możliwy internet, a do tego bardzo drogi ZaletyNicWady100 pingu
Oszukana prędkość pobierania -
-
~Hlor Andrzej / 2021-11-27 08:45
Kiedy im powiedziałem że jestem bezdomny i chcę komórkę ale taka żeby oni za nią płacili wyrzucili mnie z lokalu. (0..0) Zaletydostałem kawęWadybyła zimna -
~joncia / 2021-11-26 19:10
Naciągacze popsuł mi się telefon nie chcieli mi dać nowego za darmo ZaletybrakWadycena
drogi abonament
złej jakości sprzęt -
~Organek / 2021-11-25 06:04
Zgadzam się w 100% z m~~~ po podpisaniu przedłużenia umowy internet spada do 20% całkowita ignorancja opinii,jestem klientem od 18 lat ostatni raz podpisałem z tymi dzbanami umowę. WadyBrak zasięgu Świnoujście -
~mmm / 2021-11-24 10:51
Nie doceniają stałych klientów, kombinują , dwa miesiące czekałam na podłączenie internetu światłowodowego, dwa terminy, raz dostałam wiadomość że nie będzie podłączenia bo sąsiad nie wyraził zgody na przekop, co było nieprawdą, a kolejnym razem że ja złożyłam rezygnację dzień przed planowaną instalacją co też było totalnym absurdem. Na dodatek ograniczono mi internet bezprzewodowy który opłacam. Zaletyobecnie brakWadybrak kontroli nad pracownikami
strona 74 z 132
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »