Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2636 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.61
  • Cena/Jakość
    1.48
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~T-Mobile to śmiecie / 2021-12-15 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    T-mobile to gówno nie wiem naprawcie internet bo normalnie nawet w 144p sie wszystko zacina dramat 9000ms w grach
    WadyWszystko
  • ~Zenon / 2021-12-15 09:57
    Ocena: 4.00 / 5
    tragedia, szczególnie rano-nie można spokojnie obejrzeć fimu bez buforowania!
  • ~Anka / 2021-12-14 14:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam nikomu kożystania z "happy friday" czy"darmowego internetu bez limintu na święta". Na ogół internet jest zmienny i są dni raz w tygodniu lub raz na dwa tygodnie że ciężko znaleźć zasięg ale gdy skożystałam z oferty darmowego internetu to nie mogłam się doczekać aż jakakolwiek strona się załaduje. A teraz????skożystałam z inernetu na święta. Musiałam poczłapać pod ruter brata aby móc napisać tę opinię. Czekam cierpliwie aż skończy mi się moje mix30
  • ~Sylwia / 2021-12-14 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu ! Najgorsza sieci i oszuści !
    Jestem za granicą 4 miesiące bez kontaktu ze światem ! Odcięli mnie od internetu i od połączeń i wymagają większych płatności !! Totalne dno ! Przy czym jeszcze zarzucili mi niewłaściwe korzystanie z internetu gdzie go w ogóle nie miałam ! A o konsultantach szkoda w ogóle się wypowiadać ... Totalny brak wiedzy na temat sieci . Co Ci mogą jedynie doradzić to " Proszę włączyć i wyłączyć telefon " i ich zdaniem wszystkie problemy znikają !
    Podsumowując jedno wielkie "G*wno"
    ZaletyBrak
  • ~Ernest / 2021-12-13 18:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Dzień dobry, nie polecam nikomu przenoszenia się do tej sieci. Minęło 5 tygodni a ja dalej nie doczekałem się pozytywnego zamknięcia sprawy. Ogromna strata czasu, średnio straciłem 3h poprzez różnego rodzaju rozmowy z infolinią i tłumaczeniu każdemu z osobna tego samego problemu, ponieważ żadna dzwoniąca osoba nie ma wglądu w poprzednie rozmowy. Salon T-mobile odwiedziłem 4 razy jednak rozkładają ręce i sami nie wiedzą co mogą zrobić, ponieważ za problemy odpowiada dział przeniesień, który wychodzi na to że ma sprawdzę gdzieś. Obecnie wybrałem Play tutaj przeniesienie trwało 2 dni i nikt mi tego nie utrudniał. Pozdrawiam i każdemu odradzam tą sieć.
  • ~Pitbull / 2021-12-13 08:54
    Ocena: 4.67 / 5
    Mam internet LTE Domowy z routerem T Mobile i śmiga bardzo szybko.Do tego mam dwa abonamenty z pakietami i nie narzekam dobra sieć
    ZaletyDobry zasięg,oferty bogatych pakietów dużo bonusow
    WadyZadbe
  • ~Bartosz / 2021-12-12 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prawie roku wciąż podobne problemy. Jakiś czas prędkość w miarę normalna, a potem spada do bardzo niskich prędkości. Że też im nie wstyd takie coś sprzedawać ludziom.
  • ~Grazyna / 2021-12-12 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Place za uslugi w T-mobile prawie 600 zl.I moge stwierdzic ze to najgorszy operator.Najgorszy internet ,najgorsze uslugi
    NIE POLECAM NIKOMU!!!!!Jak tylko beda konczyc sie uslugi ,to bede uciekac od tego operatora.Jestem u nich od poczatku jak weszly tel .komorkowe.
  • ~vladimpaler / 2021-12-11 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyobraźcie sobie, że wracacie z pracy w piątek wieczorem. Siadacie do komputera, chcecie sobie pograć ze znajomymi, zrelaksować się, ale zamiast przyjemnej rozgrywki walczycie z lagami i stratami pakietów. Nagle budzicie się, bo całe szczęście, nie macie światłowodu od T-Mobile. Najgorszy internet jaki miałem od momentu, gdy pierwszy raz mi go założono, czyli jakieś 13 lat temu. OMIJAĆ i nie nabierać się na ich śmieszne promocje.
    ZaletyBrak
    Wady- lagi
    - utraty pakietów
    - routingi w Europie przez Kotlinę Kongo
  • ~Piotr / 2021-12-10 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Niepoważne traktowanie klientów i brak profesjonalizmu. Zamówiliśmy internet światłowodowy w promocji. Otrzymaliśmy umowę na mail i umówiliśmy się na założenie światłowodu dziś. Panowie przyjechali i pytali czy wyrażamy zgodę na wiercenie i czy podpisujemy umowę. Po otrzymaniu zgody podpisaliśmy umowę i otrzymaliśmy router. Panowie wywiercili dziurę i przeciągnęli światłowód i już od razu mieliśmy cieszyć się szybkim Internetem. Po czym okazało się, że nie ma miejsca wolnego, żeby nas podpiąć. Dowiedzieliśmy się, że musimy oddać router i umowę i czekać może nawet do 30 dni, żeby inni technicy poszerzyli jakiś tam port czy coś tam. ŻENADA. Nie polecam z korzystania z tej firmy.
  • ~Bot / 2021-12-10 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Transmisja danych bardzo powolna. Niektóre czynności nie są do wykonania przy takim internecie. Bardzo często brak zasięgu.
  • ~Krzychu / 2021-12-09 22:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepsza oferta (jedyna na prawdziwie NIELIMITOWANY internet) na internet domowy jeżeli nie macie światłowodu. Moja linia telefoniczna mogła uciągnąć internet max 10Mb/s a zazwyczaj było koło 2-3. Teraz z internetem domowym lte od T-mobile z ofertą d0 60Mb/s zazwyczaj mam ponad 60Mb/s i tylko czasami jest pomiędzy 50 a 60. I jeszcze wysyłanie ok 20. Nie znajdziecie lepszej oferty
    Zalety - Niska cena za abonament
    - Bardzo szybki internet
    - Wysoka prędkość wysyłania
    - Dobra obsługa techniczna (tylko trzeba sprawy załatwiać w punkcie a nie telefonicznie)
    Wady - Bez jednorazowej opłaty za router dostaje się straszny badziew. Polecam kupić sobie jakiś router lte Houwaweia na allegro albo dopłacić jednorazowo podczas podpisywania umowy z 600zł
  • ~ma / 2021-12-08 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe problemy, zakładanie blokad na transfery, kilka przerw w dostawie netu dziennie, obsługa fatalna, żeby ruszyli tyłki i coś sprawdzili trzeba wysłać multum wiadomości i odpowiadać kilkukrotnie na podstawowy zestaw debilnych pytań o światełka w routerze (bez czytania wiadomości od klientów) i prośby o screena ze speedtesta (który sie NIE URUCHAMIA, BO NIE MA POŁĄCZENIA). Po kilku takich mailowych bataliach przyznają się w końcu, "że no faktycznie, mamy tam problemy takie i takie i ciągle ulepszamy infrastrukturę). A prezydent ciągle się uczy - efekt jest taki sam.
    Wadybrak połączenia kilka razy dziennie
  • ~chlaracz / 2021-12-08 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    timobile to gówno nie internet scina sie i rozłącza co 5 min jt
    Zaletynic
    Wadywszystko
  • ~Karol / 2021-12-08 16:26
    Ocena: 1.67 / 5
    U mnie w Firmie na Przewozie w Krakowie wręcz odwrotnie. Mieliśmy full zasieg przez 2,5 roku a od 2 miesięcy nie da się w biurze rozmawiać. A klienci często nie mogą się dodzwonić bo telefony są poza zasięgiem. Od 2 miesięcy składam skargi i oczekuje na konkretne informacje w tej sprawie i nic nikt nie umie powiedzieć. Banda niekompetentnych ludzi W T-Mobile
    Wadybrak zasięgu na terenie siedziby firmy ul.Przewóz 34 KRAKÓW
  • ~Marcin / 2021-12-06 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Mobilny Internet Domowy nie jest dostępny w każdej lokalizacji.Operator sprawdza warunki techniczne dla danej lokalizacji i dopiero po tym sprzedaje usługę. Ja się nie załapałem, ale wcześniej musiałem im wysłać skan dowodu jakby wcześniej nie mogli mnie o tym poinformować że moja lokalizacja nie spełnia wymogów technicznych.
    ZaletyBrak
  • ~CzarnaMamba / 2021-12-04 23:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Internet domowy lte spełnia się w domu tam gdzie nie ma możliwości po kablu ... netflix chula w 4k ... szybkość pobierania max do 90 ale to wystarcza do zwykłego korzystania w domu... miałem wcześniej umowe do 20mb i nie powiem złego słowa netflix chodził na tv i na laptopie tez wystarczało do stron... teraz zwiększona szybkość i teraz jest jeszcze lepiej . I to wszystko bez anteny zewnętrznej. Posiadam też 5g w abonamencie z paczka 200gb i szybkość neta do 100 w domu i na mieście 100 -200. szkoda że nie moge mieć pd nich światłowodu który jest obok w domu
    ZaletySiła sygnału, zasięg , szybkość sieci 4g/5g ,jakość rozmów, najlepszy internet na abonament
    WadyBrak swiatlowodu na mojej lokalizacji
  • ~Maciek / 2021-12-04 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Sprzedają internet do 90 mb/s i go ograniczają do prędkości uniemożliwiających przeglądanie stron. Na fakturach doliczają tajemnicze opłaty i nie uwzględniają rabatów. Biuro obsługi klienta niekompetentne, rozmowa z nimi to strata czasu. Sposób działania jak pospolitych oszustów. Mam nadzieję że znikną z naszego kraju i nie będą psuć rynku
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie klientów
  • ~mądryposzkodzie12 / 2021-12-04 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci na chacie piszą że każdemu mają prawo ucinać prędkość internetu i jest to zgodne z prawem . Ani słowem nie mogą wspomnieć o ataku hakerskim który miał miejsce. Jawnie oszukują, obsługa to jakaś totalna katastrofa.
    Są firmy które nie mogą pozwolić sobie na przestój , a zasłanianie się paragrafami niczego nie zmienia.
    DNO!
    Zaletybrak
    Wadyżenująca obsługa, okłamywanie ludzi przez konsultantów, brak pomocy.
  • ~Spejsi / 2021-12-03 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaje**na firma która tylko okrada ludzi z pieniędzy. Jakość internetu do bani. Obsługa klienta do bani.
    WadyNaciąganie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4735
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3068
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2636
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306
Lajt Mobile
Ocena: 3.82, ilość opinii: 1181
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2038
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187